-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
σε ενα αυτοκινητο παιζει ρολο η δυναμη του μοτερ,το βαρος του,η αεροδυναμικη του,και η κλιμακωση του κιβωτιου και πρωτα πρωτα ο οδηγος
στο 6αρη φιλοι μου για οποιον δεν το εχει οδηγησει πιεζοντας του καλυτερα θα ταν να μην ειμαστε απολυτοι
ειναι ενα αυτοκινητο που στο δρομο δεν θυμιζει σε τιποτα ενα αυτοκινητο 120 αλογων,και για οποιο μου πει οτι μπορει εμενα να μου φαινεται λογω οτι ειμαι κατοχος ειμαι ανοιχτος σε καθε προκληση ωστε να δουμε σε συγκριση με καποιο αλλο αν ισχυει η ονομαστικη του δυναμη
ειναι ενα αυτοκινητο 4.8 μετρων με 1280 α και ο.27 συντελεστη αεροδυναμικης,για το κιβωτιο αποδεικνυεται μονο στη πραξη το πως κλιμακωνει το μκ3 αλλα οπως και τα μκ1.2 εχουν πολυ πιο ελαστικους κινητηρες και γι αυτο ειπα παραπανω οτι στη πιεση του αποδιδει πολυ πιο καλα απο τα αναμενομενα νουμερατα νούμερα δηλ λένε ψέμματα?? οι ανταγωνιστές μετριούνται με άλλο σύστημα μέτρησης?
ας μην γινόμαστε γραφικοί , καλή η αίσθηση ( μαζί σου εδώ /) αλλά όταν μπλέκεις νούμερα πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός
οταν αγορασα το αυτοκινητο εκανα τεστ drive με καποια της ιδιας κατηγοριας,επισης εχω οδηγησει ογω του επαγγελματος μου και πολλα απο αυτα,σε κιτρινο χρωμα ,μοντεο 1.8,οκτ;βια 1.8 ατμοσφαρικο τοτεε το 2008 προς 2009,bmw 1.8 2008 και audi 1.8t και πραγματικα το 6αρη εδειχνε οτι το μοτερ του δεν συμβαδιζει με τα 120 ονομαστικα του αλογα για στησιμο δεν μιαω καθως ειναι κορυφαιο απο αυτα και το εδειχνε με τη 1η που το οδηγουσες
-
επειδή με αισθήσεις και παραισθήσεις νόημα δεν βγάζουμε, το μοτερ του 1800αριου είναι απλά επαρκές για το όχημα... τα νούμερα λένε ξεκάθαρα οτι οι επιδόσεις του είναι στα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ του...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
επειδή με αισθήσεις και παραισθήσεις νόημα δεν βγάζουμε, το μοτερ του 1800αριου είναι απλά επαρκές για το όχημα... τα νούμερα λένε ξεκάθαρα οτι οι επιδόσεις του είναι στα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ του...τα νουμερα ναι,αλλα ειπα για ποιον δεν το χει οδηγησει-πιεσει δεν μπορει να βγαζει ασφαλη συμπερασματα,και απλα πιστευει τα νουμερα
-
Δηλαδή η πραγματικότητα είναι διαφορετική από τα νούμερα και κακώς τα πιστεύει κανείς.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δηλαδή η πραγματικότητα είναι διαφορετική από τα νούμερα και κακώς τα πιστεύει κανείς.ειναι διαφορετικη ναι,αλλα δεν ειπα οτι καποιος να μην τα πιστευει,ειναι δικαιωμα του καθενος να πει πιστευει οτι θελει,απλα στη πραξη καποια πραγματα αλλαζουν.αλλες φορες θετικα,αλλες φορες αρνητικα.οπως πχ μια bmw 1.8 που σε δυναμομετρηση και χωρις να χει πειραξει τιποτα το παληκαρι περιμενε τα 117 αλογα που δηλωνε η μαμα εταιρεια και τελικα εβγαλε 105 ,ενω ολα τα αλλα αυτοκινητα που δυναμομετρηθηκαν ηταν πανω απο τις ονομαστικες τους δυναμεις
και δεν ηταν και τυχαια η δυναμομετρηση αυτη μιας και ετσι ηταν και στο δρομο το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα και αλλα bmw -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
επειδή με αισθήσεις και παραισθήσεις νόημα δεν βγάζουμε, το μοτερ του 1800αριου είναι απλά επαρκές για το όχημα... τα νούμερα λένε ξεκάθαρα οτι οι επιδόσεις του είναι στα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ του...Και τι λένε τα νούμερα για τις επιταχυνσεις και την τελική του αν επιτρέπεται; Όχι τίποτα άλλο για να δούμε πραγματικά τα περί ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ.
-
Ο χρήστης fotis7 έγραψε:
επειδή με αισθήσεις και παραισθήσεις νόημα δεν βγάζουμε, το μοτερ του 1800αριου είναι απλά επαρκές για το όχημα... τα νούμερα λένε ξεκάθαρα οτι οι επιδόσεις του είναι στα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ του...
τα νουμερα ναι,αλλα ειπα για ποιον δεν το χει οδηγησει-πιεσει δεν μπορει να βγαζει ασφαλη συμπερασματα,και απλα πιστευει τα νουμερα
Ρε συ Φώτη,δεν ήξερες...δεν ρώταγες;Δε θα βγάλεις άκρη.........τι θές και σύ και μπλέκεις με ....νούμερα;
ΥΓ.Κάτι μου λέει πως το νεο Mazda 6(Takeri),θα το βγάλουν....χρέπι,επειδή δε θα έχει...turbo!!!
ΥΓ2.Το καλύτερο από όλα,όταν μιλάς ΄για κάτι και το κρίνεις χωρίς να ....το έχεις οδηγήσει Μου'πε ένα φιλαράκι........ένας γνωστός μου που το έχει οδηγήσει........δεν το έχω οδηγήσει αλλά σαν συνοδηγός που πήγα βόλτα.........το έγραψαν τα περιοδικά.........έχω οδηγήσει το παλιό μοντέλο και ξέρω.........και πολλά άλλα.Καταντάει λίγο εκνευριστικό.....
ΥΓ3.Αν έχει όντως οδηγήσει κάποιος το Μ6 και το βρίσκει,αργό για τη 'σειρά' του, 'αδιάφορο' ή(όπως έγραψε κάποιος)'γαργαλιστικό' ,μάλλον του λείπει κάποια από τις Αισθήσεις..........'κλινικό' το θέμα δηλαδή..... -
To βαρύτερο κατά 230 kg C5 1.8 125hp έχει ενδεικτικά 0-100 11' και τελική 200km/h όταν το 6 1.8 των 120hp έχει 11,3' και επίσης 200km/h. http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2826
Αλλα στοιχεία δεν βρήκα δυστυχώς, αλήθεια υπάρχει κάποιο site με πίνακες επιδόσεων;,
touring the m3 1.6 , mazda owner ; Καλό είναι να μην φανατίζεστε με την φίρμα σας. Συζήτηση κάνουμε. Ακούστε και την άλλη άποψη. Δεν έχετε την θεία φώτιση επειδή οδηγάτε ένα.
-
βάλε καμια ρεπρίζ, κλάιν για το 0-100 ρε συ
-
Χαίρω πολύ Ιωσήφ. Δεν βρίσκω. Αυτό λέω. Βάλε αν βρεις....
-
edit mod.με τη μάρκα μου θα φανατίζωμαι όποτε γουστάρω και για όσο γουστάρω
ΥΓ.Ειρωνίες περί θείας φώτισης.....σε κανένα κολλητάρι σου VAGίτη......
ΥΓ2.Ξαναλέω......μπερδεύετε το 'γρήγορο' με το 'καλύτερο'................. -
Σύμφωνα με την κωλοφυλλάδα είναι ακόμα πιο αργό κι από 500αρι twinair στα τυποποιημένα 60-100 με 4η και 80-120 με 5η.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
To βαρύτερο κατά 230 kg C5 1.8 125hp έχει ενδεικτικά 0-100 11' και τελική 200km/h όταν το 6 1.8 των 120hp έχει 11,3' και επίσης 200km/h. http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2826Αλλα στοιχεία δεν βρήκα δυστυχώς, αλήθεια υπάρχει κάποιο site με πίνακες επιδόσεων;,
touring the m3 1.6 , mazda owner ; Καλό είναι να μην φανατίζεστε με την φίρμα σας. Συζήτηση κάνουμε. Ακούστε και την άλλη άποψη. Δεν έχετε την θεία φώτιση επειδή οδηγάτε ένα.
φιλε ελτεο δεν το χω οδηγησει το c5,και δεν ξερω καν πως παει μιας και δεν εχει τυχει στο αδειο δρομο να δουμε τι κανει σε σχεση με το 6αρη,αλλα οσο για το 11.3 εγω δεν συμφωνω μιας και στα 9 δευτερα
και μιας και το πηγαμε στις επιδοσεις ενα βιντεακι αφιερωμενο για αυτους που κανουν τους εξυπνους ειτε με σχολια ειτε με κατι αλλοhttp://youtu.be/TtMxKRB28rE
Youtube Video -
Ναι σωστά. Και στη Mazda είναι μαλακες και χαντακώνουν μόνοι τους το αμάξι τους! Καλά τα πιστεύετε και τα γράφετε? Το αμάξι είναι αργό για τα σημερινά δεδομένα. Πάει όπως πάει ένα μέσο 1600αρι hatchback της περασμένης 10ετιας.-
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ναι σωστά. Και στη Mazda είναι μαλακες και χαντακώνουν μόνοι τους το αμάξι τους! Καλά τα πιστεύετε και τα γράφετε? Το αμάξι είναι αργό για τα σημερινά δεδομένα. Πάει όπως πάει ένα μέσο 1600αρι hatchback της περασμένης 10ετιας.-οχι απλα εσυ φιλε μου εισαι εξυπνος πολυ
εγω απλα πιστευω τι βλεπω στο δρομο και οχι τι μου λενε τα χαρτια
αυτο που πιστευεις εσυ και χωρις να το εχεις οδηγησει-πιεσει
τωρα αν νομιζεις οτι η γνωμη σου ειναι πιο εμπεριστατομενη απο τα χαρτια συνεχισε τα γραφεις τα ιδια μεχρι να το δεις στο δρομο τι κανει σε σχεση με αλλο πιο δυνατο σε αλογα αυτοκινητο ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥς ΕΙΔΙΚΟΥΣ -
Οι μετρήσεις που κάνει η Mazda είναι σαφώς πιο αξιόπιστες από αυτές που κάνει o κάθε χαρούμενος οπαδός με ένα χρονόμετρο χειρός. Εκτός αν έχεις μετρήσεις με vbox τις οποίες και θα χαρούμε να δούμε.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Για δώσε μου ένα παράδειγμα πιο δυνατού αυτοκινήτου που είναι αποδεδειγμένα πιο αργό από το 6αρι σου. Έχω βρει πρόχειρα πρόχειρα 3-4 links που το ξεμπροστιάζουν το Mazda (και λογικό είναι αφού ξαναλέω ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟ) αλλά έχε χάρη που δεν θέλω να πέσω στα μάτια μου και να παραθέσω λινκ για αυτονόητα πράγματα.
Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι την καούρα σας να το βγάλετε ντε και καλά πιο γρήγορο και πιο δυνατό (ως άλλη kinder έκπληξη) από αυτό που δηλώνει η εταιρία που το έφτιαξε και το πουλάει. Όντως πολλές φορές τα γραφόμενα των εταιριών δεν ισχύουν αλλά 2' διαφορά στο 0-100 είναι εκτός τόπου και χρόνου. Κρίμα να έχετε τέτοιες ψευδαισθήσεις γιατί γενικά πρόκειται για πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο που η μοναδική παραφωνία πάνω του είναι η έλλειψη δύναμης.
-
Ο χρήστης fotis7 έγραψε:
To βαρύτερο κατά 230 kg C5 1.8 125hp έχει ενδεικτικά 0-100 11' και τελική 200km/h όταν το 6 1.8 των 120hp έχει 11,3' και επίσης 200km/h. http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2826
Αλλα στοιχεία δεν βρήκα δυστυχώς, αλήθεια υπάρχει κάποιο site με πίνακες επιδόσεων;,
touring the m3 1.6 , mazda owner ; Καλό είναι να μην φανατίζεστε με την φίρμα σας. Συζήτηση κάνουμε. Ακούστε και την άλλη άποψη. Δεν έχετε την θεία φώτιση επειδή οδηγάτε ένα.
φιλε ελτεο δεν το χω οδηγησει το c5,και δεν ξερω καν πως παει μιας και δεν εχει τυχει στο αδειο δρομο να δουμε τι κανει σε σχεση με το 6αρη,αλλα οσο για το 11.3 εγω δεν συμφωνω μιας και στα 9 δευτερα
και μιας και το πηγαμε στις επιδοσεις ενα βιντεακι αφιερωμενο για αυτους που κανουν τους εξυπνους ειτε με σχολια ειτε με κατι αλλοhttp://youtu.be/TtMxKRB28rE
Youtube VideoΒασικά και τα 2 βίντεο δείχνουν 11αρι τα 0-100 κι εκτός από αυτό δεν βλέπουμε καν τον δρόμο την κλίση κτλ κτλ
Δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα τους -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
edit mod.με τη μάρκα μου θα φανατίζωμαι όποτε γουστάρω και για όσο γουστάρω
ΥΓ.Ειρωνίες περί θείας φώτισης.....σε κανένα κολλητάρι σου VAGίτη......
ΥΓ2.Ξαναλέω......μπερδεύετε το 'γρήγορο' με το 'καλύτερο'.................Φανατίσου όσο θες αλλά βγάλε τις παρωπίδες. Επειδή βλέπεις εσύ τα πάντα έτσι δεν σημαίνει ότι όλοι σκέπτονται με τον ίδιο τρόπο. Και ξαναλέω η κατοχή ενός αυτοκινήτου δεν αποκλείει σε άλλους που δεν το έχουν να μην εκφράζουν άποψη. Και για να στο θέσω πιο ξεκάθαρα: ποιό είναι πιο 'γρήγορο' ένα AR 159 1.75 ΤΒi ή το Mazda 6 1.8 ? Σε αίσθηση? Οεο? Τόσο πίσω είναι η Mazda στους κινητήρες όσο και να το στρογγυλεύετε...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
edit mod.με τη μάρκα μου θα φανατίζωμαι όποτε γουστάρω και για όσο γουστάρω
ΥΓ.Ειρωνίες περί θείας φώτισης.....σε κανένα κολλητάρι σου VAGίτη......
ΥΓ2.Ξαναλέω......μπερδεύετε το 'γρήγορο' με το 'καλύτερο'.................Φανατίσου όσο θες αλλά βγάλε τις παρωπίδες. Επειδή βλέπεις εσύ τα πάντα έτσι δεν σημαίνει ότι όλοι σκέπτονται με τον ίδιο τρόπο. Και ξαναλέω η κατοχή ενός αυτοκινήτου δεν αποκλείει σε άλλους που δεν το έχουν να μην εκφράζουν άποψη. Και για να στο θέσω πιο ξεκάθαρα: ποιό είναι πιο 'γρήγορο' ένα AR 159 1.75 ΤΒi ή το Mazda 6 1.8 ? Σε αίσθηση? Οεο? Τόσο πίσω είναι η Mazda στους κινητήρες όσο και να το στρογγυλεύετε...
Η Mazda δεν είναι πίσω σε κινητήρες γενικά, αφού όταν θέλει φτιάχνει δυνατά μοτέρ. Το συγκεκριμένο μοτέρ όμως είναι λίγο τις δυνατότητες αυτού του πλαισίου. Είναι όντως λυπηρό το γεγονός ότι πριν 20 χρόνια το 1600άρι μεσαίο της (Xedos 6) ήταν πολύ ταχύτερο από τον σημερινό 1800άρη απόγονό του.
MAZDA 6