-
καλησπερα - καλημερα...
πλεον εχω καινουργια δεδομενα. και αυτο γιατι στην αρχη ηθελα μονο μεχρι 1000cc και με αυτοματο κιβωτιο....δυστυχως ειδα οτι δεν εχω επιλογες και ειναι μετρημενες στο ενα μου χερι.....
τα καινουργια δεδομενα ειναι το αμαξι θα ειναι το βασικο μου και το θελω με μερικα καλουδια και οχι απλο λητο και απεριττο.η χρηση του θα ειναι γι αμεσα στην πολη και αντε κανα ταξιδι το καλοκαιρι..δεν εχω οικογενεια, αρα ενα ατομο και υπολογιστε συν ενα σκυλο....επισης τα χρηματα που μπορω να διαθεσω ειναι το πολυ μεχρι 15.000 και να ειναι μεχρι 1200cc.ετσι μεχρι στιγμης εχω δει τα παρακατω:
**-**fiat 500 twin air-πολυ ακριβο για την τσεπη μου, περιπου 16.500
-fiat panda twin air 2012-ενω μου αρεσει, το ειδα απο κοντα και το επεξεργαστηκα, θα αργησει πολυ να το βγαλουν σε αυτοματο. ετσι μου ειπε ο πωλητης.
**-**lancia ypsilon twin air-πολυ ακριβο για την τσεπη μου, περιπου 16.500 και δεν εχει δοκιμαστει απο απλους οδηγους, αρα δεν εχουμε μια πληρη εικονα
**-**οχι toyota aygo - citroen c1 - peugeot 107
-toyota iq-πολυ καλο αλλα πολυ ανεβασμενη τιμη, 16.200 τελικη τιμη η πλουσια εκδοση.
-ford ka-πολυ καλο, καλη τιμη, αλλα δεν βγαινει σε αυτοματο.
-smart four two-καλο, αλλα τσιμπημενη τιμη, περιπου 14.500 και δεν ειναι αυτοκινητο.
-kia picanto-δεν μου αρεσει καθολου...πολυ playmobil μου φαινεται.
-kia rio-ο πωλητης με ενημερωσε οτι δεν βγαινει σε αυτοματο. και δεν ηξερε ας πουμε το picanto τι κιβωτιο ταχυτητων φοραει....
-vw up!(white)-το αυτοματο θα βγει τελος καλοκαιριου. και μάνι μάνι η τιμη του θα ειναι στα 14.000...δεν συνφερει...συν οτι το αυτοματο θα ειναι σαν αυτο που φοραει η toyota στο aygo, mmt
-vw polo-καπου 15.000 με αυτοματο αλλα πολυ φτωχος εξοπλισμος. μονο ροδες, τεσσερις νομιζω και τιμονι..
-skoda fabia- καπου 15.000 σχεδον πλουσιο εξοπλισμο, πολυ 'μπαμπαδιστικο'...αλλα το σκεφτομαι σοβαρα...
-seat ibiza-δεν μου αρεσει καθολου.θελω να δω τα
-renault twingo-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο.
-ford fiesta-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
και να ξαναδω το
-vw polo-μηπως εχει αλλαξει η τιμη του, γιατι ειχα ρωτησει πριν τα χριστουγεννα.**
-opel corsa**-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
αυτα...δεν νομιζω οτι εχω ξεχασει καποιο... οπως ειδατε ειμαι λιγο παραξενος, νομιζω με το δικιο μου διοτι δεν ειναι μπλουζακι να το παρεις και μετα απο ενα μηνα να πεις 'ααα δεν μου αρεσει, το φοραω στον υπνο ή το δινω στο σκυλι για κόμπο.Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το ατελειωτο θεμα.
-
καλησπερα - καλημερα...
πλεον εχω καινουργια δεδομενα. και αυτο γιατι στην αρχη ηθελα μονο μεχρι 1000cc και με αυτοματο κιβωτιο....δυστυχως ειδα οτι δεν εχω επιλογες και ειναι μετρημενες στο ενα μου χερι.....
τα καινουργια δεδομενα ειναι το αμαξι θα ειναι το βασικο μου και το θελω με μερικα καλουδια και οχι απλο λητο και απεριττο.η χρηση του θα ειναι γι αμεσα στην πολη και αντε κανα ταξιδι το καλοκαιρι..δεν εχω οικογενεια, αρα ενα ατομο και υπολογιστε συν ενα σκυλο....επισης τα χρηματα που μπορω να διαθεσω ειναι το πολυ μεχρι 15.000 και να ειναι μεχρι 1200cc.ετσι μεχρι στιγμης εχω δει τα παρακατω:
**-**fiat 500 twin air-πολυ ακριβο για την τσεπη μου, περιπου 16.500
-fiat panda twin air 2012-ενω μου αρεσει, το ειδα απο κοντα και το επεξεργαστηκα, θα αργησει πολυ να το βγαλουν σε αυτοματο. ετσι μου ειπε ο πωλητης.
**-**lancia ypsilon twin air-πολυ ακριβο για την τσεπη μου, περιπου 16.500 και δεν εχει δοκιμαστει απο απλους οδηγους, αρα δεν εχουμε μια πληρη εικονα
**-**οχι toyota aygo - citroen c1 - peugeot 107
-toyota iq-πολυ καλο αλλα πολυ ανεβασμενη τιμη, 16.200 τελικη τιμη η πλουσια εκδοση.
-ford ka-πολυ καλο, καλη τιμη, αλλα δεν βγαινει σε αυτοματο.
-smart four two-καλο, αλλα τσιμπημενη τιμη, περιπου 14.500 και δεν ειναι αυτοκινητο.
-kia picanto-δεν μου αρεσει καθολου...πολυ playmobil μου φαινεται.
-kia rio-ο πωλητης με ενημερωσε οτι δεν βγαινει σε αυτοματο. και δεν ηξερε ας πουμε το picanto τι κιβωτιο ταχυτητων φοραει....
-vw up!(white)-το αυτοματο θα βγει τελος καλοκαιριου. και μάνι μάνι η τιμη του θα ειναι στα 14.000...δεν συνφερει...συν οτι το αυτοματο θα ειναι σαν αυτο που φοραει η toyota στο aygo, mmt
-vw polo-καπου 15.000 με αυτοματο αλλα πολυ φτωχος εξοπλισμος. μονο ροδες, τεσσερις νομιζω και τιμονι..
-skoda fabia- καπου 15.000 σχεδον πλουσιο εξοπλισμο, πολυ 'μπαμπαδιστικο'...αλλα το σκεφτομαι σοβαρα...
-seat ibiza-δεν μου αρεσει καθολου.θελω να δω τα
-renault twingo-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο.
-ford fiesta-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
και να ξαναδω το
-vw polo-μηπως εχει αλλαξει η τιμη του, γιατι ειχα ρωτησει πριν τα χριστουγεννα.**
-opel corsa**-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
αυτα...δεν νομιζω οτι εχω ξεχασει καποιο... οπως ειδατε ειμαι λιγο παραξενος, νομιζω με το δικιο μου διοτι δεν ειναι μπλουζακι να το παρεις και μετα απο ενα μηνα να πεις 'ααα δεν μου αρεσει, το φοραω στον υπνο ή το δινω στο σκυλι για κόμπο.Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το ατελειωτο θεμα.
-
καλησπερα - καλημερα...
πλεον εχω καινουργια δεδομενα. και αυτο γιατι στην αρχη ηθελα μονο μεχρι 1000cc και με αυτοματο κιβωτιο....δυστυχως ειδα οτι δεν εχω επιλογες και ειναι μετρημενες στο ενα μου χερι.....
τα καινουργια δεδομενα ειναι το αμαξι θα ειναι το βασικο μου και το θελω με μερικα καλουδια και οχι απλο λητο και απεριττο.η χρηση του θα ειναι γι αμεσα στην πολη και αντε κανα ταξιδι το καλοκαιρι..δεν εχω οικογενεια, αρα ενα ατομο και υπολογιστε συν ενα σκυλο....επισης τα χρηματα που μπορω να διαθεσω ειναι το πολυ μεχρι 15.000 και να ειναι μεχρι 1200cc.ετσι μεχρι στιγμης εχω δει τα παρακατω:
**-**fiat 500 twin air-πολυ ακριβο για την τσεπη μου, περιπου 16.500
-fiat panda twin air 2012-ενω μου αρεσει, το ειδα απο κοντα και το επεξεργαστηκα, θα αργησει πολυ να το βγαλουν σε αυτοματο. ετσι μου ειπε ο πωλητης.
**-**lancia ypsilon twin air-πολυ ακριβο για την τσεπη μου, περιπου 16.500 και δεν εχει δοκιμαστει απο απλους οδηγους, αρα δεν εχουμε μια πληρη εικονα
**-**οχι toyota aygo - citroen c1 - peugeot 107
-toyota iq-πολυ καλο αλλα πολυ ανεβασμενη τιμη, 16.200 τελικη τιμη η πλουσια εκδοση.
-ford ka-πολυ καλο, καλη τιμη, αλλα δεν βγαινει σε αυτοματο.
-smart four two-καλο, αλλα τσιμπημενη τιμη, περιπου 14.500 και δεν ειναι αυτοκινητο.
-kia picanto-δεν μου αρεσει καθολου...πολυ playmobil μου φαινεται.
-kia rio-ο πωλητης με ενημερωσε οτι δεν βγαινει σε αυτοματο. και δεν ηξερε ας πουμε το picanto τι κιβωτιο ταχυτητων φοραει....
-vw up!(white)-το αυτοματο θα βγει τελος καλοκαιριου. και μάνι μάνι η τιμη του θα ειναι στα 14.000...δεν συνφερει...συν οτι το αυτοματο θα ειναι σαν αυτο που φοραει η toyota στο aygo, mmt
-vw polo-καπου 15.000 με αυτοματο αλλα πολυ φτωχος εξοπλισμος. μονο ροδες, τεσσερις νομιζω και τιμονι..
-skoda fabia- καπου 15.000 σχεδον πλουσιο εξοπλισμο, πολυ 'μπαμπαδιστικο'...αλλα το σκεφτομαι σοβαρα...
-seat ibiza-δεν μου αρεσει καθολου.θελω να δω τα
-renault twingo-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο.
-ford fiesta-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
και να ξαναδω το
-vw polo-μηπως εχει αλλαξει η τιμη του, γιατι ειχα ρωτησει πριν τα χριστουγεννα.**
-opel corsa**-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
αυτα...δεν νομιζω οτι εχω ξεχασει καποιο... οπως ειδατε ειμαι λιγο παραξενος, νομιζω με το δικιο μου διοτι δεν ειναι μπλουζακι να το παρεις και μετα απο ενα μηνα να πεις 'ααα δεν μου αρεσει, το φοραω στον υπνο ή το δινω στο σκυλι για κόμπο.Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το ατελειωτο θεμα.
-
Ο χρήστης cgri1976 έγραψε:
-renault twingo-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο.πηγα και το ειδα. πολυ καλο αυτοκινητο, οικονομικο, αδικητε στις φωτο και στο βιντεο..απο κοντα ειναι πιο ωραιο, αλλα δεν γνωριζουν ποτε θα εχουν το αυτοματο κιβωτιο...
-ford fiesta-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
δεν βγαινει τελικα, μονο στα 1400cc.
-vw polo-μηπως εχει αλλαξει η τιμη του, γιατι ειχα ρωτησει πριν τα χριστουγεννα.
το ειδα ξανα, ιδιες τιμες, καμια εκπτωση, δεν τους νοιαζει μαλλον.....
-opel corsa-αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο sta 1200cc.
βγαινει στα 1200cc αλλα δεν μου γεμισε το ματι...εια και το opel agila, πολυ καλη τιμη, αλλα παλιο μοντελο και μαλλον απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα του πωλητη σε λιγο καιρο θα βγαλουν καινουργιο...
οποια βοηθεια, θα το εκτιμουσα πολυ.
-
Καλημέρα και από εμένα ,
Κοίταξε όσο αφορά για το polo , πρόκειται για ενα καταπληκτικό πολυ δυνατό και συμπαγές αυτοκινητο . Αυτό που πρέπει να προσεξεις και μάλλον το περάσες ντούκου , είναι ότι αυτό το αμαξακι , εκμεταλλευόμενο την δύναμη της μαμάς φολκσβαγκεν ( Audi Bentley Lamborghini seat skoda κλπ κλπ ) χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 7 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ !!!Αυτό δεν το έχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο του ανταγωνισμού . Το corsa ας πούμε έχει αυτόματο 4 ταχύτητων
Προσωπικά είμαι κάτοχος ενός q5 με αυτόματο s-tonic 7αρι και πίστεψε με δεν έχει καμμιά σχέση με τα απλά αυτόματα .
Θέλω πολυ να πάρω το polo για τη σύζυγο αλλά οι καιροί θέλουν υπομονή.
Θεωρώ δηλαδή ότι το αβανταζ του να εκμεταλλευτεί την οικονομία κλιμάκος της μαμάς εταιρείας , είναι αυτό που το κανει τόσο καλο ....
-
νομιζω οτι το εχει και η skoda fabia.....ναι το γνωριζω οτι ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του και γενικα απο ολα τα αυτοματα και σιγουρα αξιζει...αλλα πιστευω οτι τετοιες εποχες λογω ελλειψη χρηματων απο ολους μας θα πρεπει και η εταιρειες να κατεβασουν λιγακη την 'μυτη' τους καθως και τις τιμες τους...οκ vw ειναι...δεν εινα και porche.... τουλαχιστον ενα ωφελος αποσυρσης ή καποια δωρα...να δελεασουν τον πιθανο αγοραστη....
-
Περιοριζόμενος στα 1.200 κυβικά, αφήνεις έξω τρία αυτοκίνητα που έχουν από τα καλύτερα αυτόματα που κυκλοφορούν. Είναι το 1.300άρι Κολτ με εξάρι ρομποτικό, το επίσης 1.300άρι ολοκαίνουργιο Γιάρις με ένα εξελιγμένο CVT πολλαπλών λειτουργιών, και το 1.400άρι Τζαζ με ένα δοκιμασμένο εδώ και καιρό CVT.
Όλα αυτά τα κιβώτια είναι πιο αξιόπιστα από ένα διπλοσύμπλεκτο, δεν επιβαρύνουν πρακτικά την κατανάλωση, και είναι πολύ ευχάριστα στη χρήση ιδιαίτερα μέσα σε πόλη με συνεχή σταμάτα ξεκίνα.
Στα υπέρ τους επίσης οι τεράστιοι εσωτερικοί χώροι, και η μεγάλη ευκολία στο μπάσε βγάλε σε όλα τους και οι διευρυμένες εγγυήσεις.
Αν σε παίρνει οικονομικά, δέστα για να μορφώσεις γνώμη. Συνήθως υπάρχουν και αυτοκίνητα δοκιμών. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Περιοριζόμενος στα 1.200 κυβικά, αφήνεις έξω τρία αυτοκίνητα που έχουν από τα καλύτερα αυτόματα που κυκλοφορούν. Είναι το 1.300άρι Κολτ με εξάρι ρομποτικό, το επίσης 1.300άρι ολοκαίνουργιο Γιάρις με ένα εξελιγμένο CVT πολλαπλών λειτουργιών, και το 1.400άρι Τζαζ με ένα δοκιμασμένο εδώ και καιρό CVT.
Όλα αυτά τα κιβώτια είναι πιο αξιόπιστα από ένα διπλοσύμπλεκτο, δεν επιβαρύνουν πρακτικά την κατανάλωση, και είναι πολύ ευχάριστα στη χρήση ιδιαίτερα μέσα σε πόλη με συνεχή σταμάτα ξεκίνα.
Στα υπέρ τους επίσης οι τεράστιοι εσωτερικοί χώροι, και η μεγάλη ευκολία στο μπάσε βγάλε σε όλα τους και οι διευρυμένες εγγυήσεις.
Αν σε παίρνει οικονομικά, δέστα για να μορφώσεις γνώμη. Συνήθως υπάρχουν και αυτοκίνητα δοκιμών.συμφωνώ δες και αυτά στα πρότεινα αλλού.
1.toyota yaris 1.33 active cvt(σε άσπρο μην πληρώνεις μεταλλικό)
2.honda jazz 1.4 comfort cvt(φορολογικά και σαν τεκμήριο είναι 1300,αφού έχει 1339 κυβ.νομίζω)
3.mitsubishi colt 1.3 (το τρίθυρο είναι πιο όμορφο)intense amt6
4.skoda fabia 1.2 tsi dynamic dsg7
5.seat ibiza 1.2 tsi sc(το τρίθυρο σε άσπρο είναι ωραίο,το 5-θυρο μάπα)sport dsg7
6.vw polo 1.2 tsi 90ps comfortline dsg7 (το τρίθυρο για να γλιτώσεις λεφτά και χρώμα άσπρο ή κοκκινο για να μην πληρώνεις μεταλλικά)
7.nissan micra 1.2 acenta cvt
8.opel corsa 1.2 easytronic edition
Eνα από αυτά πάρε,όλα τους είναι από καλά ως αξιόλογα. .Tα 3,7,8 είναι τα πιο προσιτά βγαίνουν γύρω στα 13000€ αλλά είναι πιο αργά και λιγότερο ολοκληρωμένα.Εγώ θα έπαιρνα ή yaris cvt ή fabia tsi ή polo tsi 90. -
Γιατι δε ψαχνεις fabia και ibiza στα 1.2tsi?Ισως οι καλυτερες επιλογες...Εκτος αν θες να περιμενεις μηπως βαλουν στο fiesta 1.0ecoboost το αυτοματο κιβωτιο αλλα και παλι κατι μου λεει πως θα ειναι ακριβο...
-
Συμφωνω και επαυξάνω για το Honda Jazz με αυτόματο . Αλλά θα σου βγεί πανω από 15k. Κοίταξε επίσης και τα Daihatsu Cuore και Sirion. Αμφότερα βγαίνουν με αυτόματο.
-
ομολογω οτι για το honda jazz δεν το ηξερα οτι ειναι στην κατηγορια των 1300cc... το εχει η αδερφη μου και με αυτοματο κιβωτιο αλλα το προηγουμενο μοντελο απο το 2006 και ειναι σκυλι!!!!! αλλα ξεπερναει τα 15.000....
οσο για το fabia που λετε, στο πρωτο μου κειμενο γραφω ναι μεν ειναι 'μπαμπαδιστικο' αλλα το σκεφτομαι σοβαρα.....
επισης για το vw polo, καποια γνωστη μου θα με παει απο εκει που πηρε το δικο της polo και της ειπαν οτι με το καλημερα θα μου κανουν 1000euro εκπτωση..... σε αναμονη λοιπον γιατι απο οτι καταλαβα τα αυτοματα ειναι λιγα που θα ανταποκριθουν...ερωτηση το easytronic της opel ειναι καλο ή καμια μουφιά σαν το mmt της toyota στο aygo;;;;
-
Μάλλον στα Fabia, Polo θα καταλήξεις...
(θα πρότεινα βέβαια να περιμένεις να μαζέψεις τα χρήματα για να βάλεις μεταλλικό χρώμα και να επιλέξεις 5-πορτο αυτοκίνητο. Αξίζουν -κατά την άποψή μου- και τα δύο λίγη υπομονή παραπάνω)...
-
Θα παραθέσω τη γνώμη μου γιατί βρίσκομαι κι εγώ σε αναζήτηση Αυτοκινήτου γύρω στα 11.000 ευρω αυτόματο και μικρό. Μιλάμε για κατηγορία Supermini. Aygo, C1, 107 καπου μέχρι το καλοκαίρι θα έρθουν με ένα καλό facelift εξωτερικά. Εσωτερικά το ίδιο μαύρο χάλι. Εγώ κλείνω στα VW Up!, Skoda Citygo, Seat Mii. Μικρά, οικονομικά (Start/Stop με 4,2lt μέσα στην πόλη, ΚΑΘΟΛΟΥ τέλη κυκλοφορίας), ασφαλή και νεανικά. Οποιο και να πάρεις ίδιο ειναι μηχανικά οπότε κοιτάς μονο για εξοπλισμό και τιμή. Τώρα για το αυτοματό που λέτε έχω ακούσει πολλά για τα MMt, easytronic, CVT, κλπ αλλά εγω ανήκω στην κατηγορία μετάβασης από μηχανικό σε αυτόματο. Αρα η λέξη και μόνο αυτόματο μου φτάνει και πίστεψε με θα σου φτάνει κι εσένα οταν στην παρεά θα λένε πόσα χαλάνε για βενζίνη και τελη και εσυ θα απαντάς 'Για βενζίνη λιγα, για τέλη πάλι δε δίνω τίποτα.' Το κακό με αυτα τα τρία μικρούλια είναι ότι θα φτάσουν στη χώρα μας έτσι όπως τα θέλουμε κάπου μέσα στο καλοκαίρι. Ιούνιου νομίζω. Ελπίζω να βοήθησα καθόλου
-
Ο χρήστης dpnick έγραψε:
Θα παραθέσω τη γνώμη μου γιατί βρίσκομαι κι εγώ σε αναζήτηση Αυτοκινήτου γύρω στα 11.000 ευρω αυτόματο και μικρό. Μιλάμε για κατηγορία Supermini. Aygo, C1, 107 καπου μέχρι το καλοκαίρι θα έρθουν με ένα καλό facelift εξωτερικά. Εσωτερικά το ίδιο μαύρο χάλι. Εγώ κλείνω στα VW Up!, Skoda Citygo, Seat Mii. Μικρά, οικονομικά (Start/Stop με 4,2lt μέσα στην πόλη, ΚΑΘΟΛΟΥ τέλη κυκλοφορίας), ασφαλή και νεανικά. Οποιο και να πάρεις ίδιο ειναι μηχανικά οπότε κοιτάς μονο για εξοπλισμό και τιμή. Τώρα για το αυτοματό που λέτε έχω ακούσει πολλά για τα MMt, easytronic, CVT, κλπ αλλά εγω ανήκω στην κατηγορία μετάβασης από μηχανικό σε αυτόματο. Αρα η λέξη και μόνο αυτόματο μου φτάνει και πίστεψε με θα σου φτάνει κι εσένα οταν στην παρεά θα λένε πόσα χαλάνε για βενζίνη και τελη και εσυ θα απαντάς 'Για βενζίνη λιγα, για τέλη πάλι δε δίνω τίποτα.' Το κακό με αυτα τα τρία μικρούλια είναι ότι θα φτάσουν στη χώρα μας έτσι όπως τα θέλουμε κάπου μέσα στο καλοκαίρι. Ιούνιου νομίζω. Ελπίζω να βοήθησα καθόλουεχω απορριψει και τις δυο 'τριλογιες'- aygo, c1, 107 & up!, citigo, mii
-
το δίλημμα παρόμοιο και με τη δική μου περίπτωση.Ψάχνω για τη σύζυγο μικρό αυτόματο, με έμφαση στη χαμηλή τιμή, χαμηλά τέλη και κατανάλωση, αλλά και ευελιξία στην πόλη. Αρχικη σκεψη ηταν η τριαδα aygo,c1,107, αλλά όταν τα οδήγησα και μπηκα στο εσωτερικό τους τα απέρριψα. Επίσης είναι αυτοκίνητα τα οποία έρχονται ανανεωμένα, αλλά κατά βάση είναι μοντέλα που κυκλοφορούν σχεδόν 6 χρόνια στην αγορά. Πικαντο, i10, twingo σιριον, αλτο επίσης τα απορρίπτω γιατί ναι μεν βγάινουν σε αυτόματα αλλά είτε είναι 4τάχυτα, είτε έχουν 5τάχυτα κιβώτια, τα οποία επιβαρύνουν υπερβολικά τις επιδόσεις τους αλλά και την κατανάλωση και κατα συνέπεια τα τέλη κυκλοφορίας τους...Όταν μάλιστα μιλάμε για χιλιαράκια με 60-70 άλογα, το να έχεις τετρατάχυτο είναι υπερβολικά ξεπερασμένο. Το 500αρακι θα ηταν η αγαπημένη μας επιλογή, αλλά είναι πολύ ακριβό το άτιμο. Προσφάτως αφίχθη το νέο παντα, το πιο ολοκληρωμένο κατα τη γνωμη μου μινι, με ωραιο κινητηρα 85 ιππων χωρις τελη κυκλοφορίας και αρκετα ανταγωνιστική τιμή. σύντομα αναμένεται και το αυτόματο του, με τον twinair ενω η φιατ του δινει και 4 χρονια εγγυηση και εχει και ατοκο προγραμμα. Δυστυχως η σύζυγός μου δεν το χωνεύει καθολου, παρά τις αρετές του. Είδα και ζωντανα το μικρο up! το οποιο της αρεσει πολύ, (και εμενα παραδέχομαι) το οποίο στην έκδοση high up! είναι πληρες εξοπλισμου, και δε βρισκω το λογο να ανεβω 1200 ευρω για το white up/black up για να παρω 16αρες ζαντες, χρωμιομενους καθρεπτες, φιλετα χρωμιου στις πορτες και navigation. ετσι στα 11790 φανταζει πολυ δυνατή επιλογή, φρεσκια στην αγορά και απο οτι διαβαζω προς το καλοκαιρι αναμένεται και το αυτόματο με καπου 1000 ευρω εξτρα (υποθέτω, βλέποντας απο τον ανταγωνισμό). Καποιος ανεφερε οτι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αλλά απο οτι ειδα το χειροκίνητο εκπέμπει 105 ή 108 γραμ. αρα πληρωνει τελη. Γνωριζουμε τι κιβωτιο θα φοράει το αυτόματό του; Εχουν ανακοινωθει απο τη vw οι επίσημες προδιαγραφές του, εκπομπες,καταναλώσεις κ.α;
-
Το Απ θα είναι διαθέσιμο σε λίγο καιρό με αυτόματο κιβώτιο, αλλά σύμφωνα με αυτά που γράφεις δεν σου κάνει, ψάξε γι' άλλο. Θα είναι κάτι παρωχημένο για λόγους χαμηλού κόστους.
-
Εγώ σαν κάτοχος iQ με CVT μετά από 90.000 χλμ έχω να πω ότι το κιβώτιο αυτό είναι μακράν ότι καλύτερο για μικρό αυτοκίνητο.Ετσι αν διάλεγα σήμερα μικρό αυτοκίνητο θα κoιτούσα μόνον όσα έχουν CVT.
-
Επανηλθα για να λύσω απορείες σχετικα με το Up!. Οι προδιαγραφες έχουν βγεί. το κιβώτιο το αυτοματο δεν έχω ιδέα ποιο θα είναι. Οι εκπομπές ειναι αυξημένες τώρα γιατί δεν υπάρχει το σύστημα Start/Stop που απενεργοποιεί τον κινητήρα εφόσον το αμάξι δεν κινείται (φανάρια, βγήκες στο περιπτερο, περιμενεις καποιος να μπει στο αμαξι, κλπ). Με τεράστια σιγουριά λεω πως αν ένα βενζινοκινητο αμάξι δεν έχει το σύστημα αυτό, θα πληρώνεις τέλη. Δηλάδη τα Up!, Mii, Citygo έχουν ειδική έκδοση που επιλέγεις (ecomotive νομίζω λέγεται) και το Fiat Panda το καινούριο ο Twinair με τα 85HP το έχει εξαρχής (αν θυμάμαι καλά). Εγώ θα περιμένω την νεα τριάδα στην πλήρη της μορφή για να έχουμε και επιλογές, έχοντας και το Pandaκι στο πίσω μέρος του μυαλού. Αυτή η Turbατη πατέντα σε δικύλινδρο κινητήρα να βγάζει 85HP, λίγο με τρομάζει να πω την αλήθεια.
-
Κατι βρήκα για το αυτόματο το οποιο αναφερει οτι θα είναι 6τάχυτο και επίσης τα όσα ανέφερα περί τελών κθκλοφορίας. Παραθέτω και link για να διαβάσετε.
http://www.evo.co.uk/news/evonews/271750/volkswagen_up_news_and_pictures.html
**There are two transmission options available too, the standard five-speed manual or a clutchless six-speed automatic.
Thanks to Volkswagen’s BlueMotion technology both versions boast sub-100g/km CO2 emissions, meaning the Up will be both tax and congestion charge exempt.
** -
Νομίζω ότι και το Swift υπάρχει σε αυτόματο καθώς και τα κορεάτικα i10 i20.
Για οικονομία στην κατηγορία καλύτερα να αποφύγεις τα παραδοσιακά αυτόματα. Διάλεξε κάποιο άλλου τύπου. Έχει σημασία το είδος του αυτόματου και αξίζει να ξέρεις τι παίρνεις και γιατί. Αξίζει να δοκιμάσεις και θα καταλάβεις διαφορές.
νέα κριτήρια για αγορα καινούργιου αυτοματου αυτοκινητου.