Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ξέρει κανείς, εάν υπάρχουν booster με ISOFIX ;;
http://www.britax-roemer.com/car-seats/ ... ix-xp-sict
http://www.maxi-cosi.com/products/car-s ... difix.aspx
Δεν είναι βέβαια απλά booster.
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ξέρει κανείς, εάν υπάρχουν booster με ISOFIX ;;
http://www.britax-roemer.com/car-seats/ ... ix-xp-sict
http://www.maxi-cosi.com/products/car-s ... difix.aspx
Δεν είναι βέβαια απλά booster.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...
Όμορφη και η 599 αλλά μπροστά στην F12 μοιαζει σχεδόν με αντίκα.
Νομίζω είναι η πιο σωστή διαπίστωση. Μόλις είδα την πρώτη φωτογραφία της F12 με ξένισε και έψαξα να
βρω αμέσως μια φωτογραφία της 599, αμέσως μου φάνηκε σχεδόν συνηθισμένη.
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αυτό που συμβαίνει στα διόδια είναι το ίδιο που συμβαίνει και στην κοινωνία.
Ποιοί είναι οι σημερινοί επαναστάτες; Οι βολεμένοι.Περνάω πολύ συχνά απο τα διόδια σε όλη τη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Αυτοί που κατα κανόνα δεν πληρώνουν είναι οι οδηγοί φορτηγών. Δεν έχει σημασία οτι αυτοί είναι υπεύθυνοι για την καταστροφή των δρόμων, δεν έχει σημασία που χρησιμοποιούν συνέχεια αυτούς τους δρόμους, δεν έχει σημασία που αυτοί οι γρήγοροι και ασφαλείς δρόμοι τους προσφέρουν τα έσοδά τους, οι οδηγοί φορτηγών δεν πληρώνουν σε τεράστιο ποσοστό τον τελευταίο καιρό.
Πιστεύω δεν έχει νόημα να πούμε τι έσοδα έχουν απο μια μόνο διαδρομή, ούτε οτι με 4 δρομολόγια το μήνα μπορούν να ζήσουν ολόκληρη οικογένεια, ενω κάποιος υπάλληλος πρέπει να δουλεύει 25 μέρες το μήνα για να ζει φτωχά.ps. Σήμερα στο Θεσσαλονίκη-Βόλος συνάντησα αστυνομία μόνο στον Πυργετό. Σε όλα τα υπόλοιπα δεν υπήρχε κανείς.
Πόσο σίγουρος είσαι ότι ξέρεις τι ακριβώς βγάζουνε οι φορτηγατζήδες για να τους θεωρείς και βολεμένους;
Γιατί επειδή προσωπικά συνεργάζομαι με μερικούς και μιας και τους πληρώνω τις φορτωτικές, ξέρω πόσα βγάζουν και τι τους μένει στην τσέπη!
Καλύτερα θα είναι αν δεν γνωρίζουμε ούτε να γενικεύουμε αλλά ούτε και να κατακρίνουμε. Αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές.
Ο χρήστης Ακανές έγραψε:
Μιλάμε για την συνολική κατάσταση όμως. Λαμβάνοντας υπόψιν ξεχωριστά παραδείγματα μπορεί να ισχύει κάτι διαφορετικό αλλά στο σύνολο δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι άλλο.
Μα ποια συνολική κατάσταση; Το κράτος οφείλει να κατασκευάζει και να συντηρεί δρόμους και κουτσά-στραβά το καταφέρνει... Σε λιγότερους από 10 όμως, ομολογεί την ανικανότητά του να καλύψει τις υπάρχουσες ανάγκες και τους παραχωρεί σε ιδιώτες, οι οποίοι αναλαμβάνουν την κατασκευή/αναβάθμιση, τη συντήρηση και τη διαχείρισή τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των δρόμων παραμένει στο κράτος με τη γνωστή ποιότητα...
Οι ιδιώτες δεν ανέλαβαν μόνοι τους τους δρόμους. Τους ανέθεσε πρώτα αυτός που συνεχίζει να εισπράττει τους φόρους και τα τέλη αφού πρώτα δεν κατάφερε να τα διαχειριστεί.
Στα παραδείγματα που έφερα, εγώ απευθύνθηκα στον καθηγητή και τον γιατρό, δεν ήρθαν μόνοι τους. Θα πρέπει να επιτεθώ σε αυτούς, ή σε αυτόν που συνεζίζει να εισπράτει φόρους και τέλη; Και να φανταστείς ότι πολλοί είναι υπέρ του να πληρώνουν κρατικά διόδια.
Αυτό έχει συμβεί σε όλες τις περιπτώσεις και θα συμβεί και σε ότι έχει απομείνει.
Σε ό,τι έχει απομείνει; Δηλαδή θα δούμε και αυτοκινητόδρομο Αργοστόλι-Φισκάρδο ή Ηράκλειο-Ανώγεια με 2+1 και διόδια;
Είναι αυτή η λύση;
Εξαρτάται... Με το υπάρχον κράτος οι εναλλακτικές μας είναι δύο: (α) ποιοτικοί διοδιούχοι αυτοκινητόδρομοι και «δωρεάν» (τέλη+φόροι) λακουβούχες εθνικές οδοί ή (β) μόνο «δωρεάν» (τέλη+φόροι) λακουβούχες εθνικές οδοί. Ποια είναι η λύση;
Οι ιδιώτες δεν έχουνε βάλει το χεράκι τους σε αυτή την κατάληξη;
Οι εταιρείες πράττουν σύμφωνα με το συμφέρον τους, αντίθετα με τους ιδιώτες (με την αυθεντική σημασία) πολίτες. Οι ιδιώτες πολίτες κινούν γη και ουρανό να περάσει ο αυτοκινητόδρομος πάνω ή δίπλα από το χωράφι τους (πάνω: ζητούν να πληρωθεί χρυσάφι, δίπλα: απλώς εισπράττουν μετά) και μετά αναστατώνουν θεούς και δαίμονες, επειδή ο κλειστός αυτοκινητόδρομος τούς εμποδίζει από το να πάνε στο χωράφι τους... Οι εταιρείες προσπαθούν να αποκομίσουν το μέγιστο κέρδος από αυτήν την κατάσταση...
Όπως και στους αυτοκινητόδρομους έτσι και σε όλες τις περιπτώσεις το κράτος έχει αποδειχθεί κατώτερο των προσδοκιών μας. Το ίδιο ανίκανο κράτος ως δια μαγείας καταφέρνει πολύ εύκολα να χαρίσει όλα αυτά τα οποία όλοι μας έχουμε πληρώσει. Αποδεικνύεται τρομερά ικανό σε αυτού του τύπου τα ξεπουλήματα. Θέλεις να μου πεις ότι για να φτάσουμε σε αυτή την κατάσταση δεν φταίει η κατασκευαστική; Ποιος μας εγγυάται ότι όντως θα αποδειχθεί αξιόπιστη αφού ήδη μας έχει εξαπατήσει ήδη μια φορά!
Με την ίδια λογική γιατί σας φαίνονται εξωφρενικά αυτά που πρότεινε να ξεπουλήσουμε η τρόικα;
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mαλλον πολυ ευκολα καποιοι χρησιμοποιουν την λεξη 'χουντα' .
Ελπιζω μονο να μην καταλαβαινουν ποσο βαρια λεξη ειναι και τι φερνει μαζι της.
Ελπίζω μόνο να μην χρειαστεί να το ζήσουν μερικοί για να το καταλάβουν.
Μιλάμε για την συνολική κατάσταση όμως. Λαμβάνοντας υπόψιν ξεχωριστά παραδείγματα μπορεί να ισχύει κάτι διαφορετικό αλλά στο σύνολο δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι άλλο.
Οι ιδιώτες δεν ανέλαβαν μόνοι τους τους δρόμους. Τους ανέθεσε πρώτα αυτός που συνεχίζει να εισπράττει τους φόρους και τα τέλη αφού πρώτα δεν κατάφερε να τα διαχειριστεί. Αυτό έχει συμβεί σε όλες τις περιπτώσεις και θα συμβεί και σε ότι έχει απομείνει.
Είναι αυτή η λύση;
Οι ιδιώτες δεν έχουνε βάλει το χεράκι τους σε αυτή την κατάληξη;
Ο χρήστης Ακανές έγραψε:
Δύο θέματα:
- στέλνω το παιδί μου στο δημόσιο σχολείο (που έχω πληρώσει με τους φόρους μου) και τούβλο πηγαίνει, ντουβάρι επιστρέφει, αφού οι καθηγητές του δεν κάνουν τίποτα. Προσλαμβάνω λοιπόν καθηγητή (ο οποίος σπούδασε σε δημόσιο πανεπιστήμιο, άρα με τους φόρους μου) στο σπίτι και επιτέλους, μαθαίνει... Έρχεται η ώρα που ο καθηγητής θέλει να πληρωθεί. Έχω δικαίωμα να του πω «η παιδεία είναι συνταγματικό δικαίωμα και έχω ήδη πληρώσει με τους φόρους μου, άρα δεν πληρώνω»;
- πηγαίνω στο δημόσιο νοσοκομείο (που έχω πληρώσει με τους φόρους μου) και έχω διαρκείς εσφαλμένες διαγνώσεις και θεραπείες. Αγανακτώ, πηγαίνω σε ιδιώτη (ο οποίος σπούδασε σε δημόσιο πανεπιστήμιο, άρα με τους φόρους μου), με θεραπεύει και ζητάει να πληρωθεί. Έχω δικαίωμα να του πω «η προστασία της υγείας είναι συνταγματικό δικαίωμα και έχω ήδη πληρώσει με τους φόρους μου, άρα δεν πληρώνω»;
Ποιον θα πρέπει να κυνηγήσω σε αυτές τις περιπτώσεις; Τον ιδιώτη που κάνει τη δουλειά του και ζητάει να πληρωθεί, ή το κράτος που πληρώνεται και δεν κάνει τη δουλειά του;
Σχετικά με το πρώτο παράδειγμα:
Θέλεις να πεις ότι όλα τα παιδιά που καταφεύγουν στα φροντιστήρια είναι ντουβάρια; H ακόμα και εκεί εκμεταλλεύονται την αναποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος που ήδη πληρώνεις για να ξαναπληρώσεις. Αν είχαν τα κότσια ας σου άφηναν την επιλογή να πληρώνεις είτε να πάει το παιδί στο δημόσιο είτε στο ιδιωτικό σχολείο.
Και όσο για τα νοσοκομεία δόξα τον θεό η πλειοψηφία των διαγνώσεων δεν είναι εσφαλμένες, απλά οι συνθήκες που επικρατούν είναι απάνθρωπες και έτσι δεν σου αφήνουν άλλα περιθώρια από την ιδιωτική υγεία (όπου σε αντιμετωπίζουν σαν μηχάνημα ανάληψης). Ποιος τις έχει δημιουργήσει αυτές τις συνθήκες; Αυτός που σου παίρνει τα λεφτά μέσω ασφαλιστικών εισφορών και δεν σου παρέχει τίποτα!
Με τις εθνικές έτσι δεν γίνεται;;;
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Επαναλαμβανόμαστε, αλλά θα το ξαναπώ. Θέλω απλά μια εναλλακτική στην οποία δε θα παίζω το κεφάλι μου και δε θα βγαίνουν τα αμορτισέρ από τους θόλους σε κάθε μέτρο της. Ζητάω πολλά?
Κι εγώ την ίδια απορία έχω.
Δηλαδή θα πρέπει μπει κι εκεί ο 'καλός' ιδιώτης, να του παραχωρήσουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για να μην έχω λακκούβες κρατήρες, σήμανση ότι να 'ναι και την αυτονόητη ασφάλεια; Αν γίνει και αυτό, τότε τι θα λέτε όλοι οι υπόλοιποι που αποδέχεστε τα διόδια; Καλά κάνουν αφού δρόμοι δεν υπήρχαν. Θα το πληρώσετε και αυτό η θα αρχίσετε να καταλαβαίνεται ότι αυτή είναι συνήθης πρακτική.
Απαξιώνω πρώτα κάτι στα μάτια του πολίτη, αφού πρώτα του έχω φάει τα λεφτά και μετά τα ξεπουλάω στον ιδιώτη, που ως δια μαγείας καταφέρνει και βγάζει κέρδος με τις πλάτες πάλι αυτών που έχουνε ξαναπληρώσει!!!
Ο χρήστης k2825 έγραψε:
Συνοπτικά, και οι δύο πλευρές έχουν άδικο. Οι μεν ληστεύουν τους οδηγούς για να τους επιτρέπουν να κινούνται στο εργοτάξιό τους, οι δε εκμεταλλεύονται το νομικό κενό που δεν επιτρέπει στον ιδιωτη να εισπράξει τα χρεωστούμενα. Στη μέση, οι οδηγοί που πληρώνουν (και ίσως αναγκαστούν να πληρώνουν παραπάνω στο άμεσο μέλλον) και κινδυνεύουν να τρώνε την ώρα τους περιμένοντας πίσω από τους αυτόκλητους επαναστάτες, καμιά μπάρα στο καπό, κανένα μοτοσυκλετιστή στο φτερό ή και ...ξύλο από τους diodistas αν δεν τους ανεχθούν στην εξυπνάδα τους. Επιπλέον, όσο ανεβαίνει το αντίτιμο, τόσο περισσότεροι θα βρίσκονται που θα αποφασίζουν να μην πληρώνουν πλέον.
Το σωστό είναι να αναγνωρίσει το κράτος ότι η σύμβαση είναι άδικη και αποικιοκρατική και να επιδιώξει να τη βελτιώσει, σε συνεργασία με τους αναδόχους. Έτσι κι αλλιώς, η παρούσα κατάσταση δεν οδηγεί πουθενά. Και οι ιδιώτες χάνουν έσοδα, και το κράτος τους φόρους του και οι πολίτες χρυσοπληρώνουν για να κινούνται σε επικίνδυνους ημιτελείς δρόμους, που πιθανόν να μην ολοκληρωθούν ποτέ. Οι προθεσμίες έχουν χαθεί, το κράτος έχει αναλάβει δεσμεύσεις που δεν μπορεί να ολοκληρώσει. Τι περιμένουν πια;
Υ.Γ. Σόρρυ για σεντόνι.
Επιτέλους η φωνή της λογικής ...
Όντως η φωνή της λογικής αλλά έχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος. Αν το κράτος είχε κάνει το σωστό δεν θα υπήρχε αυτή η άδικη σύμβαση.
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι όσους διαφωνούν με τις κινητοποιήσεις.
Πως αλλιώς θα μπορούσες να πιέσεις για την αλλαγή μια αδικίας;
Αφού ξέρουμε καλά πως μόνο το χρήμα τους νοιάζει!
Υπάρχει και ακόμα πιο τρελό σενάριο 1ος Vettel, 2ος Webber και 5ος Alonso με Massa 4o και μόλις περάσει την γραμμή του τερματισμού ο Vettel να σκάσει το μοτέρ του Massa και να το πάρει ο Alonso