-
Είδα το πρώτο μου Panda στο αεροδρόμιο σε test drive. Κουκλί είναι!!!
-
Στην Επιλογή ECO λειτουργεί ως ατμοσφαιρικό ή και πάλι η τουρμπίνα κάνει δουλειά;
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Στην Επιλογή ECO λειτουργεί ως ατμοσφαιρικό ή και πάλι η τουρμπίνα κάνει δουλειά;Δεν πρεπει να εχει υπαρξει τουρμπαμαξο που να απομονωνεται η τουρμπινα. Φυσικα και δουλευει στο Παντα... παντα!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Για να βγαζει 10 κιλα ροπης στις 2000 στροφες στο ECO ο twinair, δουλευει η τουρμπινα αλλα σε μικρη πιεση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην Επιλογή ECO λειτουργεί ως ατμοσφαιρικό ή και πάλι η τουρμπίνα κάνει δουλειά;
Δεν πρεπει να εχει υπαρξει τουρμπαμαξο που να απομονωνεται η τουρμπινα. Φυσικα και δουλευει στο Παντα... παντα!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Καλά μέχρι σήμερα δεν είχαμε δει ούτε κινητήρες που να απομονώνουν τους δύο κυλίνδρους από τους τέσσερις όπως οι νέοι tsi. Πάντως άμα βγάλουν αμάξι που να απομονώνει το τούρμπο θα είναι μια καλή ιδέα. Δηλαδή να έχεις επιλογές όπως full turbo, eco semi turbo, eco no turbo ή eco air!
-
Εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορούν κινητήρες που έχουν δυνατότητα να μην χρησιμοποιούν κατ' επιλογήν κάποιους από τους κυλίνδρους τους, μόνο που δεν ήταν 4κύλινδροι.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Καλά μέχρι σήμερα δεν είχαμε δει ούτε κινητήρες που να απομονώνουν τους δύο κυλίνδρους από τους τέσσερις όπως οι νέοι tsi.
Εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορούν κινητήρες που έχουν δυνατότητα να μην χρησιμοποιούν κατ' επιλογήν κάποιους από τους κυλίνδρους τους, μόνο που δεν ήταν 4κύλινδροι.
Από το 1982 υπήρχε τέτοιο μοντέλο στην αγορά.
Alfetta 2.0 CEM (controllo elettronico motore),σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Γένοβα
Παρηχήθη σε 1000 κομμάτια εκ των οποίων τα πρώτα 10 είχαν παραδοθεί σε αντίστοιχους ταξιτζήδες του Milano.....
http://www.registroalfetta.it/index.php ... cle&id=154 -
Ξέρουμε πως πάει από πωλήσεις ;
-
Για αποκατάσταση της αλήθειας:
ΟΛΕΣ οι εκδόσεις έχουν αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος!!!!
Στην έκδοση Lounge και μόνο μπαίνει σαν έξτρα το πακέτο 5-ΘΕΣΕΩΝ FLEX το οποίο περιλαμβάνει:
Κάθισμα συνοδηγού αναδιπλούμενο σε τραπεζάκι.
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα 60/40.
Έγκριση τύπου 5 θέσεων
Κουτί μεταφοράς (δεν ξέρω τι είναι, θα ρωτήσω)
Κιτ άνεσης (δεν ξέρω τι είναι, θα ρωτήσω)
Αφαιρούμενη τσέπη καθίσματος οδηγού (Δεν ξέρω τι είναι αλλά φαντάζομαι)Δεν ρώτησα πολλά πράγματα, αλλα η αντιμετώπιση του Σφακιανάκη στον Κηφισό ήταν πολύ καλή (το απόγευμα θα γράψω λεπτομέρειες) . Πάντως είναι πιθανόν να έχω το σ/κ των εκλογών ένα multiair για δοκιμή και παρουσίαση στο κλαμπ, οπότε θα έχετε και απο εδώ και στο 'οδήγησα' τις εντυπώσεις μου απο 300+ χλμ δοκιμής σε γνωστούς δρόμους, απο όπου θα βγουν ασφαλή και αντικειμενικά συμπεράσματα...
ΥΓ Το απόγευμα θα ανεβάσω και φωτογραφία του ανακλινόμενου καθίσματος...
-
Δεν νομίζω Ότι χρειάζονται φωτογραφίες ... Τόσο καιρο στο φορουν οι περισσοτεροι ξερουνε οτι ο λόγος σου έχει βαρύτητα ...
Δεν ηταν απαραιτητο αυτο [mod]
-
@Tsargy
Δεν ξερω τι σου ειπαν στον Σφακιανακη, ή αν στο μεταξυ αλλαξε κατι, και κινητοποιηθηκε η μητρικη εταιρια προς τη σωστη κατυθυνση καλυπτωντας σοβαρες ελλειψεις.
Συμφωνα παντως με την Αντιπ/σωπεια AutoOne στο Μαρουσι (επειδη κανεις λογο για...αληθεια, λες και εγω ειπα ψεμματα... Οτι ακριβως μου ειπαν στην αντιπ/σωπεια μετεφερα και μαλιστα εχω και επισημο φυλλαδιο με τα εξτρα και τους αντιστοιχους κωδικους τους οποιους θα ΞΑΝΑ-παραθεσω...) και τα επισημα φυλλαδια που μου εδωσαν, το πισω αναδιπλομενο καθισμα ειναι εξτρα, και εχει κωδικο 965 αναφερομενο ως 'πισω αναδιπλομενο καθισμα για 5θεσια εγκριση τυπου' με κοστος 100ευρω, και παραδιπλα γραφει οτι 'συνδυαζεται υποχρεωτικα με το 273, δηλαδη: '3η πισω ζωνη ασφαλειας (5θεσια εγκριση τυπου) + αναδιπλομενο (οχι διαιρουμενο καθισμα) + 2 προσκεφαλα', κοστους 150 ευρω. Δηλαδη 250 ευρω στο συνολο...Φυσικα και αξιζει για εμενα τουλαχιστον -αφου πρεπει να σκασεις μια 250αρα για αυτο ετσι κι αλλιως-, να βαλεις αλλα 100ευρω, και να εχεις διαιρουμενο 60/40...
...επισης, εννοειται οτι αξιζει να σκασεις (δυστυχως, αν ηταν να τα σκασεις μονο για συρομενο οκ, αλλα εδω τα σκας και για αναδιπλομενο/διαιρουμενο...) αλλα 200ευρω περιπου, για το συρομενο, ωστε να εχεις τον απαραιτητο λιγο καλυτερο χωρο για τους πισω, ή συνολικα 260λιτρα (το συρομενο πισω καθισμα, μετακινειται κατα 160mm μπρος-πισω)
Τα φυλλαδια τα εχω, και τα ειχα φερει και σε συναντηση. Εαν υπαρχει και αναγκη, μπορω να τα ανεβασω σε φωτο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
και εχει κωδικο 965 αναφερομενο ως 'πισω αναδιπλομενο καθισμα για 5θεσια εγκριση τυπου' με κοστος 100ευρω,.οτι έχει 4θεσια διάταξη όπως και η μίτο και με επιπλέον κόστος γίνεται 5θεσια δεν σου περνάει από το μυαλό ?
το έξτρα είναι η διάταξη , όχι τα αναδιπλούμενο κάθισμα -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και εχει κωδικο 965 αναφερομενο ως 'πισω αναδιπλομενο καθισμα για 5θεσια εγκριση τυπου' με κοστος 100ευρω,.
οτι έχει 4θεσια διάταξη όπως και η μίτο και με επιπλέον κόστος γίνεται 5θεσια δεν σου περνάει από το μυαλό ?
το έξτρα είναι η διάταξη , όχι τα αναδιπλούμενο κάθισμαΣαφως και ισχυει η πρωτη σειρα που λες. Το εξτρα ομως ΔΕΝ ειναι μονο η διαταξη, ειναι ΚΑΙ το αναδιπλομενο.
Αφου στο εγραψα πιο πανω, και το γραφει ξεκαθαρα και το φυλλαδιο:'965 : Πισω αναδιπλομενο πισω καθισμα για 5θεσια εγκριση τυπου' και διπλα γραφει '-συνδυαζεται υποχρεωτικα με το 273-'
'273 : 3η πισω ζωνη ασφαλειας (5θεσια εγκριση τυπου) + αναδιπλομενο (οχι διαιρουμενο καθισμα) + 2 προσκεφαλα'
P.S Μην παιζουμε με τις λεξεις...Για να εχεις αναδιπλομενο πισω καθισμα, συμφωνα με τα επισημα φυλλαδια της FGAH, ΠΡΕΠΕΙ να πληρωσεις παραπανω 250 ευρω. Τωρα αμα αυτοι το γραφουν μαζι με την 5θεσια, και καλα οτι για την 5θεσια ουσιαστικα πληρωνεις, εγω χ@στηκα. Εγω θελω αναδιπλομενο πισω καθισμα, δεν με ενδιαφερει αν θα ειναι δυο ή τρεις θεσεις οι πισω.
Το παρεχει αυτο (μονο το αναδιπλομενο δηλαδη πισω καθισμα) στανταρ? ΟΧΙ... -
Επειδή κάπου το χάσαμε...
Ανακλινόμενο κάθισμα standard όλες τις εκδόσειςΑναδιπλούμενο κάθισμα
-
ευστοχη κ αποστομωτικη απαντηση του σακαφλια..
+1η ημιμαθεια,λενε στη χωρα μας,ειναι χειροτερη της αμαθειας..
-
Ωπα ο Sakaflias , χρήση του Photoshop
-
Αναμένω εναγωνίως την αιτιολόγηση, οπου δεν εννοουσε αυτό αλλα κάτι αλλο....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αναμένω εναγωνίως την αιτιολόγηση, οπου δεν εννοουσε αυτό αλλα κάτι αλλο....O άνθρωπος (Κίκιζας) έχει ντοκουμέντα όμως, χαρτιά στα χέρια του, ενώ ο Sakaflias μόνον 2 φωτογραφίες!
Κίκιζα, κράτα γερά ρε, μην μασάς!Ώρα είναι τώρα να μας πει κανένας πως δεν είχες δίκιο και για την ντίζα της 320si ή την ανάρτηση του Vectra σου!
-
Η δεύτερη φωτο είναι από Bravo όμως (εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι που ειπώθηκε πιο πριν, άρα και το λόγο που μπήκε η συγκεκριμένη).
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Η δεύτερη φωτο είναι από Bravo όμως (εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι που ειπώθηκε πιο πριν, άρα και το λόγο που μπήκε η συγκεκριμένη).Η δεύτερη είναι όντως από Bravo. Απλά μπήκε για να δείξω ποιό είναι το ανακλινόμενο και ποιο το αναδιπλούμενο κάθισμα.
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)