-
Wallpaper ...
-
update ....
... ΄χω την αίσθηση ότι θα είναι το αντίστροφο αυτής της διάταξης ...
-
Τελικά κατάφεραν να κάνουν πάλι κάτι διαφορετικό . Πραγματικό ή για ξεκάρφωμα
Θα δουλέψει ?Οι εξατμίσεις που είναι ?
-
... νομιζω ότι δεν έχει 'τρουπες' το σασί που παρουσίασαν ....
Θα φανεί στα test ...
-
Οι περισσότερες εξατμίσεις λογικά θα κάνουν blow bodywork. Πιθανόν τη πίσω αεροτομή.
Η Ferrari κάνει blow στο bodywork των πίσω φρένων, έτσι δίνει downforce ξεχωριστά σε κάθε τροχό.
-
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... ΄χω την αίσθηση ότι θα είναι το αντίστροφο αυτής της διάταξης ...
Μοιάζει μεν αλλά λογικά δεν έχει καμία σχέση.
-
Και η καινούρια Toro Rosso:
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και η καινούρια Toro Rosso:πλάκα θα έχει οι ομάδες με το χαρακτηριστό air-inlet στο μπροστινο ρύγχος να κάνουν 1-4 στην Αυστραλία και βαλε
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Προσωπικά την βρίσκω πιο άσχημη και απο την Ferrari
ευχομαι να την περασει φετος η Φερραρι για να καταλαβουν...
δεν τους μπορω πια...
ελεγαν εχουν διαφορετικο σχεδιο και ειναι ΚΑΚΑΣΧΗΜΗ!!!!!1.Μακ
2.Λοτους
3.Φερραρισε γοητεια.
-
Εξακολουθώ να βρίσκω την Ferrari ασχημότερη! Η RB τουλάχιστον έχει κανονική μύτη και δεν είναι σαν τον Michael Jackson στα τελευταία του με τη κομμένη μύτη... Δεύτερη σε ασχήμια περνάει όμως η Toro Rosso.
-
To καλό είναι ότι δεν θα τα βλέπουμε φέτος στην ελληνική tv (ελέω κρίσης) αλλά μόνο σε φωτό στο νετ.
-
Η Φερραρι ειναι το ομορφότερο, επειδη ειναι Φερράρι. και _
-
To στεμμα παει στη Mclaren,οκ ομως αρκετα με τα καλλιστεια. Σχεδον τα περισσοτερα μονοθεσια εχουν σκαλοπατι,μετα κ την παρουσιαση της RB8,απομενει να δουμε την mercedes,κ το κατα ποσο η Mclaren θα ξεκινησει οπως περσι στις δοκιμες και στην πορεια εαν δεν της βγει,να εφαρμοσει το σκαλοπατι κ αυτη,εχοντας ηδη ετοιμο το plan b κ οχι ψαχνοντας τελευταια στιγμη.
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Αυτό φαίνεται σαν DRS για το σκαλοπάτι.
Επειδή σ'εκείνο το σημείο ο αέρας 'βρίσκει τοίχο' και αυξάνεται η οπισθέλκουσα, ο Newey έβαλε αυτή τη 'χαραμάδα' για να περνάει ένα μέρος και να μειώνεται η αντίσταση.
Έβαλε κι αυτό το μορφοποιητή (κέρατο).Φυσικά μπορεί να λέω και μαλακίες καθ'ότι αεροδυναμιστής του καναπέως.
Πάντως είναι πιο 'ραφιναρισμένες' στο επίμαχο σημείο οι RB και STR, σε αντίθεση με τη Ferrari που είναι σα να κόλλησαν δυο κόντρα πλακέ.
Η STR έχει ωραίο airbox πάντως.
Αυτό είναι σα να τους βγήκε με σκαλοπάτι αλλά μόλις το είδαν πήραν μια πλάνη και το λείαναν.
Οπότε οι κατηγορίες είναι:
Γαλλική μύτη - McLaren
Ελληνική μύτη - HRT
Μύτη καραγκιόζη - οι υπόλοιπεςΕν τω μεταξύ εν κινήσει είναι ακόμα πιο άσχημα. Απλά το χρώμα αλλάζει.
-
Πωωωωωωωω δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο γελοία ήταν η εμφάνισή τους...
Με τις φωτο εν κινήσει φάνηκε αμέσως η τεράστια διαφορα..._
-
εγω παντως ηδη βρηκα τους νικητες στην αυστραλια
-
το θέμα με την red bull είναι, βλέπουμε που μπαίνει ο αέρας, δε βλέπουμε που βγαίνει. Και το κυριότερο αν από εκεί που βγαίνει είναι κάπου στο μονοκοκ οπότε αν δουλεύει, ας ψάξουμε τον δεύτερο
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
εγω παντως ηδη βρηκα τους νικητες στην αυστραλια
Διαφορα Νεα - Ιαν/ Φεβ / Mάρτιος 2012