-
Τους λόγους τους εξηγήσαμε στην αρχή. Less is more
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για να τα δούμε και διαφορετικά.Τι ποσοστό/μερίδιο αγοράς έχουν στην Ευρώπη τα ιαπωνικά και τα αμερικάνικα αυτοκίνητα;
Αντίστοιχα τι ποσοστό έχουν τα ευρωπαϊκά και τα ιαπωνικά στις ΗΠΑ (εδώ γελάνε )
Και τέλος τι ποσοστό έχουν τα ευρωπαϊκά και τα αμερικάνικα στην Ιαπωνία (το μεγάλο γέλιο )
Η διείσδυση (δεν θέλω σχόλια ) των Ιαπώνων στις Ευρώπη και ΗΠΑ είναι προφανώς πολύ μεγαλύτερη από ότι Ευρωπαίοι και Αμερικανοί στην Ιαπωνία
Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν ακόμα κάποιοι περιορισμοί στα εισαγόμενα από την Ιαπωνία (γι' αυτό και η δημιουργία τόσων εργοστασίων από τους Ιάπωνες στην Ευρώπη)
Αλήθεια, στην Ιαπωνία πόσα εργοστάσια έχει το VAG και η GM;
Κάτσε μισό λεπτό γιατί δεν είναι δίκαιη η σύγκριση. Οι ιάπωνες χαρατσώνουν χοντρά τα μη-ιαπωνικά αυτοκίνητα για να προστατεύσουν την εγχώρια αγορά τους από τέτοιες επιθέσεις, πράγμα που δεν το κάνουν ούτε οι οι ευρωπαίοι ούτε οι αμερικανοί. Έτσι τα μόνα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που πουλούν στην Ιαπωνία είναι τα (έτσι κι αλλιώς ακριβά) αυτοκίνητα κύρους. Επίσης οι ιάπωνες ως λαός είναι διαβόητοι για την εθνική τους υπερηφάνεια που μάλλον ξεπερνά τα όρια του εθνικισμού.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Επίσης οι ιάπωνες ως λαός είναι διαβόητοι για την εθνική τους υπερηφάνεια που μάλλον ξεπερνά τα όρια του εθνικισμού.Και μπράβο τους γι'αυτό. Έτσι κατάφεραν να ξαναχτίσουν τη χώρα τους από το μηδέν, όπως και οι Γερμανοί μετά τον Β΄ Π.Π. με παρόμοια νοοτροπία. Όπως και οι Κορεάτες, που εφάρμοσαν προστατευτική πολιτική και γέμισαν τα εργοστάσιά τους με κορεατικές σημαίες. Όπως και οι ΗΠΑμερικάνοι μετά τις φωνές του Ιακόκα. Εμείς οι 'υπεράνω' ούτε βέσπα δεν καταφέραμε να φτιάξουμε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μα αυτό στην ουσία συζητάμε. Αφού δεν μπορούν να παραδεχτούν ορισμένοι ότι ένα S2000 είναι καλύτερο (και πιο φτηνό εκτός Ελλάδας) από την ολοκαίνουρια Ζ4 (ας μην μιλήσουμε για Ζ3 ) ή **ότι το RX-8 είναι ανώτερο από την GT **ότι και να λέμε στο 'όνομα' θα καταλήγουμε.
Με βάση το παραπάνω σχόλιο κατάλαβα δεν έχεις οδηγήσει τα αμάξια αυτά....
Καλό είναι παιδιά (γενικά το λέω οχι μόνο για τον αγαπητό Ikar) όταν λέμε οτι το ένα αμάξι είναι καλύτερο απο το άλλο, καλό είναι να το έχουμε οδηγήσει πρώτα ειδάλλως πέφτουμε σε ατοπήματα όπως το παραπάνω.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επίσης οι ιάπωνες ως λαός είναι διαβόητοι για την εθνική τους υπερηφάνεια που μάλλον ξεπερνά τα όρια του εθνικισμού.
Και μπράβο τους γι'αυτό. Έτσι κατάφεραν να ξαναχτίσουν τη χώρα τους από το μηδέν, όπως και οι Γερμανοί μετά τον Β΄ Π.Π. με παρόμοια νοοτροπία. Όπως και οι Κορεάτες, που εφάρμοσαν προστατευτική πολιτική και γέμισαν τα εργοστάσιά τους με κορεατικές σημαίες. Όπως και οι ΗΠΑμερικάνοι μετά τις φωνές του Ιακόκα. Εμείς οι 'υπεράνω' ούτε βέσπα δεν καταφέραμε να φτιάξουμε.
Μα φυσικά... Έτσι και τολμήσεις να μιλήσεις για ανάπτυξη βιομηχανίας στην Ελλάδα κλπ, θα στην πέσουν όλοι οι πρασινοκοκκινορόζ 'προοδευτικάριοι' και θα σε κατηγορήσουν για... ρατσιστή, βασιλοχουντικό, εθνικόφρονα κλπ.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κάτσε μισό λεπτό γιατί δεν είναι δίκαιη η σύγκριση. Οι ιάπωνες χαρατσώνουν χοντρά τα μη-ιαπωνικά αυτοκίνητα για να προστατεύσουν την εγχώρια αγορά τους από τέτοιες επιθέσεις, πράγμα που δεν το κάνουν ούτε οι οι ευρωπαίοι ούτε οι αμερικανοί. Έτσι τα μόνα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που πουλούν στην Ιαπωνία είναι τα (έτσι κι αλλιώς ακριβά) αυτοκίνητα κύρους. Επίσης οι ιάπωνες ως λαός είναι διαβόητοι για την εθνική τους υπερηφάνεια που μάλλον ξεπερνά τα όρια του εθνικισμού.
Και η ΕΕ προστατεύει τα εισαγόμενα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία γι' αυτό και έχουν ανοίξει τόσα πολλά εργοστάσια στην Ευρώπη (μαζί με άλλους λόγους φυσικά)
Το 'κακό' με τους Ιάπωνες είναι ότι δουλεύουν, ΜΟΝΟ! Και βέβαια σε πληθυσμό είναι πολύ λιγότεροι και από τις ΗΠΑ και από την ΕΕ.
Ένας από τους κυριότερους λόγους -ακόμα- που δεν έχουν τόσο μεγάλο μερίδιο στην Ευρώπη είναι η έλλειψη πολλών εναλλακτικών σε diesel αυτοκίνητα, όσο και αν ακούγεται περίεργο.
Όταν το 50+% των νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι diesel, αν δεν έχεις δυνατά μοντέλα θα μείνεις απ' έξω. Εκεί σίγουρα υστερούν, επειδή δεν είχαν ασχοληθεί μέχρι τώρα. Ένας κούκος (Accord, άντε δύο με το Avensis) δεν αρκούν.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μα αυτό στην ουσία συζητάμε. Αφού δεν μπορούν να παραδεχτούν ορισμένοι ότι ένα S2000 είναι καλύτερο (και πιο φτηνό εκτός Ελλάδας) από την ολοκαίνουρια Ζ4 (ας μην μιλήσουμε για Ζ3 ) ή **ότι το RX-8 είναι ανώτερο από την GT **ότι και να λέμε στο 'όνομα' θα καταλήγουμε.
Με βάση το παραπάνω σχόλιο κατάλαβα δεν έχεις οδηγήσει τα αμάξια αυτά....
Καλό είναι παιδιά (γενικά το λέω οχι μόνο για τον αγαπητό Ikar) όταν λέμε οτι το ένα αμάξι είναι καλύτερο απο το άλλο, καλό είναι να το έχουμε οδηγήσει πρώτα ειδάλλως πέφτουμε σε ατοπήματα όπως το παραπάνω.
Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν τα έχω οδηγήσει (και αυτά και πολλά άλλα)
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μα αυτό στην ουσία συζητάμε. Αφού δεν μπορούν να παραδεχτούν ορισμένοι ότι ένα S2000 είναι καλύτερο (και πιο φτηνό εκτός Ελλάδας) από την ολοκαίνουρια Ζ4 (ας μην μιλήσουμε για Ζ3 ) ή **ότι το RX-8 είναι ανώτερο από την GT **ότι και να λέμε στο 'όνομα' θα καταλήγουμε.
Με βάση το παραπάνω σχόλιο κατάλαβα δεν έχεις οδηγήσει τα αμάξια αυτά....
Καλό είναι παιδιά (γενικά το λέω οχι μόνο για τον αγαπητό Ikar) όταν λέμε οτι το ένα αμάξι είναι καλύτερο απο το άλλο, καλό είναι να το έχουμε οδηγήσει πρώτα ειδάλλως πέφτουμε σε ατοπήματα όπως το παραπάνω.
κάποιος ετοιμάζεται να αλλαξοπιστήσει...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μα αυτό στην ουσία συζητάμε. Αφού δεν μπορούν να παραδεχτούν ορισμένοι ότι ένα S2000 είναι καλύτερο (και πιο φτηνό εκτός Ελλάδας) από την ολοκαίνουρια Ζ4 (ας μην μιλήσουμε για Ζ3 ) ή **ότι το RX-8 είναι ανώτερο από την GT **ότι και να λέμε στο 'όνομα' θα καταλήγουμε.
Με βάση το παραπάνω σχόλιο κατάλαβα δεν έχεις οδηγήσει τα αμάξια αυτά....
Καλό είναι παιδιά (γενικά το λέω οχι μόνο για τον αγαπητό Ikar) όταν λέμε οτι το ένα αμάξι είναι καλύτερο απο το άλλο, καλό είναι να το έχουμε οδηγήσει πρώτα ειδάλλως πέφτουμε σε ατοπήματα όπως το παραπάνω.
Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν τα έχω οδηγήσει (και αυτά και πολλά άλλα)
Για άλλα δεν ξέρω, αλλά για το RX-8 και την GT με βάση πάντα το παραπάνω σχόλιο σου δεν τα έχεις οδηγήσει τουλάχιστον με τον τρόπο που εννοώ την 'οδήγηση' εγώ.
(Όποιος έτυχε να ήταν λεωφόρο Βάρκιζας - Σουνίου παραμονή Χριστουγέννων και είδε ένα μαύρο RX-8, μία μαύρη slk και μία κόκκινη GT να πηγαίνουν κομμάτια καταλαβαίνουν τι εννοώ 'οδήγηση'.... ) -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
κάποιος ετοιμάζεται να αλλαξοπιστήσει...
Το Saab είναι η γυναίκα μου!
Η Alfa είναι η ερωμένη μου! -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για άλλα δεν ξέρω, αλλά για το RX-8 και την GT με βάση πάντα το παραπάνω σχόλιο σου δεν τα έχεις οδηγήσει τουλάχιστον με τον τρόπο που εννοώ την 'οδήγηση' εγώ.
(Όποιος έτυχε να ήταν λεωφόρο Βάρκιζας - Σουνίου παραμονή Χριστουγέννων και είδε ένα μαύρο RX-8, μία μαύρη slk και μία κόκκινη GT να πηγαίνουν κομμάτια καταλαβαίνουν τι εννοώ 'οδήγηση'.... )Βόλτα δεν τα πήγα σίγουρα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για άλλα δεν ξέρω, αλλά για το RX-8 και την GT με βάση πάντα το παραπάνω σχόλιο σου δεν τα έχεις οδηγήσει τουλάχιστον με τον τρόπο που εννοώ την 'οδήγηση' εγώ.
(Όποιος έτυχε να ήταν λεωφόρο Βάρκιζας - Σουνίου παραμονή Χριστουγέννων και είδε ένα μαύρο RX-8, μία μαύρη slk και μία κόκκινη GT να πηγαίνουν κομμάτια καταλαβαίνουν τι εννοώ 'οδήγηση'.... )Βόλτα δεν τα πήγα σίγουρα
Μια δοκιμή θα σε πείσει!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για άλλα δεν ξέρω, αλλά για το RX-8 και την GT με βάση πάντα το παραπάνω σχόλιο σου δεν τα έχεις οδηγήσει τουλάχιστον με τον τρόπο που εννοώ την 'οδήγηση' εγώ.
(Όποιος έτυχε να ήταν λεωφόρο Βάρκιζας - Σουνίου παραμονή Χριστουγέννων και είδε ένα μαύρο RX-8, μία μαύρη slk και μία κόκκινη GT να πηγαίνουν κομμάτια καταλαβαίνουν τι εννοώ 'οδήγηση'.... )Βόλτα δεν τα πήγα σίγουρα
Μια δοκιμή θα σε πείσει!
Δεν χρειάζεται να ξανα-κάνω δοκιμή. Όπως έχει γραφτεί και στο σχετικό τόπικ, η μοναδική σύγκριση που μπορεί να γίνει είναι μεταξύ 3.2 GT και Cosmo.
Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις το RX-8 θα αγνάντευε το ναό του Ποσειδώνα και η GT θα ταν στο Χάρακα
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Πάρτε το χαμπάρι, η Honda είναι 10 χρόνια μπροστά σε ποιότητα, σχεδίαση, τεχνολογία, κλπ
Φυσικά δεν μπορεί να καλύψει όλη την αγορά οπότε θα χάσει μερίδιο στα 4X4 (Subaru), Wankel (Mazda), Limos (Lexus) κλπ
Σε ότι φτιάχνει όμως δεν παίζεται.
Τα πολυμορφικά της σε χώρους, τα οικογενειακά σε αξιοπιστία, τα γρήγορα σε ταχύτητα κλπ.Δηλαδή άμα σου χαρίζαν το NSX και την Ferrari ( Nα διαλέξεις όποιο θέλεις από τα δυο) εσύ θα έπαιρνες το Honda ?
Ανάμεσα σε F355 και NSX;
To NSX είναι πιο γρήγορο, πιο αξιόπιστο, πιο ευκολοδήγητο, πιο οικονομικό, κλπ
Εσύ πιο λες να αγόραζα; -
Οσο για το 'ταχύτερο' παραπέμπω στις επιδόσεις από το http://www.supercars.com :
Honda : 0-100 km/h : 5.7 sec
281,6 km/h τελική
290 PS ( Μοντέλο 2002 )
Ferrari : 0-100 : 4.7 sec
294,5 km/h τελική
380 PS ( Μοντέλο 1998 )Οσο για το αξιόπιστο, η Ferrari δοκιμάζει τις μηχανές της στον πάγκο για 7.5 ώρες , όταν όλοι οι άλλοι δεν ξεπερνούν την 1 ώρα.
Οσο για το ευκολοδήγητο , τα οδήγησες και τα δυο και ξέρεις? Σ'αυτή την κατηγορία δεν υπάρχουν ευκολοδήγητα αυτοκίνητα . Ολα΄απαιτούν οδηγούς με ικανότητα άνω του μέσου όρου.
Οσο για το οικονομικό , μιλάμε για υπεραυτοκίνητα !!!! Θα μας τρελάνεις ?
Ας μην μιλήσουμε για μεταπωλητική αξία, για κύρος, για ομορφιά , για πουλ-μουρ και άλλα πολλά .
Μάλλον είσαι ο μοναδικός που θα διάλεγε το HONDA !! -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Ας μην μιλήσουμε για μεταπωλητική αξία, για κύρος, για ομορφιά , για πουλ-μουρ και άλλα πολλά .
Μάλλον είσαι ο μοναδικός που θα διάλεγε το HONDA !!Υπάρχει κι άλλος γιατί δεν τον ενδιαφέρουν τα παραπάνω
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ας μην μιλήσουμε για μεταπωλητική αξία, για κύρος, για ομορφιά , για πουλ-μουρ και άλλα πολλά .
Μάλλον είσαι ο μοναδικός που θα διάλεγε το HONDA !!Υπάρχει κι άλλος γιατί δεν τον ενδιαφέρουν τα παραπάνω
και τρίτος
(αν η 'κόντρα' είναι με F355) -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ας μην μιλήσουμε για μεταπωλητική αξία, για κύρος, για ομορφιά , για πουλ-μουρ και άλλα πολλά .
Μάλλον είσαι ο μοναδικός που θα διάλεγε το HONDA !!Υπάρχει κι άλλος γιατί δεν τον ενδιαφέρουν τα παραπάνω
και τρίτος
(αν η 'κόντρα' είναι με F355)...και τέταρτος!
-
Και 5ος
-
Γίναμε 6 δηλαδή;
Μιλάω πάντα για το NSX-R και πάντα βέβαια απο τη θέση του αγοραστή και όχι του τι θα ήθελα να μου χαρίσουν. Με αυτές τις συνθήκες Honda με κλειστά τα μάτια!!!
Περί Ιαπωνικών κινητήρων