-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι ίδιο του ίντερνετ, να γράφει ο καθένας τη μπούρδα του και να βρίσκει πρόθυμους να την αναδημοσιεύσουν.
Το άρθρο είναι όλο λάθος υποθέσεις. Ξεκινάμε με την πρώτη και σοβαρότερη, όπου λέει ότι αν ήταν 100 ευρά λιγότερα τα τέλη, 300.000 επιπλέον ΙΧ θα κυκλοφορούσαν κανονικά και δεν θα είχαν ακινητοποιηθεί, όλα δηλαδή που κατέθεσαν πινακίδες . Εγώ λέω ότι ούτε 50.000 δεν θα ήταν αυτά.
Μετά υποθέτει ότι εφόσον κυκλοφορούσαν θα έβαζαν και (εισαγόμενη) βενζίνη 30 ευρά το βδομάδα. Ρε πάτε καλά? Τώρα που δεν κυκλοφορούν, πως καλύπτονται οι μεταφορικές ανάγκες του κοσμάκη? Μα με 30 ευρώ ΕΠΙΠΛΕΟΝ (εισαγόμενη) βενζίνη στα υπόλοιπα τουτού τους, χώρια τα ταξί και τα ΜΜΜ, για τα οποία το άρθρο κάνει μούγκα.
Και συνεχίζει για ασφάλειες, συνεργεία, ΚΤΕΟ, πάλι όμως στη λανθασμένη βάση των 300.000 κυκλοφορούντων ΙΧ που τώρα κάθονται.
Φυσικά μούγκα για την αύξηση της μέσης ταχύτητας των κυκλοφορούντων οχημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα λόγω της αποσυμφόρησης των δρόμων, την μείωση κατανάλωσης (εισαγόμενης) βενζίνης, της μείωσης της ρύπανσης, τις λιγότερες χαμένες ανθρωποώρες στους δρόμους, κ.α. που συμβάλλουν θετικά στον λογαριασμό.
Νταξ' με τα λόγια κάνουμε ανώγεια και κατώγεια.Ξαναδιαβασε το, δεν λεει 100 λιγοτερα, αλλα 100 ΜΕΣΟ ΟΡΟ να δινουν ΟΛΑ τα αυτοκινητα.
-
Έχεις δίκιο, τώρα είδα τι ακόμη μεγαλύτερη χοντρολαλακία γράφει, 100 ευρώ το κάθε όχημα . Όσα πληρώνουν τώρα αυτά που έχουν π.χ. 110 γραμμάρια διοξείδιο και είναι απειροελάχιστα . Γιατί ΄ΟΛΑ τα παλιά πληρώνουν με κυβικά πολύ περισσότερα, άρα με τη σειρά του το κράτος εισπράττει ΠΟΛΥ περισσότερα. Μας λέει που θα πάνε τα έσοδα, αλλά δεν μας λέει πόσα λιγότερα θα ειπράξει με την δραματική μείωση των τελών κυκλοφορίας στα 100 ευρώ.
Ρε έχετε καταλάβει ότι οι υπολογισμοί του είναι εντελώς του ποδαριού? -
Ενώ ο τρόπος υπολογισμού του ποσού των Τ.Κ. από το ΥΠΟΙΚ, που καταβάλει κάθε ιχ, είναι λογικότατοι..
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έχεις δίκιο, τώρα είδα τι ακόμη μεγαλύτερη χοντρολαλακία γράφει, 100 ευρώ το κάθε όχημα . Όσα πληρώνουν τώρα αυτά που έχουν π.χ. 110 γραμμάρια διοξείδιο και είναι απειροελάχιστα . Γιατί ΄ΟΛΑ τα παλιά πληρώνουν με κυβικά πολύ περισσότερα, άρα με τη σειρά του το κράτος εισπράττει ΠΟΛΥ περισσότερα. Μας λέει που θα πάνε τα έσοδα, αλλά δεν μας λέει πόσα λιγότερα θα ειπράξει με την δραματική μείωση των τελών κυκλοφορίας στα 100 ευρώ.
Ρε έχετε καταλάβει ότι οι υπολογισμοί του είναι εντελώς του ποδαριού?Μεσω της υπερβολης των 100€ , βγαζει 30εκατ.
Σκεψου τωρα να ηταν 400€ τα τελη , χωρις εκτακτη, ποσοι θα παρεδιδαν πινακιδες και αρα θα υπηρχαν αυξημενα εσοδα .
Ακομα και το 30€ την εβδομαδα για βενζινη, ειναι λιγο για 2λιτρο και πανω.Το αρθρο στην ουσια λεει, πως με διαφορετικη πολιτικη θα μπορουσαν να εχουν περισσοτερα εσοδα απο αυτα που τωρα εχουν.
-
Πότε είχε 100 ευρώ τέλη το κάθε ΙΧ? Και γιατί να έχει τώρα τόσο? Και πόσα πλήρωναν πριν από 5-10 χρόνια αυτοί με τις τζιπούρες των 2-2,5-3-3,7 χιλιάδων κυβικών, για να πληρώσουν τώρα (γιατί ως επί το πλείστον αυτά έχουν καταθέσει πινακίδες)?
Και αυτό που κρατάει τον κόσμο και τους καταθέτει τις πινακίδες, είναι ΜΟΝΟ τα τέλη?Καμόν, για το 2012 μάζεψε 1,2 δις από σκάρτα 6 εκ. οχήματα, άρα 200+ ευρώ από το καθένα, άμα πάνε στα 100 ευρώ τα τέλη θα μαζέψει τα μισά, άρα 600 εκατομμύρια μείον. Είναι για τα πανηγύρια λέμε αυτά τα νούμερα και οι υπολογισμοί που γράφει.
Συγκριτικός πίνακας καταβολής Τελών 2011-2012
Ετος Ιδιοκτήτες Εσοδα
Καταβολή Τελών 2011 6.340.000 1.150.800.000 ευρώ
Καταβολή Τελών 2012 5.900.000 1.201.260.000 ευρώ*
- Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους
-
Aν τα τέλη για το 2013 στο 2λιτρο δεν υπερβαίνουν τα 400 € και ταυτόχρονα αφαιρεθεί ο έκτακτος φόρος που μου 'σφύριξαν' (2011- σχεδόν άλλα 200€) , τότε θα ξανακυκλοφορήσω το νομίμως για το 2012 απινακίδωτο ΙΧ μου.
Αλλιώς, θα κάθεται και το 2013 στο γκαράζ και θα κοιμάται ήσυχο, κι αυτό και εγώ !Ούτε θα το πουλήσω ποτέ στις ξεφτιλοτιμές που υπάρχουν.
Θα το έχω στη 'ζελατίνα' και σαν παππούς, θα το ξανακυκλοφορήσω το 2020, καμαρώνοντας σαν 'γύφτικο σκεπάρνι'. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Συγκριτικός πίνακας καταβολής Τελών 2011-2012
Ετος Ιδιοκτήτες Εσοδα
Καταβολή Τελών 2011 6.340.000 1.150.800.000 ευρώ
Καταβολή Τελών 2012 5.900.000 1.201.260.000 ευρώ*
- Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους
Τι μας λέει ο πίνακας ? Οτι το 2011 το μέσος τέλος κυκλοφορίας ήταν €181 το 2012 €203 άρα η αύξηση κατά 12% των τελών υπερκέρασε τη μείωση κατά 7% των οχημάτων.
Με άλλα λόγια, εκ του αποτελέσματος, τζίφος το 'κίνημα της κατάθεσης των πινακίδων'.
Το καλό είναι ότι αφού ο στόχος (1.2 δις) επετεύχθη, ίσως γλυτώσουμε νέες αυξήσεις του χρόνου (ναι καλά... ) -
Βασικά ο πίνακας είναι από εδώ και δείχνει ότι ο μέσος όρος των τελών είναι 213 ευρώ ανά ΙΧ.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=16295&subid=2&pubid=112824503
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κατάθεση πινακίδων μειώνει τα δημόσια έσοδα.
Από εκεί και πέρα υπολογισμοί ότι αν τα κάνω 100 ευρά, τότε τα ακινητοποιημένα θα αναλάβουν πάλι τις πινακίδες τους, θα βγουν έξω στους δρόμους και θα καίνε βενζίνα, και θα πληρώνουν και ΚΤΕΟ και ασφάλειες (λες και δεν είναι 1,5 μύριο οι ανασφάλιστοι και οι χωρίς ΚΤΕΟ), και θα αυξήσουν τα έσοδα κατά 600 μύρρια, είναι εντελώς μπακαλίστικοι.
Και φυσικά ανυπόστατοι αφού αν έχεις τέλη 100 ευρώ, ήτοι λίγο κάτω από τη μέση απ' ότι είναι σήμερα, έχεις με το καλημέρα μείωση εσόδων κατά 600+ μύρρια, αυτά που θα παρακαλάς να μαζέψεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς καίγοντας εισαγόμενη βενζίνη.
Και δώστου αναδημοσίευση σε όλα τα βλακομπλόγκ. -
ειναι και τα παραλογα τεκμηρια που ειναι αθροιστικα...τα τελη τα τρως οσο ναναι...αλλα τα τεκμηρια ειναι παραλογα και κανενας φοροφυγας δεν θα κατσει να πληρωνει βασει τεκμηριων...δεν ειναι χαζος. Θα καταθεσει πινακιδες sto 4-litro και θα παρει σουπερ ντουπερ 1800 OPEL-CAGURA και θα παραμεινει φοροφυγας...οχι παιζουμε
-
Τα τεκμήρια και την έκτακτη εισφορά νομίζω δεν τη γλυτώνεις όταν καταθέτεις πινακίδες, μόνο τα τέλη κυκλοφορίας. Επίσης ελέγχεται και αν πρέπει να το έχεις ασφαλισμένο ή όχι το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Τα τεκμήρια και την έκτακτη εισφορά νομίζω δεν τη γλυτώνεις όταν καταθέτεις πινακίδες, μόνο τα τέλη κυκλοφορίας. Επίσης ελέγχεται και αν πρέπει να το έχεις ασφαλισμένο ή όχι το αυτοκίνητο.Το έχουμε πει και ξαναπεί. Όταν το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί γλυτώνεις και το τεκμήριο κατοχής και την έκτακτη εισφορά.
Αν τελικά ισχύσει η έκτακτη εισφορά για το (χρονολογικό) έτος 2011 και 'εσύ' έχεις καταθέσει τις πινακίδες για το 2012 φυσικά και θα έχεις τεκμήριο και θα πληρώσεις και έκτακτη εισφορά για το 2011. -
και την ασφαλεια γλιτωνεις. να το ασφαλισεις απεναντι σε τι?? υποτιθεται βεβαια οτι ειναι σε ιδιωτικο χωρο....
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
και την ασφαλεια γλιτωνεις. να το ασφαλισεις απεναντι σε τι?? υποτιθεται βεβαια οτι ειναι σε ιδιωτικο χωρο....Ε ναι, αυτονόητο είναι αυτό. Αναφερόμουν μόνο στις υποχρεώσεις προς το δημόσιο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Βασικά ο πίνακας είναι από εδώ και δείχνει ότι ο μέσος όρος των τελών είναι 213 ευρώ ανά ΙΧ.http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=16295&subid=2&pubid=112824503
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κατάθεση πινακίδων μειώνει τα δημόσια έσοδα.
Από εκεί και πέρα υπολογισμοί ότι αν τα κάνω 100 ευρά, τότε τα ακινητοποιημένα θα αναλάβουν πάλι τις πινακίδες τους, θα βγουν έξω στους δρόμους και θα καίνε βενζίνα, και θα πληρώνουν και ΚΤΕΟ και ασφάλειες (λες και δεν είναι 1,5 μύριο οι ανασφάλιστοι και οι χωρίς ΚΤΕΟ), και θα αυξήσουν τα έσοδα κατά 600 μύρρια, είναι εντελώς μπακαλίστικοι.
Και φυσικά ανυπόστατοι αφού αν έχεις τέλη 100 ευρώ, ήτοι λίγο κάτω από τη μέση απ' ότι είναι σήμερα, έχεις με το καλημέρα μείωση εσόδων κατά 600+ μύρρια, αυτά που θα παρακαλάς να μαζέψεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς καίγοντας εισαγόμενη βενζίνη.
Και δώστου αναδημοσίευση σε όλα τα βλακομπλόγκ.Αναμφίβολα, είναι βλακώδεις οι υπολογισμοί που κάνει.
Το θέμα είναι αν θα μπορούσε να έχει κάνει μια ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση ώστε να αποδείξει ότι το κράτος πράγματι έχασε έσοδα με το να αυξήσει τα τέλη κυκλοφορίας τα τελευταία χρόνια.
Συγκριτικός πίνακας καταβολής Τελών 2011-2012
Ετος ...... Ιδιοκτήτες ....... Eσοδα
2011 ...... 6.340.000 ....... 1.150.800.000 ευρώ
2012 ...... 5.900.000 ....... 1.201.260.000 ευρώ*- Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους
Παρατήρηση 1:
Το παραπάνω πινακάκι λέει ότι το 6.340.000 και το 5.900.000 αναφέροται σε 'ιδιοκτήτες' αντί 'ΙΧ'...Παρατήρηση 2:
Από το πινακάκι προκύπτει, όπως είδαμε, ότι o μέσος όρος των τελών που καταβλήθηκαν για το 2011 ήταν 183.5 ευρώ, ενώ για το 2012 ήταν 203.6 ευρώ. Η ποσοστιαία αύξηση πηγαίνοντας από το 183.5 στο 203.6, είναι +11%, ενώ το ίδιο άρθρο μιλάει για 'αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας κατά μέσο όρο 8%'.Αν δει κανείς τις αυξήσεις στα τέλη 2011-2012 ανά κατηγορία [βάση κυβικών], σε 8 από τις 11 κατηγορίες η αύξηση είναι 9 με 10%. Στα 1600-1700cc (χοντρικά τα γράφω τα cc) είναι 10.4%, στα 1800-1900cc είναι 11% και μόνο στα 1100-1300cc είναι πιο πάνω (12.5%). Δεν έχω πρόχειρα στοιχεία για το τι ποσοστό ΙΧ επί του συνόλου περιλαμβάνει η κάθε 'κατηγορία κυβικών' (άρα και πόσο επηρεάζει το σύνολο) αλλά αυτό το +11% δε μου φαίνεται τρομερά λογικό.
Ίσως βέβαια να φταίει και η ώρα και η κούραση της ημέρας...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Συγκριτικός πίνακας καταβολής Τελών 2011-2012
Ετος ...... Ιδιοκτήτες ....... Eσοδα
2011 ...... 6.340.000 ....... 1.150.800.000 ευρώ
2012 ...... 5.900.000 ....... 1.201.260.000 ευρώ*- Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους
Παρατήρηση 1:
Το παραπάνω πινακάκι λέει ότι το 6.340.000 και το 5.900.000 αναφέροται σε 'ιδιοκτήτες' αντί 'ΙΧ'...Παρατήρηση 2:
Από το πινακάκι προκύπτει, όπως είδαμε, ότι o μέσος όρος των τελών που καταβλήθηκαν για το 2011 ήταν 183.5 ευρώ, ενώ για το 2012 ήταν 203.6 ευρώ. Η ποσοστιαία αύξηση πηγαίνοντας από το 183.5 στο 203.6, είναι +11%, ενώ το ίδιο άρθρο μιλάει για 'αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας κατά μέσο όρο 8%'.Αν δει κανείς τις αυξήσεις στα τέλη 2011-2012 ανά κατηγορία [βάση κυβικών], σε 8 από τις 11 κατηγορίες η αύξηση είναι 9 με 10%. Στα 1600-1700cc (χοντρικά τα γράφω τα cc) είναι 10.4%, στα 1800-1900cc είναι 11% και μόνο στα 1100-1300cc είναι πιο πάνω (12.5%). Δεν έχω πρόχειρα στοιχεία για το τι ποσοστό ΙΧ επί του συνόλου περιλαμβάνει η κάθε 'κατηγορία κυβικών' (άρα και πόσο επηρεάζει το σύνολο) αλλά αυτό το +11% δε μου φαίνεται τρομερά λογικό.
Ίσως βέβαια να φταίει και η ώρα και η κούραση της ημέρας...
Αν δεχτούμε οτι κατα κύριο λόγο οι πινακίδες που κατατέθηκαν ήταν απο αυτοκίνητα 2000+ κυβικών, τότε μια αυξηση 8-10% δέν νομίζω οτι μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει τα χαμένα 600άρια και 800άρια που θα πλήρωναν, πόσο μάλλον να βγούν και παραπάνω.
Πχ εμείς στην οικογένεια έχουμε 5 αυτοκίνητα, το ένα ήταν 2λιτρο και κατέθεσα τις πινακίδες το τέλος του 2010. Σαν συνολο για τα 4 εναπομείνανατα αυτοκίνητα παρά τις αυξήσεις των δύο τελευταίων χρόνων πληρώνουμε λιγότερα απ ότι θα πληρώναμε μαζί με το δίλιτρο, ακόμα και με τιμές τελών του 2009.
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στα τέλη των 2000+ που χρειάζονται τεράστιες αυξήσεις στις μικρότερες κατηγορίες για να ισοσκελιστούν οι απώλειες.
Οπότε μέχρι να δημοσιευτούν αναλυτικότερα στατιστικά, πχ πόσα αυτοκίνητα απο κάθε κατηγορία υπάρχουν και αναλυτικά ποιές κατηγορίες κατέθεσαν πινακίδες, πιστεύω οτι τα νούμερα αυτά είναι ΓΤΠ.
-
Κι εγώ πιστεύω ότι τα νούμερα από τις 'δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους' είναι ΓΤΠ.
Μακάρι για μια έστω φορά να είχαν τα @@ να παραδεχτούν το μέγεθος της τους, αλλά.... -
«Κομπίνα» με βουλγαρικές πινακίδες αυτοκινήτων
Μεγάλη έρευνα του ΣΔΟΕ βρίσκεται σε εξέλιξη από τις αρχές του χρόνου στη Θεσσαλονίκη και άλλους νομούς για κατόχους Ι. Χ. που έχουν παραδώσει τις πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού στην Ελλάδα αλλά έχουν «μετατρέψει» τα αυτoκίνητά τους σε βουλγαρικά, με πινακίδες κυκλοφορίας της γείτονος «γλιτώνοντας» έτσι τεκμήρια, υψηλά τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.
Το φαινόμενο της κυκλοφορίας αυτοκινήτων με βουλγαρικές πινακίδες που πολλοί εμφανίζουν ως νόμιμο στην Ελλάδα -διαφημίζοντας το μάλιστα και με αναρτήσεις στο Διαδίκτυο- έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των διωκτικών αρχών και σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής» έχει ξεκινήσει μια πρώτη δειγματοληπτική έρευνα στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
Στο μικροσκόπιο βρίσκονται τουλάχιστον 500 περιπτώσεις κατόχων Ι. Χ. πολυτελών αυτοκινήτων για τα οποία θα ακολουθήσουν «διασταυρώσεις» αν ταξινομήθηκαν στη γειτονική χώρα και κυκλοφορούν πάλι στην Ελλάδα με βουλγαρικές πινακίδες.
-
busted
-
Σε χωρο σταθμευσης δημοσιου νοσοκομειου Grand cherokee μ ε σημα του ιατρικου συλλογου σημα του νοσοκομειου και βουλγαρικες πινακιδεσ.Ωραιος.....
-
Ειναι παρανομο η απλως χτυπαει ασχημα το ματι και το ταμειο και αναλαμβανει το Σδοε;
Τέλη κυκλοφορίας