το δίλημμα παρόμοιο και με τη δική μου περίπτωση.Ψάχνω για τη σύζυγο μικρό αυτόματο, με έμφαση στη χαμηλή τιμή, χαμηλά τέλη και κατανάλωση, αλλά και ευελιξία στην πόλη. Αρχικη σκεψη ηταν η τριαδα aygo,c1,107, αλλά όταν τα οδήγησα και μπηκα στο εσωτερικό τους τα απέρριψα. Επίσης είναι αυτοκίνητα τα οποία έρχονται ανανεωμένα, αλλά κατά βάση είναι μοντέλα που κυκλοφορούν σχεδόν 6 χρόνια στην αγορά. Πικαντο, i10, twingo σιριον, αλτο επίσης τα απορρίπτω γιατί ναι μεν βγάινουν σε αυτόματα αλλά είτε είναι 4τάχυτα, είτε έχουν 5τάχυτα κιβώτια, τα οποία επιβαρύνουν υπερβολικά τις επιδόσεις τους αλλά και την κατανάλωση και κατα συνέπεια τα τέλη κυκλοφορίας τους...Όταν μάλιστα μιλάμε για χιλιαράκια με 60-70 άλογα, το να έχεις τετρατάχυτο είναι υπερβολικά ξεπερασμένο. Το 500αρακι θα ηταν η αγαπημένη μας επιλογή, αλλά είναι πολύ ακριβό το άτιμο. Προσφάτως αφίχθη το νέο παντα, το πιο ολοκληρωμένο κατα τη γνωμη μου μινι, με ωραιο κινητηρα 85 ιππων χωρις τελη κυκλοφορίας και αρκετα ανταγωνιστική τιμή. σύντομα αναμένεται και το αυτόματο του, με τον twinair ενω η φιατ του δινει και 4 χρονια εγγυηση και εχει και ατοκο προγραμμα. Δυστυχως η σύζυγός μου δεν το χωνεύει καθολου, παρά τις αρετές του. Είδα και ζωντανα το μικρο up! το οποιο της αρεσει πολύ, (και εμενα παραδέχομαι) το οποίο στην έκδοση high up! είναι πληρες εξοπλισμου, και δε βρισκω το λογο να ανεβω 1200 ευρω για το white up/black up για να παρω 16αρες ζαντες, χρωμιομενους καθρεπτες, φιλετα χρωμιου στις πορτες και navigation. ετσι στα 11790 φανταζει πολυ δυνατή επιλογή, φρεσκια στην αγορά και απο οτι διαβαζω προς το καλοκαιρι αναμένεται και το αυτόματο με καπου 1000 ευρω εξτρα (υποθέτω, βλέποντας απο τον ανταγωνισμό). Καποιος ανεφερε οτι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αλλά απο οτι ειδα το χειροκίνητο εκπέμπει 105 ή 108 γραμ. αρα πληρωνει τελη. Γνωριζουμε τι κιβωτιο θα φοράει το αυτόματό του; Εχουν ανακοινωθει απο τη vw οι επίσημες προδιαγραφές του, εκπομπες,καταναλώσεις κ.α;