Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 135
    • 136
    • 128 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    47776
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Ε ναι. Να χρεώνει η Fiat τα χειριστήρια του αυτόματου στο τιμόνι σε αμαξάκι 10.000 είναι γυφτιά αλλά το να το χρεώνει η BMW σε αυτοκίνητο 30.000 είναι μαγκιά!

      Η BMW σε αυτοκίνητα με το 8άρι τα έχει στάνταρ στο τιμόνι.

      Στην 1 δεν μπαίνουν στο τιμόνι (ακόμα).

      Στην 3άρα και 5άρα πχ που μπαίνουν, είναι στάνταρ.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        billopoulos last edited by

        Ο χρήστης chemic έγραψε:

        Στην VW και στην Audi τοτε.

        κ στη vw-seat όπου μπαινουν, μπαινουν, όπου δεν μπαινουν δεν μπαινουν ούτε ως έξτρα
        στην αουντι δεν ξέρω τί παίζει
        νομίζω η σκοντα κάνει την ίδια γυφτιά στο οκταβια dsg

        Ωπ, sorry, λετε για αυτοματο κιβωτιο, νομιζα για τα χειριστηρια στο τιμονι (πολυλειτουργικο τιμονι ή οπως το λεει ο καθενας).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cptbill last edited by

          Ο χρήστης chemic έγραψε:

          τα δερμάτινα καθισματα δεν ειναι στον εξοπλισμο της εκδοσης
          βασικά η φιατ είναι τόσο γύφτισα που χρεωνει τα χειριστηρια του αυτοματου στο τιμόνι, το esp 350 ευρώ σε αυτη την εκδοση αλλά 520 στην φθνοτερη με τον 1200αρι αλλά ακόμα κ σε αυτή την έκδοση δίνει το δερματινο τιμόνι αλλά θέλει και άλλα 110 ευρώ για να σου βάλει κ δερματινο λεβιε ταχυτητων
          ωραιο αμαξακι πήρες, αν κ προσωπικα δε μου αρεσουν καθουλου οι μαυρες ζαντες. πες μας κατανάλωση, κ αν τελικά αξιζει ο δικύλινδρος

          Τα δερματινα καθισματα ειναι στανταρ στο twinair plus.
          Ουτε εμενα μου αρεσουν οι μαυρες ζαντες για να ειμαι ειλικρινης.
          Δεν ξερω εαν εχεις οδηγησει το δικυλινδρο, ειναι ερωτας. Και εγω ημουν τρομερα αρνητικος με ενα αμαξι που ακουγεται σαν βεσπα στο ρελαντι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johncharles last edited by

            OFFICIAL Commercial - FIAT 500 'Baby'

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              konstantinos last edited by

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by




                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Καααααλο είναι και το δικό σου...



                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    Ωραίος ο συνάδελφος με την Havaianas

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      ams last edited by

                      Καλησπέρα! Μπορείτε να μου δώσετε κάποιες περισσότερες πληροφορίες για το abarth; Είμαι έτοιμη για το 500ράκι και είμαι ανάμεσα σε sport 1.4 και abarth. Προτιμώ το abarth για το εξωτερικό του και τις επιδόσεις του. Μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε;
                      Πιθανά προβλήματα μοτέρ, κατανάλωση κλ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για κάτι. Προχώρα άφοβα.
                        Αν τα έχεις, σκάστα και πάρε τον σκορπιό.
                        Η κατανάλωση κυμαίνεται κάτω από 10λτ/100χλμ αλλά όταν τα βυθίσεις το δεξί πεντάλ το πράγμα θα αλλάξει.
                        Εξαιρετικά αξιόπιστο σε όλα τα μηχανικά μέρη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          ams last edited by

                          Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Αυτό ήθελα να ακούσω
                          Η αλήθεια είναι πως λόγω πολλών χιλιομέτρων που κάνω καθημερινά, έδωσα το παλιό μου επειδή η κατανάλωση ήταν ασύμφορη.
                          Κατέληξα στο 500 εν τέλει για πολλούς λόγους, σχεδόν έκλεισα ένα 1,4 αλλά θέλω λίγη περισσότερη δύναμη και το ξανασκέφτομαι.
                          Αν κάποιος έχει να πει κάτι αρνητικό για το abarth, εδώ είμαι.
                          Σας ευχαριστώ και πάλι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης ams έγραψε:
                            Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Αυτό ήθελα να ακούσω
                            Η αλήθεια είναι πως λόγω πολλών χιλιομέτρων που κάνω καθημερινά, έδωσα το παλιό μου επειδή η κατανάλωση ήταν ασύμφορη.
                            Κατέληξα στο 500 εν τέλει για πολλούς λόγους, σχεδόν έκλεισα ένα 1,4 αλλά θέλω λίγη περισσότερη δύναμη και το ξανασκέφτομαι.
                            Αν κάποιος έχει να πει κάτι αρνητικό για το abarth, εδώ είμαι.
                            Σας ευχαριστώ και πάλι!

                            0,9 twinair το t-jet καίει τον κωλο του

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              ams last edited by

                              Σίγουρα θα καίει αλλά νομίζω πως με το 0,9 πάμε στο άλλο άκρο. Εσύ το προτιμάς περισσότερο και από το 1,4;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Abarth και τέλος, δημοκρατικά πάντα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Το 1.4 είναι πιο γρήγορο από το 0.9. Απλά σαν ατμόσφαιρα θέλει στροφάρισμα και τότε όλο και κάτι θα κάψει κι αυτό. Δεν είναι καθόλου κακή επιλογή πάντως.

                                  Αν θέλεις Abarth για οικονομία, το προηγούμνο σου τι ήταν; Corvette?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    billopoulos last edited by

                                    Το Abarth για οικονομια δεν θα το παρεις παντως. Θα το παρεις γιατι ειναι τρελη μουρη και απιστευτο μικρο πυραυλακι! Θα το πληρωσεις και αρκετα αλλα χαλαλι πραγματικα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης ams έγραψε:
                                      Σίγουρα θα καίει αλλά νομίζω πως με το 0,9 πάμε στο άλλο άκρο. Εσύ το προτιμάς περισσότερο και από το 1,4;

                                      μιλάς για 1,4 ή 1,4 τουρμπο ??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Προτείνω η 0.9 Twinair ή Abarth. Μέση λύση δεν υπάρχει. Αν πληρώνεις 1.4 να πληρώσεις για αυτό με το σαλιγκάρι επάνω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης ams έγραψε:
                                          Σίγουρα θα καίει αλλά νομίζω πως με το 0,9 πάμε στο άλλο άκρο. Εσύ το προτιμάς περισσότερο και από το 1,4;

                                          όταν αγοραζα προτιμούσα t-jet , τώρα μάλλον στο 0,9 θα στρεφόμουν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            ams last edited by

                                            Για 1,4 λέω.
                                            Καταρχήν, για μεταχειρισμένο πάω. Διάβασα όλες τις σελίδες εδώ και απόρησα που ΟΛΟΙ είστε του καινούριου
                                            100ρι βρίσκω καλό στις 12.500 ευρώ ενώ abarth στα 15. Και σκέφτομαι πως αυτή η μικρή διαφορά, αξίζει για abarth. Είναι αυτό που είπατε, είναι τρελή μούρη για αυτό και το θέλω.

                                            Ντάξει, το προηγούμενο δεν ήταν και corvette αλλά όπως είπα, καθημερινά κάνω 200 χλμ. και τα 30 ευρώ μου φεύγανε σε βενζίνες. Κάπου τόσο να πάει και το abarth;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 128 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr