-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Στη λίστα δεν είδα ΑΥΤΌ! http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=103&article=2834.ΠΑΡΑΛΕΙΨΗΕχεις δικιο... Απλως, αφενως καπου αναφερω οτι η λιστα περιλαμβανει 'συμπυκνωμενες' τις δυο δεκαετιες, κυριως απο τα τελη 80's και αρχες 90's, και πιο συγκεκριμενα επιλογες 88'-92', οπου υπηρχαν διαθεσιμα στην αγορα ταυτοχρονα, και τα μεν παλαιοτερα, αλλα και τα δε νεοτερα.
Σαφεστατα λειπει και το επισης ενδιαφερον Primera 2.0 GT 150ps, οπως και το Mitsubishi Galant Turbo, αλλα δυστυχως το δημοψηφισμα εχει οριο ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ μονο επιλογων, και προσπαθησα να επιλεξω τα πιο δημοφιλη.
Εαν υπαρχει δυνατοτητα, (θα ρωτησω τους mods) να 'ανοιξει' λιγο το οριο, θα τα προσθεσω και αυτα...@mikegr
Η 164V6 Turbo, ηταν μεγαλυτερη κατηγορια, αλλα εχω βαλει απο την AR την 75 Τurbo America, η οποια ηταν και διαθεσιμη
στην Ελληνικη αγορα. (και η οποια απεσπασε την ψηφο μου, απο τις δυο συνολικα... Ποιος αλλος την επελεξε αραγε?)@dstou
Oπως ανεφερα και στον Giorgosvet, λογω περιορισμου σε maximum 15 επιλογες, καποια λιγοτερο δημοφιλη στην χωρα μας εμειναν απ'εξω δυστυχως. Για την Rover ειχα επιλεξει το μαλλον σπανιο Montego Turbo 152ps, αλλα οπως και τα αλλα δυο Ιαπωνικα 'τσεκουρωθηκε'.
To 620ti παρουσιαστηκε παρεπιπτοντως το 1994. Η λιστα περιλαμβανει μοντελα 88'-92'...
Το Mazda 626 GT 140ps με το χαρακτηριστικο αυτοκολλητακι '4ws' aka 4 wheel steering, και τους πισω τροχους να στριβουν υπο μικρη γωνια, σε αντιθετη φορά με τους μπροστινους!, ηταν ετσι κι αλλιως αρκετα 'μελατο' σε δυναμικα χαρακτηριστικα, για να τα βαλει με τα υπολοιπα της λιστας... -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Εγώ ψήφισα την Lancia. Είχα τη χαρά να βρεθώ μια φορά, έστω και για λίγο πίσω από το τιμόνι και απλά .
Cosworth, και BMW έχω οδηγήσει επίσης, αλλά η μεν BMW ήταν μετατροπή (περίεργο ... ) το δε Sierra, απλά άθλιο πέρα από το μοτέρ.Ηταν τοσο χαλια οδηγικα? Το πισωκινητο 204ps ή το 4χ4 220ps ειχες οδηγησει? Θυμασαι/ξερεις μηπως αν ηταν μετατροπη, γιατι και αυτα, τα περισσοτερα στην Ελλαδα, απο τροπετα τα ειχαν φτιαξει...Kαποια απο αυτα ηταν και κακες μετατροπες.
Παντως εκεινη την εποχη, περα απο τους 4τροχους, και ο ξενος τυπος, για το 4κινητο τουλαχιστον ειχε γραψει καλα σχολια... -
Πάντως (μιας και δεν θεωρώ την Delta μεσαίο), η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν το Galant...
Μου άρεσε πολύ αυτό το αυτοκίνητο (μέσα από τις σελίδες του περιοδικού βέβαια, δεν το είχα πετύχει ποτέ - μιλάμε για τη γρήγορη έκδοση)..._
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
και οι μάστορες έμαθαν πως να αλλάζουν φλάντζες κεφαλής.
Tέρμα άκυρο το σχόλιο για τις φλάντζες στο 620, στα τετρακύλινδρα σειράς Κ που δεν φόρεσε ποτέ γινόταν ο χαμός.
Επίσης ποιος κολλάει με το ποιος ανοίγει ένα θέμα, είναι δυνατόν ? Με το ότι η λίστα δεν είναι πλήρης έκανα σχόλιο και συμπλήρωσα μερικά μοντελάκια. Και το Μάζντα Ζίντος θα μπορούσε να μπει μέσα, αλλά λείπει. Το Χρώμα μας μάρανε.
To ποιος ανοίγει το θέμα δεν πήγαινε σε σένα.
Για το 620 αναφέρομαι στο ti με τα 200 άλογα αν δεν κάνω λάθος. Οσα έχω δει , είχαν θέμα με τη φλάντζα. Μπορεί όμως και να είμαι κακεντρεχής και να έτυχε. Για το άλλο όμως έχεις ένσταση ;Εγώ ψήφισα την Lancia. Είχα τη χαρά να βρεθώ μια φορά, έστω και για λίγο πίσω από το τιμόνι και απλά .
Cosworth, και BMW έχω οδηγήσει επίσης, αλλά η μεν BMW ήταν μετατροπή (περίεργο ... ) το δε Sierra, απλά άθλιο πέρα από το μοτέρ.Ηταν τοσο χαλια οδηγικα? Το πισωκινητο 204ps ή το 4χ4 220ps ειχες οδηγησει? Θυμασαι/ξερεις μηπως αν ηταν μετατροπη, γιατι και αυτα, τα περισσοτερα στην Ελλαδα, απο τροπετα τα ειχαν φτιαξει...Kαποια απο αυτα ηταν και κακες μετατροπες.
Παντως εκεινη την εποχη, περα απο τους 4τροχους, και ο ξενος τυπος, για το 4κινητο τουλαχιστον ειχε γραψει καλα σχολια...Αν είχα βρει γνήσιο cosworth, θα είχα κερδίσει και το Τζόκερ. Μετατροπή ήταν, πισωκίνητο, το 'κοντό' σκάφος, και το μοτέρ με το κόκκινο καπάκι. Νορμάλ δεν ξέρω πόσα έβγαζε, και δεν νομίζω να υπάρχει και κανένα απείραχτο. Τιμόνι ψιλο κουκουρούκου, σασμάν μέτριο, τα φρένα ήταν after market και είχαν καλή αίσθηση και απόδοση. Πέρα από το γκάζι του κινητήρα, δεν είχε και τίποτα άλλο που να αξίζει να θυμάσαι.
Είχα συνέχεια όμως την αίσθηση πως με περιμένει να κάνω μλκία για να μου την φέρει. Στο φανάρι όμως απλά δεν μάσαγες ότι και να καθόταν δίπλα.Την αίσθηση μου ,την επιβεβαίωσε ο κάτοχος λίγο αργότερα, όταν το τύλιξε γύρω από ένα δέντρο...
Το πλαίσιο αν θυμάμαι καλά ήταν ακριβώς το ίδιο και στα απλά, γι αυτό και ήταν πολύ εύκολη η μετατροπή, και μάλιστα ήταν θάνατος για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα σε περίπτωση σύγκρουσης. Πολύ θα ήθελα πάντως να δω αυτό το μοτέρ σ ένα πισωκίνητο focus . -
Κίκιζα, άμα το Χρώμα είναι μεσαίο, σπορ και πυροβόλο, εγώ είμαι ερυθρόδερμος, αόμματος και προαλείφομαι και για νέος πάπας της Ρώμης. Μεσαίο Φίατ τω καιρώ εκείνο ήτο το Ρεγκάτα, μια κούτα και μισή, παγκοσμίως γνωστή για τους χώρους που προσέφερε και μόνο. Βάλτο έστω και τώρα άμα μπαίνει, να ξαναμπεί κάποιος να το φηφίσει να γελάσει και το παρδαλό.
Επίσης, το Πριμέρα δεν μπορεί να θεωρηθεί σπορ και πυροβόλο, ούτε το Βόλβο 440 με τα 120 ημιάγρια άτια κι ας είναι τούρμπο, το Ζίντος του 1992 με τον V6 με έπειθε περισσότερο, αλλά και το 626 2.2 AWS, πολύ περισσότερο το Ιντέγκρα με τη Βιτεκάρα και τα 160 ατμάλογα από 1.600 κυβικά ή το Πρελούντ AWS.
Και για το Σύνκρο δυσκολεύομαι να το αποδεχτώ, αλλά δεν επιμένω γιατί δεν το γνωρίζω καλά.
Το Σιέρα το 4χ4 ήτανε καλό για την εποχή του.ΥΓ. Πεζοδρομιοκυνηγό δεν μπορώ να πω το 620, το αμάξι δεν ήτανε κακό. Υπήρχαν και καλύτερα, αλλά μέσο όρο θα τον έλεγα. Είχε μερικά αναβαθμισμένα εξαρτήματα επάνω του.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στη λίστα δεν είδα ΑΥΤΌ! http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=103&article=2834.ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ
@mikegr
Η 164V6 Turbo, ηταν μεγαλυτερη κατηγορια, αλλα εχω βαλει απο την AR την 75 Τurbo America, η οποια ηταν και διαθεσιμη
στην Ελληνικη αγορα. (και η οποια απεσπασε την ψηφο μου, απο τις δυο συνολικα... Ποιος αλλος την επελεξε αραγε?)ναι αλλα η 164 ηταν θεα πολυ μπροστα...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κίκιζα, άμα το Χρώμα είναι μεσαίο, σπορ και πυροβόλο, εγώ είμαι ερυθρόδερμος, αόμματος και προαλείφομαι και για νέος πάπας της Ρώμης. Μεσαίο Φίατ τω καιρώ εκείνο ήτο το Ρεγκάτα, μια κούτα και μισή, παγκοσμίως γνωστή για τους χώρους που προσέφερε και μόνο. Βάλτο έστω και τώρα άμα μπαίνει, να ξαναμπεί κάποιος να το φηφίσει να γελάσει και το παρδαλό.
Επίσης, το Πριμέρα δεν μπορεί να θεωρηθεί σπορ και πυροβόλο, ούτε το Βόλβο 440 με τα 120 ημιάγρια άτια κι ας είναι τούρμπο, το Ζίντος του 1992 με τον V6 με έπειθε περισσότερο, αλλά και το 626 2.2 AWS, πολύ περισσότερο το Ιντέγκρα με τη Βιτεκάρα και τα 160 ατμάλογα από 1.600 κυβικά ή το Πρελούντ AWS.
Και για το Σύνκρο δυσκολεύομαι να το αποδεχτώ, αλλά δεν επιμένω γιατί δεν το γνωρίζω καλά.
Το Σιέρα το 4χ4 ήτανε καλό για την εποχή του.ΥΓ. Πεζοδρομιοκυνηγό δεν μπορώ να πω το 620, το αμάξι δεν ήτανε κακό. Υπήρχαν και καλύτερα, αλλά μέσο όρο θα τον έλεγα. Είχε μερικά αναβαθμισμένα εξαρτήματα επάνω του.
Συμφωνω, μονο που το Regata δεν ειχε γρηγορη εκδοση αντιστοιχη με τα αυτοκινητα της λιστας, οποτε και εβαλα το Croma Turbo i.e. Βεβαια μιας και το αναφερεις, αφου εβαλα Delta Integrale, ισως να ειναι πιο ταιριαστο να αντικαταστησω την Croma, με το 2λιτρο Tipo i.e 16V. Ή μηπως να βαλω την Dedra Integrale (που απ' οσω γνωριζω ομως δεν εισηχθει στην χωρα...) και η λιστα πλεον να ειναι(?) ΑΠΟΛΥΤΩΣ συμβατη με τους ορους 'μεσαιο σπορ πυροβολο'? Oπως καταλαβαινεις, με δεδομενες και τις συνθηκες στην χωρα μας εκεινη την εποχη, δεν μπορω να βαλω επακριβως οτι ηταν στην ιδια ακριβως κατηγορια (για την Dedra λεω, αλλα και την Regata πχ...), αλλα τουλαχιστον οτι κοντινοτερο, ειδαμε στην Ελλαδα, και υποστηριζοταν απο Ελληνικα συνεργεια.
Το Primera GT μια χαρα σπορ πυροβολο ηταν, οπως και η carina E GT. Βλεπεις τοτε τα βαρη τους δεν ξεπερνουσαν τα 1200κιλα, οποτε τα 150αλογα, μπορουσαν να κινησουν πραγματικα γρηγορα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, εφοσον ο χειριστης ηξερε φυσικα τον τροπο. Το integra επισης ΔΕΝ εισηχθει ως 4-5πορτο με 160αλογα απ' οσο γνριζω. Η λιστα περιλαμβανει αυτοκινητα με επισημη υποστηριξη εκεινη την εποχη, στην Ελληνικη αγορα, θυμιζω... -
Ούτε η Delta ούτε το Tipo αλλά ούτε και το Croma είναι μεσαία.
-
Μα δεν ειπα το αντιθετο, απλα ειπα οτι σε συνδυασμο με το τι εισηχθει στην χωρα μας, αλλα και με τις κοντινοτερες -εαν οχι ιδιες- εκδοσεις που διεθεταν οι κατασκευαστες σε παρομοια δυναμικα χαρακτηριστικα, επελεξα και τα αντιστοιχα, Delta Integrale (αντι Dedra Integrale) και Croma Turbo (αντι Regata...70 , ή Tempra 2.0-115ps...).
Iσως το πιο 'δικαιο' για την Fiat θα ειναι, στην θεση του Croma Turbo, να βαλω το 2λιτρο Tipo i.e 16V 150ps, απλα εχω την αισθηση οτι το Croma, παροτι λιγοτερο σπορ, πρεπει να ηταν -και λογω turbo- ταχυτερο παντου απο το tipo, και αρα πιο
ανταγωνιστικο με τα υπολοιπα της λιστας... -
Saab 900 γιατί με αυτό μεγάλωσα
-
Είστε σίγουροι ότι για την Αλφα 75 το τούρμπο και αμέρικα πάνε μαζί;; Νόμιζα ότι αμέρικα ήταν η τρίλιτρη.
Απορρίπτω τα ιταλικά της εποχής γιατί αν και μου αρέσαν δεν θα ήθελα να ζω μαζί τους (αν και οι (πληθυντικός) integrale που είχε ένας φίλος ήταν εξαιρετικά αυτοκίνητα). Και τα γαλλικά του τότε δεν τα ήθελα από κοντά. Απορρίπτω και όλα τα προσθιοκίνητα. Το Sierra πολύ καλό εργαλείο αλλά απευθυνόταν σε πιο χυδαίες καταστάσεις και ανθρώπους....Το Opel δεν στέκει όταν υπάρχουν και premium, ούτε το VW. To Audi δεν το υπολόγιζα, η quattrila είχε ξεφτίσει κάπως να και θαύμαζα το εσωτερικό της. Η φτερουγάτη Mercedes θυμάμαι με ενθουσίαζε τότε αλλά η μάρκα ήταν παππουδίστικη και η Ε36 ήταν πιο φρέσκια και πιο όμορφη. Οπότε θα ψηφίσω την BMW 325 που ήταν και γρήγορη και καλοφτιαγμένη και όμορφη και και και.... νομίζω πολύ ολοκληρωμένη πρόταση γενικότερα (και ήταν κι εξακύλινδρη). Αν και αν θυμάμαι καλά είχε ένα θεματάκι με έλλειψη ροπής στις χαμηλομεσαίες που η επόμενη έκδοση κινητήρα την αντιμετώπισε μεν, με ταυτόχρονη όμως μείωση της μέγιστης ισχύος στους 171 δε... μέχρι να έρθει η παραπέρα έκδοση που είχε και 192 και ροπές. -
Γιατρέ μου αν απορρίπτεις του Ιταλούς λόγω αξιοπιστίας, καλά θα κάνεις να πας σε Ιάπωνες και μόνο!
-
@onyx
Η ονομασια 'Αmerica' στην 75 Τurbo, προεκυψε απο την τοποθετηση προφυλακτηρων εμπρος πισω, τυπου φυσαρμονικα, προφανως απο την 3λιτρη V6 75 η οποια και πηγε Αμερικη, (με την ονομασια 'milano')με αυτους τους προφυλακτηρες, ενδεχομενως για να πληρει τις αντιστοιχες νορμες ασφαλειας που εκει ειχαν θεσπιστει.
Παραθετω και φωτο για να δεις καλυτερα και τους προφυλακτηρες της America...Ο Alba Parietti πιθανοτατα γνωριζει περισσοτερα επι του θεματος, και εαν θελει θα προσθεσει/διορθωσει
πανω στα παραπανω...
Tωρα στα της συμβιωσης, περι ορεξεως... Παντως απ' οσο ξερω, εχω ακουσει, διαβασει, εκεινη την εποχη, μην θεωρεις
και σιγουρη την υπεροχη σε επιπεδο αξιοπιστιας της Ε36 ειδικα στις πρωτες παρτιδες.
Το μονο Γερμανικο απο αυτα της λιστας εκεινη την εποχη που υπερισχυε αισθητα σε ποιοτητα, αξιοπιστια, ηταν το Audi, παροτι βεβαια αρκετα 'μελατο' σε επιπεδο επιδοσεων, παντα σε σχεση φυσικα με τις δυνατοτητες των περισσοτερων ανταγωνιστικων μοντελων.
Οσο για τα Opel, VW, που αναφερεις, αν δεν τα εβαζα, η λιστα, με αυτη την...premium λογικη , δεν θα επρεπε να εχει τιποτε αλλο εκτος απο Merc, Bmw, Audi, ισως και Saab... -
έχω 2 επιλογές...το σιέρα κόσγουορθ και φυσικά την δέλτα. Ψήφισα το πρώτο διότι θυμάμαι τον εαυτό μου να έχει γεμίσει τα βιβλία στο λύκειο με τα γράμματα RS! (εσκορτ μκ2 πρώτη αγάπη... ).
(Επειδή βέβαια τα μπικικίνια δεν θα με φτάνανε τότε να το αποκτήσω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα, επέλεξα ένα φθηνό τουρμπάκι -scoupe gt- έτσι για να είμαι και εγώ γρήγορος και παράλληλα...πεζοδρομιοκυνηγός! ) -
Easy.
Integrale. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είστε σίγουροι ότι για την Αλφα 75 το τούρμπο και αμέρικα πάνε μαζί;; Νόμιζα ότι αμέρικα ήταν η τρίλιτρη.σωστα νομιζω οτι νομιζεις η αμερικα ηταν τριλιτρη ατμοσφαιρα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@onyx
Η ονομασια 'Αmerica' στην 75 Τurbo, προεκυψε απο την τοποθετηση προφυλακτηρων εμπρος πισω, τυπου φυσαρμονικα, προφανως απο την 3λιτρη V6 75 η οποια και πηγε Αμερικη, (με την ονομασια 'milano')με αυτους τους προφυλακτηρες, ενδεχομενως για να πληρει τις αντιστοιχες νορμες ασφαλειας που εκει ειχαν θεσπιστει.
Παραθετω και φωτο για να δεις καλυτερα και τους προφυλακτηρες της America...Σωστά.Το 1987 οι ευρωπαϊκές εκδόσεις 1,8 turbo και 3,0V6 της πρώτης σειράς της 75 απέκτησαν το προσωνύμιο America επ'ευκαιρία της εισόδου του μοντέλου στη βορειοαμερικάνικη αγορά,με το οποίο μοιράζονταν την καροσσερία (US bumps-διακοσμητικές φούστες)και το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Το 1990 με την εμφάνιση της δεύτερης σειράς του μοντέλου αμφότερες οι 1,8 turbo και 3,0V6 άλλαξαν το προσωνύμιο America με αυτό του quadrifoglio verde.Η turbo απέκτησε 10 επιπλέον άλογα και για πρώτη φορά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα.
Ελαφρώς άσχετο.
Μολονότι μιλάμε για ελληνική αγορά,να ένα αξιόλογο μοντέλο, που θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά ΤΟΤΕ.... και θα ήμουν ευτυχής αν μου είχε ξεμείνει μέχρι σήμερα στα χέρια.
Βmw e30 320is,κατασκευασμένο ειδικά για την ιταλική αγορά σε serie limitata,με τον κινητήρα S14 της M3 στα δύο λίτρα,προκειμένου να αποφευχθεί ο σκόπελος του ιταλικού ΦΠΑ 36% στα αυτοκίνητα άνω των δύο λίτρων (αποτέλεσμα η 'μικρή ιταλική' Μ3 να κσοτίζει το 1990 2,7 εκατομύρια δραχμές έναντι 5 της 'μεγάλης' Μ3).
http://imageshack.us/photo/my-images/404/320is.jpg/Και για όποιον ενδιαφέρεται....
http://www.m3-320is.it/frame.htm -
Ιntegrale. Ότι πιό ολοκληρωμένο για την εποχή και σε αγωνιστικό επίπεδο.
Ειχε πάθει την πλάκα του ο Αποστολάκης θυμάμαι όταν την πήρε. Δεν είχε άδικο!
Ο Κ.Κ είχε μια λαδί απ'ότι ξέρω. -
Κυπαρισσί ήταν του ΚΚ.
-
Εγω γιατι θυμαμαι μπλε 8V?
Mεσαία σπόρ "πυροβόλα" τέλη 80's αρχές 90's