-
Απο την εποχή της Ε36 ήταν λίγα αυτά τα άλογα...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Απο την εποχή της Ε36 ήταν λίγα αυτά τα άλογα...Η Ε36 είχε 100 ημίαιμα και της έκαναν άγρια πλάκα οι 155, Xedos 6 και Carina E!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απο την εποχή της Ε36 ήταν λίγα αυτά τα άλογα...
Η Ε36 είχε 100 ημίαιμα και της έκαναν άγρια πλάκα οι 155, Xedos 6 και Carina E!
Λογικό ρε συ... άλλο να φεύγουν αυτα τα 100 σε προστά κίνηση και άλλο πίσω... διαφορετικές απώλειες.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
...Ανεπίσημα οι πληροφορίες λένε για Ελλαδα η 316ι από τέλη Σεπτεμβρίου και μάλλον θα υπάρξει και 1600 diesel με 105pς τελη του έτους (βασισμένο μάλλον στον δίλιτρο με μειωμενα κυβικά,όπως παλιά τα 316 μόνο για Ελλάδα)
Μου φαίνεται εξαιρετικά λογικό να βγει έκδοση 316d ED στα πρότυπα της 116d ED με 1600άρη κινητήρα και 116 ίππους,
το αν θα είναι έκδοση μόνο για Ελλάδα θα το δούμε. Οι 105 ίπποι που λες είναι πολύ λίγοι πλέον για το βάρος της
τριάρας αλλά αν σου είπαν έτσι...Πιθανόν να είναι αυτό με το 116 ίππους,αλλά να βγάζει λιγότερο λόγω βάρους ή και το ίδιο και να έκανα λάθος .
Ανεπίσημα εξάλλου λένε τόσο πολλά στην αντιπροσωπεία, γιατί τα κεσάτια από πωλήσεις (και στον νέο Ασσο) τους έχει ρίξει σε μαυρίλα (όπως εξάλλου και όλη την premium αγορά αυτοκινήτου και όχι μόνο .... ) .Οτι κάτι θα γίνει για δέλεαρ για αυξηση πωλήσεων, είναι σίγουρο γιατί η 3αρα είναι βασικό μοντέλο για πωλήσεις στην φίρμα. Ηδη αν παρατηρήσετε από πινακίδες, οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι έχουν κάνει τμήμα ενοικιάσεων για τις υπαρχουσες σειρές 1 και 3 αλλά και υπάρχει για πώληση και αρκετό στοκ και σε Ε90 και Ε81 .
Στην ως τώρα Ε90 ακόμα το τέλος της παραγωγής, φαίνεται δεν έχει γίνει ακόμα για όλες τις αγορές,οπότε στοκ θα υπάρχει και για αρκετό καιρό λόγω κρίσης,και αυτό θα έχει αποτέλεσμα η νέα 3αρα να καθυστερήσει σε πωλήσεις ώσπου να τα σπρώξουν.Βλέπουμε όμως και οι πωλησεις αυτοκινήτων στην Νότια και Ανατολική Ευρώπη λόγω κρίσης, έχουν αρκετή πτώση και αυτό επειδεινώνει την κατάσταση για προβλέψεις,χώρια τα νέα οικονομικά μέτρα που έρχονται στην Ελλάδα από αυτούς που μας έμπλεξαν,και οι φήμες για κατάργηση του φόρου πολυτελείας δεν χρυσώνει το χάπι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απο την εποχή της Ε36 ήταν λίγα αυτά τα άλογα...
Η Ε36 είχε 100 ημίαιμα και της έκαναν άγρια πλάκα οι 155, Xedos 6 και Carina E!
εμεις σαν οικογενεια ειχαμε Carina E τοτε... χαλαρα κορυφαιο αμαξι στα ματια μου τοτε...
για πλακα ειχαμε τις πρασινες κατα πλειοψηφια 316....
και τα Ξεντος πανεμορφα αμαξια....αλλα χωρις χωρους...
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=645762απλα δεν μπορω να καταλαβω σχεδιαστικα μπροστα την νεα 3er.
-
Μια χαρά χώρους έχει το Xedos 6 Δημήτρη. Κάθομαι άνετα πίσω από τον εαυτό μου και με 10 πόντους αέρα στα γόνατα. Η οροφή όντως χαμηλή, αλλά μου αρέσει αυτό το feeling!
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=645762απλα δεν μπορω να καταλαβω σχεδιαστικα μπροστα την νεα 3er.
H συγκεκριμενη Ε90 ποσο ΘΕΑ?
Διπλα της μεχρι κ η Φ30 ομορφουλα μου φαινεται..
Σαφως δε δειχνει οσο δυναμικη δειχνει η Ε90(η οποια φοραει Μ πακ νομιζω κ πρεπει να το εχει το χαμηλωματακι της,βαριομουν να διαβασω τυχον λεπτομερειες.)
Μπροστα δε τη χωνευω με τιποτα την καινουρια ομως.Πισω μ αρεσει -
Με πορώνει απίστευτα η καινούρια! Και η παλιά βέβαια δεν πάει πίσω, αλλά προτιμώ την καινούρια...
-
Εντάξει,καλή είναι..αλλά η Ε46 (ειδικά η coupe)μάλλον ήταν η τελευταία ΒΜW που την ερωτευόσουν με ή χωρίς M-pack.
Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο και διαχρονικό.Sent from my new rimadiPhone using Fapatalk
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Εντάξει,καλή είναι..αλλά η Ε46 (ειδικά η coupe)μάλλον ήταν η τελευταία ΒΜW που την ερωτευόσουν με ή χωρίς M-pack.
Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο και διαχρονικό.Sent from my new rimadiPhone using Fapatalk
Αυτο ακριβως!!!Συμφωνω!Σκεφτομουν οτι αμα μπορουσα να επαιρνα μια καινουρια 320(6c) -323ή 325 Ci τοτε, σιγουρα θα την ειχα μεχρι σημερα.
-
+1
Και η facelift σε κοκκινο ηταν απλα κουκλα -
Μάλλον δεν θα μπει ο 4κυλ 1600άρης turbo της καινούριας 1 (F20) στη 316i/318i αλλά μάλλον ο 3 κύλινδρος.
Άρα μάλλον πάμε για νέες 3 κύλινδρες 3άρες ενώ είχε διαψευσθεί κάτι τέτοιο παλαιότερα.
http://www.bmwcoop.com/2012/02/11/bmw-3 ... cylinders/
Και μετά μου λέει ο Γρηγόρης (Κ) να δώσω το si για (3κύλινδη) 316i/318i.
-
Δε μου φαίνεται λογικό να έχει η μικρή 4κύλινδρους και η μεγάλη 3κύλινδρους Νίκο. Προσωπικά δεν το πιστεύω, αλλά όλα μπορούν να συμβούν σε αυτή τη ζωή.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και μετά μου λέει ο Γρηγόρης (Κ) να δώσω το si για (3κύλινδη) 316i/318i.Σιγα το πράμα μωρε... Τι 4 τι 3... Μόνο έναν έχεις να χάσεις
-
Λοιπόν, είδα μια 320d στο Αεροδρόμιο της Λάρνακας, εκθεσιακή, με άλλη μάσκα και προφυλακτήρες (M Pack??)
Σε 'ποντικί'.Εντυπωσιακή!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Λοιπόν, είδα μια 320d στο Αεροδρόμιο της Λάρνακας, εκθεσιακή, με άλλη μάσκα και προφυλακτήρες (M Pack??)
Σε 'ποντικί'.Εντυπωσιακή!
Σε Μ-Pack δεν κυκλοφορεί ακόμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε μου φαίνεται λογικό να έχει η μικρή 4κύλινδρους και η μεγάλη 3κύλινδρους Νίκο. Προσωπικά δεν το πιστεύω, αλλά όλα μπορούν να συμβούν σε αυτή τη ζωή.+1
Λιγη υπομονη και θα δουμε...Προσωπικα πιστευω οτι θα βγαλει 316i / 136ps, AΛΛΑ, μπορει πχ να ΜΗΝ βγαλει 318i / 170ps και να παει κατευθειαν στην 2λιτρη 184ps, σε οτι αφορα τους entry level βενζινοκινητηρες, ασχετως ονομασιας...
Ακομα και η 2λιτρη / 184ps βεβαια, εφοσον καταργηθει ο φορος πολυτελειας, την βλεπω στα 35-36κ αρχικη τιμη, προσωπικα.
Θα δουμε βεβαια σε λιγο καιρο, προς το παρον, εικασιες κανουμε...@Nikos
Δεν σου λεω πλεον ρε συ, να παρεις τιποτε. Εγω απλα στην θεση σου, εαν το ειχα, θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα, εφοσον ΜΠΕΙ οπωσδηποτε ο 136αρης απο 1,600κυβικα, και δεχεται καποιο 'επισημο' πειραγμα ειτε λεγεται schnitzer, ειτε Hartdge...
(Τα γ@μησιατικα, και μονο που τα ακουω, για τα 2λιτρα και πανω, μαζι με την ανεβασμενη καταναλωση, μου καθονται στον λαιμο, ακομα και να μου περισσευαν, δεν ξερω εαν θα τα εδινα, στους νταβατζηδες, που θελουν να λεγονται 'κυβερνηση'. Ισως και εγω μεταξυ αρκετων αλλων που ακουω, να ειχα καταθεσει πινακιδες... )
Σαφεστατα για να ειναι της προκοπης, με τα m-pack της, και να εχει σχετικα κοντινα δυναμικα χαρακτηριστικα, θα
ακουμπαει, εστω με εκπτωσεις, τα 36-38κ. Τετοια εποχη, τετοια λεφτα ειναι ΠΟΛΛΑ γενικως, αλλα για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκινητο, με σαφως χαμηλοτερα εξοδα συντηρησης, και καταναλωση καυσιμου, θεωρω οτι ειναι επιλογη
μονοδρομος, τουλαχιστον εφοσον μιλαμε για οτι κοντινοτερο, με αυτο που οδηγεις... -
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για το Νίκο η αγορά μιας καινούριας 316 είναι επιλογή μονόδρομος, ενώ εσύ μπορείς να μείνεις πάλι με το Vectra...
Αλλά με τα λεφτά των άλλων ξέρω κι εγώ... (Μην ξεχνάμε τον daddy! ).
Ή αλλιώς, με ξένο κώλ γίνομαι κι εγώ φ ύστης! -
Μα και το Vectra είναι 1.6 και όχι 2λιτρό...!
Άσε που πίσω φοράει και ανεξάρτητη! Αυτό που το πας;!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μα και το Vectra είναι 1.6 και όχι 2λιτρό...!Άσε που πίσω φοράει και ανεξάρτητη! Αυτό που το πας;!
Μωρέ και 1000άρι να ήταν, πάλι έχεις πάρα πολλούς λόγους να θέλεις να το άλλαξεις, ανεξαρτήτως τυπολογίας ανάρτησης: εξαρτημένης, ανεξάρτητης ή ό,τι άλλο...
BMW 3-Series 2012 - F30/F32