-
Ξεχάσαμε να αναφερθούμε και στην 'τεχνολογική ομορφιά' των Pininfarina, Bertone & Giugiaro που σχεδιάζουν και τα αυτοκίνητα. Βέβαια καμιά φορά σχεδιάζουν Skoda & Hyundai (και τραμ )
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Να υπενθυμίσω λοιπόν..
- Η Χόντα το VTEC από πριν το 90 (οι Ευρωπαίοι τον ύπνο του δικαίου)
- Η Τογιότα τους 1600άρηδες με τα 115 άλογα, όταν οι 'δικοί μας' ήταν στα.. 75.
- Η Σουζούκι τα 100 άλογα από τα 1300 κ.εκ., όταν..
- Φυσικά, η Μάζντα με τον Βάνκελ
- Η Μιτσουμπίσι με το επαναστατικό (πραγματική επίδειξη τεχνολογίας) 300ΖΧ .
- Η Μάζντα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση στο 626!!
- Οι φτερούγες με τις καταπληκτικές μεταδόσεις, ιδίως τα ενεργητικά διαφορικά των EVO.. δείξε μου έναν αντίστοιχο Ευρωπαίο.
Και υπάρχουν και άλλα..
Συμπληρωνω
8. Αρχες 90s, το χιλιαρακι charade GTti που στεκοταν ανετα διπλα στα uno turbo k 5 GT turbo της εποχης του.
9. Κινητηρες VVTi, service καθε 30000χλμΥΓ Μηπως εννοεις Nissan 300ZX;
-
Χρήστο, μερικές ιδέες σχετικά με το αν και γιατί η GT σου είναι πιο γρήγορη από τη GTV του φίλου σου:
Αν η κοντρίτσα παίζεται από στάση, μπορεί η δικιά σου να ξεκινάει με λιγότερο σπινάρισμα. Αν παίζεται εν κινήσει, μπορεί να κάνεις καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων.
Η GT είναι πιο ελαφριά κατά 50 κιλά (εργοστασιακή μέτρηση, μπορεί να διαφέρει από την πραγματικότητα). Ίσως διαφορετικές σχέσεις ταχυτήτων. Μπορεί η δική σου να έχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση, και έτσι να του ξεφεύγεις σε υψηλές ταχύτητες. Μπορεί επίσης, το αυτοκίνητο του φίλου σου να είναι κακοστρωμένο. Μπορεί, όπως ξέρεις, το δικό σου αυτοκίνητο να είναι στο λεγόμενο (και από τις εταιρίες) +3% (ή 5%) της ιπποδύναμης και του φίλου σου στο -3% (ή 5%). Τα λάστιχα επίσης παίζουν ρόλο...Όπως καταλαβαίνεις, στο ερώτημα 'ποιο είναι το πιο γρήγορο', πολλές παράμετροι μπορεί να παίζουν ρόλο, όχι μόνο ο κινητήρας.
Απλά υποθέσεις κάνω, ούτε και εγώ τα έχω οδηγήσει τα συγκεκριμένα, αλλά και σύμφωνα με τις δυναμομετρήσεις, δεν είχε αποδώσει αυτά που έπρεπε. Ίσως να ήταν προβλήματα στους συγκεκριμένους κινητήρες.
Υ.Γ. Κάτι ακόμα: Μπορεί απλά εσύ να είσαι χεράς!!!
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Να υπενθυμίσω λοιπόν..
- Η Χόντα το VTEC από πριν το 90 (οι Ευρωπαίοι τον ύπνο του δικαίου)
- Η Τογιότα τους 1600άρηδες με τα 115 άλογα, όταν οι 'δικοί μας' ήταν στα.. 75.
- Η Σουζούκι τα 100 άλογα από τα 1300 κ.εκ., όταν..
- Φυσικά, η Μάζντα με τον Βάνκελ
- Η Μιτσουμπίσι με το επαναστατικό (πραγματική επίδειξη τεχνολογίας) 300ΖΧ .
- Η Μάζντα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση στο 626!!
- Οι φτερούγες με τις καταπληκτικές μεταδόσεις, ιδίως τα ενεργητικά διαφορικά των EVO.. δείξε μου έναν αντίστοιχο Ευρωπαίο.
Και υπάρχουν και άλλα..
Συμπληρωνω
8. Αρχες 90s, το χιλιαρακι charade GTti που στεκοταν ανετα διπλα στα uno turbo k 5 GT turbo της εποχης του.
9. Κινητηρες VVTi, service καθε 30000χλμΥΓ Μηπως εννοεις Nissan 300ZX;
Και συμπληρώνω κι εγώ...
Honda Prelude 1987 ενεργητική τετραδιεύθυνση
Honda Accord 2.2 CTD-i (ίσως το κορυφαίο μοτέρ diesel)
Honda Prelude 5th gen. χιτώνια κυλίνδρων από ανθρακονήματα
Επίσης Super Handling All-Wheel Drive ηλεκτρομαγνητικό σύστημα τετρακίνησης (κι αυτό της Honda)
Daihatsu Sirion 1.3 102 hp
Toyota Prius και Honda Civic IMA
Nissan Skyline R34 GT-R - Ακόμα και σήμερα, 2 χρόνια μετά την διακοπή της παραγωγής του, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο δρόμου με καλύτερη τεχνολογία σε θέματα κινητήρα και μετάδοσης (Super HICAS και ξερό ψωμί) -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και επιτέλους, πες μας τι έχουν οι Ferrari που τις κάνει ανώτερες τεχνολογικά από καλά Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα στυλ Skyline ? Θέλω σαφείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις, όχι 'επειδή είναι πιο όμορφες' ή 'επειδή είναι Ferrari'
(Εγώ ξέρω 2 σημεία μόνο και θα τα πω αφού πεις εσύ τα δικά σου, γιατί θέλω να δω τι έχεις στο μυαλό σου σαν 'τεχνολογική υπεροχή')
Ας καταφέρουν κάποτε οι Ιάπωνες να βγάλουν αυτοκίνητα που να πάιξουν στα μεγάλα σαλόνια και να δείς πως θα πέσει η τιμή των ferrari lampo κτλ
Αυτό που λες έχει ήδη συμβεί (διάβασε Ιστορία!) αρχές δεκαετίας του '90: το NSX ήταν θεαματικά καλύτερο από την F355 της εποχής.
Η απάντηση φυσικά είναι ΠΑΝΤΟΥ!!! Γιατί να κάθομαι να αναφέρω ένα ένα τομέα? Γιατί να μπω σε λεπτομέριες και να προσπαθήσω να πείσω για το αυτονόητο? είναι σαν να φωνάζω οτι η γή γυρίζει. Θές τεκμήρια για το οτι η γη δεν είναι επίπεδη?
Εγω λοιπόν λέω οτι η Ferrari F430 είναι καλύτερη απο ενα Γιαπωνέζικο styl Skyline. Πού? Ξαναλέω....παντού! Και ας μην είναι 'τεκμηριωμένη' με τεχνικά χαρακτηριστικά η απάντησή μου (τα αυτονόητα ρε γαμώτο θα γράφουμε???) για λόγους χρόνου.
Για πες μου όμως εσυ.Πέρα απο την χρηστικότητα λόγω ιδιαιτερότητας των Ελληνικών δρόμων που θα έχει ενα αυτοκίνητο 'τύπου' Skyline, σε ποιά σημεία μπορεί να είναι καλύτερο απο μια F430??? (τι ρωτάω? αν είναι δυνατόν! τεσπα ... )Όσο για NSX του 90..... Φαντάζομαι ξέρεις την ερμηνεία του όρου 'Παρελθοντολογία' έτσι?
-
Για να υποστηρίξει κάποιος τη θέση του βρίσκει εκατοντάδες δικαιολογίες, επιχειρήματα, πολλές φορές υποβάλλει στον εαυτό του να πεί κάτι το οποίο δεν το ενστερνίζεται πραγματικά.
Λογική έχει όνομα γι' αυτό πουλάει δεν υφίσταται.
Όπως δεν υφίσταται και λογική πουλ μούρ.
Αυτά είναι δικαιολογίες.
Επίσης υπάρχει περίπτωση να πείσει κάποιος τον εαυτό του οτι δε με ενδιαφέρει που το τάδε αυτοκίνητο δεν έχει το x το y το z, με ενδιαφέρει μόνο που είναι ίδιο με ένα άλλο στον τάδε τομέα.Η φήμη και η ανταπόκριση του κοινού δέν έρχεται εξ ουρανού, αλλά κερδίζεται γιατί το κοινό δεν είναι χαζό. Και αν κάτι πάει στραβά το κοινό σε ξεχνά και σε παρατά και αλλάζει αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό το λέω γιατί υποτιμούμε την αξία αυτοκινήτων λέγοντας οτι η απήχηση τους στηρίζεται στην ιστορία.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μπορεί επίσης, το αυτοκίνητο του φίλου σου να είναι κακοστρωμένο....Το κλειδί του μυστηρίου
Σε δύο μετρήσεις που ξέρω για την GT JTS και έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά περιοδικά το αυτοκίνητο μέτρησης (είχαν το ίδιο) είχε πάνω του μόλις 650 χιλιόμετρα. Ατμοσφαιρικός κινητήρας με 650 χιχλιόμετρα σαφώς δεν έχει ανοίξει ακόμα, άρα και οποιαδήποτε μετρησή του είναι λάθος... Αυτό όμως δεν αναφέρθηκε σε κανένα από τα δύο άρθρα...
Κανονικά ο JTS έχει πραγματικά πολύ καλά αποτελέσματα. -
Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
Να υπενθυμίσω λοιπόν..
- Η Χόντα το VTEC από πριν το 90 (οι Ευρωπαίοι τον ύπνο του δικαίου)
- Η Τογιότα τους 1600άρηδες με τα 115 άλογα, όταν οι 'δικοί μας' ήταν στα.. 75.
- Η Σουζούκι τα 100 άλογα από τα 1300 κ.εκ., όταν..
- Φυσικά, η Μάζντα με τον Βάνκελ
- Η Μιτσουμπίσι με το επαναστατικό (πραγματική επίδειξη τεχνολογίας) 300ΖΧ .
- Η Μάζντα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση στο 626!!
- Οι φτερούγες με τις καταπληκτικές μεταδόσεις, ιδίως τα ενεργητικά διαφορικά των EVO.. δείξε μου έναν αντίστοιχο Ευρωπαίο.
Και υπάρχουν και άλλα..
Συμπληρωνω
8. Αρχες 90s, το χιλιαρακι charade GTti που στεκοταν ανετα διπλα στα uno turbo k 5 GT turbo της εποχης του.
9. Κινητηρες VVTi, service καθε 30000χλμΥΓ Μηπως εννοεις Nissan 300ZX;
Και συμπληρώνω κι εγώ...
Honda Prelude 1987 ενεργητική τετραδιεύθυνση
Honda Accord 2.2 CTD-i (ίσως το κορυφαίο μοτέρ diesel)
Honda Prelude 5th gen. χιτώνια κυλίνδρων από ανθρακονήματα
Επίσης Super Handling All-Wheel Drive ηλεκτρομαγνητικό σύστημα τετρακίνησης (κι αυτό της Honda)
Daihatsu Sirion 1.3 102 hp
Toyota Prius και Honda Civic IMA
Nissan Skyline R34 GT-R - Ακόμα και σήμερα, 2 χρόνια μετά την διακοπή της παραγωγής του, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο δρόμου με καλύτερη τεχνολογία σε θέματα κινητήρα και μετάδοσης (Super HICAS και ξερό ψωμί)Mιλαμε για ολοκληρη ιστορια 19 χρονων γεματες απο εφευρεσεις οι ιαπωνες?Τυφλα να χει η αμερικανικη ιστορια!Οταν τελειωσεις μπορω να σου αναφερω τις καινοτομιες των ιταλων σε 100χρονια ιστοριας και να γεμισω ολο το τοπικ!Ακομα και ο μεταβλητος χρονισμος των βαλβιδων που τον εχετε κανει σημαια σας ειτε vtec η vvti η valvetronic καθως ομολογω οτι τον εξελιξατε σε αλφα ρομεο εχει πρωτοχρησιμοποιηθει!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Mιλαμε για ολοκληρη ιστορια 19 χρονων γεματες απο εφευρεσεις οι ιαπωνες?Τυφλα να χει η αμερικανικη ιστορια!Οταν τελειωσεις μπορω να σου αναφερω τις καινοτομιες των ιταλων σε 100χρονια ιστοριας και να γεμισω ολο το τοπικ!Ακομα και ο μεταβλητος χρονισμος των βαλβιδων που τον εχετε κανει σημαια σας ειτε vtec η vvti η valvetronic καθως ομολογω οτι τον εξελιξατε σε αλφα ρομεο εχει πρωτοχρησιμοποιηθει!
τελικά αυτός ο JTS πρέπει να είναι ο καλύτερος δίλιτρος παραγωγής. Ποιο Type R, S2000 και TFSI;
Περασμένα μεγαλεία...
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
και γιατί η δικιά μου GT 2.0 γιατί είναι παντού πιο γρήγορη απο την GTV 2.0 TS του κολλητού μου με τους 150 'πραγματικούς' ίππους?
(χμμμμ άλλος ένας που μιλάει με απόλυτο τρόπο για αυτοκίνητο που δεν έχει οδηγήσει)
Για τον ίδιο λόγο που το Rallye μου είναι παντού πιο γρήγορο από τη F1 του Schumacher.
Επειδή τα βλέπω στον ύπνο μου
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Mιλαμε για ολοκληρη ιστορια 19 χρονων γεματες απο εφευρεσεις οι ιαπωνες?Τυφλα να χει η αμερικανικη ιστορια!Οταν τελειωσεις μπορω να σου αναφερω τις καινοτομιες των ιταλων σε 100χρονια ιστοριας και να γεμισω ολο το τοπικ!Ακομα και ο μεταβλητος χρονισμος των βαλβιδων που τον εχετε κανει σημαια σας ειτε vtec η vvti η valvetronic καθως ομολογω οτι τον εξελιξατε σε αλφα ρομεο εχει πρωτοχρησιμοποιηθει!
τελικά αυτός ο JTS πρέπει να είναι ο καλύτερος δίλιτρος παραγωγής. Ποιο Type R, S2000 και TFSI;
Περασμένα μεγαλεία...
S2000,TYPER.Προφανως δεν γνωριζεις το remap που κανουν στον συγκεκριμενο κινητηρα πριν παραδοθει στον πελατη επειδη το λαδακι στερευει μετα τις 7000σαλ
TFSI.Ελπιζω να αυξησαν το ευρος στροφων που λειτουργει το turbo διοτι το προηγουμενο μοτερακι 1.8Τ με τα 180 και βαλε τερατωδη αλογα μετα τα 200ψοφαγε οταν ο διλιτρος twin spark με τα ταπεινα 150 συνεχιζε μεχρι τα 240!
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Η απάντηση φυσικά είναι ΠΑΝΤΟΥ!!! Γιατί να κάθομαι να αναφέρω ένα ένα τομέα? Γιατί να μπω σε λεπτομέριες και να προσπαθήσω να πείσω για το αυτονόητο? είναι σαν να φωνάζω οτι η γή γυρίζει. Θές τεκμήρια για το οτι η γη δεν είναι επίπεδη?Υπεκφεύγεις. Αν δεν ξέρεις μην ανοίγεις συζητήσεις που δεν μπορείς να συνεχίσεις. Πολύ απλά σου λέω πως ΔΕΝ ισχύει αυτό που λες και υπάρχουν σημεία όπου το Skyline είναι ανώτερο τεχνολογικά από την πχ. 360.
Εγω λοιπόν λέω οτι η Ferrari F430 είναι καλύτερη απο ενα Γιαπωνέζικο styl Skyline. Πού? Ξαναλέω....παντού!
Οχι δεν είναι παντού. Το Skyline έχει (α) ένα εξαιρετικά εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που η Ferrari δεν έχει και είχε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά εδώ και 7-8 χρόνια (β) ενεργή τετραδιεύθυνση (Super HICAS) (γ) ένα από τα πιο εξελιγμένα συστήματα υπερσυμπίεσης (με διπλούς κεραμικούς υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας) (δ) είναι ένα από τα πλέον βελτιώσιμα αυτοκίνητα στον κόσμο και χωρίς 'εσωτερικές' αλλαγές φτάνει πάνω από 500 άλογα (από 2,6 lt κινητήρα, υπενθυμίζω ) ενώ με διαφορετικές μπιέλες-πιστόνια έχει φτάσει 1000 άλογα (αν αυτό δεν δείχνει άψογη τεχνολογία κινητήρα δεν ξέρω τι το δείχνει)
Επειδή μάλλον ΔΕΝ ξέρεις που υπερτερεί η Ferrari αλλά έχεις μια τεράστια προκατάληψη, ας σε φωτίσω λιγάκι (όσο μπλαζέ και αν ακούγεται). Η Ferrari 360/430 λοιπόν έχει βασικά τρία κύρια σημεία υπεροχής σε σχέση με το Skyline: (α) πολύ εξελιγμένη αεροδυναμική, ιδιαίτερα στον πίσω διαχύτη (diffuser) (β) πολύ εξελιγμένο ημιαυτόματο κιβώτιο (γ) κεραμικά φρένα. Τα δύο πρώτα άμεσα προερχόμενα από τη Formula 1 και μπράβο στη Ferrari που μετέφερε τεχνολογία της F1 στα αυτοκίνητά της.
Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως υπερτερεί τεχνολογικά 'παντού', όπως λες. Ούτε η ειδική της απόδοση των περίπου 100 ίππων στο λίτρο είναι κάτι το εξαιρετικό (Type-R: ομοίως, S2000: 120 ίπποι στο λίτρο), ούτε η δυνατότητα 'στροφαρίσματος' (~8.5 χιλιάδες στροφές) είναι κάτι το αξιοσημείωτο. Και τα δύο είναι κλασσικά σημεία επίδειξης τεχνολογίας σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες και η Ferrari δεν δείχνει κάτι το super στον τομέα αυτό.
Και ας μην είναι 'τεκμηριωμένη' με τεχνικά χαρακτηριστικά η απάντησή μου (τα αυτονόητα ρε γαμώτο θα γράφουμε???) για λόγους χρόνου.
Εγώ βρήκα το χρόνο να σου απαντήσω, εσύ φαίνεται είσαι υπερβολικά απασχολημένος. Οταν βρεις το χρόνο στη διάθεσή σου, μέχρι τότε προτιμώ να μην ξανασχοληθώ με ατεκμηρίωτες προκαταλήψεις.
Για πες μου όμως εσυ.Πέρα απο την χρηστικότητα λόγω ιδιαιτερότητας των Ελληνικών δρόμων που θα έχει ενα αυτοκίνητο 'τύπου' Skyline, σε ποιά σημεία μπορεί να είναι καλύτερο απο μια F430??? (τι ρωτάω? αν είναι δυνατόν! τεσπα ... )
Μόνο και μόνο που συγκρίνεται σε τεχνολογία και επιδόσεις ένα αυτοκίνητο των 200 χιλιάδων ευρώ με ένα των 60 εμένα μου αρκεί. Και σου έδειξα ήδη πως σε ορισμένα σημεία, παρά τη διαφορά τιμής, το Skyline έχει καλύτερη τεχνολογία από τη Ferrari 360/430. Τι να σου πω επίσης ? Θέλεις και χρόνους γύρου στο Nordschleife ?
Ferrari 360 (400 hp): 8:09
Skyline standard (280 hp): 8:28
Skyline 'πειραγμένο': 7:59
Honda NSX-R (280 hp): 7:56 ίδια με Porsche 996 GT3 (360 hp) με οδηγό τον μέγιστο Walter RohrlΔεν βλέπω και καμία ιδιαίτερη υπεροχή της Ferrari ή της Porsche σε σχέση με Nissan ή Honda σε ταχύτητα στη δυσκολότερη πίστα του κόσμου. Και εννοείται πως θα προτιμούσα ένα Skyline για να πάω οποιαδήποτε ειδική διαδρομή του ράλι Μόντε Κάρλο ή Λαμία - Καρπενήσι, δηλ. δρόμους όπου, πολύ απλά, και άσχετα με την ποιότητα του οδοστρώματος, μια Ferrari δεν 'χωράει'.
Όσο για NSX του 90..... Φαντάζομαι ξέρεις την ερμηνεία του όρου 'Παρελθοντολογία' έτσι?
Μα εσύ είχες πει:
Ας καταφέρουν κάποτε οι Ιάπωνες να βγάλουν αυτοκίνητα που να πάιξουν στα μεγάλα σαλόνια και να δείς πως θα πέσει η τιμή των ferrari lampo κτλ
Και σου απαντώ αυτονόητα ότι αυτό που λες (και μέσα σου δεν πιστεύεις πως θα γίνει ποτέ) έχει ήδη συμβεί το 1990 ! Αν εσύ το λες 'παρελθοντολογία', είναι δικό σου πρόβλημα. Εγώ βλέπω πως αυτονόητα καταρρίπτει τη θέση σου. Και σου υπενθυμίζω τους παραπάνω χρόνους γύρου στο Nordschleife.
Με την τυφλή σου προκατάληψη και εμφανή ημιμάθεια με κάνεις να φαίνομαι σαν Γιαπωνεζόφιλος -που δεν είμαι- ή σαν αντι-Ferrari -που σίγουρα δεν είμαι. Απλά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω στους Ιάπωνες πως είναι πρωτοπόροι σε πολλά και ιδίως στην παραγωγή τεχνολογικά προηγμένων αυτοκινήτων με εκπληκτική σχέση τιμής προς απόδοση.
Εσύ πάλι, άμα σου χαρίσουν ένα Skyline να το αρνηθείς και να ζητήσεις Ferrari
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
S2000,TYPER.Προφανως δεν γνωριζεις το remap που κανουν στον συγκεκριμενο κινητηρα πριν παραδοθει στον πελατη επειδη το λαδακι στερευει μετα τις 7000σαλΓια πες, για πες
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
S2000,TYPER.Προφανως δεν γνωριζεις το remap που κανουν στον συγκεκριμενο κινητηρα πριν παραδοθει στον πελατη επειδη το λαδακι στερευει μετα τις 7000σαλ
TFSI.Ελπιζω να αυξησαν το ευρος στροφων που λειτουργει το turbo διοτι το προηγουμενο μοτερακι 1.8Τ με τα 180 και βαλε τερατωδη αλογα μετα τα 200ψοφαγε οταν ο διλιτρος twin spark με τα ταπεινα 150 συνεχιζε μεχρι τα 240!
Στα πόσα;;; μήπως τα ξεπερνούσε κι όλας;
Σε κατηφόρα και με βοήθεια tsunami;
Για πες μου ποιο μοντέλο της Alfa έχει εργοστασιακή έστω τελική 240 με τον δίλιτρο TS
-
nass πολυ σωστα τα λες αλλα σχετικα με το κιβωτιο της 360, απο κριτικες που εχω διαβασει (μακαρι να την ειχα οδηγησει) δεν ειναι ο,τι καλυτερο. Το αντιστοιχο της ΒΜW M3 ειναι λενε πολυ πιο αμεσο.
Ενας αλλος τομεας που πιστευω οτι οι Ferrari σιγουρα εχουν το πανω χερι ειναι το πλαισιο.
-
Να μην σας χαλασω το χαβαλε που κανετε, παντως ο 1,8 της VW φθανει ευκολα τα 250 αλογα και παει μεχρι 400
Αναλογες ειναι και οι τελικες ταχυτητες που πιανουν τα μοντελα που τα φορουν... και δεν ψοφανε μετα τα 200, ειδικα οταν το ταπεινο Ibiza FR με τα 150 μολις αλογα ξεπερνα τα 210χαω.
Επισης για τον TFSi υπαρχουν ηδη 'λυσεις' που τον ανεβαζουν στα 230-250-286-300-350 αλογα. Μαλιστα μεχρι τα 300 αλογα το κοστος της μετατροπης ειναι απολυτα λογικο.
-
Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
Να υπενθυμίσω λοιπόν..
- Η Χόντα το VTEC από πριν το 90 (οι Ευρωπαίοι τον ύπνο του δικαίου)
- Η Τογιότα τους 1600άρηδες με τα 115 άλογα, όταν οι 'δικοί μας' ήταν στα.. 75.
- Η Σουζούκι τα 100 άλογα από τα 1300 κ.εκ., όταν..
- Φυσικά, η Μάζντα με τον Βάνκελ
- Η Μιτσουμπίσι με το επαναστατικό (πραγματική επίδειξη τεχνολογίας) 300ΖΧ .
- Η Μάζντα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση στο 626!!
- Οι φτερούγες με τις καταπληκτικές μεταδόσεις, ιδίως τα ενεργητικά διαφορικά των EVO.. δείξε μου έναν αντίστοιχο Ευρωπαίο.
Και υπάρχουν και άλλα..
Συμπληρωνω
8. Αρχες 90s, το χιλιαρακι charade GTti που στεκοταν ανετα διπλα στα uno turbo k 5 GT turbo της εποχης του.
9. Κινητηρες VVTi, service καθε 30000χλμΥΓ Μηπως εννοεις Nissan 300ZX;
Και συμπληρώνω κι εγώ...
Honda Prelude 1987 ενεργητική τετραδιεύθυνση
Honda Prelude 5th gen. χιτώνια κυλίνδρων από ανθρακονήματα
Επίσης Super Handling All-Wheel Drive ηλεκτρομαγνητικό σύστημα τετρακίνησης (κι αυτό της Honda)Eise o neos mou filos. kserhs ta Preludakia sou kala.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
S2000,TYPER.Προφανως δεν γνωριζεις το remap που κανουν στον συγκεκριμενο κινητηρα πριν παραδοθει στον πελατη επειδη το λαδακι στερευει μετα τις 7000σαλ
ox ox ox. Kai pou to ema8es auto. Sthn kafeteria? Dose apodiktika stixeia please. Giati kati tetio den egine POTE. Isa isa kalutera mhn ma8hs posa bgazh to K20A2 mesa sto CTR meta apo reflash ths Hondata. Den 8a pistepshs oti einai atmosferiko.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Isa isa kalutera mhn ma8hs posa bgazh to K20A2 mesa sto CTR meta apo reflash ths Hondata. Den 8a pistepshs oti einai atmosferiko.μη μας αφηνεις σε αγωνια ντε!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Isa isa kalutera mhn ma8hs posa bgazh to K20A2 mesa sto CTR meta apo reflash ths Hondata. Den 8a pistepshs oti einai atmosferiko.
μη μας αφηνεις σε αγωνια ντε!
Oi ari8moi einai ari8moi troxou kai oxi strofalou. Metrimena pano se Dynojet.
http://www.hondata.com/k20a2euroctr.htmlkai ama den ta pisteuh kapios kanoniso epidiksh me ena CTR sthn attikh. Uparxoun para poloi Redliners me Hondata Reflash. Giauto prosexete. xexexexe
Περί Ιαπωνικών κινητήρων