-
Το έγραψα και στο F12 topic το γράφω κι εδώ.
Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!
Απλά κούκλα!
-
Πωλείται
α. Νεφρό δεξιά αμεταχείριστο... (και καθαρό από πέτρες)
β. Δεξιός πνεύμονας... (από μη καπνιστή)
γ. Σπλήνα... (τι να την κάνω)
δ. 1/4 του δέρματος... (ανδρικό με μπόλικο κολλαγόνο)Τιμή .... η F12 με όλα τα αξεσουάρ...
Θα τηρηθεί εμπιστευτικότητα!
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
...Όμορφη και η 599 αλλά μπροστά στην F12 μοιαζει σχεδόν με αντίκα.
-
Ηδονή στην όψη της! .....Ομορφότερη απο την 599! ...Θέλω βόλτααααααα!
1,23 στο Φιοράνο? ....και 70kg ελαφρύτερη απο την προηγούμενη 12κυλινδρη κουπέ?.....Ματίναααααα! τα χάπια μου!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...
Όμορφη και η 599 αλλά μπροστά στην F12 μοιαζει σχεδόν με αντίκα.
To πιο ευστοχο σχολιο που εχω διαβασει, μετα την αποκαλυψη -με τις φωτο- της F12Berlinetta...
Tωρα απλα εχουμε μια πολυ γενικη ιδεα, για το πως ειναι. Ξαναλεω, βλεπωντας απο κοντα ζωντανα, αυτη την...φιγουρα
οι περισσοτεροι που τωρα ειναι στο 'ετσι και ετσι' θα παραμιλανε (μαζι και εγω και οσοι ηδη...ξερογλυφονται )
με το ποσο συναισθημα μπορει να βγαλει ο απιστευτος σχεδιασμος, ενος supercar, αλλα και με το ποσο μακρια στο χρονο βλεπουν την καθε επομενη γενια που αντικαθισταται. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...
Όμορφη και η 599 αλλά μπροστά στην F12 μοιαζει σχεδόν με αντίκα.
Νομίζω είναι η πιο σωστή διαπίστωση. Μόλις είδα την πρώτη φωτογραφία της F12 με ξένισε και έψαξα να
βρω αμέσως μια φωτογραφία της 599, αμέσως μου φάνηκε σχεδόν συνηθισμένη. -
Τεχνικές αναλύσεις, φωτογραφίες, βίντεο, ήχοι και configurator. Ξεσαλώστε!
-
το γεγονος οτι η 599 μοιαζει μπροστα της με αντικα,ειναι ταυτοχρονως επιτυχια κ αποτυχια των σχεδιαστων της φερραρι.επιτυχια στο γεγονος οτι ενα αυτοκινητο μολις λιγων ετων,ειναι (οπως ειπε κ ο αλμπα κ θα συμφωνησω) future classic.αντιθετως η φ12,περαν των εξοχων τεχνικων χαρακτηριστικων,σχεδιαστικα δεν μου εμπνεει επιπεδο..δεν μου εμπνεει αριστοκρατια.κ εκει ειναι η αποτυχια της.
μπορει να θεωρω την φφ ομορφη,το δικαιολογω ομως στην ιδιαιτεροτητα της.(οπως θεωρω πανεμορφο κ το πρωτης γενιας μουλτιπλα )
458 κ φ12,για μενα θα μπορουσαν καλλιστα να παραχθουν κ απο χοντα-μαζντα-νισσαν-τογιοτα-λεξους.ειδικα η φ12 μου φερνει πολυ το υπεραυτοκινητο της λεξους,οσο κ η 458 το νσχ η τον διαδοχο του(που παρεπιπτοντως σαν σχεδιο εχει χρονια που κυκλοφορει μεσω ρεντερινξ ).
οποτε αν ημουν ζαμπλουτος,η μονη φερραρι που θα αγοραζα θα ηταν πιθανοτατα η φφ(ενω απο μαζερατι κ τα 3 μοντελα,ειδικα την κουατροπορτε )..με τον δρομο που εχει τραβηξει σχεδιαστικα η φερραρι,δυστυχως μπροστα σε μια μαζερατι θα φαινεται πιο..καγκουρικη(μουρη τεκνο-τρανς,κωλος προβοσκιδα ή ουρά στα σκελια)..ενω θα επρεπε να φαινεται πιο..λαμπο(δλδ πιο αγρια)..
κ καταληγω..η φ12 για μενα σχεδιαστικα ειναι στο ιδιο επιπεδο με την..περτικαλι c63 βλακ σιριζ που ειχε το τελευταιο επεισοδιο του κορνα,του νανου κ του σνομπ..υ.γ.
το εσωτερικο το θεωρω πανεμορφο. -
Τι λε ρε φίλε? ...Πλάκα κάνς?......
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
το γεγονος οτι η 599 μοιαζει μπροστα της με αντικα,ειναι ταυτοχρονως επιτυχια κ αποτυχια των σχεδιαστων της φερραρι.επιτυχια στο γεγονος οτι ενα αυτοκινητο μολις λιγων ετων,ειναι (οπως ειπε κ ο αλμπα κ θα συμφωνησω) future classic.αντιθετως η φ12,περαν των εξοχων τεχνικων χαρακτηριστικων,σχεδιαστικα δεν μου εμπνεει επιπεδο..δεν μου εμπνεει αριστοκρατια.κ εκει ειναι η αποτυχια της.Αυτή είναι μια ανάγνωση και είναι απολύτως σεβαστή, μιας και σε θέμα γούστου δεν τίθεται 'σωστό η λάθος', αλλά μόνο 'μου αρέσει ή δεν μου αρέσει'. Από εκεί και πέρα η Ferrari προφανώς και δεν απευθύνεται σε κάποιον με το δικό σου γούστο αν αναζητάς κομψότητα. Ή απλά οι φωτό δεν την απεικονίζουν σωστά και από κοντά θα αλλάξεις γνώμη. Αλλά ακόμα και το 1ο να ισχύει, το κοινό της Ferrari δεν θέλει αρχοντιά όπως το έθεσες αλλά πρωτοπορία, το λεγόμενο wow factor! Για τους πιο παραδοσιακούς και συντηρητικούς υπάρχουν οι Maserati και οι Aston Martin.
-
Εντάξει και μεις έχουμε ευγενεια Αλέξανδρε!
elegant τυπος και εγώ και με προτίμηση τις Αστον db9. Aλλά εδώ έχουμε τον ορισμό του sex!!!!! -
REALZEUS, έχεις ferrari?
-
Πάντως για να κάνουμε και ένα καυστικό σχόλιο, ακόμα μια φορά γίνεται πράξη η τακτική της γάτας και του ποντικιού που είχε πει κάποτε ο Luca Cordero.
Εκεί που λες, όπα...Aventador...700ps, μετά από λίγο βγάζει η Scuderia V12 stradale με +40ίππους.....
Τα τεχνικά της χαρακτηριστικά είναι εξωπραγματικά, ακόμα και το βάρος του κάτι παραπάνω από 1.5 τόνο σε συνδυασμό με την προσφερόμενη πολυτέλεια.
Και για αυτό ας πούμε δίνω συγχωροχάρτι στην υπερβολικά αθλητική εμφάνιση. Ναι οκ, δεν έχει αυτό το κλασσάτο ή την αριστοκρατία που εκπέμπει μια 599 GTB Fiorano αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με μια προσθιομήχανη Enzo με όλα τα κομφόρ μιας GT Ferrari.
Χρειάζεται κάθε κιλό downforce και για αυτό είναι σχεδιαστικά έτσι. Ακολουθήθηκε αυτός ο δρόμος. Σε κάποιους θα αρέσει, σε κάποιους όχι. Η ιστορία θα δείξει αν έπραξε σωστά. -
Μα το έγραψα πριν δω την δική σου απάντηση Θανάση. Όπως και να έχει συμφωνώ μαζί σου, αλλά ο καθένας μπορεί να έχει σε θέματα γούστου όποια άποψη θέλει. Απλά αν θέλει supercar με απαλές γραμμές, μάλλον άλλη μάρκα θέλει. Οι Ferrari είναι extreme.
-
Και μετα τα χώνουμε στην apple χαχαχαχ
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Χρειάζεται κάθε κιλό downforce και για αυτό είναι σχεδιαστικά έτσι.Θυμίζει ποστς Γ.Κίκιζα για την elise.
Αν έψαχναν το κάθε κιλό κάθετης δύναμης, τότε δεν θα είχε καμία ομοιότητα με αυτό που παρουσιάστηκε. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτή είναι μια ανάγνωση και είναι απολύτως σεβαστή, μιας και σε θέμα γούστου δεν τίθεται 'σωστό η λάθος', αλλά μόνο 'μου αρέσει ή δεν μου αρέσει'. Από εκεί και πέρα η Ferrari προφανώς και δεν απευθύνεται σε κάποιον με το δικό σου γούστο αν αναζητάς κομψότητα. Ή απλά οι φωτό δεν την απεικονίζουν σωστά και από κοντά θα αλλάξεις γνώμη. Αλλά ακόμα και το 1ο να ισχύει, το κοινό της Ferrari δεν θέλει αρχοντιά όπως το έθεσες αλλά πρωτοπορία, το λεγόμενο wow factor! Για τους πιο παραδοσιακούς και συντηρητικούς υπάρχουν οι Maserati και οι Aston Martin.
Νομιζω στα προσθιομηχανα πρεπει να υπαρχει συνδιασμος κομψοτητας και επιθετικοτητας οπως και πολυτελεια το οποιο μεχρι στιγμης το χουν πετυχει με εξαιρεση το τελευταιο εσωτερικο που οπως ειπα και πριν θα το θελα πιο πλουσιο η τουλαχιστον να δεινχει πλουσιο.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Χρειάζεται κάθε κιλό downforce και για αυτό είναι σχεδιαστικά έτσι.
Θυμίζει ποστς Γ.Κίκιζα για την elise.
Αν έψαχναν το κάθε κιλό κάθετης δύναμης, τότε δεν θα είχε καμία ομοιότητα με αυτό που παρουσιάστηκε.Ωχ, πες μου τι κάνω για να το αλλάξω.....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...Ναι οκ, δεν έχει αυτό το κλασσάτο ή την αριστοκρατία που εκπέμπει μια 599 GTB Fiorano αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με μια προσθιομήχανη Enzo με όλα τα κομφόρ μιας GT Ferrari.Χρειάζεται κάθε κιλό downforce και για αυτό είναι σχεδιαστικά έτσι. Ακολουθήθηκε αυτός ο δρόμος. Σε κάποιους θα αρέσει, σε κάποιους όχι. Η ιστορία θα δείξει αν έπραξε σωστά.
Aκριβως εκει ειναι το ζουμι. Το επιπεδο εχει φτασει πλεον σε ενα σημειο, που η απολυτη αεροδυναμικη, παιζει τον πρωτο ρολο, και υπερσκελιζει ταυτχρονα την οποια παραπανισια φινετσα που μπορουσε να προστεθει παλαιοτερα...Επιπλεον με το παιχνιδακι που γινεται με το κυνηγι και τα παραπανω αλογα, που βγαζει καθε -τετοιου επιπεδου, και οχι μονο- κατασκευαστης, για να 'τσιμπησει' ο εκαστοτε ανταγωνισμος, φαινεται οτι τελειωσαν τα ψεμματα, και η Ferrari αποδεικνυει φωναχτα πλεον, και με τετοια αναλογια κιλων/ιππο φυσικα, ποιος ειναι 'Ο' αρχηγος...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Χρειάζεται κάθε κιλό downforce και για αυτό είναι σχεδιαστικά έτσι.
Θυμίζει ποστς Γ.Κίκιζα για την elise.
Αν έψαχναν το κάθε κιλό κάθετης δύναμης, τότε δεν θα είχε καμία ομοιότητα με αυτό που παρουσιάστηκε.Ωχ, πες μου τι κάνω για να το αλλάξω.....
Μην αλλαξεις τιποτα... Επιτελους ειπες και πεντε πραγματα που ειναι σωστα...
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)