-
Ο χρήστης fotis7 έγραψε:
στεφαν 147 πολυ ειδικος εισαι
εγραψες οτι υστερει σε ρεμπριζ σε σχεση με το 500αρακι
οπως υστερει και το 500αρακι σε σχεση με ενα καρτακι 120 αρη
αυτο ηταν φοβερο παραδειγμα
το 500αρακι με 700κιλα ειναι πιο γρηγορο εως τις 4000 στροφες ακομα και απο ταπεε που ειναι 2000κ. με 200 αλογα λογω οτι ζυγιζει και τα μισα κιλα,οποτε συνεχιζε να βαζεις αρλουμπες παραδειγματα
α και το 6αρη το μκ3 επειδη καποιοι εδω μεσα διαβαζουν φυλλαδες μονο και τιποτε αλλο ειναι 1280 κιλα το σενταν μιας και δεν εχει και ρεζερβα απο τη μανα του,και 330 το hunchback,τετοια βαρη στη κατηγορια του δεν υπαρχουν,ολα ειναι 200+ πανωΜία τελευταία φορά και θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ευγενικός γίνεται γιατί φαίνεται ξεκάθαρα από τα γραφόμενα του καθενός ποιος είναι σχετικός και ποιος όχι.
-
δεν ισχύει σε καμία των περιπτώσεων αυτό που έγραψες για το 500αρι και τις 4000σαλ. Αυτά είναι αστεία πράγματα. Το παράδειγμα χρησιμοποιήθηκε απλά για να αποδείξει ότι οι επιδόσεις του 6 είναι απλά ξεπερασμένες. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
-
δεν είπε κανείς ότι είναι βαρύ το 6. Αργό το είπαμε κι ας είναι ελαφρύ γιατί έχει μόλις 120 άλογα. Και δεν έχει σημασία ότι το λέμε εμείς αργό, έχει σημασία ότι ως τέτοιο το δηλώνει και η ίδια η εταιρία που το κατασκευάζει.
Stefan147 για σένα μπορεί να είναι απελπιστικά αργό το 6άρι όπως και για μένα μπορεί να είναι απελπιστικά αργό το Q5 που έγραψες ότι έχεις... Πέρνοντας σαν βάση το σκεπτικό σου λοιπόν, η 147 που επίσης έγραψες ότι έχεις είναι και αυτή ένα απελπιστικά αργό αυτοκίνητο όπως είναι και η 156**f/l ** 1,6lt-1,8lt. Αρκετοί λοιπόν δεν θεωρούν απελπιστικά αργές τις παραπάνω alfa romeo (όπως προφανώς θεωρείς εσύ), ομοίως και το mazda 6 που οι επιδόσεις του κινούνταν αρκετά κοντά σε αυτές. Και μιας που μιλάμε για ρεπρίζ, ενδεικτικά μια 156 f/l 1.6lt κάνει 60-100km/h με 4η σε 13,8s και 80-120km/h σε 20,9s όταν το mazda 6 κάνει 10,8s και 18,2s αντίστοιχα. Η 1.8lt κινούνταν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα με το σημερινό 6άρι. Η μόνη που ξέφευγε οριακά από αυτό το απελπιστικά αργό επίπεδο (σύμφωνα πάντα με το σκεπτικό σου) ήταν η 156 1,8lt προ-f/l, η οποία ήταν μακράν το γρηγορότερο μεσαίο 1,8lt της εποχής του, αλλά αφενός πρέπει να ζουν ελάχιστες πλέον και αφετέρου δεν ταιριάζει σαν ενδεικτικό παράδειγμα προς σύγκριση καθώς κανείς από αυτούς που διαφωνείς δεν ισχυρίστηκε ότι το 6άρι ήταν ποτέ το γρηγορότερο της κατηγορίας. Επίσης γράφεις με έκπληξη ότι το 6άρι είναι πιο αργό (όπως και όλα τα παραπάνω φυσικά) σε ρεπρίζ από το 500 twinair των 900+κάτι κιλών και των 15kg ροπής στις 2000rpm. Το συγκεκριμένο παίζει να'χει καλύτερες ρεπριζ και απο 2λιτρα ατμοσφαιρικά μεσαία που προφανώς και αυτά σύμφωνα με το σκεπτικό σου είναι απελπιστικά αργά.
Φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεσαι ότι με αυτή τη μηδενιστική προσέγγιση είναι αναπόφευκτο ο διάλογος να εξελίσσεται σε καφενειακού επιπέδου κουβέντα. Την γνώμη μου για το 6άρι και τους κινητήρες του την έχω γράψει παλαιότερα και είναι αυτή.
Και μόνο το γεγονός ότι χρησιμοποιείς ένα αυτοκίνητο του 1997 και 200κε λιγότερων αποδεικνύει το point μου. Σημασία επίσης δεν έχει ούτε τι πιστεύω εγώ, ούτε τι πιστεύεις εσύ. Το αν είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ αργό ή όχι το 6αρι το καθορίζουν τα ανταγωνιστικά μοντέλα ίσης αξίας.
Οι διάφορες παραθέσεις περί τεχνολογιών κτλ δεν εντυπωσιάζουν κανέναν γιατί πολύ απλά κανείς δεν διαφωνεί. Άλλο είναι το θέμα. Κρίμα είναι πάντως να γίνεται τόση φασαρία για τόσο αυτονόητα και αυταπόδεικτα πράγματα.
-
-
Ετσι για να έχω ενα καλό ερώτημα, εσύ με την 147 1.6 θεωρείς ότι βρίσκεσαι στο γρήγορο φάσμα στέφαν?
-
Το ξεχειλώσαμε το θέμα Η ουσία για μένα είναι ότι εν έτει 2012 αν θέλεις οικογενειακό αυτοκίνητο ΔΕΝ το επιλέγεις, γιατί όλα τα οικογενειακά του ανταγωνισμού στην ίδια τιμή είναι γρηγορότερα. Και όπως ανέφερε και o drdino, φαντάσου το φορτωμένο με 3-4 ατομα + αποσκευές Τώρα αν φτάσουμε να το συγκρίνουμε με τις άλφα της προηγούμενης δεκαετίας για να αποδείξουμε ότι δε σέρνεται, είναι ατυχές κατά τη γνώμη μου.
-
εν έτει 2012, γι αυτό το λόγο πήραμε το δίλιτρο, εν έτει 2003 το 1,8 ήταν μια χαρά
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ετσι για να έχω ενα καλό ερώτημα, εσύ με την 147 1.6 θεωρείς ότι βρίσκεσαι στο γρήγορο φάσμα στέφαν?Προφανώς και όχι. Με τη διαφορά ότι η 147 είναι αγορασμένη το **2003 ** και πριν 1,5 μήνα έκλεισε 9(!) χρόνια ζωής στα χέρια μου! Αν την έπαιρνα πέρσι ή πρόπερσι και έλεγα ότι έχει καλές επιδόσεις θα ήμουν εκτός τόπου και χρόνου.
Στα λόγια μου έρχεσαι πάντως. Το 2003 ΗΤΑΝ μια χαρά (απλά στο μέσο όρο βασικά αλλά τέσπα). Τώρα έχουμε 2012.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εν έτει 2012, γι αυτό το λόγο πήραμε το δίλιτρο, εν έτει 2003 το 1,8 ήταν μια χαράΕ για το 1,8 τσακωνόμαστε τώρα Για το δίλιτρο προφανώς δεν λέει κανείς τίποτα Απλά αυτό που λέω εγώ είναι ότι ΠΛΕΟΝ έχει μείνει πίσω απο κινητήρες, οπότε δύσκολα θα το επιλέξει κανείς σήμερα, άκομα κι αν δε θέλει κάποιο τουρμπάκι, αφού πχ το Avensis 1.8 είναι σαφέστατα πιο γρήγορο
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
εν έτει 2012, γι αυτό το λόγο πήραμε το δίλιτρο, εν έτει 2003 το 1,8 ήταν μια χαρά
Ε για το 1,8 τσακωνόμαστε τώρα Για το δίλιτρο προφανώς δεν λέει κανείς τίποτα Απλά αυτό που λέω εγώ είναι ότι ΠΛΕΟΝ έχει μείνει πίσω απο κινητήρες, οπότε δύσκολα θα το επιλέξει κανείς σήμερα, άκομα κι αν δε θέλει κάποιο τουρμπάκι, αφού πχ το Avensis 1.8 είναι σαφέστατα πιο γρήγορο
Το συγκεκριμένο παράδειγμα με το Avensis μου τριγυρνάει από χθες στο μυαλό γιατί τα είχαμε όλα αυτά στην Avis που δούλευα, αλλά δεν ήθελα καν να το χρησιμοποιήσω και να συγκρίνω τη σκούνα με το καθ' όλα αξιόλογο 6αρι. Πράγματι το προτελευταίο Avensis 1.8 είναι σημαντικά πιο γρήγορο από το 6 1.8 MK1 κι ας μην έχει το σούπερ ντούπερ 0,27 αεροδυναμικό συντελεστή, κι ας είναι πιο βαρύ, κι ας μην έχει την τόσο ιδανική κλιμάκωση που το κάνει να δείχνει σαν να έχει 20 άλογα παραπάνω απ' ότι δηλώνει ο κατασκευαστής και 2' λιγότερα στο 0-100.
-
Εχουμε αξιοπιστο οργανω μετρησεων για οποιον ενδιαφερεται παντως...
-
Νοίκιασέ το. Θα βγάλεις χαρτζιλίκι.
-
Αν τους βγαλει 11+ κι οχι 9 που περιμενουν, παιζει να το σπασουν...δε λεει
-
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα αλλά θα κάνεις ένα καλό στην κοινότητα!
-
Νομίζω ότι και οι 2 πλευρές έχουν ένα δίκιο αλλά και ένα άδικο.
Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε για ποιό 6άρι μιλάμε. Το 1.8 Mk1 είχε αξιοπρεπέστατες επιδόσεις για την εποχή του, αν και φυσικά δεν πλησίαζε καν την κορυφαία 156 1.8. Το Mk2 όμως έμεινε πίσω για δύο λόγους. Πρώτον γιατί έχει να τα βάλει με πιο σύγχρονα, ισχυρότερα μοτέρ και δεύτερον επειδή περιέργως μετρήθηκε ως πιο αργό από το Mk1 ενώ θεωρητικά έχασε βάρος. Όπως και να έχει, τάφο δεν το λες (τι να πουν και κάτι Focus 1400 δηλαδή) αλλά ούτε και σβέλτο. Σίγουρα υπάρχουν πολύ ταχύτερα αυτοκίνητα σε αυτά λεφτά αλλά ελάχιστα, μπορεί και κανένα, δεν είναι τόσο καλοστημένα.
Όσο για την 147, ακόμα και σήμερα το ξερό 10αράκι για τα 100 θεωρείται σβέλτο. Τόσο πετυχαίνει και η τουρμπάτη Giulietta 120 και δεν την αποκαλεί κανείς αργή. Σίγουρα στις μεσαίες στροφές έχει πλεονέκτημα το τουρμπάκι αλλά ψηλά ο TS ξυρίζει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν πολύ ταχύτερα αυτοκίνητα σε αυτά λεφτά αλλά ελάχιστα, μπορεί και κανένα, δεν είναι τόσο καλοστημένα.Σε αυτό Αλέξανδρε δεν έχει διαφωνήσει κανείς. Σε αυτή την πρόταση βρίσκεται όλο το ζουμί.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
κι ας μην έχει το σούπερ ντούπερ 0,27 αεροδυναμικό συντελεστή,:Εχει 0.28.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Νομίζω ότι και οι 2 πλευρές έχουν ένα δίκιο αλλά και ένα άδικο.Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε για ποιό 6άρι μιλάμε. Το 1.8 Mk1 είχε αξιοπρεπέστατες επιδόσεις για την εποχή του, αν και φυσικά δεν πλησίαζε καν την κορυφαία 156 1.8. Το Mk2 όμως έμεινε πίσω για δύο λόγους. Πρώτον γιατί έχει να τα βάλει με πιο σύγχρονα, ισχυρότερα μοτέρ και δεύτερον επειδή περιέργως μετρήθηκε ως πιο αργό από το Mk1 ενώ θεωρητικά έχασε βάρος. Όπως και να έχει, τάφο δεν το λες (τι να πουν και κάτι Focus 1400 δηλαδή) αλλά ούτε και σβέλτο. Σίγουρα υπάρχουν πολύ ταχύτερα αυτοκίνητα σε αυτά λεφτά αλλά ελάχιστα, μπορεί και κανένα, δεν είναι τόσο καλοστημένα.
Όσο για την 147, ακόμα και σήμερα το ξερό 10αράκι για τα 100 θεωρείται σβέλτο. Τόσο πετυχαίνει και η τουρμπάτη Giulietta 120 και δεν την αποκαλεί κανείς αργή. Σίγουρα στις μεσαίες στροφές έχει πλεονέκτημα το τουρμπάκι αλλά ψηλά ο TS ξυρίζει.
Αλεξ, ετσι ειναι αλλα...1ον υποστηριζουν οτι ειναι αρκετα πιο γρηγορο απ' οτι λεει η ιδια η Μαζντα...2ον οτι τα τουρμπατα 1.6 δεν εχουν τα αλογα που δηλωνουν, υπονοωντας οτι το 6 ειναι πιο γρηγορο (?)...3ον Σημεια των καιρων, το 1.2tce που δεν ειναι και ελαφρυ, βαζει δυσκολα στην 147 στις χαμηλες-μεσαιες-υψηλες στροφες...ουτε εγω το περιμενα, φανταζομαι ουτε ο Busso...
-
Ε καλά, το να λες τώρα ότι το 6 1.8 είναι πιο γρήγορο από τα τουρμπάτα των 150-180 ίππων είναι ανέκδοτο επιπέδου Χριστόδουλου!
Όσο για το Κλιό σου Κωνσταντίνε, πρώτον είναι κι αυτό σβέλτο και δεύτερο ο Μπούσο είναι άμπαλος.
ΥΓ: Σε πειράζω Μπέπε...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
3ον Σημεια των καιρων, το 1.2tce που δεν ειναι και ελαφρυ, βαζει δυσκολα στην 147 στις χαμηλες-μεσαιες-υψηλες στροφες...ουτε εγω το περιμενα, φανταζομαι ουτε ο Busso...Αναμενόμενο. Το θέμα είναι αυτοί που δεν έχουν επαφή με πολλά και διαφορετικά οχήματα αδυνατούν να το κατανοήσουν. Αν οι φίλοι με τα 6αρια, ας πούμε, δουν ένα tce Clio να τους ράβει μέχρι κάποια ταχύτητα δεν θα το πιστεύουν. Θα λένε ότι έχει πρόγραμμα, nitro, ούριο άνεμο και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Οι εποχές αλλάζουν, τα δεδομένα αλλάξουν και για το 2012 το 6αρι είναι αργό. End of story.
-
Δεν μπορω να πιστέψω Ότι Υπάρχει τόσο Κολλημενος κόσμος ... Για να το θέσω κοσμια...
Λοιπόν για τα σημερινά δεδομένα , για την τιμη και το μέγεθος του το 1800αρη 6 αρη είναι αργο ... Αν δεν το βλέπεις είσαι είτε αφοπλιστικα χαζοσ η αφοπλιστικα Κολλημενος .- -
εγώ πάντως είμαι μέσα να βάλω το 508 μόλις το στρώσω , μια που θα είναι πιο αργό να ευχαριστηθείς και μια νίκη απέναντι στην ίδια κατηγορία να έχεις να το λες
-
Πιο αργό κι απ' το 6?
MAZDA 6