Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή εταιρικού αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αλλαγή εταιρικού αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    73
    280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wannabe last edited by

      γνώμη μου, οτι η Χ1 σε 1,6Τ θα βγαίνει ΣΙΓΟΥΡΑ κάτω απο 37.
      εντάξει μπορεί να μην έχει όλο το κατεβατό με τα έξτρα αλλά θα είναι κάτι παραπάνω απο καλά εξοπλισμένη στα 37κ.
      το θέμα είναι πότε? θα έρθει.
      γενικά μέσα στο 2012 θα βγουν πολλά νέα μοντέλα εντός των προδιαγραφών που έχει ο ΟΡ, αλλά προς το τέλος του έτους.

      πάντως το countryman δεν είναι κακή εναλλακτική.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Z
        zoros last edited by

        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

        Σε θέμα που έχουν γραφτεί Golf GTI, Q3, Q5, άντε βαριά να βάλω και το Tiguan, με τι καρδιά προτείνετε QQ??

        Ήθελα να ξερα αν πραγματικά υπάρχει έστω και ένας που να είχε budget 37.000€ και να κατέληγε με Nissan Qasquai! Θα ήταν για πολλές ντομάτες ο τύπος!

        το 1.6 μαξ το προσεξες, ή λέμε για να λέμε;

        Φυσικά και το πρόσεξα. Τα 37.000€ εσύ τα πρόσεξες?

        Και δεν αναφερόμουν σε σένα γιατί υπάρχει κι αλλος πιο πάνω που το χει προτείνει.

        Ήμουν ακριβώς στο ίδιο δίλημμα (1600cc, κάτω από 40000€) και κατέληξα στο Peugeot RCZ 200hp. Σε αυτά τα λεφτά επίσης, υπάρχει η Mercedes C180 των 1600 με 156hp (κυρίως αυτή είναι μια πολύ καλή λύση για premium εταιρικό) και η BMW 3 Coupe με τον ατμοσφαιρικό των 1600cc.

        Επειδή μπαίνει ο περιορισμός του SUV (και η BMW X1 δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στα 1600cc), προτείνω τα εξής:

        • Citroen DS4 200hp (δεν ξέρω αν πιάνεται ως SUV...)
        • Mini Cooper S Countryman
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          octavia699 last edited by

          To DS4 δεν είναι με τίποτα SUV άλαλ παραμένει πολύ αξιόλογο όχημα. Δεν νομίζω να φτάνει η τίμη της τόσο ψηλά. Νομίζω κάπου στα 30000€ σταματάει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            http://www.mini.com.gr/mini_countryman/cooper_s/

            Με ηλιοροφή, chili pack, navi, δέρματα και είσαι έτοιμος. Ασχημούλι μεν, μέτριο ποιοτικά και με 0 εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά το μόνο που είναι εντός budget, κυβικών και (ας το πούμε) premium.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
              Αυτές τις μαλακίες κάνουν όλες οι μεγάλες εταιρίες. Ποιο το νόημα να κρατάς το χρηματικό όριο στα 37.000€ και να περιορίζεις τα κυβικά στα 1600?

              Να παραπονεθείς στον ΗR manager της εταιρίας σου ή να πληρώσεις τη διαφορά από την τσέπη σου (αν το δέχονται). Q5 το ξεχνάς επιτόπου και πας για Q3 κι αυτό ψιλογυμνό. Διαφορετικά πάρε ένα Tiguan και πες τους με τη διαφορά να σου πληρώνουν και τη βενζίνη (αν δεν το κάνουν ήδη).

              Aυτά κάνουν οι εταιρίες και οι έμποροι-το οποίο κόστος μετακυλίεται στο λιανεμπόριο- καλούνται να πληρώνουν κοστολόγια τα οποία είναι εκτός τόπου και χρόνου ειδικά στις μέρες μας καθώς πρέπει να πληρωθούν καρεκλοκένταυροι διευθυντάδες και ιλουστρασιόν πωλητές.
              Οταν βρεθεί ο ανταγωνιστής με καλύτερο προιόν-αποδεδειγμένα- στο μισό κόστος με πωλητές οι οποίοι έχουν ανθρώπινη παρουσία και μεταφορικά μέσα τότε ξεβρακόνωνται στην κυριολεξία΄με τη διαφορά ότι ούτε τότε είναι ανταγωνιστικοί

              Τέλος το off topic εγώ στη θέση σου και με τα δεδομένα που θέτεις(έξοδα συντήρησης κλπ) θα έπαιρνα ένα 1400άρι στα 15 000 και τέλος.
              Αλλά εδώ είναι Ελλάδα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eltassos last edited by

                Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
                Lada Niva??????????????????????

                den boreis na fantasteis ti tha kanei gia sena....ola ta lefta..den spaei den xalaei kai symferei..tha xanagrapso me ellinika otan stithi to timimeno vistaaaaaa..eimai sto stisimo

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Και γιατί όχι και Dacia Duster τότε.... που τουλάχιστον βλέπεται! (το νέο Niva που δεν ξέρω αν έχει φτάσει στην Ελλάδα το είδα με βουλγάρικες πινακίδες και είναι χάλια).
                  Τέλος τα αστεία. Γιατί θέλεις SUV, το θέλεις και τετρακίνητο και αν ναι γιατί, για ποιους λόγους; Για άσφαλτο (βροχή, χιόνια, βάρκα) ή εκτός δρόμου;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yianni_tsi last edited by

                    Η αλήθεια είναι ότι 4 χρόνια με το GTI μου έλειψαν οι διαδρομές εκτός δρόμου. Μη φανταστείτε ακραία πράγματα, απλά υπάρχουν πολύ όμορφες διαδρομές που δεν μπορούμε να τις κάνουμε αλλιώς. Το ιδανικό θα ήταν να μπορούσα να είχα 2 ξεχωριστά αυτοκίνητα, αλλά τώρα πια δεν γίνεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gker last edited by

                      συμφωνω με τον g60 παρε ενα αμαξι να κανεισ την δουλεια σου και ασε τα q3 και q5 να τα χαιρονται αυτοί που τα έχουν .
                      με 20000 ευρω παιρνεις τωραεργαλειο και τα υπολοιπα 17000 αστα στην ακρη θα χρειαστουν
                      οι καιροι αλλαξανε ρεεεεεεε ας ξυπνησουμεεε
                      εγω ειμαι απο επαρχια και παντα εβλεπα αυτα τα passat 20tdi και αλλα να ερχονται για να προωθουν προιοντα των εταιριων τους
                      ηταν σαν την μυγια μες στο γαλα σαν να ηρθε κανενας πρωθυπουργος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Volvo S60...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Πολυ καλη λυση το V60,αν δεν θελεις οπωσδηποτε 4χ4!Κατα τα αλλα ,θα προτεινα να εμενες λιγο ακομα με το GTI ,αν γινετε,και να περιμενεις λιγο να ερθει η Χ1 1,6Τ.Προφανως αυτο θα γινει μαζι με το f/l που ηδη ετοιμαζεται.Προσωπικα δε θα πηγαινα σε MINI γιατι θεωρω οτι ποιοτικα υστερουν,και δεν αναφερομαι στα πλαστικα μονο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            octavia699 last edited by

                            Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:

                            Lada Niva??????????????????????

                            den boreis na fantasteis ti tha kanei gia sena....ola ta lefta..den spaei den xalaei kai symferei..tha xanagrapso me ellinika otan stithi to timimeno vistaaaaaa..eimai sto stisimo

                            Εργαλείο, αξιόπιστο, τέρας εκτός και διαχρονική αξία. Μόνο που με 37000€ παίρνεις 3 Niva.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                              Αυτές τις μαλακίες κάνουν όλες οι μεγάλες εταιρίες. Ποιο το νόημα να κρατάς το χρηματικό όριο στα 37.000€ και να περιορίζεις τα κυβικά στα 1600?

                              Να παραπονεθείς στον ΗR manager της εταιρίας σου ή να πληρώσεις τη διαφορά από την τσέπη σου (αν το δέχονται). Q5 το ξεχνάς επιτόπου και πας για Q3 κι αυτό ψιλογυμνό. Διαφορετικά πάρε ένα Tiguan και πες τους με τη διαφορά να σου πληρώνουν και τη βενζίνη (αν δεν το κάνουν ήδη).

                              -Ποιο το νοημα να κρατας το κοστος κατω απο τα 37Κ?

                              -Αν ησουν ο βασικος μετοχος σε εταιρεια με 100+ εταιρικα αυτοκινητα θα σε ενδιεφερε μια χαρα. Πανω απο 1600 εχεις φορολογικα θεματα και κοστη η επιχειρηση.
                              Για να ειμαι ειλικρινης εκπλησομαι που υπαρχει εταιρεια που δινει ακομα 37 χιλιαδες όριο.
                              Σε σοβαρες εταιρειες δεν παιζουν να μου πληρώνετε την διαφορα, να πάρω πιο ακριβο και να πληρωσω εγω κλπ γιατι υπαρχουν φαινομενα ακομα και διαπληκτισμων για τα εταιρικα τα οποια οπως καταλαβαινετε απευθυνονται και σε εντονα ανταγωνιστικα ατομα με budget κλπ.
                              Με οριο 37Κ ο φιλος εχει πολλες επιλογες, αν και νομιζω θα επιβαρυνεται στην φορολογικη του δηλωση το οποιο εν ετη 2012, δεν λεει.....
                              Τελος οταν παιρνεις εταιρικο δεν ρισκαρεις με μεγαλους χρονους παραδοσης, γιατι μπορει οταν ερθει το αυτοκινητο πλεον να αποτελεις παρελθον απο την επιχειρηση. Το εχω δει να συμβαινει.
                              Αρα τα ετοιμοπαραδωτα πλεονεκτουν.
                              Mini ALL4 ή Tiguan παιρνουν οι πιο πολλοι που θελουν τετρακινητο και οι δρομαδες παιζουν C180 η V60 αναλογα με το οριο.
                              Με το diesel αλλαζει το παιχνιδι και ισως οι μεγαλυτερες υπολειματικες αξιες να βελτιωσουν τα μισθωματα, αν και προβλεπω οτι με το νεο φορολογικο οι επιχειρησεις θα παψουν να εχουν φορολογικες ωφελειες απο εταιρικα,berry κλπ γιατι για να εχουν παροχες πεφτει στο τραπεζι ο 13ος και ο 14ος μισθος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Αυτό ακριβώς ήταν το point μου. Εφόσον ταβάνι είναι τα 1600κε για τους λόγους που προανέφερες, έπρεπε να πέφτει και το ποσό και να μην υψηλό για τα μάτια του κόσμου. Για μένα τα εταιρικά έπρεπε να είναι 1400κε για όλους και απλά να παίζει από 12-14.000 τιμή για τους χαμηλόβαθμους, έως και 25-28.000€ για τους υψηλόβαθμους. 1000αρια και 1200αρια μόνο για πωλητές κτλ. Έχοντας αναλάβει αντίστοιχο project σε εταιρία με 40+ εταιρικά ξέρω ότι αυτό ήταν το πιο συμφέρον σενάριο...απλά κανείς δεν ήθελε να αποχωρηστεί τα Α4-Ε200 κτλ και μιλάμε και για 3 χρόνια πριν αυτό, που ήταν ακόμα παχιές οι αγελάδες...

                                πχ

                                assistant manager---> C4 1.4
                                manager---> Leon 1.4 tsi
                                director---> Giulietta 1.4 multiair, Golf 160tsi

                                Κάτι ριμάδια Α3 1.4 125tfsi με 600+ μίσθωμα είναι εκτός τόπου και χρόνου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                  Αυτό ακριβώς ήταν το point μου. Εφόσον ταβάνι είναι τα 1600κε για τους λόγους που προανέφερες, έπρεπε να πέφτει και το ποσό και να μην υψηλό για τα μάτια του κόσμου. Για μένα τα εταιρικά έπρεπε να είναι 1400κε για όλους και απλά να παίζει από 12-14.000 τιμή για τους χαμηλόβαθμους, έως και 25-28.000€ για τους υψηλόβαθμους. 1000αρια και 1200αρια μόνο για πωλητές κτλ. Έχοντας αναλάβει αντίστοιχο project σε εταιρία με 40+ εταιρικά ξέρω ότι αυτό ήταν το πιο συμφέρον σενάριο...απλά κανείς δεν ήθελε να αποχωρηστεί τα Α4-Ε200 κτλ και μιλάμε και για 3 χρόνια πριν αυτό, που ήταν ακόμα παχιές οι αγελάδες...

                                  πχ

                                  assistant manager---> C4 1.4
                                  manager---> Leon 1.4 tsi
                                  director---> Giulietta 1.4 multiair, Golf 160tsi

                                  Κάτι ριμάδια Α3 1.4 125tfsi με 600+ μίσθωμα είναι εκτός τόπου και χρόνου...

                                  Πλέον αποχωριζονται A4 και E200 για οctavia 1.4 και λένε και ευχαριστώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yianni_tsi last edited by

                                    Το αυτοκίνητο θα είναι εταιρικό, αλλά θα είναι στο όνομά μου. Απλά θα το αγοράσει η εταιρία. Όλα τα έξοδα θα είναι δικά μου πια. Στο τέλος της 4ετίας, ή το δίνω πίσω (αν είμαι ακόμα εκεί) ή το πουλάω και πάω για άλλο. Να σημειώσω πως δεν θα μπορώ να το πουλήσω άμεσα γιατί θα έχει παρακράτηση από τη τράπεζα καθώς θα αγοραστεί με δόσεις. Κατι το οποίο θα ανεβάσει κι άλλο τη τιμή με τους τόκους που θα προκύψουν. Είναι λίγο περίεργο το σενάριο.
                                    Το θέμα παίρνω κάτι πιο φτηνό και κρατάω τα χρήματα, δεν παίζει. Έχει ερωτηθεί από συναδέλφους.
                                    C 180 και Volvo δεν νομίζω πως μου ταιριάζουν. Αντιπαθώ και τα 3 όγκων γενικά. Το Country πήγα και το είδα το πρωί αλλά κάπου στράβωσα. Δεν ξέρω, δεν το περίμενα έτσι. Χώρους για 4 έχει πάντως.
                                    Το Tiguan έχει 3+ μήνες παράδοση εκτός αν βρεις κάποιο απο ακύρωση. δύσκολο γιατί πλέον τα πιο πολλά που κλείνονται είναι 4χ2.
                                    Τι μένει λοιπόν;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • limited_one
                                      limited_one moderator last edited by

                                      το σενάριο δεν κατάλαβα καλά...
                                      αν π.χ. παραιτηθείς το αυτοκίνητο είναι δικό σου και απλά συνεχίζεις εσύ να πληρώνεις?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Y
                                        yianni_tsi last edited by

                                        Ο χρήστης limited_one έγραψε:
                                        το σενάριο δεν κατάλαβα καλά...
                                        αν π.χ. παραιτηθείς το αυτοκίνητο είναι δικό σου και απλά συνεχίζεις εσύ να πληρώνεις?

                                        Ακριβώς ή το δίνω στην εταιρία

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Τι κουκουρούκου πολιτική είναι αυτή? Πολυεθνική το κάνει αυτό?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sprsk
                                            sprsk last edited by

                                            Μην κολλάτε με τα 37,000 δεν είναι πρόβλημα για την εταιρεία . Το πρόβλημα είναι φοροαπαλλαγή .
                                            Γιαυτό το 1,6 .
                                            Το ίδιο κάνουν όλες οι εταιρείες . Πάνε περίπατο τα 2000 + κυβικά των leasing

                                            Ο χρήστης Yianni_TSI έγραψε:
                                            Όλα τα έξοδα θα είναι δικά μου πια.
                                            C 180 και Volvo δεν νομίζω πως μου ταιριάζουν. Αντιπαθώ και τα 3 όγκων γενικά. Το Country πήγα και το είδα το πρωί αλλά κάπου στράβωσα. Δεν ξέρω, δεν το περίμενα έτσι. Χώρους για 4 έχει πάντως.
                                            Το Tiguan έχει 3+ μήνες παράδοση εκτός αν βρεις κάποιο απο ακύρωση.

                                            1η λύση Full extra QQ+2 με τον εξαιρετικό 1.6 dci . ( μιάς και θα πληρώνσεις τα έξοδα )
                                            2η λύση Tiguan ( αν περιμένεις )
                                            2η λύση SEDAN .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr