-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τι θα πρεπε να χει δηλαδη για να ξεχωριζει ως Ferrari και χωρις σηματα??Έλα ντε?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όποιος δει και ακούσει αυτό το αμάξι live και δεν του σηκωθεί σίγουρα χρειάζεται μερικά λίτρα από αυτές τις λεμονάδες που διαφημίζουν για την στυτική δυσλειτουργία...
Το έχουμε πει αμέτρητες φορές...οι φωτογραφίες ΔΕΝ μπορούν να αποδώσουν την ομορφιά αυτή!
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
ποσοι λετε θα βαψουν το νυχι στο πλαι μπροστα και ποσοι θα βαψουν το κατω μερος απο την βασικη calandra?
οπως και να ειναι το αμαξι ασχημο δεν το λες....
pik,την έχεις σε μεγαλύτερη ανάλυση αυτή τη φωτογραφία{ }?
http://img.netcarshow.com/Ferrari-F12be ... per_01.jpg
-
Την έψαξα και τη βρήκα χθες το βράδυ,ευχαριστώ πολύ πάντως!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τι θα πρεπε να χει δηλαδη για να ξεχωριζει ως Ferrari και χωρις σηματα??
Έλα ντε?
Το μπροστά μέρος για παράδειγμα θα μπορούσε να ανήκει άνετα στο επόμενο Viper και το πίσω μέρος σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο στο Australia uber alles. Δεν αντιλεγω ότι όλα αυτα μπορεί του δίνουν καλύτερο κρατημα κτλ αλλά συγνώμη είναι ή υπερβολικά (μπροστά μέρος) ή κακασχημα (πίσω μέρος). Σιγά σιγά θα δούμε πχ και πτέρυγες αλλά F1 στο βωμό των επιδόσεών αλλά πολύ φοβάμαι ότι η φινέτσα των παλιών Ferrari είχε πλέον χαθεί. Και μιλώντας για επιδόσεις πραγματικά απορώ αν ακόμα και ελάχιστοι από τους κατόχους τους μπορούν να τις οδηγήσουν στο όριο καταλαβαινοντας τη διαφορά.
Τεσπα. Κουβέντα να γίνεται.
-
Μειοψηφείς όμως αν κρίνω από τα αποτελέσματα Poll στο ferrarichat. Οπότε μάλλον δεν πάει άσχημα η εταιρεία σχεδιαστικά.
-
Εγώ πάντως δε θα διαφωνήσω με τον Paris.gr
Στο βωμό της αεροδυναμικής έχουν θυσιαστεί πολλά στοιχεία καλαισθησίας. Το 'form follows function' έχει και τα όριά του imo. -
Εγω παλι θα διαφωνισω, δε βλεπω κατι το ακραιο ως θυσια για χαρη της αεροδυναμικης, αντιθετως για χαρη της αεροδυναμικης βλεπω ενα απιστευτο σχεδιαστικα προφιλ.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Το μπροστά μέρος για παράδειγμα θα μπορούσε να ανήκει άνετα στο επόμενο Viper ...Δηλάδή αν ήταν Viper και δεν είχε το σήμα του άνετα θα μπορούσε να είναι Ferrari?(!)
Την 'οικογενειακή' του ταυτότητα την έχει ακόμα και χωρίς σήματα. -
Ντοτζ και Φερράρι ανήκουν στην ίδια οικογένεια.
-
Την F12 όμως την λες Ferrari από χιλιόμετρα μακριά!
-
Eγω παλι, αποσπασματικα, βρισκω γραμμες που μου θυμιζουν (μπροστα) σε καποια σημεια, απο 365GTB, μεχρι την συγχρονη
California (της οποιας το μπροστινο τμημα προσωπικα θεωρω οτι ειναι, οτι πιο 'Ferrarish' σε συγχρονο σχεδιο).
Απο το πλαι μεχρι και πισω δε, βρισκω στοιχεια απο 250GTO (οπως το πισω τζαμι, αλα fastback, και το περιγραμμα-lip spoiler στην πισω πλευρα περιφεριακα των φωτιστικων σωματων, μεχρι πριν κανει 'χωνι' για diffuser, την 250GTO LM...)
και οι πισω 'ωμοι' φτερα μου θυμιζουν λιγο απο τις προηγουμενες 550-575maranello...
Overall για τα δικα μου γουστα, ακομα και απο τις ηδη μονοδιαστατες φωτο, φαινοταν πολυ καλη.
Στις νεες απο Γενευη, την βρισκω και πολυ sexy, και ολες τις γραμμες τις απιθανες. Aπο κοντα (εαν εχω την τυχη και δω καμμια) ειμαι σιγουρος οτι στην αρχη θα μεινω 'παγωτο' με το στομα ανοιχτο , και αμεσως μετα θα μου τρεχουν τα σαλια... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aπο κοντα (εαν εχω την τυχη και δω καμμια) ειμαι σιγουρος οτι στην αρχη θα μεινω 'παγωτο' με το στομα ανοιχτο , και αμεσως μετα θα μου τρεχουν τα σαλια...Αυτό ακριβώς, σχεδόν με τα ίδια λόγια ακόμα, συζητούσα προχτές με ένα φίλο. Όχι ότι θα συμβεί σε εμάς ή σε εσένα ή σε κάποιον συγκεκριμένα. Θα συμβεί σε ΟΛΟΥΣ. Περίπου όπως έγινε με την 599GTB, δεν ξέρω αν θυμάσαι τα σχόλια όταν είχε πρωτοβγεί. Στο μεταξύ θα έχουνε βγει και διάφορες χρονομετρήσεις και τεστ επιδόσεων, οπότε σε συνδυασμό όλα αυτά θα μας φέρουν στο σημείο για καμιά δεκαετία να περιμένουμε το διάδοχο της F12, ο οποίος ΦΥΣΙΚΑ θα είναι κάτι 'αισχρό', 'καγκούρικο', 'χάλια', 'για κελεμπίες' κλπ, μέχρι να βγούνε οι μετρήσεις και για κείνο και να το δει ο κόσμος από κοντά. Και φτου κι απ' την αρχή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Την F12 όμως την λες Ferrari από χιλιόμετρα μακριά!Από χιλιόμετρα μακριά, μια χαρά την λες.
Μόλις πας κοντά είναι το πρόβλημα.
-
Πραγματικά θα ήθελα το πίσω μέρος να είχε βγει από κάνα βελτιωτη για να διαβάσω σχόλια.
-
Ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς καλύτερα ειδικά όταν είναι άστοχοι [Mod]
-
-
Και ότι έλεγα από κάποιες άλλες φωτό 'σχετικά καλό σχέδιο'. Σ' αυτή τη φωτό, σε αυτό το χρώμα, με αυτή τη γωνία και τη (μάλλον μέτρια) φωτογραφική είναι τρελό μπάζο. Το καπό τα Lifestyle περιοδικά αυτοκινήτου θα το χαρακτηρίσουν 'γλυπτό/εργό τέχνης'. Εγώ το χαρακτηρίζω, αναίτια φορτωμένο καμπύλες, κοιλάδες, υψώματα και άλλες καγκουριές. Που σαι ρε γέρο Εντζο να ρίξεις καμιά φάπα...
-
Aπό Γενεύη, του sv2.
-
Τα εργα τεχνης παντα δημιουργουν ντορο κ συγχυση. Αφεσον αυτοις . . . ου γαρ οιδασι τι ποιουσι.
FERRARI F12 BERLINETTA