-
Ντάξει εδώ δεν έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί άλλα πολύ πιο ευδιάκριτα πράγματα, ας μην του ζητάμε αυτό. Και μόνο το γεγονός ότι δεν δείχνει τον απαιτούμενο σεβασμό σε άτομα με ξεκάθαρα μεγαλύτερη εμπειρία και σοβαρότητα από τον ίδιο λέει πολλά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μα ετσι ειναι, οι περισσοτεροι Ιταλοφιλοι, ενιοτε 'δεν βλεπουν', και οποτε βλεπουν, ειναι ΜΟΝΟ με 'Ιταλικα γυαλια'...
Xαιρομαι που συμβαλλω στην διασκεδαση σου τουλαχιστον...P.S Oσο για το 'τσουρεκωμα' επειδη ΕΣΥ ξεκινησες το flame bait μολις πριν λιγο, πολυ απλα, αμα δεν σου αρεσει το τοπικο γενικως, μην μπαινεις...Με ειδες ΕΜΕΝΑ να 'γκρινιαζω' σε τοπικο της Fiat, ή/και να λασπομαχω διχως αυριο?
Μην ζητας και τα ρεστα απο πανω, ουτε εσυ, και ποσο μαλλον διαφοροι αλλοι Ιταλοφιλοι, που νομιζουν αυτοματως, οτι τα ειρωνικα τους σχολια, και οι 'χαριτωμενιες' με φωτο ή χωρις, οτι θεωρουνται και σοβαρες, βασιμες, και με επιχειρηματολογια, απαντησεις...
Στην 14η απο τις 86 σελίδες γράφω ακριβώς γιατί την παρακολουθώ...Δεν σκοπεύω να αποκλείνω απο την αρχική τοποθέτηση μου:
viewtopic.php?f=15&t=26493&start=195
Επαναλαμβάνω...δεν έχω μπει σε κανένα νήμα του συγκεκριμένου γκρούπ γιατί απλά, δεν με ενδιαφέρουν τα προϊόντα του. Δεν είναι θέμα Γερμανίας ή Ιταλίας (της οποίας είμαι φίλος) γιατί είχα και έχω πολλών Εθνικοτήτων οχήματα (ανάλογα με το πως με βολεύει). Είμαι μεγαλούτσικος στην ηλικία, έχω αλλάξει πάνω απο 35 αυτοκίνητα, ασχολούμαι με το εμπόριο και όλα αυτά δεν μου επιτρέπουν να μην είμαι σοβαρός καταναλωτής...Σαφώς έχω συμπάθεια στους Ιταλούς, για πολύ συγκεκριμένα πράγματα όμως, που άμα τα αλλάξουν ίσως στραφώ αλλού...
Επίσης παγίως πια, ό,τι και αν γράψεις μετά απο αυτήν την εξήγηση μου, δεν θα σου απαντήσω γιατί δεν σκοπεύω να συνεχίζω ατέρμονα μία λογομαχία, μια και έχω δει ότι αυτήν την τάση την έχεις... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
δεν θα σου απαντήσω γιατί δεν σκοπεύω να συνεχίζω ατέρμονα μία λογομαχία, μια και έχω δει ότι αυτήν την τάση την έχεις...Άει στο διάλο ρε
ισχύει τέτοιο πράμα? -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ντάξει εδώ δεν έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί άλλα πολύ πιο ευδιάκριτα πράγματα, ας μην του ζητάμε αυτό. Και μόνο το γεγονός ότι δεν δείχνει τον απαιτούμενο σεβασμό σε άτομα με ξεκάθαρα μεγαλύτερη εμπειρία και σοβαρότητα από τον ίδιο λέει πολλά.κανείς δεν έχει μεγαλύτερη εμπειρία από τον κίκιζα...
είναι γνωστή άλλωστε η κικιζια εμπειρία ...ο κικιζας είναι ο τσακ νορις του φορουμ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ντάξει εδώ δεν έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί άλλα πολύ πιο ευδιάκριτα πράγματα, ας μην του ζητάμε αυτό. Και μόνο το γεγονός ότι δεν δείχνει τον απαιτούμενο σεβασμό σε άτομα με ξεκάθαρα μεγαλύτερη εμπειρία και σοβαρότητα από τον ίδιο λέει πολλά.
κανείς δεν έχει μεγαλύτερη εμπειρία από τον κίκιζα...
είναι γνωστή άλλωστε η κικιζια εμπειρία ...ο κικιζας είναι ο τσακ νορις του φορουμ
-
Άσχετο αλλά το ξέρετε ότι ο Τσακ Νόρις έριξε την Τασούλα χωρίς απλικέισο?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Άσχετο αλλά το ξέρετε ότι ο Τσακ Νόρις έριξε την Τασούλα χωρίς απλικέισο?γουσταρω συνεχομενα funny quotes!!
-
-
@tsargy
Δεν 'ανακαλυψε τον τροχο' το Panda, ουτε ηταν το μοναδικο citycar δημιουργημα που πρωτευσε σε πωλησεις.
Η ιστορια των μικρων αυτοκινητων δεν ξεκιναει απο εκει, επειδη αυτο υπονοεις στην 14η σελιδα σου.
Εξαλλου, κατα την ιδια εννοια αν ειναι να το παμε μεσω...Λαμιας (γιατι εκει το πας, για να μπαινεις σε νημα που ΔΕΝ σε νοιαζει, για να ΔΕΙΣ τι κανουν με το 'τενεκεδακι', και να το διασκεδασεις...Να δεις ΠΟΣΟ θα το διασκεδαζουν οι Ιταλοι της Fiat τωρα, που η VAG ΗΔΗ τους τρωει ΧΟΝΤΡΟ μεριδιο απο την πιττα...) και η Fiat, και καθε Fiat θελει το αυτοκινητο της μικρομεσαιας κατηγοριας της, να φτασει το Golf. Tα καταφεραν καποιοι...Μονο που δεν ειναι απο Ιταλια πλευρα...
Δεν με ενδιαφερει ποσο χρονων εισαι, αν εισαι εμπορος, εφοπλιστης, Ιεροκηρυκας, ή και πρωην ιδιοκτητης αυτοκινητοβιομηχανιας. Μιλαω ξεκαθαρα και επι της ουσιας.
Απαντω, και επιχειρηματολογω, χωρις να σε προσβαλλω, και χωρις να σε μειωνω, (κατι που αλλοι κανουν σε εμενα χωρις λογο και δικαιωμα, με ιδιαιτερη ευκολια, κρυμμενοι πισω απο ενα πληκτρολογιο...Δεν τολμουν ομως απο κοντα να βρεθουν σε καμμια συναντηση, και να κανουν τα ιδια...) συμφωνα με τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ που υπαρχουν σε διαφορετικα αυτοκινητα, και κρινω, αναλυω, με οσο το δυνατον αντικειμενικοτερη σκοπια.
Αν εχω και μια συντομη οδηγικη επαφη απο αυτα, ειναι κατι που προσθετει το κατι λιγο παραπανω, στην ολη
αποψη μου, η οποια ολως τυχαιως(?) φερεται κατα τις περισσοτερες φορες να συμβαδιζει, με καποιες σοβαρες πηγες, ξενες/εγχωριες, που ασχολουνται με τον χωρο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, και ΑΔΙΑΛΛΕΙΠΤΑ για αρκετες δεκαετιες.
Φυσικα και δεν περιμενω απαντηση, καθοτι, ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, δηλαδη σε επιπεδο προτερηματων/μειονεκτηματων της καθε
επιλογης (up! και σια, vs Panda) ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ κατι να αντιπαραταξεις.
Αυτο που θα περιμενα και θα ευχομουν, ειναι περισσοτερες απαντησεις-τοποθετησεις επι της ουσιας, και λιγοτερος πολεμος λασπης...Λες και εισαστε μετοχοι ολοι της Fiat, και απειλειται απο την ελευση νεου Γερμανικου citycar, μεριδιο της περιουσιας σας... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
...είναι γνωστή άλλωστε η κικιζια εμπειρία
Το γραφω για δευτερη φορα...
Θα το εκτιμουσα, εαν δεν χρησιμοποιουσες την επωνυμια μου, για να κοροιδευεις, χλευαζεις, ειρωνευεσαι, και οτι αλλο τελοσπαντων. Οτι θελεις να μου πεις, πες το οπως θες, ειρωνευσου οπως θελεις προς εμενα, ΜΗΝ παραποιεις ομως την επωνυμια μου.
Το οτι χρησιμοποιω το κανονικο μου ονομα ως χρηστης, δεν σου δινει αυτοματως το δικαιωμα, (ουτε σε εσενα, ουτε σε κανεναν αλλο!) να παραποιεις την επωνυμια μου κατ' οποιονδηποτε τροπο! -
Παρακολουθώ το θέμα εδώ και μέρες και έχω εντυπωσιαστεί...
...με το ότι δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα! Ούτε ψυχαγωγία,ούτε ενημέρωση.
Απλά αντιπαράθεση εγωισμών.
-
Ρε παιδιά, please, το ξαναγυρίσαμε στις εργοστασιακές μετρήσεις όταν δεν
μας συνέφεραν οι μετρήσεις του περιοδικού? Κι ακόμα και αν κάνει λάθος το
περιοδικό,δεν στραφήκατε σε άλλο έντυπο για να επικυρώσετε τα λεγόμενα σας,
παρα μόνο στην ίδια εταιρία? Της οποίας οι μετρήσεις πάντοτε γίνονται με
ιδανικότατες συνθήκες κλπα και σπάνια επιβεβαιώνονται real life.
Είτε για μοτοσυκλέτες,είτε για αυτοκίνητα υπήρξαν τρανταχτές περιπτώσεις
αποκλίσεων οι οποίες είχαν τιμωρηθεί ακόμα και με μηνύσεις. -
Γρηγόρη, ο τρόπος που αναφέρεσαι για το Up είναι λες και η VW
ξανανακάλυψε τον τροχό. Οι Ιταλοί σαφώς και έχουν περισσότερη
εμπειρία στην κατασκευή citycar, και ακόμα και να κερδίσει την όποια
μάχη το UP ( σε ελάχιστα σημεία θα είναι , αν είναι) , θα επιστρέψουν
δριμύτεροι γιατί σίγουρα η Fiat knows better στον τομέα τούτο.
Κινητήρες φωτιά μπορεί να μην έχει,ούτε τον απίστευτο εξοπλισμό.
Ικανοποιεί όμως το Panda, το 500 κλπα, σε μεγάλο βαθμό και αυτό φαίνεται
και απο τις πωλήσεις.Αναμένω το ίδιο και για το καινούργιο.
Το UP φαίνεται να είναι καλό αλλά με ποιότητα όχι η συνήθης VW και με
σχεδίαση το λιγότερο συντηρητική,εκεί όπου πλέον και οι αγοραστές
θέλουν κάτι πιο funky. Σίγουρα η VW το έχει μελετήσει το θέμα και
δεν θα παίξει άσκοπα, αλλά μην βιαζόμαστε.
Ας κοστολογηθούν λογικά και τα κόστη συντήρησης, ας είναι λογικές οι τιμές
της εργατοώρας στις απανταχού αντιπροσωπείες της VW και μετά ας πάρει και
τα σκήπτρα στην κατηγορία.
Επίσης, τα μοτέρ του πρέπει να αποδειχθούν και αξιόπιστα.Έχει αγώνα να δώσει το UP, μεγαλύτερο απο ότι το Panda. Οψόμεθα....
ΥΓ έλεος με το αλληλοσκότωμα.Τόσα χρόνια δεν έχετε βαρεθεί ?
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@tsargy
...Να δεις ΠΟΣΟ θα το διασκεδαζουν οι Ιταλοι της Fiat τωρα, που η VAG ΗΔΗ τους τρωει ΧΟΝΤΡΟ μεριδιο απο την πιττα.
...Λες και εισαστε μετοχοι ολοι της Fiat, και απειλειται απο την ελευση νεου Γερμανικου citycar, μεριδιο της περιουσιας σας...Σε ένα μόνο σεντόνι, ελπίζω να αναγνωρίζεις τις δύο αντιφάσεις...στις επισημαίνω παραπάνω...
Δεν θα μπω στον κόπο να σου παρουσιάσω μηνύματα σου σχετικά με τα παραπάνω...υπάρχουν.
Στο έχω ξαναπεί ότι δεν σε αντιπαθώ, αντίθετα... Έχεις όμως έναν εγωισμό που δεν σου επιτρέπει να είσαι αυτό που ζητάς απο τους άλλους να είναι...θέλεις να έχεις τον τελευταίο λόγο panda. Επίσης δεν παραδέχεσαι εύκολα τα λάθη σου και όταν το κάνεις δεν ζητάς ποτέ συγνώμη στα Ελληνικά...όλο κάτι sorry, my bad κλπ, αυτή η λεπτομέρεια το επιβεβαιώνει αυτό και είναι και ο λόγος που σου την πέφτουν πολλοί.
Πληροφοριακά σου αναφέρω ότι εδω και 3 χρόνια έχω ένα κλαμπ σχετικό με τα Panda (δεν γράφω το όνομα δημόσια) και παρακολουθώ τα θέματα τα σχετικά με πιο πολύ ενδιαφέρον προκειμένου να συλλέγω πληροφορίες για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Και εγώ θα ήθελα να βρεθούμε κάποια άτομα απο εδώ σε μία συνάντηση να τα πούμε, γιατί είμαι σίγουρος ότι η άμεση επαφή δεν αφήνει περιθώρια για παρεξηγήσεις...κάτι που κάνει ο γραπτός λόγος.
Παρουσιάζω λοιπόν ανοικτή πρόταση (όλοι οι καλοί χωράνε) τώρα που καλοκαιριάζει εδώ στον Ωρωπό, είτε για καφέ, είτε για φαγητό-καφέ...
Αν θες μελέτησε τα παραπάνω περισσότερο απο επιφανειακά και μην μου απαντήσεις...δεν χρειάζεται...΄
Τέλος απο εμένα, γιατί όντως δεν υπάρχει σοβαρός λόγος αντιπαράθεσης...Παρακολουθώ το θέμα εδώ και μέρες και έχω εντυπωσιαστεί...
Πολύ εύστοχη τοποθέτηση...
Edit Το διόρθωσα...ελπίζω...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@tsargy
Δεν 'ανακαλυψε τον τροχο' το Panda, ουτε ηταν το μοναδικο citycar δημιουργημα που πρωτευσε σε πωλησεις.
Η ιστορια των μικρων αυτοκινητων δεν ξεκιναει απο εκει, επειδη αυτο υπονοεις στην 14η σελιδα σου.
Εξαλλου, κατα την ιδια εννοια αν ειναι να το παμε μεσω...Λαμιας (γιατι εκει το πας, για να μπαινεις σε νημα που ΔΕΝ σε νοιαζει, για να ΔΕΙΣ τι κανουν με το 'τενεκεδακι', και να το διασκεδασεις...Να δεις ΠΟΣΟ θα το διασκεδαζουν οι Ιταλοι της Fiat τωρα, που η VAG ΗΔΗ τους τρωει ΧΟΝΤΡΟ μεριδιο απο την πιττα...) και η Fiat, και καθε Fiat θελει το αυτοκινητο της μικρομεσαιας κατηγοριας της, να φτασει το Golf. Tα καταφεραν καποιοι...Μονο που δεν ειναι απο Ιταλια πλευρα...
Δεν με ενδιαφερει ποσο χρονων εισαι, αν εισαι εμπορος, εφοπλιστης, Ιεροκηρυκας, ή και πρωην ιδιοκτητης αυτοκινητοβιομηχανιας. Μιλαω ξεκαθαρα και επι της ουσιας.
Απαντω, και επιχειρηματολογω, χωρις να σε προσβαλλω, και χωρις να σε μειωνω, (κατι που αλλοι κανουν σε εμενα χωρις λογο και δικαιωμα, με ιδιαιτερη ευκολια, κρυμμενοι πισω απο ενα πληκτρολογιο...Δεν τολμουν ομως απο κοντα να βρεθουν σε καμμια συναντηση, και να κανουν τα ιδια...) συμφωνα με τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ που υπαρχουν σε διαφορετικα αυτοκινητα, και κρινω, αναλυω, με οσο το δυνατον αντικειμενικοτερη σκοπια.
Αν εχω και μια συντομη οδηγικη επαφη απο αυτα, ειναι κατι που προσθετει το κατι λιγο παραπανω, στην ολη
αποψη μου, η οποια ολως τυχαιως(?) φερεται κατα τις περισσοτερες φορες να συμβαδιζει, με καποιες σοβαρες πηγες, ξενες/εγχωριες, που ασχολουνται με τον χωρο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, και ΑΔΙΑΛΛΕΙΠΤΑ για αρκετες δεκαετιες.
Φυσικα και δεν περιμενω απαντηση, καθοτι, ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, δηλαδη σε επιπεδο προτερηματων/μειονεκτηματων της καθε
επιλογης (up! και σια, vs Panda) ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ κατι να αντιπαραταξεις.
Αυτο που θα περιμενα και θα ευχομουν, ειναι περισσοτερες απαντησεις-τοποθετησεις επι της ουσιας, και λιγοτερος πολεμος λασπης...Λες και εισαστε μετοχοι ολοι της Fiat, και απειλειται απο την ελευση νεου Γερμανικου citycar, μεριδιο της περιουσιας σας...αυτο το ύφος Βασιλάκης Καιλας στον λοστράκο τυλιγμένο με μια δόση σοβαροφάνειας και επιχειρηματολογίας είναι όλα τα λεφτά...
μιλάνε όλοι πίσω από ένα πληκτρολόγιο γιατί είμαστε σε φόρουμ και αυτός είναι ο σκοπόςκαι ξανά...
δεν βρέχει ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σιγά ρε Λεμπρόν, όχι και τάπες...άλλος είναι ο μέγας εισπράκτορας σε αυτό το φόρουμ...μην μας βγάλεις και τρελούς και αρχίσει τώρα η καταμέτρηση. Αλλά έτσι είναι, άμα ο άνθρωπος έχει θράσος...
...και θρασος (με την καλη εννοια, καθοτι ΠΟΤΕ δεν εχω προσβαλλει στα σοβαρα, εδω στο forum ΚΑΝΕΝΑΝ) και θαρρος, αλλα
και αδιασειστα επιχειρηματα, κατι που πολλοι αλλοι, ΔΕΝ εχουν, και φυσικα, τι πιο ευκολο, απο λασπομαχια, ειρωνια, 'χαρουμενες' εικονιτσες, και αλλα τετοια...Ποιά είναι τα αδειάσειστα επιχειρήματα; Τα 17sec στο 0-100 του Πάντα ή τα 8.7l κατανάλωσης; Γιατί, πέραν αυτών, το μόνο που έχεις σοβαρά σχολιάσει είναι την υψηλή τιμή του Πάντα.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Σιγά ρε Λεμπρόν, όχι και τάπες...άλλος είναι ο μέγας εισπράκτορας σε αυτό το φόρουμ...μην μας βγάλεις και τρελούς και αρχίσει τώρα η καταμέτρηση. Αλλά έτσι είναι, άμα ο άνθρωπος έχει θράσος...
...και θρασος (με την καλη εννοια, καθοτι ΠΟΤΕ δεν εχω προσβαλλει στα σοβαρα, εδω στο forum ΚΑΝΕΝΑΝ) και θαρρος, αλλα
και αδιασειστα επιχειρηματα, κατι που πολλοι αλλοι, ΔΕΝ εχουν, και φυσικα, τι πιο ευκολο, απο λασπομαχια, ειρωνια, 'χαρουμενες' εικονιτσες, και αλλα τετοια...Ποιά είναι τα αδειάσειστα επιχειρήματα; Τα 17sec στο 0-100 του Πάντα ή τα 8.7l κατανάλωσης; Γιατί, πέραν αυτών, το μόνο που έχεις σοβαρά σχολιάσει είναι την υψηλή τιμή του Πάντα.
Ένα από τα αδειάσειστα επιχειρήματα είναι για παράδειγμα ότι στο προ facelift twingo υπάρχουν διαφορές ως προς την ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό ανάλογα με την έκδοση, σύμφωνα με 'έγκριτα' sites:
viewtopic.php?f=15&t=26493&start=495
Και όταν επισημαίνονται τέτοια λάθη και ανακρίβειες που γράφονται στο παρόν topic για τα ανταγωνιστικά μοντέλα, έρχεται το αντεπιχείρημα των κολλημένων γαλλόφιλων, ιταλόφιλων κλπ (λες και όλοι εμείς δεν είχαμε/έχουμε ΚΑΙ γερμανικά - και όχι μόνο - αυτοκίνητα)...
-
Μπορούμε παρακαλώ να επανέλθουμε στο θέμα, το οποίο ΔΕΝ είναι ο Γρηγόρης ? Σε όποιο χρήστη δεν αρέσουν οι δημοσιεύσεις κάποιου άλλου χρήστη, μπορεί απλά να τις προσπερνά [Mod]
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
@tsargy
...Να δεις ΠΟΣΟ θα το διασκεδαζουν οι Ιταλοι της Fiat τωρα, που η VAG ΗΔΗ τους τρωει ΧΟΝΤΡΟ μεριδιο απο την πιττα.
...Λες και εισαστε μετοχοι ολοι της Fiat, και απειλειται απο την ελευση νεου Γερμανικου citycar, μεριδιο της περιουσιας σας...Σε ένα μόνο σεντόνι, ελπίζω να αναγνωρίζεις τις δύο αντιφάσεις...στις επισημαίνω παραπάνω...
Oταν απομονωνεις δυο προτασεις, που η καθε μια απαντα, ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΑ, σε δικη σου τοποθετηση, μπορεις να την εκλαβεις οπως θελεις.
Στην πρωτη απαντω πολυ απλα, απενατι στην ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΡΑΣΗ : 'Πραγματικά όμως...είναι το μοναδικό θέμα με VW που έχω διαβάσει και το διασκεδάζω αρκετά...
Δηλώνω μάλιστα ότι θα συνεχίζω να το διαβάζω με φανατισμό. Φυσικά δεν θα αγοράσω αυτό το κουτάκι, αλλά θα διασκεδάσω...'
Στην δευτερη απαντω, μετα απο την ανευ προηγουμενου, ειρωνια και λασπομαχια, για τον 'τενεκε', το 'ψυγειο', απο συγκεκριμενους κολλημενους Ιταλοφιλους, και την φανατικη ΑΡΝΗΣΗ στο να αποδεχτουν καποια ΔΕΔΟΜΕΝΑ, που δεν
μπορουν να αμφισβητηθουν, χαρις και τα οποια το up! , εστω οριακα, υπερισχυει του νεου Panda.
Ποια ειναι αυτα? Η καλυτερη τιμη συγκριτικα (με παρομοιο επιπεδο εξοπλισμου, και κοντινοτερες δυνατες εκδοσεις δυναμικων χαρακτηριστικων-κινητηρα), η καλυτερη εκμεταλλευση χωρων/αποσκευων (με μοναδικη εξαιρεση την δυνατοτητα επιλογης συρομενου πισω καθισματος, με προσθετο ομως κοστος) , η ανετοτερη αισθηση κατα την μετακινηση, (καλυτερη ποιοτητα κυλισης, ηχομονωση, καλυτερη/πιο ξεκουραστη θεση οδηγησης), η χαμηλοτερη συγκριτικα καταναλωση, η καλυτερη παθητικη ασφαλεια, (5αστερια, εναντι 4 του Panda) αλλα και ενεργητικη που προσφερει. (καλυτερες επιδοσεις στις αντιστοιχες δοκιμασιες).Δεν θα μπω στον κόπο να σου παρουσιάσω μηνύματα σου σχετικά με τα παραπάνω...υπάρχουν.
Στο έχω ξαναπεί ότι δεν σε αντιπαθώ, αντίθετα... Έχεις όμως έναν εγωισμό που δεν σου επιτρέπει να είσαι αυτό που ζητάς απο τους άλλους να είναι...θέλεις να έχεις τον τελευταίο λόγο panda. Επίσης δεν παραδέχεσαι εύκολα τα λάθη σου και όταν το κάνεις δεν ζητάς ποτέ συγνώμη στα Ελληνικά...όλο κάτι sorry, my bad κλπ, αυτή η λεπτομέρεια το επιβεβαιώνει αυτό και είναι και ο λόγος που σου την πέφτουν πολλοί.Καταρχας και μονο που το λες, αποδεικνυεις ΕΣΥ ο ιδιος, οτι ΖΗΤΑΩ συγνωμη, οταν/οποτε κανω λαθος.
Εχει για εσενα σημασια/διαφορα, εαν το λεω Ελληνικα ή Αγγλικα?
Επειδη τις δυο-τρεις τελευταιες φορες το ειπα στα Αγγλικα?
Σε προκαλω λοιπον να ανατρεξεις σε παλαιοτερες δημοσιευσεις μου, και να βρεις συγκεκριμενα που λεω οτι 'ζητω ταπεινα συγνωμη', οπου ειχα επιμεινει για κατι, ενω τελικα ειχα λαθος.
Εδω σχεδον ΟΛΟ το Forum (ειδικα τα τρολλακια, και διαφοροι Ιταλοφιλοι) ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ (λες και χανεται η αξιοπρεπεια κανενος, τρομαρα τους...) να αφησει ουτε ΚΑΝ υπονοουμενο, οτι μπορει και να κανει λαθος, σε τυχον αντιπαραθεσεις με εμενα, και καθομαστε να αναλυσουμε εαν εγω ζηταω συγνωμη στα Ελληνικα/Αγγλικα, και ποσες φορες το κανω?
...και επειδη εχει γραφτει περισσοτερες απο δυο τρεις φορες, απο εμενα η 'συγνωμη', ή το 'sorry', (ενω απο καποιους ΠΟΤΕ, ενω ειχαν κανει λαθος) εχω αυτοματως εγω περισσοτερο αδικο, ενω οι αλλοι εχουν δικιο?
Πλακα μας κανεις?
Δεν εχουν επιχειρηματολογια εδω μεσα καποιοι (αρκετα τρολλακια, μαζι με τα 'προβατακια' τους)
ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ και σπευδουν να με 'δικασουν', ολοι μαζι, λες και αυτοι βρισκονται στο απυροβλητο...Πληροφοριακά σου αναφέρω ότι εδω και 3 χρόνια έχω ένα κλαμπ σχετικό με τα Panda (δεν γράφω το όνομα δημόσια) και παρακολουθώ τα θέματα τα σχετικά με πιο πολύ ενδιαφέρον προκειμένου να συλλέγω πληροφορίες για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Και εγώ θα ήθελα να βρεθούμε κάποια άτομα απο εδώ σε μία συνάντηση να τα πούμε, γιατί είμαι σίγουρος ότι η άμεση επαφή δεν αφήνει περιθώρια για παρεξηγήσεις...κάτι που κάνει ο γραπτός λόγος.
Παρουσιάζω λοιπόν ανοικτή πρόταση (όλοι οι καλοί χωράνε) τώρα που καλοκαιριάζει εδώ στον Ωρωπό, είτε για καφέ, είτε για φαγητό-καφέ...
Αν θες μελέτησε τα παραπάνω περισσότερο απο επιφανειακά και μην μου απαντήσεις...δεν χρειάζεται...΄
Τέλος απο εμένα, γιατί όντως δεν υπάρχει σοβαρός λόγος αντιπαράθεσης...Για το οτι ο γραπτος λογος, ειναι ευκολα παρεξηγισιμος, και πολλες φορες γραφονται (αναγκαστικα πολλα...)
για να εξηγηθουν πραγματα που σε Live καταστασεις θα ηταν σε δευτερολεπτα κατανοητα, θα συμφωνησω απολυτως, το εχω αναφερει και εγω στο παρελθον.
Φυσικα και αποδεχομαι οποιαδηποτε προταση για συναντηση, οπουδηποτε στο λεκανοπεδιο, και να συμμετεχει επισης απο το
forum οποιος θελει.
Σταματω εδω, την κουραστικη -και για εμενα- αντιπαραθεση με τα δυο αυτοκινητα. Οποιος θελει συνεχεια, απο κοντα...Η προηγούμενη δημοσίευσή μου ισχύει για όλους! Κρατάω την τελευταία φράση και πάμε παρακάτω [Mod]
-
Aρκετα καλες οι εντυπωσεις απο το Αγγλικο Autoexpress για το Skoda Citigo 60ps 5dr:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... o_5dr.html
-
IMHO για κίνηση κυρίως σε πόλη το VW υπερέχει κυρίως λόγω τιμής και σχεδιαστικής(κινητήρ) απλότητας. Για all around μετακινήσεις οι επιδόσεις του panda είναι μονόδρομος αν και όπως σωστά ειπώθηκε πλησιάζει σε τιμή μερικούς εκπροσώπους της αμέσως επόμενης κατηγορίας.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Να δεις ΠΟΣΟ θα το διασκεδαζουν οι Ιταλοι της Fiat τωρα, που η VAG ΗΔΗ τους τρωει ΧΟΝΤΡΟ μεριδιο απο την πιττα.[/i]..) και η Fiat, και καθε Fiat θελει το αυτοκινητο της μικρομεσαιας κατηγοριας της, να φτασει το Golf. ...Έχω γράψει ότι η κίνηση της VW με τα τρίδυμα είναι bingo και έχει όλες τις προϋποθέσεις να γράφει 200Κ τεμάχια πωλήσεων το χρόνο.
Μέχρι σήμερα όμως το συγκεκριμένο μοντέλο,σε επίπεδο οικονομικού ισοζυγίου, βάζει μέσα τον όμιλο χοντρά,πηγαίνοντας τα χειρότερα σε αυτόν το τομέα ακόμα.... και από την οικονομική αιμοραγία που καλείται Α1.ΥΓ.Ήδη με το Α1 έκαναν λάθος στο targeting,αφού περίμεναν νεαρούς πελάτες και τους προέκυψαν..... συνταξιούχοι.Προκειμένου να καλύψουν τις ζημιές, προσπαθούν να πουλούν πλέον εκδόσεις με πλήρη εξοπλισμό (που αποφέρουν καλύτερο κέρδος).Και μιλάμε για ένα μοντέλο που έχει ήδη 4-5 αδελφά μοντέλα.Κάτι αντίστοιχο θα επιχειρήσουν και με το Up.
H VW (όπως φυσικά και οι περισσότερες εταιρείες)oσάκις προσπάθησαν να παίξουν 'εκτός έδρας' (μακριά δηλ. από τις παραδιοσιακές τους κατηγορίες) έκαναν.... πατάτες.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii