Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 247
    • 248
    • 112 / 248
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    90
    4959
    93556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikbib last edited by

      καλημερα , πολυ χρησιμη πληροφορια
      εχει και πολλες αλλες οδηγιες και πληροφοριες μεσα. Το ειχα ξεχασει αυτο το site μου θυμιζει μαυρες μερες.... (οταν εψαχνα διακαως να δω αν ειχε παραχθει το αυτοκινητο μου , που ειχε αργησει κατι μηνες!!!)
      θα πεσει πιο αναλυτικο σερφαρισμα σπιτι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimdenin last edited by

        Απο: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 105166.asp

        Eτοιμο το νέο ευρωπαϊκό Kuga

        Βασισμένο στο Focus, με μοτέρ τούρμπο 1,6 λίτρων στη γκάμα του και με χώρο αποσκευών 442 λίτρων, το νέο Kuga αναμένεται να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές στα τέλη του 2012.
        Με το καινούριο Kuga που παρουσίασε στη Γενεύη η Ford κυριολεκτικά επανατοποθετείται στην κατηγορία των compact crossover/SUV μοντέλων. Το νέο μοντέλο μπορεί να μη διαφέρει δραματικά σε επίπεδο εμφάνισης από τον προκάτοχό του, συγκεντρώνει όμως πολλά και σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Αρχικά έχει ενδιαφέρον να τονίσουμε ότι «βασίζεται» στην καινούρια πλατφόρμα του Focus η οποία σύμφωνα με τη Ford εξασφαλίζει ακόμα καλύτερους χώρους αλλά και δυναμική συμπεριφορά στην οδήγηση.

        Σε πρώτη φάση φαίνεται πως αυτό αντανακλά με θετικό αποτέλεσμα και στο χώρο αποσκευών του νέου Kuga, ο οποίος έχει συνολικό διαθέσιμο όγκο 442 λίτρων, δηλαδή 82 περισσότερα από ότι στο απερχόμενο μοντέλο.

        Εν τω μεταξύ, με έντονο τρόπο τονίζεται στην ανακοίνωση της Ford και το πλήθος νέων τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας που φέρει το νέο Kuga. Από αυτά ξεχωρίζουμε το σύστημα πολυμέσων και προηγμένης συνδεσιμότητας SYNC αλλά και τις κάμερες καταγραφής της τυφλής «γωνίας» για λογαριασμό του οδηγού που βρίσκονται στους καθρέπτες.

        Τέλος, και στο κομμάτι των κινητήρων το νέο Kuga έχει σημαντικό πλεονέκτημα το οποίο δεν είναι άλλο από την ύπαρξη στη γκάμα του του νέου 1,6 λίτρων EcoBoost κινητήρα με ισχύ άνω των 156 ίππων. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ένας 2λιτρος diesel κινητήρας TDCi σε εκδόσεις 138 και 163 ίππων αντίστοιχα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Δεν μου πολυαρεσαν οι αισθητικες αλλαγες στο νεο ST,οπως εχουν πει κ αλλοι η μασκα αυτη ετσι οπως την εκαναν δεν ειναι η καλυτερη επιλογη,οι γραμμες στο καπο δεν μου αρεσαν,ενω κακως πειραξαν τα μπροστινα φωτα,τα πισω ειναι πιο οκ.Εσωτερικα δειχνει βελτιωμενο,λογικα και στον δρομο με τον ecoboost που θα μπει θα ειναι καλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            focusman91 last edited by

            http://www.autoblog.gr/2012/03/08/ford- ... neva-2012/

            Το περιπτερο της Ford στην εκθεση της Γενευης..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billopoulos last edited by

              Το περιπτερο του Fiesta δηλαδη γιατι ολα τα αλλα, λιγο πολυ, δεν βλεπονται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Ειναι που ειναι ασχημο το ST το κιτρινο τι το θελανε???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  c-l-a-b last edited by

                  καταπληκτικο το νεο β μαξ!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Απόψεις για Fiesta προηγούμενο μοντέλο;

                    1. Κατανάλωση στην έκδοση 1,25
                    2. Θέματα αξιοπιστίας

                    Το είχα για κάποιους μήνες ως εταιρικό και θυμάμαι ότι είναι 'porsche' μπροστά σε όλα σχεδόν τα κουβαδάκια της κατηγορίας σε θέμα αίσθησης (ειδικά το κιβώτιο).
                    Από κατανάλωση επειδή δεν πλέρωνα εγώ δεν θυμάμαι ακριβώς. Δεν έκαιγε και άντερα αλλά δεν ήταν και Yaris πχ.
                    Για το δεύτερο ρωτάω επειδή είχα ακούσει τότε μια θεωρία περί 3πορτων από Γερμανία και 5πορτων από Ισπανία, όπου τα δεύτερα είχαν διάφορα χαζά θεματάκια.

                    Ρωτάω άτομο που το είχε καιρό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fiestaros last edited by

                      Hρθε το focus 1.0 ecoboost και από τα μέρη μας(μπαίνει σε 5-θυρο,σεντάν και sw).Τιμές από 14200€ trend 100ps & 15750€ trend 125ps.1000€ περίπου παραπάνω το sport και 1600€ περίπου το titanium από την trend 125 αντίστοιχα πάντα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikbib last edited by

                        ειμαι περιεργος να οδηγησω και τον 1.0 ecoboost αλλα βλέπω ότι θα τον βάλει σε όλα τα μοντέλα της η ford ακόμη και στο c-max!!! και μετα θα αρχίσουν οι χαρακτηρισμοί ''αξιοπρεπής κινητήρας'' , που για να το γκαζώσεις λίγο θα μουγκρίζει κλπ κλπ
                        έχω την αίσθηση ότι οι εταιρείες για να προσδώσουν ''πράσινο '' χαρακτήρα στα μοντέλα τους στο τέλος θα πλασάρουν τις λιμουζίνες και τα suv με τρικύλινδρο κινητήρα!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          apatilos last edited by

                          Καλές μου φαίνονται οι τιμές.Πάντως αν είναι καλός ο κινητήρας στην πράξη είναι ότι πρέπει για την Ελλάδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fiestaros last edited by

                            Κάπου διάβασα(δεν θυμάμαι)ότι οι νέοι ecoboost άρχισαν να εξελίσσονται από το 2004 .Παίζει δηλαδή το downsizing να το ξεκίνησε 1η η ford και να ακολούθησε το τέλος του 2005 η vw με το golf 1.4 gt?Μακάρι για να αποδειχτούν και πιο αξιόπιστοι από τους twincharger της vw,αφού άργησαν να τους βγάλουν στην αγορά.Αραγε ο 1.0 ecoboost θα μπει και σε κάποιο μοντέλο της volvo(π.χ v40,νέο c30) όπως με τον αντίστοιχο 1.6 ecoboost ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                              Κάπου διάβασα(δεν θυμάμαι)ότι οι νέοι ecoboost άρχισαν να εξελίσσονται από το 2004 .Παίζει δηλαδή το downsizing να το ξεκίνησε 1η η ford και να ακολούθησε το τέλος του 2005 η vw με το golf 1.4 gt?Μακάρι για να αποδειχτούν και πιο αξιόπιστοι από τους twincharger της vw,αφού άργησαν να τους βγάλουν στην αγορά.Αραγε ο 1.0 ecoboost θα μπει και σε κάποιο μοντέλο της volvo(π.χ v40,νέο c30) όπως με τον αντίστοιχο 1.6 ecoboost ?

                              τι πάει να πει ποιος το ξεκίνησε 1τος?? στον ύπνο τους έπιασε η φαουβε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                c-l-a-b last edited by

                                το αυτο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  focusman91 last edited by

                                  Παρακατεβηκαν σε κυβικα με τον χιλιαρη τουρμπο και δεν ξερω αν θα της βγει.... 😕
                                  Σε Fiesta παντως θα ταιριαζει γαντι!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    c-l-a-b last edited by

                                    εγω παντως βρισκω σωστες τις κινησεις για μικροτερου κυβισμου κινητηρες με ελαφρια η κ οχι τοσο ελαφρια υεπρτροφοδοτηση..κ πιστευω οτι σε αμαξωματα μεγαλυτερα απο αυτοκινητων πολης,αυτοι οι κινητηρες θα δινουν κ μεγαλυτερη διαφορα στην καταναλωση εν συγκρισει με εναν ατμοσφαιρικο 1.4-1.6 που θα δυσκολευεται περισσοτερο(ελεω λιγοτερης ροπης) να κινησει το βαρυ οχημα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      volvozeus last edited by

                                      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                                      Κάπου διάβασα(δεν θυμάμαι)ότι οι νέοι ecoboost άρχισαν να εξελίσσονται από το 2004 .Παίζει δηλαδή το downsizing να το ξεκίνησε 1η η ford και να ακολούθησε το τέλος του 2005 η vw με το golf 1.4 gt?Μακάρι για να αποδειχτούν και πιο αξιόπιστοι από τους twincharger της vw,αφού άργησαν να τους βγάλουν στην αγορά.Αραγε ο 1.0 ecoboost θα μπει και σε κάποιο μοντέλο της volvo(π.χ v40,νέο c30) όπως με τον αντίστοιχο 1.6 ecoboost ?

                                      Μην σου πω απο το 2000....τοτε που ειχε προγραμμα για αμεσο ψεκασμο η Volvo (μετα τη συνεργασια με τη Mitsubishi) το οποιο η Ford εκοψε...κοινως

                                      3κυλ 1.0Τ εψηνε και η Volvo καποια στιγμη (μισο Τ6) αλλα για αυτοκινητο Β-Seg το οποιο δεν ειναι σιγουρο οτι θα βγαλει, αφου ακομα ψαχνει partner και οι αλλοι πριμιουμαδες πλην της Audi δεν εχουν επιβεβαιωσει οτι θα ακολουθησουν...Για C-Seg και πανω υβριδικες λυσεις και ΚΕRS να περιμενεις για μειωση καταναλωσης/CO2. Επιπλεον τα κοινα μοτερ με τη Ford τελειωνουν απο του χρονου (ΜΥ14 -> Μαϊος 2013) οπου και θα ξεκινησουν να μπαινουν τα νεα δικα της μοτερ (VEA)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jimdenin last edited by

                                        Προβλήματα η εταιρία στην Ευρώπη και δευτερευόντως στην Ασία, παρόλο το κέρδος στην 'μαμά αγορά'.

                                        http://www.autoblog.com/2012/04/27/ford ... -and-asia/

                                        Ford books $1.4B, profits dragged down by Europe and Asia

                                        What a difference a few years make. Back in 2009, Ford Motor Company's North American operations were dragging down its earnings. The company reported a net loss of $1.4 billion in that year's first quarter when market share in the U.S. was falling but rising overseas. The situation today, however, is the mirror opposite.

                                        Today Ford reported a first-quarter net income for 2012 of $1.4 billion on the strength of sales in the States. While that's a 180-degree turnaround compared to the same quarter in 2009, it's still a decline in earnings compared to the $2.6 billion earned just last year. This time, however, the blame for the fall lies with Ford's operations in Europe and Asia.

                                        In Europe, Ford reported an operating loss this quarter of $149 million, blaming the continent's shrinking markets and weaker demand for parts and accessories. The company's Asian operations reported an operating loss of $95 million, which can be attributed more to investments in new plants for increased production than shrinking sales. Ford attributes the rest of its losses during the first quarter to higher tax expenses and special charges.

                                        Fortunately, Ford's North American operations were able to offset most of the company's losses elsewhere. The region reported a pre-tax operating profit of $2.1 billion, up from $1.8 billion last year and the highest quarterly profit here since 2000. Revenue in this region alone was $18.6 billion, up $700 million from the same quarter last year and the largest chunk of the automaker's global quarterly revenue of $32.4 billion, which was down $700 million.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          focusman91 last edited by

                                          Αφου το Focus δεν πουλαει... Λογικο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            prisma last edited by

                                            Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
                                            Αφου το Focus δεν πουλαει... Λογικο

                                            Πάντως μέχρι τώρα για το 2012 το Focus έχει πουλήσει στην Ευρώπη περισσότερα από το Astra (74.878 Focus / 64.062 Astra). To Fiesta είναι το 2ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη, μάλιστα, με 91.229 μονάδες (πίσω από Golf).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 112 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr