-
Παιδιά, η τιμή για το Lovato ή Europegas που μου είπε ήταν 700 + ΦΠΑ (+80 ΚΤΕΟ). Είχε μια προσφορά μέσω Supergold.gr.
Μάλλον προς το Lovato θα πάω, λόγω προέλευσης.
Ξέρετε κανένα ΚΤΕΟ κοντά σε Κορυδαλλό-Νίκαια που να παίρνει 50 ευρώ για έλεγχο για υγραέριο; Ας γλιτώσω τουλάχιστον τα 30 ευρώ!
Όσο για τα 1300 ευρώ που λέει ο φίλος dathens, είναι αρκετά μεγάλη η διαφορά σε χρήματα νομίζω...
Δεν κάνω πολλά χλμ το μήνα και θέλω να κάνω απόσβεση πιο γρήγορα, οπότε θέλω να δώσω λιγότερα για την εγκατάσταση...
Έβαλε κανείς Lovato ή Europegas σε C4 από εδώ μέσα να μου πει πώς του φαίνεται;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Τι είδους προβλήματα δηλαδή;κυριως στον τροπο της εγκαταστασης, σωληνωσεις, δεξαμενη.
στη λειτουργια δε νομιζω να καταλαβουν κατι που δεν θα το καταλαβαινε ο οδηγος, εκτος αν πιασουν τιποτα πλουσια μιγματα απο τα καυσαερια
-
Ο χρήστης ace1 έγραψε:
Παιδιά, η τιμή για το Lovato ή Europegas που μου είπε ήταν 700 + ΦΠΑ (+80 ΚΤΕΟ). Είχε μια προσφορά μέσω Supergold.gr.Μάλλον προς το Lovato θα πάω, λόγω προέλευσης.
Ξέρετε κανένα ΚΤΕΟ κοντά σε Κορυδαλλό-Νίκαια που να παίρνει 50 ευρώ για έλεγχο για υγραέριο; Ας γλιτώσω τουλάχιστον τα 30 ευρώ!
Όσο για τα 1300 ευρώ που λέει ο φίλος dathens, είναι αρκετά μεγάλη η διαφορά σε χρήματα νομίζω...
Δεν κάνω πολλά χλμ το μήνα και θέλω να κάνω απόσβεση πιο γρήγορα, οπότε θέλω να δώσω λιγότερα για την εγκατάσταση...
Έβαλε κανείς Lovato ή Europegas σε C4 από εδώ μέσα να μου πει πώς του φαίνεται;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Αμφιβαλω πολυ αν θα δουλέψει το αμάξι σου σωστα όπως είπα δεν είναι το πιο εύκολο ειδικα σε αυτα τα χρήματα οι εγκαταστατης βγάζει μάλλον ελάχιστο κέρδος, κάτι που σημαίνει έκπτωση στην τοποθέτηση , γιατι δεν ρωτάς την Europegas η την Sime εισαγωγέα της λοβατο ποσο θέλουν να τοποθετήσεις σε αυτούς το σύστημα ;
Η τιμη είναι φοβερή για να είναι αληθινή χωρίς κόλπα , και εκπτώσεις για παράδειγμα πόσες μέρες εγκατάσταση , θα βγει η εισαγωγη ; Θα τρυπηθει επάνω κτλ
Αν δεις οτι έχει δώσει και 150 ευρω στο Super deal ή ολα αυτα τα deals παντα 20% επι της τιμης η όπως αλλιώς το λένε αυτο σημαίνει οτι έχεις να βάλεις το κεφάλι σου και πιθανως την οικογενεια σου σε ένα σύστημα των 550 ευρω με την τοποθέτηση κάτι δεν παει καλα
Και το λέω σαν παθώς με διαβεβσιωσε ο εγκαταστατης οτι θα τρυπήσει βγάζοντας την πολλαπλή αλλα κουραφεξαλα ο αλλοδαπός το τελείωσε σε μια μέρα και μετα απο 25000 χιλ ζημια 1000 και ευρω μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ
-
Οντως πολυ προσοχη!!
-
τον πιστευω τον αγραφο κανονα οτι πληρωνεις περνεις,θα κοιτουσα για το συστημα της icom jtg χρησιμοποιουν καλυτερα υλικα εγκαταστασης πραγματικα απο το 1ο μεχρι το τελευταιο κομματι ειναι με χοντρες καλωδιωσεις και φυσες,ψεκασμος σε υγρη μορφη,δεν εχουν πνευμονα που ειναι και η μεγαλη αδυναμια των υγραεριοκινητων αφου τα 4ης γεννιας για να εχουν καλη αποδοση πρεπει να εχουν αρκετη θερμοκρασια για να αεριοποιηθει , χαμηλοτερη καταναλωση, το 99% αυτων που το εβαλαν εμειναν ευχαριστημενοι χωρις να παρουν τον κινητηρα στο χερι λογω πλουσιου μειγματος ωστε να αποδωσει ο κινητηρας
-
Και εγω το κανόνα τον πιστεύω αλλα μόλις πριν ανάφερα οτι ένα c4 στα Γιάννενα με icom ξηλωθηκε λόγω αρυθμιων και προβλημάτων ποιότητα σε υλικά έχουν λίγα συστηματα και ένα απο αυτα είναι τα prins αλλα και τα Europegas μόνο τα καλα κιτ τους , τα brc και τα λοβατο επίσης τα καλα μοντέλα τους ( 1000 ευρω συν ΦΠΑ )
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ok, σε παραδέχομαι για την ανάληψη των ευθυνών.
Πάλι όμως θα ρωτήσω (όχι αποκλειστικά εσένα), εσύ ρυθμίζεις, ο εγκέφαλος της βενζίνης όμως βλέπει το όποιο λάθος ή σωστό μέσω του λάμδα και σε ξαναφέρνει εκεί που είναι προγραμματισμένος, άρα τι ρυθμίζεις, πέρα από το να μην οδηγείς τα fuel trims στα όρια;
#############################################
Για να καταλαβω ,ο εγκεφαλος με την βοηθεια του Λ τριμαρει ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω .
Οταν φτασει τα μεγιστα ορια (τα οποια ποσο ειναι?) μετα αναβει λαμπακι που λεει οτι δεν εχω αλλη δυνατοτητα να τριμαρω
γιαυτο αναβει λαμπακι.
Αν πχ παω με 4500σαλ και 5η για 4-5 λεπτα στην εθνικη και προσπαθει να το κανει τερμα πλουσιο , φτανει το μαχ που μπορει, ποση ωρα θελει για να αναψει το λαμπακι για να μας πει οτι
το ρυθμισες φτωχο??
Το αναβει ακαριαια ?
Γιατι στις χαμηλες μπορει να καταφερνει να το τριμαρει και να μην αναβει λαμπακι αλλα στις ψηλες με φορτιο και για μικρα διαστηματα να βλεπει οτι ειναι φτωχο αλλα να ειναι λιγος ο χρονος και να μην προλαβαινει να αναψει λαμπακι.
Ποση ωρα δουλευοντας μαχ φτωχο η' πλουσιο θελει για να αναψει λαμπακι??
Μπορει ο εγκαφαλος να προβλεψει τετοια περιπτωση?Τα fuel trims φτάνουν μέχρι +- 20 με 25 % πριν ανάψει λαμπάκι. Δεν ξέρω αν το κάνει άμεσα για να το δεις και δεν το νομίζω, αλλά ο εγκέφαλος της βενζίνης σίγουρα το βλέπει άμεσα. Μπορείς να το δεις και εσύ με ένα OBD μηχανάκι.
επειδη το εχω ψαξει στο δικο μου καραπειραγμενο πεζο 206 (ηταν καραπειραγμενο απο πριν οταν ακομα δουλευε με βενζινη και συνεχιζει και τωρα με το υγραέριο) τα fuel trims ειναι καταρχας 2 ειδών:
- Short term fuel trim - ειναι η ρυθμιση που προσπαθει να κανει ο κινητηρας ανα πασα στιγμη, δηλαδη καθε δευτερολεπτο ή οποτε τελοσπαντων παιρνει τις ενδειξεις απο τους σενσορες και κανει τις διορθώσεις.
ΔΗΛΑΔΗ αν πχ ταξιδευεις και εχεις φτωχο μειγμα και το καταλαβαινει ο κινητηρας (απο τον λ κατα βαση) διωρθώνει το short term fuel trim και το παει + ενα ποσοστο ετσι ωστε στο επομενο δευτερολεπτο να ψεκασει περισσοτερο καυσημο, αν δει οτι παλι ειναι φτωχο το μειγμα παλι συμπληρωνει ενα + ποσοστο , αυτο γινεται μεχρι το ποσοστο αυτο να παει +20 με +25 που ειναι το μαξιμουμ συνηθως αναλογα με την εταιρια, ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΦΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΔΙΟΡΘΩΣΗ του SHORT TERM FUEL TRRIM γινεται μια ΜΕΓΑΛΗ διόρθωση στο long term fuel trim, και ετσι εκεινο παει + ενα ποσοστο. εν συνεχεια το short term μηδενιζει παλι και ξεκιναει ξανα να μετραει και να προσαρμοζεται, αν παλι ειναι φτωχο το μειγμα παει παλι + μετα παλι + μετα παλι.΄. μεχρι να φτασει +25% και τοτε ξανα μηδενιζει και εναβζει το long term +ενα ποσοστο.
2.LONG TERM FUEL TRIM , εξηγησα ουσιαστικα παραπανω τι ειναι, ειναι ενα fuel trim ΠΟΙΟ σταθερο απο το short, το οποιο ουσιαστικα δινει την ΓΕΝΙΚΗ γραμμη ψεκασματος του αμαξιου. Αν δηλαδη ενα αμαξι εχει fuel trim + 25% συμαινει οτι το αμαξι ειναι καργα φτωχο και ο εγκεφαλος δεν μπορει να δωσει περισσοτερο καυσημο, τοτε αναβει και το λαμπακι με σφαλμα συνηθως P107 (ή P701 δεν θυμαμαι ακριβος) και σου λεει παρε μετρα γιατι ειμαι καργα φτωχο και θα σπασω...
Ισως ειναι λιγο πολίπλοκο στο διαβασμα και στην κατανωηση ετσι οπως το εγραψα αλλα ειναι πολυ απλο..
Οποιος εχει ενα οργανακι συνδεδεμενο με την OBD για να βλεπει ζωντανα τις παραμετρους λειτουργαι του κινητηρα και τις τιμες των αισθητηρων θα καταλαβει κατευθειαν τι ρολο βαρανε τα fuel trims.
Εγω προσωπικα εχω και halmmeter kai πυρομετρo και ενα elm327 στην OBD ετσι ανα πασα στιγμη μπορω να βλεπω τι γινεται στην μηχανη μου και ειτε να την βελτιώνω ειτε απλος να την προστατευω λειτουργιντας την στα σωστα ορια.
και για να το εξηγησω και με πρακτικο τροπο. αν κανω reset τον εγκεφαλο μου μηδενιζονται ολα τα fuel trims. οποτε ξεκιναω να κανω χλμ.. η καταναλωση μου ανεβαινει κατευθειαν καθως ο εγκεφαλος δουλευει με τους εργοστασιακους χαρτες. Ο εγκεφαλος βλεπει οτι ειναι πλουσιο και οτι to short term fuel trim ειναι συνεχεια στα - και διορθώνει το long term fuel trim.
Εκεινο σιγα σιγα παει στα - και ετσι πεφτει και η καταναλωση μου μειωνεται . Στο τελος μετα απο 300+ χλμ το long term fuel trim μου εχει παει στα -18% και εκει σταματαει , με την καταναλωση μου να εχει πεσει αρκετα απο πριν και να παραμενει εκει για οσο και να συνεχισω να κανω χλμ..
- Short term fuel trim - ειναι η ρυθμιση που προσπαθει να κανει ο κινητηρας ανα πασα στιγμη, δηλαδη καθε δευτερολεπτο ή οποτε τελοσπαντων παιρνει τις ενδειξεις απο τους σενσορες και κανει τις διορθώσεις.
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Και εγω το κανόνα τον πιστεύω αλλα μόλις πριν ανάφερα οτι ένα c4 στα Γιάννενα με icom ξηλωθηκε λόγω αρυθμιων και προβλημάτων ποιότητα σε υλικά έχουν λίγα συστηματα και ένα απο αυτα είναι τα prins αλλα και τα Europegas μόνο τα καλα κιτ τους , τα brc και τα λοβατο επίσης τα καλα μοντέλα τους ( 1000 ευρω συν ΦΠΑ )επειδη ξηλωθηκε ενα αμαξι στα γιαννενα δεν σημαινει οτι φταιει το συστημα.αυτο ισχυει για ολες τις εταιριες. η εγκατασταση μαλλον φταιει..αν δεις τα υλικα που χρησιμοποιει η icom και η vialle και τα συγκρινεις με αλλες εταιριες θα καταλαβεις πολυ καλα που παει η διαφορα στα χρηματα.ειναι μηπως τυχαιο το γεγοννος οτι οταν ξεκινησαν οι μαζικες μετατροπες υγραεριου στην Ελλαδα οι τιμες στα 4ης γενιας ηταν στα υψη (βλεπε 1500-1600 για αυτοκινητο πολης) και τωρα εχουν πεσει 40% ισως και παραπανω?
-
Παντως δεν ξερω τι λετε το ποιοτικοτερο κιτ ειναι αυτο που δουλευει σωστα αναλογα τ αυτοκινητο. Και ποιος μου λεει οτι το vialle δεν θα φθηνηνει σε 1χρονο? Τοτε δεν θα ειναι ποιοτικο επειδη θα ειναι φθηνοτερο απο καποιο νεοτερο κιτ?
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Και εγω το κανόνα τον πιστεύω αλλα μόλις πριν ανάφερα οτι ένα c4 στα Γιάννενα με icom ξηλωθηκε λόγω αρυθμιων και προβλημάτων ποιότητα σε υλικά έχουν λίγα συστηματα και ένα απο αυτα είναι τα prins αλλα και τα Europegas μόνο τα καλα κιτ τους , τα brc και τα λοβατο επίσης τα καλα μοντέλα τους ( 1000 ευρω συν ΦΠΑ )
επειδη ξηλωθηκε ενα αμαξι στα γιαννενα δεν σημαινει οτι φταιει το συστημα.αυτο ισχυει για ολες τις εταιριες. η εγκατασταση μαλλον φταιει..αν δεις τα υλικα που χρησιμοποιει η icom και η vialle και τα συγκρινεις με αλλες εταιριες θα καταλαβεις πολυ καλα που παει η διαφορα στα χρηματα.ειναι μηπως τυχαιο το γεγοννος οτι οταν ξεκινησαν οι μαζικες μετατροπες υγραεριου στην Ελλαδα οι τιμες στα 4ης γενιας ηταν στα υψη (βλεπε 1500-1600 για αυτοκινητο πολης) και τωρα εχουν πεσει 40% ισως και παραπανω?
Οι τιμές πέσαμε διότι βγήκε ο κάθε άσχετος στην αγορά της εγκατάστασης.
Νοίκιασε μια τρύπα, αγόρασε και δυο κινέζικα εργαλεία, και ενόσω είχε μεροκάματο 30ε τώρα βγάζει 60 και είναι ευτυχισμένος.
Με τον συναγωνισμό, γίνονται ελλιπής εργασίες με αμφιβόλου ποιότητας υλικά.
Υγιείς συναγωνισμός θα εγένετω, εάν υπήρχε και ο ανάλογος κρατικός έλεγχος. Μα το κράτος έχει διαλυθεί, και σίγουρα στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρετε.
Εάν δεν κάνει κάποιος χιλιόμετρα, δεν ψάχνει για το φτηνό το ψεύτικο, δεν κάνει μετατροπή.
Ένα σωστό κιτ με έναν σωστό εγκαταστάτη, θα σασ εξασφαλίσουν κέρδος. Ένα ανατολικό κιτ, με έναν φτηνιάρικο εγκαταστάτη, θα εξασφαλίσουν σε εσάς μεγαλύτερη φτώχια.
Το αυτοκίνητο δικό σας, τα χρήματα δικά σας, η απόφαση δικιά σας.
Α. -
Σε φιλο που με Almera 1.4/1998 που πηγε να ρωτησει για lpg , τον απετρεψαν ολοι οι εγκαταστατες να βαλει κιτ της BRC (αυτο εχω εγω) αλλα προτειναν μεταξυ Stag, Lovatto tartarini ακομα και συνδυασμους μεταξυ εταιριων (αυτο δεν μου ακουστηκε καλο).Περα απο λογους καθαρα εμπορικούς που υποπτεύομαι (πουλας αυτο που σου αφηνει περισσοτερο κερδος) , υπάρχει όντως θεμα με εγκατασταση κιτ της Brc στο Almera? Κατι για τα μπεκ του λεγαν οτι δεν κανουν κλπ κλπ.Πιο αξιοπιστο απο τα τρια που του προτεινουν ποιο ειναι, αν εχει καποιος προσωπικη εμπειρια?.
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Και εγω το κανόνα τον πιστεύω αλλα μόλις πριν ανάφερα οτι ένα c4 στα Γιάννενα με icom ξηλωθηκε λόγω αρυθμιων και προβλημάτων ποιότητα σε υλικά έχουν λίγα συστηματα και ένα απο αυτα είναι τα prins αλλα και τα Europegas μόνο τα καλα κιτ τους , τα brc και τα λοβατο επίσης τα καλα μοντέλα τους ( 1000 ευρω συν ΦΠΑ )
επειδη ξηλωθηκε ενα αμαξι στα γιαννενα δεν σημαινει οτι φταιει το συστημα.αυτο ισχυει για ολες τις εταιριες. η εγκατασταση μαλλον φταιει..αν δεις τα υλικα που χρησιμοποιει η icom και η vialle και τα συγκρινεις με αλλες εταιριες θα καταλαβεις πολυ καλα που παει η διαφορα στα χρηματα.ειναι μηπως τυχαιο το γεγοννος οτι οταν ξεκινησαν οι μαζικες μετατροπες υγραεριου στην Ελλαδα οι τιμες στα 4ης γενιας ηταν στα υψη (βλεπε 1500-1600 για αυτοκινητο πολης) και τωρα εχουν πεσει 40% ισως και παραπανω?
Συμφωνώ δεν λέω οτι φταιει μόνο το σύστημα λέω οτι είναι ένα σχετικά όχι πολυ εύκολο αμάξι, και να προσέχει ο φίλος διότι με 500-600 ευρω δεν θα έχει το αποτέλεσμα που θα ήθελε γιατι δεν βγαίνουν τα νούμερα δεν μπορει να το βάζουν με χασουρα !! Κάτι άλλο πταίει !!!
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Και εγω το κανόνα τον πιστεύω αλλα μόλις πριν ανάφερα οτι ένα c4 στα Γιάννενα με icom ξηλωθηκε λόγω αρυθμιων και προβλημάτων ποιότητα σε υλικά έχουν λίγα συστηματα και ένα απο αυτα είναι τα prins αλλα και τα Europegas μόνο τα καλα κιτ τους , τα brc και τα λοβατο επίσης τα καλα μοντέλα τους ( 1000 ευρω συν ΦΠΑ )
επειδη ξηλωθηκε ενα αμαξι στα γιαννενα δεν σημαινει οτι φταιει το συστημα.αυτο ισχυει για ολες τις εταιριες. η εγκατασταση μαλλον φταιει..αν δεις τα υλικα που χρησιμοποιει η icom και η vialle και τα συγκρινεις με αλλες εταιριες θα καταλαβεις πολυ καλα που παει η διαφορα στα χρηματα.ειναι μηπως τυχαιο το γεγοννος οτι οταν ξεκινησαν οι μαζικες μετατροπες υγραεριου στην Ελλαδα οι τιμες στα 4ης γενιας ηταν στα υψη (βλεπε 1500-1600 για αυτοκινητο πολης) και τωρα εχουν πεσει 40% ισως και παραπανω?
Συμφωνώ δεν λέω οτι φταιει μόνο το σύστημα λέω οτι είναι ένα σχετικά όχι πολυ εύκολο αμάξι, και να προσέχει ο φίλος διότι με 500-600 ευρω δεν θα έχει το αποτέλεσμα που θα ήθελε γιατι δεν βγαίνουν τα νούμερα δεν μπορει να το βάζουν με χασουρα !! Κάτι άλλο πταίει !!!
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Και εγω το κανόνα τον πιστεύω αλλα μόλις πριν ανάφερα οτι ένα c4 στα Γιάννενα με icom ξηλωθηκε λόγω αρυθμιων και προβλημάτων ποιότητα σε υλικά έχουν λίγα συστηματα και ένα απο αυτα είναι τα prins αλλα και τα Europegas μόνο τα καλα κιτ τους , τα brc και τα λοβατο επίσης τα καλα μοντέλα τους ( 1000 ευρω συν ΦΠΑ )
επειδη ξηλωθηκε ενα αμαξι στα γιαννενα δεν σημαινει οτι φταιει το συστημα.αυτο ισχυει για ολες τις εταιριες. η εγκατασταση μαλλον φταιει..αν δεις τα υλικα που χρησιμοποιει η icom και η vialle και τα συγκρινεις με αλλες εταιριες θα καταλαβεις πολυ καλα που παει η διαφορα στα χρηματα.ειναι μηπως τυχαιο το γεγοννος οτι οταν ξεκινησαν οι μαζικες μετατροπες υγραεριου στην Ελλαδα οι τιμες στα 4ης γενιας ηταν στα υψη (βλεπε 1500-1600 για αυτοκινητο πολης) και τωρα εχουν πεσει 40% ισως και παραπανω?
Συμφωνώ δεν λέω οτι φταιει μόνο το σύστημα λέω οτι είναι ένα σχετικά όχι πολυ εύκολο αμάξι, και να προσέχει ο φίλος διότι με 500-600 ευρω δεν θα έχει το αποτέλεσμα που θα ήθελε γιατι δεν βγαίνουν τα νούμερα δεν μπορει να το βάζουν με χασουρα !! Κάτι άλλο πταίει !!!
εχω ενα φιλο με c4 υγραεριο και ειναι ευχαριστημενος.θα ρωτησω απο περιεργεια και θα σου πω τι συστημα εχει βαλει.παντως τα citroen απο θεμα βαλβιδων ανηκουν στα αυτοκινητα που αντεχουν εαν γινε σωστη δουλεια
-
Τo CITROEN C4 δεν έχει κανένα θέμα με το υγραέριο. Λοιπόν ούτε η prins ούτε η brc στις black list δεν έχουν το C4 (Μάλλον αυτές δεν ξέρουν............) και δεν έχει το παραμικρό θέμα με το υγραέριο και αν είχε θέμα με ένα C4 (χωρίς να ξέρουμε λεπτομέρειες, ούτε καν την κατάσταση του οχήματος ή τον εγκαταστάτη που μπορεί να είναι τσομπάνης) δεν είναι κριτήριο για να αφορίζουμε συστήματα υγραερίου ελαφρά την καρδία.Εγώ βαρέθηκα να το λέω έσεις που τα γράφετε δεν βαρίεστε να κατηγορείτε τα συστήματα;;;;;; Εκτός εάν...........έχετε όφελος από αυτό...........
http://www.autogastanken24.de/documents ... 081107.pdf
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου αποδείξει (με στοιχεία όχι τύπου με είχα ενα φίλο κλπ) ότι το C4 έχει θέμα;;;;;;
Και υπόψιν....δεν έχω citroen ούτε φοράω icom απλώς δεν με λένε Τοτό ή Κώτσο και δεν μασάω ταραμά.................
-
Τo CITROEN C4 δεν έχει κανένα θέμα με το υγραέριο. Λοιπόν ούτε η prins ούτε η brc στις black list δεν έχουν το C4 (Μάλλον αυτές δεν ξέρουν............) και δεν έχει το παραμικρό θέμα με το υγραέριο και αν είχε θέμα με ένα C4 (χωρίς να ξέρουμε λεπτομέρειες, ούτε καν την κατάσταση του οχήματος ή τον εγκαταστάτη που μπορεί να είναι τσομπάνης) δεν είναι κριτήριο για να αφορίζουμε συστήματα υγραερίου ελαφρά την καρδία.Εγώ βαρέθηκα να το λέω έσεις που τα γράφετε δεν βαρίεστε να κατηγορείτε τα συστήματα;;;;;; Εκτός εάν...........έχετε όφελος από αυτό...........
http://www.autogastanken24.de/documents ... 081107.pdf
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου αποδείξει (με στοιχεία όχι τύπου με είχα ενα φίλο κλπ) ότι το C4 έχει θέμα;;;;;;
Και υπόψιν....δεν έχω citroen ούτε φοράω icom απλώς δεν με λένε Τοτό ή Κώτσο και δεν μασάω ταραμά.................
¨Οχι αγαπητέ μου .Δέν έχει κανένα πρόβλημα ούτε τό C4 ούτε κανένα από τήν black list.Τήν Δευτέρα τοποθετούμε ακόμη ένα RX8 μέ συνδιασμό εξαρτημάτων.Εάν ό εγκαταστάτης ξέρει τήν δουλειά του είναι ή καλήτερη επιλογή ,διότι επιλέγει τό καλήτερο από κάθε εταιρία.Πρόγραμμα,μπέκ,πνεύμωνα.
-
Να κάνω κι εγώ την ερώτηση μου..
Ακούω πως τα συστήματα υγρού ψεκασμού έχουν χαμηλότερη κατανάλωση..
Εφόσον το καύσιμο είναι το ίδιο και έχει τις ίδιες ιδιότητες (θερμογόνο δύναμη κτλ) που οφείλεται αυτή η χαμηλότερη κατανάλωση?? -
λενε οτι τα υγρου ψεκασμου εχουν χαμηλοτερη καταναλωση απο τα αεριου ψεκασμου. Αληθεια, ψεμα, μυθος ΔΕΝ ξερω. Δειτε εσεις, ο καθενας ξεχωριστα, το αμαξι του τι καταναλωση εχει με το υγραεριο (οποιο συστημα και αν εχει) και συγκρινετε το με την καταναλωση που εχετε με την βενζινη. Και κρινετε τα αποτελεσματα.
Εγω με Fiesta 1.4 80ps και με υγραεριο ICOM JTG υγρου ψεκασμου
Βενζινη: λιτρα 45 και μου βγαζει 640χλμ μεσα σε 1 βδομαδα με συγκεκριμενη διαδρομη (ατομα μεσα στο αμαξι πότε 4 και πότε 2)
Καταναλωση: 7 λιτρα/100χλμΥγραεριο: λιτρα 45 και μου βγαζει 600χλμ μεσα σε 1 βδομαδα με συγκεκριμενη διαδρομη την ιδια που συγκρινω και της βενζινης με τα ιδια ατομα.
Καταναλωση: 7,5 λιτρα/100χλμ -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Τo CITROEN C4 δεν έχει κανένα θέμα με το υγραέριο. Λοιπόν ούτε η prins ούτε η brc στις black list δεν έχουν το C4 (Μάλλον αυτές δεν ξέρουν............) και δεν έχει το παραμικρό θέμα με το υγραέριο και αν είχε θέμα με ένα C4 (χωρίς να ξέρουμε λεπτομέρειες, ούτε καν την κατάσταση του οχήματος ή τον εγκαταστάτη που μπορεί να είναι τσομπάνης) δεν είναι κριτήριο για να αφορίζουμε συστήματα υγραερίου ελαφρά την καρδία.Εγώ βαρέθηκα να το λέω έσεις που τα γράφετε δεν βαρίεστε να κατηγορείτε τα συστήματα;;;;;; Εκτός εάν...........έχετε όφελος από αυτό...........http://www.autogastanken24.de/documents ... 081107.pdf
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου αποδείξει (με στοιχεία όχι τύπου με είχα ενα φίλο κλπ) ότι το C4 έχει θέμα;;;;;;
Και υπόψιν....δεν έχω citroen ούτε φοράω icom απλώς δεν με λένε Τοτό ή Κώτσο και δεν μασάω ταραμά.................
Τελικά τώρα αρχίζεις να καταλαβαίνεις τα γραφόμενα μου…….
Πάντως ο ταραμάς όταν κάνει ταραμοσαλάτα ‘μούς’ είναι απίθανος!!!....
Α. -
Ο χρήστης 1nikos1 έγραψε:
2 φόρες σε ένα μηνά μου ανάβει λαμπάκι και το vag com μου δείχνει 16688 , p0304 αναγνώριση διακοπών καύσης 4 κυλίνδρου
όταν το κάνει ρετάρει και αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα το σβήνω και βγάζω τα κλειδιά μετά βάζω κανονικά μπροστά και είναι μια χαρά κρατεί αναμμένο το λαμπάκι του κινητήρα και σε λίγο σβήνειτι να κοιτάξω ?
έγινε γενικός έλεγχος του κινητήρα και έδειξε ΧΑΜΗΛΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ 1 κυλ. 12,5 2 κυλ. 12,2 3 κυλ 12 4 κυλ 9,5
για αρχή θα μπει ένα καθαριστικό μπεκ στην βενζίνη μήπως και καθαρίσουν οι βαλβίδες από μακα και πατήσουν σωστά αν δεν πετυχει πάμε για άνοιγμα κινητήρα με κόστος πολύ υψηλό
γνώμες τι να κάνω ?
υπάρχει περιπτώσει να φταίει το υγραέριο αφού δεν είχα προβλήματα με μείγματα και λαμπάκια ποτέΛύση στο πρόβλημα πιθανών βρήκα το Σάββατο
Ήταν τσακισμένο το σωληνάκι του 4 μπεκ από την μπεκιερα στην πολλαπλή έγινε αντικατάσταση και στα 4 σωληνάκια θέλω να κάνω καπια χιλιόμετρα για να δω
Ερώτηση
Μπορώ να ανακοινώσω το όνομα αυτού που το βρήκε ?
Μπορώ να ανακοινώσω το όνομα αυτού που μου έβαλε το σύστημα και έλεγε ότι θέλει άνοιγμα το καπάκι για να μην πατήσει κανένας εκεί ?
Θα σας στείλω φωτογραφίες με την λύση του προβλήματοςΑπαγορεύεται η διαφήμιση. Απο εκεί και πέρα, το να αναφέρεις τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ εμπειρίες σου, θετικές ή αρνητικές, δεν είναι διαφήμιση (μην ανησυχείς, η έμπειρη ομάδα moderators είναι γάτα στο να ξεχωρίζει τι είναι διαφήμιση και τι είναι προσωπική εμπειρία) και προφανώς είναι ένα από τα ζητούμενα σε ένα Forum. Αυτό που πρέπει να αποφύγεις είναι οι υπερβολές και οι χαρακτηρισμοί, δηλ. άλλο το 'Πήγα στο τάδε συνεργείο και μου είπαν ότι θέλω γενική επισκευή αλλά τελικά είχε βραχυκυκλώσει ένα μπουζί' και άλλο το 'Πήγα στο τάδε συνεργείο και οι κλέφτες-απατεώνες που είπαν...'. Ελπίζω να είναι σαφές. [Mod]
Υγραεριοκίνηση!