-
Χαχα, τώρα το είδες;
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι αν ο Perez είχε καταφέρει να αποφύγει το λάθος,μένοντας για 2 ακόμα γύρους με τον Alonso στο 'στόχαστρο',θα είχε καταπιεί τον asturiano για πλάκα.
'Checo, be careful, we need this position, we need this position'
Όχι έπρεπε να το άφηναν με τα μπροστινά να γλιστράνε να φύγει σε κάποια έξοδο όπως παραλίγο να κάνει , ή όπως έκανε η Williams στο AP
Σε αυτές τις ομάδες κάθε πόντος είναι χρυσάφι . Πόσο μάλλον δε, οι 18 Πόντοι που ακολουθούνται μετά από τους 12 στην Αυστραλία . Φέτος είναι μικρές οι διαφορές στο μέσο του grid .
Ούτε οι ίδιοι δεν πίστευαν ότι στον 2ο αγώνα θα έχουν 30 ποντάκια
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Όλα αυτά βέβαια εικασίες γιατί μπορεί όντως να τον δούμε, πολλές αγκαλίτσες και χαμόγελα είδα μεταξύ τους (πλην του Χάμιλτον) στο βάθρο.
Mάλλον σου διαφεύγει ότι ο Perez είναι δοκιμαστής της Ferrari και με όλη την ομάδα γνωρίζεται πολύ καλά.
Nαι δεν το γνώριζα.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Όχι έπρεπε να το άφηναν με τα μπροστινά να γλιστράνε να φύγει σε κάποια έξοδο όπως παραλίγο να κάνει , ή όπως έκανε η Williams στο APΌταν έχεις μπροστά σου τη νίκη και μάλιστα την πρώτη της ιστορίας σου, όταν το αυτοκίνητό σου πετάει και πεις στον οδηγό: 'Ξέρεις πρόσεχε και η 2η θέση μας κάνει', μιλάμε τουλάχιστον για ηττοπάθεια έτσι δεν είναι;
-
όχι μιλάμε για λεφτά
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
όχι μιλάμε για λεφτά -
+00. Πάρα πολύ λογικό από μία μικρή ομάδα να 'διαφυλάξει' την 2η θέση και τους βαθμούς-λεφτά που δίνει αυτή. Εξάλλου, αν και Φερραρικός, παραδέχομαι ότι μάλλον κάπως έτσι αν θα ξαναδούμε στο βάθρο κόκκινο μονοθέσιο φέτος!!!Πέρεζ, Γκροζιάν, Μαλντονάδο μου αρέσουν πάρα πολύ για την επόμενη γενιά οδηγών.Οπως επίσης και ο Κίμι που πραγματικά δεν το περίμενα να γράφει FL για πλάκα στο τέλος.
ΥΓ. Τον Μάσσα για πόσο θα τον 'Στηρίζουν' ακόμα?
Μετά το μεγάλο του ατύχημα, δεν επανήλθε ποτέ στην προηγούμενη του κατάσταση .... Και τώρα δεν νομίζω ότι έχει πλέον θέση στο grid. Αυτό το σκηνικό δε 'Ολο τα λάστιχα φταίνε' είναι τραγικό...
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Όχι έπρεπε να το άφηναν με τα μπροστινά να γλιστράνε να φύγει σε κάποια έξοδο όπως παραλίγο να κάνει , ή όπως έκανε η Williams στο AP
Όταν έχεις μπροστά σου τη νίκη και μάλιστα την πρώτη της ιστορίας σου, όταν το αυτοκίνητό σου πετάει και πεις στον οδηγό: 'Ξέρεις πρόσεχε και η 2η θέση μας κάνει', μιλάμε τουλάχιστον για ηττοπάθεια έτσι δεν είναι;
Υπενθυμίζεις στον οδηγό σου να προσέχει σε μια θέση που δεν έχει φτάσει ΠΟΤΕ.
Του είπε να προσέχει γιατί θέλουν αυτή τη θέση. Ούτε του είπαν να κόψει, ούτε να βγει εκτός. Το radio μας έρχεται καθυστερημένα και ούτε ο Perez θυμόταν πότε του το είπαν. Πριν ή μετά την έξοδο. Είπε μόνος του ότι στην επίθεση για τον Αλόνσο, είχε υποστροφή στην είσοδο που τον έβγαλε στο βρεγμένο kerb.
Χαλαρώστε λίγο με τις συνωμοσίες...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στο καθεστως κοκκινης σημαιας δε θα μπορουσαν να σηκωσουν ψηλοτερα το μονοθεσιο και να αλλαξουν τις ρυθμισεις στις αεροτομες; Δε νομιζω να απαγορευεται.Απαγορεύεται, σε κόκκινη σημαία τα αυτοκίνητα είναι parc ferme. Που σημαίνει ότι επιτρέπεται μόνο το παγωτό (και οι πέννες του Button )
Ετσι και αλλιώς 2 σημαντικά πράγματα (κατανομή πέδησης, απόκριση κινητήρα) μπορούν να αλλάξουν από τον οδηγό.
To καλύτερο επιχείρημα κατά της θεωρίας του 'βρόχινου' setup είναι ο ρυθμός του FA σε στεγνές συνθήκες στο τελευταίο 1/4 του αγώνα.
Οσο για τη θεωρία συνομωσίας του Perez, ήταν ανάγκη να πάει να κάνει μια παραλίγο έξοδο στην αμμοπαγίδα (= καταστροφή), δεν μπορούσε να πει 'χάλασε το KERS / DRS'. Η ομάδα καλά έκανε και του είπε ό,τι του είπε, έχουν άλλους στόχους με τη Ferrari (θέσεις στο Κατασκευαστών = $$$) και το πάθημα του Μαλντονάτο είναι μόνο 1 εβδομάδα πίσω.
-
Δε μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει ομαδα που στους τελευταιους γυρους που ειναι δευτερη και ριχνει 1 το γυρο ( πανω κατω ) με συνεπεια 4-5 γυρους πριν το τελος εχει κολλησει απο πισω, και ξαφνικά ακουγεται ενα μηνημα οπως αυτο που ακουστηκε... ειναι αντιθετο με την φυσική λογική των αγωνων που λεει θελω να βγω πρωτος....
Συμπτωση οτι και η 'πισω' ομαδα εχει μοτερ φεραρι??
Συμπτωση οτι ο οδηγός ακουγεται εντονα οτι θα μετακομισει και αγωνιστικά δε αυτη την ομαδα???δε ξερω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δε ξερω... παντως δεν 'κοβω το χερι μου' που λενε....
βεβαια απο την αλλη αν ηθελαν να το κανουν 'κρυφα' απλά θα του ελεγαν να αλλαξει τη χαρτογραφηση πχ γιατι υπαρχει καπου καποιο μηχανικό προβλημα..παντως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν 'ακουστηκε' σωστα ολο αυτο....
-
Αλλο το να φτάσεις τον Αλόνσο και άλλο το να τον περάσεις, έχει μια διαφορά...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Συμπτωση οτι και η 'πισω' ομαδα εχει μοτερ φεραρι??
Τους κινητήρες η Sauber τους παίρνει gratis από τη Ferrari ή μήπως δεν υπάρχουν στη γύρα άλλοι 'πελατειακοί' κινητήρες διαθέσιμοι;
Συμπτωση οτι ο οδηγός ακουγεται εντονα οτι θα μετακομισει και αγωνιστικά δε αυτη την ομαδα???
Από ποιόν ακούγεται;Και σε ένα τέτοιο σενάριο ποιός έκανε χάρη στη Ferrari και γιατί;Ο Perez ή ο Sauber;
-
Κινητηρες πελατιακοι κυκλοφωρουν πχ μερκ πχ ρενο
Η σαουμπερ την δεδομενη στιγμη ειχε φεραρι...Ποιος ειχε να κερδισει? ( Η να μη χασει...) Και οι δυο θα ελεγα...
Τον αγωνα τον εβλεπα με ενα φιλο. Λιγο πριν ακουστει το τεαμ radio αστειευομενοι λεγαμε 'ποτε θα πεσει το τηλεφωνο'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσο για τη θεωρία συνομωσίας του Perez, ήταν ανάγκη να πάει να κάνει μια παραλίγο έξοδο στην αμμοπαγίδα (= καταστροφή), δεν μπορούσε να πει 'χάλασε το KERS / DRS'.- Save fuel
To μεγαλύτερο γέλιο είναι ότι με δεδομένο πως δεν έγινε συνενόηση την ώρα του αγώνα, είχε προβλεφθει από πριν το σενάριο να είναι σε κάποιο αγώνα ο Αλόνσο πρώτος, μία Ζαουμπερ από πίσω και η Ζαουμπερ να ρίχνει 1' και έγινε εκ των προτέρων συνενόηση. Σαν τον στημένο τελευταίο γύρο του Γκλοκ ένα πραμα.
-
λατρευω τις θεωριες συνομωσιας που εμπλεκουν την διαβολικη Φερραρι που σε καθε αγωνα καταστρωνει πανουργο σχεδιο για να κερδισει
αν παντως δω τον Perez να κυκλοφορει με καινουργια 458 θα υποψιαστω και εγω. Αλλα μεχρι τοτε, haters gonna hate
-
Εγω το ποσταρα στο καφενειο αλλα δεν εδωσε και κανεις σημασια, ουτε το πιστεψε...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσο για τη θεωρία συνομωσίας του Perez, ήταν ανάγκη να πάει να κάνει μια παραλίγο έξοδο στην αμμοπαγίδα (= καταστροφή), δεν μπορούσε να πει 'χάλασε το KERS / DRS'. + Save fuelΠιο κομψό το> save fuel
= προσεχτε μη τρακαρετε μεταξύ σας όπως οι ταύροι απο το >alonso is faster than you
= Felipe you are No2
Δεν ήταν και τόοοοσο μεγάλος κίνδυνος αμμοπαγίδας όπως είδα στο ρεπλαυ απλα πήρε την στροφή 'ανοιχτά'
To μεγαλύτερο γέλιο είναι ότι με δεδομένο πως δεν έγινε συνενόηση την ώρα του αγώνα, είχε προβλεφθει από πριν το σενάριο να είναι σε κάποιο αγώνα ο Αλόνσο πρώτος, μία Ζαουμπερ από πίσω και η Ζαουμπερ να ρίχνει 1' και έγινε εκ των προτέρων συνενόηση. Σαν τον στημένο τελευταίο γύρο του Γκλοκ ένα πραμα.
Δεν ισχύει
Προφανώς υπάρχει σαφής 'μνημονιακή' ρήτρα στο συμβόλαιο παροχής των κινητήρων της Φερράρι στον Σαουμπερρρρ εδώ και χρόνια.... -
Προφανως η γιαγια μου ειχε παει για χεσιμο
-
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δε μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει ομαδα που στους τελευταιους γυρους που ειναι δευτερη και ριχνει 1 το γυρο ( πανω κατω ) με συνεπεια 4-5 γυρους πριν το τελος εχει κολλησει απο πισω, και ξαφνικά ακουγεται ενα μηνημα οπως αυτο που ακουστηκε... ειναι αντιθετο με την φυσική λογική των αγωνων που λεει θελω να βγω πρωτος....Συμπτωση οτι και η 'πισω' ομαδα εχει μοτερ φεραρι??
Συμπτωση οτι ο οδηγός ακουγεται εντονα οτι θα μετακομισει και αγωνιστικά δε αυτη την ομαδα???δε ξερω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δε ξερω... παντως δεν 'κοβω το χερι μου' που λενε....
βεβαια απο την αλλη αν ηθελαν να το κανουν 'κρυφα' απλά θα του ελεγαν να αλλαξει τη χαρτογραφηση πχ γιατι υπαρχει καπου καποιο μηχανικό προβλημα..παντως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν 'ακουστηκε' σωστα ολο αυτο....
Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι κάπου εκεί μετά το τελευταίο pit stop που έβαλαν βρόχινα, μίλησε ο Sauber με τον LDM και με τον Stefano και μετέδωσαν κωδικοποιημένο μήνυμα (το οποίο είχε συνεννοηθεί από πριν με τον Perez ότι δηλαδή ΑΝ φτάσεις μια Ferrari και σου πούμε 'πρόσεχε' θα βγεις εκτός ) στον Μεξικάνο.
ΟΟΟΟΚ
Μετά κατέβηκαν και τα UFO
2012 Petronas Malaysia Grand Prix