Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 425
    • 731
    • 732
    • 423 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    127966
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      To Φιέστα σου μάλλον δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.

      Σου ζήτησαν 400 ευρώ για να ρυθμίσουν βαλβίδες;
      Καλή τιμή. Για λάδια, φίλτρα κλπ πόσο παίρνουν; 500;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sdaoulas2 last edited by

        Ο χρήστης leonp έγραψε:
        To Φιέστα σου μάλλον δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.

        Σου ζήτησαν 400 ευρώ για να ρυθμίσουν βαλβίδες;
        Καλή τιμή. Για λάδια, φίλτρα κλπ πόσο παίρνουν; 500;

        πες μου ποσο παει περιπου να εχω μια τιμη και να ψαξω αλλου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          genos2000 last edited by

          Ξέρει κανείς μήπως που θα βρω καλώδιο για vialle?Το λογισμικό υπάρχει στο site της εταιρίας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            subarakis last edited by

            έλεγχος βαλβίδων και Subaru forester δεν πανε μαζί.Θελει κατεβασμα κινητηρα κοστος???? άστο καλύτερα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nolis last edited by

              καλησπερα σε ολους παιδια,ηθελα να αναθερω και εγω το γολγοθ α που περασα τον τελευταιο χρονο μετα την εγκατασταση υγραεριου στο αυτοκινητο μου (polo 1400 100hp 2003 ).το συστημα που εβαλα ειναι το prins silver line τοποθετημενο στην αθηνα απο τον βαλσαμακη που δεν ειναι πια αντιπροσωπος.προβληματα μετα την εγκατασταση οπως σβησιματα στο ρελαντι αριθμια του κινητηρα και αλλα.επισκεψεις απειρες με την αιτιολογια οτι παντα χρειαζεται καπια ρυθμιση με αποτελεσμα τιποτα.οταν καταλαβα οτι δουλευόμαστε κανονικα πηρα τηλ στον φαρμακη στα ιωαννινα,οπου η αντιμετωπηση ηταν και ειναι αψογη,τους ειπα οτι εχει γινει (αυτο εγινε σεπτεμβριο ) και οτι να με στειλουν σε αλλο συνεργατη γιατι στο τελος θα το καψουμε αυτοκινητο.μου κανονησαν να παω στο Κ.τσοπολογιαννη.δευτερος κυκλος μαρτυριου αρχιζε,με τα απο πολυ αγωνα απο ολους του φαρμακη σταλθηκαν καποια ανταλακτικα και αλλάχτηκαν,γίνανε καποιες ρυθμίσεις και φανηκε οτι το προβλημα διορθώθηκε (ολο το κοστο το επωμίστηκε ο φαρμακης.στο διαστημα αυτο εχω αλλαξει δυο τον λαμδα.δυο φορες πολαπλασιαστες και δεν ξερω τι αλλα.πριν δυο εβδομαδες πηγα service τον 20000χλμ,80€ αλλαγη φιλτρων ( αυτος και οι γιατροι του ιασω περνουν τοσο )μετα την αλλαγη αρχισε παλι τα γνωστα το αμαξι οι απαντηση απο το ιατριο ηταν οτι δεν ευθυνοντα αλλα επειδη ειμαι καλο παιδι θα κανουν μια ρυθμισει και θα καθαρισουν την πεταλουδα και ολα καλα.οπως καταλαβενεται τα ιδια και χειροτερα.οποτε τελικα αποφασίζω να ανεβω στα ιωαννινα για να βρω τη λυση.φτανω ανοιγω το καπο μαζευονται ολοι ( ακομα και η γραμματεας ) και απλα λενε οτι ολο το συστημα ειναι λαθος εγκαταστημενο το βαζουν στον εγκεφαλο και ρυθμισεις αλλου για αλλου,χωρις δευτερη κουβεντα το συστημα ξειλωνετε σχεδων ολο και αλλαζετε μεσα σε μια μερα ρυθμιζετε στον δρομο(ξεχασα να πω οτι η πεταλουδα ειχε να καθαριστη τουλαχιστον ενα χρονο)απλα και ομορφα.συμπερασμα αυτοι εδω στην αθηνα το μονο που τους ενδιαφεροι ειναι το κερδος και τιποτα αλλο...δεν θελω να πω αλλα.οσο αναφορα τα παιδια στα ιωαννινα πραγματικα δεν εχω δει αλλου τετοια ομαδα απο την γραμματεα μεχρι τους τεχνικους να σεβονται τον πελατη και τη δουλεία τους(κοστος αλλαγης φιλτρων 40€!!!).καλο απογευμα σε ολους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alexeft last edited by

                Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

                ΕΛΕΓΧΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ(15000 μέ20000),ΕΧΕ ΣΩΣΤΑ ΜΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΕΣΕ ΚΑΜΙΑ ΛΑΔΙΕΡΑ.

                Να ήταν τίποτα μοτέρ με κοκκοράκια, να ρυθμίζαμε και να ελέγχαμε και κάθε μέρα, μέχρι να βγουν οι βαλβίδες πάνω απ'το καπάκι, αλλά με τα καπελότα τι να κάνεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Φίλε dathens, είχες λαδιέρα; Αν ναι ,πόσο την είχες να στάζει; Την παροχή της που την έχεις συνδεμένη στην πολλαπλή;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης nolis έγραψε:
                    καλησπερα σε ολους παιδια,ηθελα να αναθερω και εγω το γολγοθ α που περασα τον τελευταιο χρονο μετα την εγκατασταση υγραεριου στο αυτοκινητο μου (polo 1400 100hp 2003 ).το συστημα που εβαλα ειναι το prins silver line τοποθετημενο στην αθηνα απο τον βαλσαμακη που δεν ειναι πια αντιπροσωπος.προβληματα μετα την εγκατασταση οπως σβησιματα στο ρελαντι αριθμια του κινητηρα και αλλα.επισκεψεις απειρες με την αιτιολογια οτι παντα χρειαζεται καπια ρυθμιση με αποτελεσμα τιποτα.οταν καταλαβα οτι δουλευόμαστε κανονικα πηρα τηλ στον φαρμακη στα ιωαννινα,οπου η αντιμετωπηση ηταν και ειναι αψογη,τους ειπα οτι εχει γινει (αυτο εγινε σεπτεμβριο ) και οτι να με στειλουν σε αλλο συνεργατη γιατι στο τελος θα το καψουμε αυτοκινητο.μου κανονησαν να παω στο Κ.τσοπολογιαννη.δευτερος κυκλος μαρτυριου αρχιζε,με τα απο πολυ αγωνα απο ολους του φαρμακη σταλθηκαν καποια ανταλακτικα και αλλάχτηκαν,γίνανε καποιες ρυθμίσεις και φανηκε οτι το προβλημα διορθώθηκε (ολο το κοστο το επωμίστηκε ο φαρμακης.στο διαστημα αυτο εχω αλλαξει δυο τον λαμδα.δυο φορες πολαπλασιαστες και δεν ξερω τι αλλα.πριν δυο εβδομαδες πηγα service τον 20000χλμ,80€ αλλαγη φιλτρων ( αυτος και οι γιατροι του ιασω περνουν τοσο )μετα την αλλαγη αρχισε παλι τα γνωστα το αμαξι οι απαντηση απο το ιατριο ηταν οτι δεν ευθυνοντα αλλα επειδη ειμαι καλο παιδι θα κανουν μια ρυθμισει και θα καθαρισουν την πεταλουδα και ολα καλα.οπως καταλαβενεται τα ιδια και χειροτερα.οποτε τελικα αποφασίζω να ανεβω στα ιωαννινα για να βρω τη λυση.φτανω ανοιγω το καπο μαζευονται ολοι ( ακομα και η γραμματεας ) και απλα λενε οτι ολο το συστημα ειναι λαθος εγκαταστημενο το βαζουν στον εγκεφαλο και ρυθμισεις αλλου για αλλου,χωρις δευτερη κουβεντα το συστημα ξειλωνετε σχεδων ολο και αλλαζετε μεσα σε μια μερα ρυθμιζετε στον δρομο(ξεχασα να πω οτι η πεταλουδα ειχε να καθαριστη τουλαχιστον ενα χρονο)απλα και ομορφα.συμπερασμα αυτοι εδω στην αθηνα το μονο που τους ενδιαφεροι ειναι το κερδος και τιποτα αλλο...δεν θελω να πω αλλα.οσο αναφορα τα παιδια στα ιωαννινα πραγματικα δεν εχω δει αλλου τετοια ομαδα απο την γραμματεα μεχρι τους τεχνικους να σεβονται τον πελατη και τη δουλεία τους(κοστος αλλαγης φιλτρων 40€!!!).καλο απογευμα σε ολους.

                    Καλά χιλιόμετρα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adamch last edited by

                      Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το πιο κατάλληλο κιτ υγραεριοκίνησης για Opel Astra 1.8 140hp του 2007? Υπάρχει κάποια αντένδειξη για χρήση υγραερίου σε αυτόν τον κινητήρα? Στη λίστα με τους blacklisted αναφέρονται κυρίως οι κινητήρες Twinport. Αν δεν κάνω λάθος αυτός δεν είναι Twinport, οπότε . Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dathens last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                        Φίλε dathens, είχες λαδιέρα; Αν ναι ,πόσο την είχες να στάζει; Την παροχή της που την έχεις συνδεμένη στην πολλαπλή;

                        Είχα Λαδιερα , 6 σταγόνες το λεπτο στην πεταλούδα την είχε βάλει ο εγκαταστατης έχει ακόμα λάδι μέσα !!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dathens last edited by

                          Ο χρήστης nolis έγραψε:
                          καλησπερα σε ολους παιδια,ηθελα να αναθερω και εγω το γολγοθ α που περασα τον τελευταιο χρονο μετα την εγκατασταση υγραεριου στο αυτοκινητο μου (polo 1400 100hp 2003 ).το συστημα που εβαλα ειναι το prins silver line τοποθετημενο στην αθηνα απο τον βαλσαμακη που δεν ειναι πια αντιπροσωπος.προβληματα μετα την εγκατασταση οπως σβησιματα στο ρελαντι αριθμια του κινητηρα και αλλα.επισκεψεις απειρες με την αιτιολογια οτι παντα χρειαζεται καπια ρυθμιση με αποτελεσμα τιποτα.οταν καταλαβα οτι δουλευόμαστε κανονικα πηρα τηλ στον φαρμακη στα ιωαννινα,οπου η αντιμετωπηση ηταν και ειναι αψογη,τους ειπα οτι εχει γινει (αυτο εγινε σεπτεμβριο ) και οτι να με στειλουν σε αλλο συνεργατη γιατι στο τελος θα το καψουμε αυτοκινητο.μου κανονησαν να παω στο Κ.τσοπολογιαννη.δευτερος κυκλος μαρτυριου αρχιζε,με τα απο πολυ αγωνα απο ολους του φαρμακη σταλθηκαν καποια ανταλακτικα και αλλάχτηκαν,γίνανε καποιες ρυθμίσεις και φανηκε οτι το προβλημα διορθώθηκε (ολο το κοστο το επωμίστηκε ο φαρμακης.στο διαστημα αυτο εχω αλλαξει δυο τον λαμδα.δυο φορες πολαπλασιαστες και δεν ξερω τι αλλα.πριν δυο εβδομαδες πηγα service τον 20000χλμ,80€ αλλαγη φιλτρων ( αυτος και οι γιατροι του ιασω περνουν τοσο )μετα την αλλαγη αρχισε παλι τα γνωστα το αμαξι οι απαντηση απο το ιατριο ηταν οτι δεν ευθυνοντα αλλα επειδη ειμαι καλο παιδι θα κανουν μια ρυθμισει και θα καθαρισουν την πεταλουδα και ολα καλα.οπως καταλαβενεται τα ιδια και χειροτερα.οποτε τελικα αποφασίζω να ανεβω στα ιωαννινα για να βρω τη λυση.φτανω ανοιγω το καπο μαζευονται ολοι ( ακομα και η γραμματεας ) και απλα λενε οτι ολο το συστημα ειναι λαθος εγκαταστημενο το βαζουν στον εγκεφαλο και ρυθμισεις αλλου για αλλου,χωρις δευτερη κουβεντα το συστημα ξειλωνετε σχεδων ολο και αλλαζετε μεσα σε μια μερα ρυθμιζετε στον δρομο(ξεχασα να πω οτι η πεταλουδα ειχε να καθαριστη τουλαχιστον ενα χρονο)απλα και ομορφα.συμπερασμα αυτοι εδω στην αθηνα το μονο που τους ενδιαφεροι ειναι το κερδος και τιποτα αλλο...δεν θελω να πω αλλα.οσο αναφορα τα παιδια στα ιωαννινα πραγματικα δεν εχω δει αλλου τετοια ομαδα απο την γραμματεα μεχρι τους τεχνικους να σεβονται τον πελατη και τη δουλεία τους(κοστος αλλαγης φιλτρων 40€!!!).καλο απογευμα σε ολους.

                          Σε καταλαβαίνω απόλυτα το τι εχεις τραβηξει νομίζω στην Αθήνα μόνο αξιόπιστο μέρος για prins είναι η qgas στο πάλ Φάληρο απορω που δεν σε έστειλε εκει ο Φαρμάκης !! Όλοι οι άλλοι έχουν για κράχτη την prins και πουλάνε όλα τα αλλα συστηματα της αγοράς όπως αυτός που πήγες για επισκευή που απο κάτι κουβέντες που έκανα δεν έχει καμία σχέση με prins ούτε εμπειρία όπως με την ladi renzo που πουλά και την north gas !! Εγω πλήρωσα για φίλτρα 6 κυλινδρο ( διπλό ) και φιλτρο πνεύμονα μαζι με έλεγχο (ρύθμιση πνεύμονα ) 60 € ...
                          Και εφτασες ως τα Γιάννενα, εγω που το έχω βάλει στα γαιννενα και μπορω να συγκρίνω δουλειές είναι το ιδιο καλές οι εγκαταστάσεις , συν οτι σε έλεγχο του δικού μου ml οι της qgas ανακάλυψαν οτι τα μπεκ των κυλινδρων στο manual της prins είναι λάθος χαρτογραφημενα και οι κυλινδροι είναι 123 αριστερά και 456 δεξιά και θα πάω για διόρθωση δωρεάν !! Δεν έχει θέμα το αμάξι αλλα δεν είναι και σωστα ρυθμισμενο ( στο manual της prins είναι 135 αριστερά και 246 δεξιά )

                          Καλα χιλιόμετρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dathens last edited by

                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                            ΕΛΕΓΧΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ(15000 μέ20000),ΕΧΕ ΣΩΣΤΑ ΜΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΕΣΕ ΚΑΜΙΑ ΛΑΔΙΕΡΑ.

                            Να ήταν τίποτα μοτέρ με κοκκοράκια, να ρυθμίζαμε και να ελέγχαμε και κάθε μέρα, μέχρι να βγουν οι βαλβίδες πάνω απ'το καπάκι, αλλά με τα καπελότα τι να κάνεις;

                            Καλη ερώτηση τι ναι τα καπέλοτα ; Ποσο κάνει κύριε βάτσο η ρύθμιση αυτη ; Και τέλος σήμερα είδα τα μπουζι μια χαρα της Bosch με 7 διακενο οτι δίνει για το αμάξι σωστο νούμερο αλλα το ένα στη καμένη βαλβίδα καμένο τελιως ενω τα αλλα τρία σαν καινούργια άλλωστε μόνο 10 μέρες τα φόρεσε !!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              m-evius last edited by

                              Ο χρήστης adamch έγραψε:
                              Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το πιο κατάλληλο κιτ υγραεριοκίνησης για Opel Astra 1.8 140hp του 2007? Υπάρχει κάποια αντένδειξη για χρήση υγραερίου σε αυτόν τον κινητήρα? Στη λίστα με τους blacklisted αναφέρονται κυρίως οι κινητήρες Twinport. Αν δεν κάνω λάθος αυτός δεν είναι Twinport, οπότε . Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

                              Έχουμε μάλλον τον ίδιο κινητήρα (opel insignia 1,8 140 h). Όλα καλά με αερίου ψεκασμού που άλλωστε και η opel έχει στα εργοστασιακά της lpg. Για λεπτομεριες στείλε pm.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης dathens έγραψε:

                                Φίλε dathens, είχες λαδιέρα; Αν ναι ,πόσο την είχες να στάζει; Την παροχή της που την έχεις συνδεμένη στην πολλαπλή;

                                Είχα Λαδιερα , 6 σταγόνες το λεπτο στην πεταλούδα την είχε βάλει ο εγκαταστατης έχει ακόμα λάδι μέσα !!

                                Παρατηρώ στη φωτογραφία σου ότι οι κύλινδροι 1 και 4 έχουν πιο σκούρες βαλβίδες εξαγωγής. Μήπως τελικά δεν πηγαίνει αρκετό λάδι σ'αυτούς τους κυλίνδρους, όταν η λαδιέρα είναι ρυθμισμένη στις προδιαγραφές του κατασκευαστή της;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης dathens έγραψε:

                                  ΕΛΕΓΧΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ(15000 μέ20000),ΕΧΕ ΣΩΣΤΑ ΜΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΕΣΕ ΚΑΜΙΑ ΛΑΔΙΕΡΑ.

                                  Να ήταν τίποτα μοτέρ με κοκκοράκια, να ρυθμίζαμε και να ελέγχαμε και κάθε μέρα, μέχρι να βγουν οι βαλβίδες πάνω απ'το καπάκι, αλλά με τα καπελότα τι να κάνεις;

                                  Καλη ερώτηση τι ναι τα καπέλοτα ; Ποσο κάνει κύριε βάτσο η ρύθμιση αυτη ; Και τέλος σήμερα είδα τα μπουζι μια χαρα της Bosch με 7 διακενο οτι δίνει για το αμάξι σωστο νούμερο αλλα το ένα στη καμένη βαλβίδα καμένο τελιως ενω τα αλλα τρία σαν καινούργια άλλωστε μόνο 10 μέρες τα φόρεσε !!

                                  Φαντάσου τα καπελότα σαν ανάποδα ποτηράκια, ένα πάνω από κάθε βαλβίδα και κάτω από το έκκεντρο. Το πάχος τους ρυθμίζει το διάκενο των βαλβίδων. Πωλούνται από τον κατασκευαστή σε διάφορα πάχη. Για να ρυθμίσεις βαλβίδες, πρέπει να βγάλεις εκκεντροφόρους!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bmwz4 last edited by

                                    Αντιγράφω απο γνωστή ασφαλιστική περιορισμοί και γενικές εξαιρέσεις,

                                    Αμεσα ή έμμεσα απο έκρηξη ή φλόγα του οχήματος ή απο φωτιά που μεταδόθηκε απο αυτό καθώς και για ζημιές απο τη διαρροή υγρών ή υγραερίων οποιασδήποτε φύσης που χρησημοποιούνται για τη λειτουργεία του, εκτός αν εχει συμφωνηθεί η κάλυψη των περιπτώσεων αυτών και εισπραχθεί ειδικό πρόσθετο ασφαλιστήριο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgos_d last edited by

                                      καλησπέρα
                                      είμαι νέο μέλος, αν κ διαβάζω το forum συνεχώς
                                      θα ήθελα να ρωτήσω ποιο σύστημα πιστεύετε ότι πρέπει να βάλω σε ένα Yaris του 2004 1250 cc????
                                      Ευχαριστώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dathens last edited by

                                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                        Φίλε dathens, είχες λαδιέρα; Αν ναι ,πόσο την είχες να στάζει; Την παροχή της που την έχεις συνδεμένη στην πολλαπλή;

                                        Είχα Λαδιερα , 6 σταγόνες το λεπτο στην πεταλούδα την είχε βάλει ο εγκαταστατης έχει ακόμα λάδι μέσα !!

                                        Παρατηρώ στη φωτογραφία σου ότι οι κύλινδροι 1 και 4 έχουν πιο σκούρες βαλβίδες εξαγωγής. Μήπως τελικά δεν πηγαίνει αρκετό λάδι σ'αυτούς τους κυλίνδρους, όταν η λαδιέρα είναι ρυθμισμένη στις προδιαγραφές του κατασκευαστή της;

                                        Τι να σου πω στη υποπιεση την είχε και τραβάγε λάδι κάθε 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα 500 ml JLM

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dathens last edited by

                                          Ο χρήστης giorgos_d έγραψε:
                                          καλησπέρα
                                          είμαι νέο μέλος, αν κ διαβάζω το forum συνεχώς
                                          θα ήθελα να ρωτήσω ποιο σύστημα πιστεύετε ότι πρέπει να βάλω σε ένα Yaris του 2004 1250 cc????

                                          Ευχαριστώ

                                          Οτι θες δεν θα έχεις θέμα πρόσεχε τον εγκαταστατη δεν νομίζω οτι είναι ιδιαίτερα απαιτητικό αμάξι !! Δες prins, brc , lovato κτλ

                                          Να σου βάλουν και κρεμμυδάκι βραστό για να έχεις πρόσωπο και σως για να γλιστράει !!!! Πω πω όνειρο ζω μην με ξύπνάτε !!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            body125z last edited by

                                            Ο χρήστης dathens έγραψε:

                                            Φίλε dathens, είχες λαδιέρα; Αν ναι ,πόσο την είχες να στάζει; Την παροχή της που την έχεις συνδεμένη στην πολλαπλή;

                                            Είχα Λαδιερα , 6 σταγόνες το λεπτο στην πεταλούδα την είχε βάλει ο εγκαταστατης έχει ακόμα λάδι μέσα !!

                                            Παρατηρώ στη φωτογραφία σου ότι οι κύλινδροι 1 και 4 έχουν πιο σκούρες βαλβίδες εξαγωγής. Μήπως τελικά δεν πηγαίνει αρκετό λάδι σ'αυτούς τους κυλίνδρους, όταν η λαδιέρα είναι ρυθμισμένη στις προδιαγραφές του κατασκευαστή της;

                                            Τι να σου πω στη υποπιεση την είχε και τραβάγε λάδι κάθε 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα 500 ml JLM

                                            Διορθώστε με αν δεν κάνω λάθος, αλλά το εικονιζόμενο μοτέρ δεν είναι στην πένα? Έχει κάποιο πρόβλημα, γιατί μου φαίνεται και πεντακάθαρο... ´Η μήπως είναι από ανακατασκεύη?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 423 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr