-
Απλά λέω , κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Σε εξωτερικό συνεργείο, με λάδι Ford Formula full synthetic 5W-30 (μιας και ο συγκεκριμένος μηχανικός ειδικεύεται σε Ford)Λάθος....δεν κάνει αυτό το λάδι για VW.
-
Αν και δεν αναγράφει την προδιαγραφή της vw 503/504, δεν πιστεύω ότι μπορεί να έχει κάποια ουσιαστική διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα. Εδώ το βάζουν σε focus rs με 350 ατίθασα, στα 140 θα κολλήσει; Εκτός αν υπονοείται ότι δεν κάνει καλή 'ζύμωση' με τα μέταλλα του κινητήρα που και πάλι δε νομίζω να είναι θέμα.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Εκτός αν υπονοείται ότι δεν κάνει καλή 'ζύμωση' με τα μέταλλα του κινητήρα που και πάλι δε νομίζω να είναι θέμα.Έτσι, βέβαια αν αρχίσει 'να τα πίνει' , θα φταίει η μπιπ η VW....
-
@kapami
Βάλε ότι λάδια θέλεις αλλά μετά δεν μπορείς να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή όσο αφορά τα χιλιόμετρα αλλαγής λαδιών. -
Τα χλμ αλλαγής λαδιών κατά τη vw είναι 30.000 ή 2 χρόνια Εγώ τα αλλάζω κάθε 5-7.000χλμ ή 1 χρόνο.
Μέχρι τώρα δεν έχει τσιμπήσει λάδι, αν δω ότι καίει έστω και ελάχιστα θα τα βγάλω και θα βάλω Mobil 1 esp όπως τις άλλες φορές. Αλλά χλωμό να κάψει λάδια επειδή είναι Ford και όχι Mobil/Castrol/Aral κλπ ενώ έχουν το ίδιο ιξώδες. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Τα χλμ αλλαγής λαδιών κατά τη vw είναι 30.000 ή 2 χρόνια Εγώ τα αλλάζω κάθε 5-7.000χλμ ή 1 χρόνο.
Μέχρι τώρα δεν έχει τσιμπήσει λάδι, αν δω ότι καίει έστω και ελάχιστα θα τα βγάλω και θα βάλω Mobil 1 esp όπως τις άλλες φορές. Αλλά χλωμό να κάψει λάδια επειδή είναι Ford και όχι Mobil/Castrol/Aral κλπ ενώ έχουν το ίδιο ιξώδες.Σοβαρά τώρα, βάλε τα λάδια του κατασκευαστή, μηδένισε και τον μετρητή του service και ξέχασέ το. Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα θα σου σφυρίξει αλλαγή σε 2 χρόνια.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εκτός αν υπονοείται ότι δεν κάνει καλή 'ζύμωση' με τα μέταλλα του κινητήρα που και πάλι δε νομίζω να είναι θέμα.
Έτσι, βέβαια αν αρχίσει 'να τα πίνει' , θα φταίει η μπιπ η VW....
Το συγκεκριμμένο λάδι της Ford είναι προδιαγραφών Ford M2C913-C και ACEA A1. Τα λιπαντικά προδραγραφών VW 504.00/507.00 συνοδεύονται από την ACEA A3. Εντελώς ακατάλληλο λοιπόν για τόσο καινούριο αμάξι, κρίμα είναι.
Τίμιο, φτηνό (21 ευρώ/5λιτρο στα ανταλακτικάδικα Ford) ημισυνθετικό λιπαντικό με max τα 7500χλμ (προτεινόμενα κατ'εμέ) στα Ford.
-
Το θέμα είναι πως Α1 και Α3 δεν πάνε μαζί
-
Και εγώ το ίδιο σκέφτηκα αρχικά αλλά τώρα θυμήθηκα οτι η VW πριν μια 5-ετία είχε τις VW 503.00 και 503.01 .
Η πρώτη ήταν για τα normal μοντέλα και η δεύτερη μόνο για σπορ . Η σπορ ήταν επιπέδου A3 , για 180 ίππους και πάνω.
Η VW 503.00 ήταν επιπέδου > οπότε **ίσως **υπερέβαλα . -
Fiat Strada 1.3 diesel, 30.000 χλμ service στην αντιπροσωπία της Κοζάνης, λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα και ένα καθαριστικό για τα φρένα 106,00€.
-
Σερβις στο Punto, 130.000χλμ
Λαδια (ημισυνθετικα 10W-40)
Βαλβολινες
Φιλτρο Λαδιου
Φιλτρο Καμπινας
Φιλτρο Αερα
Μοτερ υαλοκαθαριστηρων (μτχ)
Σετ ιμαντα χρονισμου
Φλαντζα βαλβιδων
Τσιμουχα διαφορικου
Ρουλεμαν διαφορικου (χ2)
Διαφορικο (μτχ)+ελεγχος ΚΤΕΟ: φρενα, αναρτησεις, ρυποι, σφιξιματα, λαδωματα κτλ.
430€
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σερβις στο Punto, 130.000χλμΛαδια (ημισυνθετικα 10W-40)
Βαλβολινες
Φιλτρο Λαδιου
Φιλτρο Καμπινας
Φιλτρο Αερα
Μοτερ υαλοκαθαριστηρων (μτχ)
Σετ ιμαντα χρονισμου
Φλαντζα βαλβιδων
Τσιμουχα διαφορικου
Ρουλεμαν διαφορικου (χ2)
Διαφορικο (μτχ)+ελεγχος ΚΤΕΟ: φρενα, αναρτησεις, ρυποι, σφιξιματα, λαδωματα κτλ.
430€
Διαφορικό ε;
Κατέβηκε σασμάν; Αν ναι κι αν συνυπολογίσεις και την αλλαγή ιμάντα η τιμή είναι εξαιρετική νομίζω! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Διαφορικό ε;
Κατέβηκε σασμάν; Αν ναι κι αν συνυπολογίσεις και την αλλαγή ιμάντα η τιμή είναι εξαιρετική νομίζω!Δεν κατεβηκε σασμαν. Στα 5αρια σασμαν των Punto ΜΚ1 & ΜΚ2 το 'περνεις στο χερι' βγαζοντας το ημιαξονιο κτλ.
Ξερουν τι κανουν οι Ιταλοι... -
έκανα κι εγώ το τελευταίο καθως φαίνεται μικρό σέρβις στην εύα στην αυλή
Λάδια, φίλτρα, έσφιξα λίγο το λουρί του δυναμό που είχε πάρει μπόσικα, και το μόνο που μένει είναι τα μπουζί γιατί ξέχασα να πάρω την προέκταση απ το εργαστήριο
Κόστος, αν θυμάμαι καλά τα λάδια τα χε πάρει ο μιραζ 20€? (castrol 5-40), φίλτρο λαδιού 5, αέρος 10, και τα μπουζί που ξέχασα να τα πάρω από ελλάδα και πλήρωσα ένα 20 εδώΕβαλα και τα μισελιν και επ ευκαιρίας γρασάρισα λίγο τις δαγκάνες των φρένων μπρος-πίσω (γαμημένα αλάτια ).
Χιλιόμετρα 348.000 πλέον, φέτος δεν κουνήθηκε σχεδόν καθόλου μετά την νορβηγία.
Κάνουμε και λίγο κράτει γιατί δεν ξέρεις και τί γίνεται
-
Saxon στα ποσα χιλιομετρα διαφορικο και τι χρηση του εκανες? Φλατζα (μπερδευε ?)
Το κοστος εμενα μια χαρα μου φανηκε. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Saxon στα ποσα χιλιομετρα διαφορικο και τι χρηση του εκανες? Φλατζα (μπερδευε ?)
Το κοστος εμενα μια χαρα μου φανηκε.130000χλμ. Ε, η χρηση δεν ηταν και η εντελως τυπικη...
Φλαντζα αλλαξα προοληπτικα γιατι αρχιζε να δακρυζει.Το κοστος μια χαρα ειναι, δεν αντιλεγω, αλλα παρ'ολα αυτα...πονεσε λιγακι.
-
για το Καντετ μου...
πηγα για αλλαγη δισκοπλατω με δικο μου υλικο και ο μαστορας ζητησε 80 ευρω.
με την ευκαιρια φτιαξε το ενα κοιτα το αλλο οδηγηθηκα σε ολικη ανακατασκευη!!εχουμε και λεμε....
- νεα τοπ μαουντ καθως δεν βρισκονται του D
- τρυπημα και ανακατασκευη στους θολους
- αλλαγη μπουκαλες και τα ψαλιδια
- αλλαγη δισκοφρενα-τακακια
- αλλαγη δισκοπλατω (μονο εργασια)
- ευθυγραμμιση
κοστος 800 ευρω...
ή καλυτερα εχω δωσει ηδη 300 και ειναι ειτε 500 'ησυχα' ειτε 615 με 'χαρτακι'.ειναι σωστη η τιμη;;
σαν ποιοτητα εργασιας με την ματια του ασχετου φαινεται πολυ καλη... -
Συγγνωμη αλλα τοσο αναγκη το εχετε αυτο το αμαξι? 800e σε kadet? να πεις οτι ηταν και καποιο μοντελο που ειχε αξια, διακρινοταν την εποχη του, ειχε ΤΙΣ αρετες.. Αν οι λογοι ειναι συναισθηματικοι, πασο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Συγγνωμη αλλα τοσο αναγκη το εχετε αυτο το αμαξι? 800e σε kadet? να πεις οτι ηταν και καποιο μοντελο που ειχε αξια, διακρινοταν την εποχη του, ειχε ΤΙΣ αρετες.. Αν οι λογοι ειναι συναισθηματικοι, πασο.περασαμε δυσκολα σαν οικογενεια και ηταν το πρωτο αμαξι που μπορεσε να παρει ο πατερας μου στα 40 του..
οποτε το νιωθω ντροπη στην μνημη του να το πεταξω...σαν τιμη μαστορικης λοιπον εχει λογικη;;
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?