Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    adamch

    @adamch

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    adamch Unfollow Follow

    Latest posts made by adamch

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης nichatzo έγραψε:
      Καλησπερα σε ολους. Εχω στην κατοχη μου ενα Toyota Starlet μοντελο του 97 με 167000km. Πριν 15 μερες αποφασισα να προχωρησω στην τοποθετηση συστηματος Υγραεριοκινησης της Ιταλικης εταιρειας LandiRenzo. Σε γενικες γραμμες απο αποψη λειτουργιας του συστηματος δεν εχω καποιο προβλημα εκτος απο μπερδεμα στο ρελαντι οταν αλλαζει ο κινητηρας καυσιμο μετα την πρωτη εκκινηση που ειναι κρυος με αποτελεσμα οι στροφες να πεφτουν κατω απο τις 400. Οταν παρελαβα το αυτοκινητο απο την εταιρεια μου ειπαν οτι ειχαν βαλει 20€ υγραεριο. Την επομενη και αφου ειχα διανυσει καποια χιλιομετρα (δεν θυμαμαι ποσα) πηγα σε πρατηριο στην Μεταμορφωση και φουλαρισα με αλλα 19.5€. Η δεξαμενη που μου εβαλαν ειναι καθαρης χωριτικοτητας 38L. Με οσα ειχα διαβασει και με δεδομενο οτι η καταναλωση του αυτοκινητου ειναι 7.5L/100km σε μεικτο κυκλο (πραγματικες μετρησεις συμφωνα με τις μετακινησεις μου) πιστευα οτι η καταναλωση σε υγραεριο θα ειναι απο 8.5L/100 εως 9.0L/100 maximum, δηλαδη 1.0 με 1.5 λιτρο επιπλεον καυσιμο. Προς μεγαλη μου εκπληξη ομως διαπιστωσα οτι με γεματη τη δεξαμενη στα 38L (συμφωνα με τον εγκαταστατη) αντι να διανυσω συνολικα 420km εως οτου αδειασει εντελως, μετα βιας διενυσα μολις 340km καταναλωνοντας ολη τη ρεζερβα, αφου ενω γυρνουσε σε βενζινη το συστημα εγω το ξαναγυριζα στο υγραεριο εως οτου να μην κανει ουτε 200 μετρα πριν ξαναγυρισει στην βενζινη αυτοματα. Υπολογιζοντας για να δω την καταναλωση διαπιστωσα οτι το αυτοκινητο καταναλωνει ουσιαστικα 11.2L υγραεριου ανα 100 χιλιομετρα και μαλιστα με ταχυτητες που δεν ξεπερασαν τα 90km την ωρα. Ετσι αντι η καταναλωση να ειναι κατα 15%-20% αυξημενη προκυπτει να ειναι αυξημενη κατα 50%. Σημειωτεον οτι σημερα 07/05/2012 φουλαρισα στο ιδιο πρατηριο 39.6L προς 0.92€ και συνολο 36.4€. Θα περιμενω να αδειασει ξανα η δεξαμενη για πιο ασφαλη συμπερασματα. Παρακαλω αν γνωριζει καποιος να μου πει τι μπορει να φταιει γιατι αν συνεχισει ετσι πανε τζαμπα 1000€ αφου με 40€ βενζινη με 1.75€ το λιτρο μπορω να διανυσω ανετα 300 με 320 χιλιομετρα. Το κερδος αυτη τη στιγμη ειναι 6.5€ στα 300 χιλιομετρα ή πιο σωστα 2.2€ ανα 100 χιλιομετρα. Δηλαδη με 1000 χιλιομετρα το μηνα που κανω θα κανω αποσβεση σε 4 χρονια περιπου με το τελικο αποτελεσμα να ειναι 0 αν υπολογισεις και τις φθορες στον κινητηρα. Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

      1ον: σου είπαν ότι έβαλαν 20 ευρώ αέριο στην αρχή- εφόσον δε το είδες με τα μάτια σου, μπορεί και να έβαλαν πχ 10 ευρώ και να σε χρέωσαν 20
      2ον: σίγουρα καταναλώθηκε ένα μέρος του αερίου που σου έβαλαν, διότι το αυτοκίνητο κινήθηκε με αέριο ώστε να γίνουν οι απαραίτητες μετρήσεις και ρυθμίσεις.
      Οπότε ασφαλή συμπεράσματα μπορείς να έχεις μόνο αν γεμίσεις το ρεζερβουάρ το υγραερίου, μηδενίσεις τον χιλιομετρητή και ξαναγεμίσεις τις επόμενες φορές. Αν και αυτό είναι σχετικό, γιατί από προσωπική εμπειρία σε άλλα πρατήρια μόλις ακουστεί ο θόρυβος της πληρώσεως σταματούν το γέμισμα, ενώ σε άλλα συνεχίζουν....για άλλα 5 λίτρα πχ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      adamch
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης m@evius έγραψε:
      Ανα 10.000 χλμ. Δεν υπαρχει λογος νσ το γυρναω σε βενζινη αφου εχω και το τουναπ αλλα και πεφτει βενζινη στην εθνικη οδο που το παταω

      Το tunap το προμηθεύεσαι από τον Θεοδώρου που έβαλες το κιτ ή από κάπου αλλού? Μπορείς να μου πεις σε τι τιμή το προμηθεύτηκες?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      adamch
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης m@evius έγραψε:

      m@evius τι αυτοκίνητο έχεις και τι σύστημα? έχεις κάνει αρκετά χμ με αέριο? κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής?

      opel insignia του 2009 1,8 140 h έχω 16.500 χλμ με lpg. Συστημα αεριου ψεκασμού της zavoli με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης στις ψηλες πάνω από 4.500 στροφές και περασμένο στον AUTOGAS Θεοδώρου Θεσνίκη. Ευχαρίστημενος 100% χωρίς κανένα προβλημα από την 1η μέρα.

      Εσύ δλδ δεν έχεις λαδιέρα στο αυτοκίνητο? Το tunap ανά πόσα χμ σου είπαν να το βάζεις? Ανά 10000? Σε μεγάλες αποστάσεις το γυρνάς καθόλου στη βενζίνη ή δεν έχει κάποιο νόημα αυτή η κίνηση?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      adamch
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      m@evius τι αυτοκίνητο έχεις και τι σύστημα? έχεις κάνει αρκετά χμ με αέριο? κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      adamch
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Καλησπέρα παίδες. Έχω ένα Opel Astra Twintop mod 2007 1,8 140hp. Εδώ και ένα μήνα έχω τοποθετήσει το εξής σύστημα υγραεριοκίνησης:Brc Sequent 24+tunap χωρίς λαδιέρα
      Γνωρίζει κανείς αν η λίπανση του κινητήρα με tunap και όχι με λαδιέρα τύπου Flashlube ή JLM είναι επίσημη οδηγία της Brc προς τους εγκαταστάτες ή είναι στη διακριτική τους ευχέρεια να αποφασίσουν τον τρόπο λίπανσης? Είναι επαρκής η λίπανση που προσφέρει το tunap ή θα πάρουμε σε λίγο καιρό το μοτέρ στα χέρια?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      adamch
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το πιο κατάλληλο κιτ υγραεριοκίνησης για Opel Astra 1.8 140hp του 2007? Υπάρχει κάποια αντένδειξη για χρήση υγραερίου σε αυτόν τον κινητήρα? Στη λίστα με τους blacklisted αναφέρονται κυρίως οι κινητήρες Twinport. Αν δεν κάνω λάθος αυτός δεν είναι Twinport, οπότε . Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      adamch
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr