-
CROSS UP!
-
Κίκιζα τα ίδια που έχει η GT προ-facelift, έχει από Dynamic και πάνω εκδόσεις και το 1.2 76 hp.Μόνο η βασική δεν έχει τα ίδια, όπως γίνεται και στο Clio με την expression παλιά, more τώρα.
Στο μετά facelift-GT το εσωτερικό του ξεφεύγει ακόμη περισσότερο πλέον σε ποιότητα.
Για τις απλές εκδόσεις του facelift δημοσίευσα πιο πάνω το εσωτερίκο!
Του GT/Gordini είναι οι παρακάτω: -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Moνο που στα συγκεριμενα αποσπασματα, δοκιμαζουν την ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ, και με διαφορετικης ποιοτητας υλικα στο εσωτερικο.
Δεν αναφερθηκα στο GT των 100ιππων με αρχικη τιμη 13,500ευρω, αλλα στο twingo 1.2/76ps...Βλέπεις τί παθαίνεις όταν δεν έχεις ιδία γνώση; Τα ίδια υλικά είναι στο εσωτερικό των Dynamique και GT.
Dynamique
GT
Με τις υγείες σου.
Τέλος του από εμένα.
edit: Με πρόλαβε ο φίλος samatistas.
-
@Ernani: και οι Photos που ανέβασες το αδικούν. Ετσι ήταν το 2007.
Το 2011 το πριν το facelift είχε ένα κομμάτι δέρμα όπως τα facelift πάνω από το πίνακα οργάνων και ημιδερμάτινα καθίσματα, piano black εσωτερικό και άλλο ηχοσύστημα. Από τη dynamic και πάνω όλα αυτά. Αλλο που η κεντρική αντιπροσωπεία και δεν τα προβάλλει.Edit:
Ετσι ήταν από τέλη 2010/11 μέσα από dynamic και πάνω:
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αποδέχεστε ότι το UP είναι φανερά το καλύτερο της κατηγορίας.
Τιμή μας μάλιστα που η VW μας δίνει τη σπάνια ευκαιρία να το αγοράσουμε. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
ψιθυρίζεται από πολλούς δημοσιογράφους κ ανθρώπους της αγοράς πως οι γερμανοι (+bmw+ mercedes) αρχίζουν να δειχνουν αλλαζονεία κ διάθεση να πηδηξουν όλη την αγορά, ακομα κ σε κατηγορίες που δεν παίζαν πριν λίγα χρόνια, όπου τωρα μπαινουν κ αποκτάνε τρομερά ποσοστά! (δικαιως ή αδικως δεν εχει σημασία)
Τέτοια αλαζονεία έδειχνε η Μπεμβέ πριν μερικά χρονάκια και μπήκε στη Ρόβερ, όπου είχε πατήσει (μικρό) πόδι η Χόντα πριν από αυτή αλλά δεν το προχώραγε παρακάτω γιατί είδε με τι ζόμπι έμπλεξε. Στο τέλος το εξυπνοπούλι έχασε το σύνολο της επένδυσής του και έφυγε νύχτα.
Ανάλογη, ίσως και μεγαλύτερη αλαζονεία, έδειξε και η Μερσεντέ με την Σμαρτ, και προχώρησε μόνη της το πρότζεκτ ακόμα και όταν λάκησε η Σουότς (ο πνευματικός πατέρας του). Ακόμα μετράει ζημίες.
Αντίστοιχα μπήκε το ίδιο ορεξάτη συστήνοντας διηπειρωτική συμμαχία με την Κράισλερ και την Μιτσουμπίσι και κάνοντας τον γκαουλάιτερ μέχρι που έφυγε ξανά νύχτα.Εν κατακλείδι, μαγκιά δεν είναι να πουλάς, αλλά να πουλάς με κέρδος.
λες και η φιατ να την πουλέψει?
-
πόσο ελεύθερο χρόνο παίζει να έχει αυτός ο άνθρωπος...
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@Ernani: και οι Photos που ανέβασες το αδικούν. Ετσι ήταν το 2007.
Το 2011 το πριν το facelift είχε ένα κομμάτι δέρμα όπως τα facelift πάνω από το πίνακα οργάνων και ημιδερμάτινα καθίσματα, piano black εσωτερικό και άλλο ηχοσύστημα. Από τη dynamic και πάνω όλα αυτά. Αλλο που η κεντρική αντιπροσωπεία και δεν τα προβάλλει.Edit:
Ετσι ήταν από τέλη 2010/11 μέσα από dynamic και πάνω:
Μονο αν το κομματι δερμα εχει το σημα της VW υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να επιτραπει η πωληση του Twingo
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@Ernani: και οι Photos που ανέβασες το αδικούν. Ετσι ήταν το 2007.Ανέβασα επίτηδες τις φωτογραφίες των δυο review από το ίδιο site (το review που παρέθεσε αρχικά ο Γρηγόρης και μετά αυτό που έβαλα εγώ). Ο νοών... νοείτω.
-
Toυ Γρηγορη ειναι το εγκυρο!!!!!!
-
Cross Up!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Cross Up!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Cross Up!
Ανεξάρτητη ανάρτηση καθώς και φρένα και στους 4 τροχούς, διαθέσιμο σε συνδυασμό εξωτερικών χρωμάτων (στη παρόν φώτο βλέπουμε το ασημί με το πράσινο εμπνευσμένο από το British Racing Green) και προσεγμένη ποιότητα μετάλλων και πλαστικών.
Σημαντική επίσης είναι η τεχνολογία που εφαρμόζεται όπου ο κάθε τροχός μπορεί να στρίψει ανεξάρτητα, κάνοντας το όχημα πιο ευέλικτο...ιδιαίτερα στο παρκάρισμα.
Τέλος, έχει runflat ελαστικά από καουτσούκ που είναι φθηνά στην αντικατάσταση.
-
Και με γαλβανιζε αμαξωμα.......
Α, με συνθετικη οροφη, πρωτογνωρη στην κατηγορια -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Και με γαλβανιζε αμαξωμα.......
Α, με συνθετικη οροφη, πρωτογνωρη στην κατηγοριαΚαι μη ξεχάσουμε την μηχανικά ανοιγώμενη οροφή.
Η επιλογή του πλαστικού είναι μελετημένη, ώστε να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Moνο που στα συγκεριμενα αποσπασματα, δοκιμαζουν την ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ, και με διαφορετικης ποιοτητας υλικα στο εσωτερικο.
Δεν αναφερθηκα στο GT των 100ιππων με αρχικη τιμη 13,500ευρω, αλλα στο twingo 1.2/76ps...Βλέπεις τί παθαίνεις όταν δεν έχεις ιδία γνώση; Τα ίδια υλικά είναι στο εσωτερικό των Dynamique και GT.
Το κοστος της εκδοσης Dynamique απο που ξεκιναει ομως τιμολογιακα? Προφανως και η δοκιμη του Autoexpress ειχε την βασικοτερη εκδοση expression, αναλογη σε τιμη/εκδοση/κοστους με το up! των 75 ιππων...Επιπλεον ακομα και ιδια να ειναι τα υλικα σε ολες τις εκδοσεις, και απο την βασικη τιμη, τι νσ κσνουμε που το up! φερεται να εχει καλυτερα υλικα ποιοτητας, αλλα και καλυτερη θεση οδηγησης, καλυτρη εργονομια, καλυτερη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης...
Δεν σημαινει οτι το twingo ειναι για τα μπαζα, απλως οτι το up! ειναι καλυτερο στους συγκεκριμενους τομεις που προανεφερα
(οχι στα οδηγικα χαρακτηριστικα, παρα μονο σε βελτιωμενη αποσβεση αναρτησης...)
Αν θες το αντιλαμβανεσαι, δεν θελεις, δεν πειραζει, καλη καρδια... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Cross Up!
Ωραιο τοπικ.. Συνεχιστε..
-
Καλά να πάθει το VAG, το είχε παρακάνει με την αλαζονεία του.
-
Αν σκοτωνανε την τιμη (που σιγα μη το κανουν) θα ηταν ενα αξιοπρεπες αμαξι για να κανεις την δουλεια σου μεσα στην πολη. Αλλα θα ειχες μαζι πολλα λεξοτανιλ για να ανεχτεις τις κραυγαλεες ελλειψεις...
Αν πανε να το κανουν και μοδατο/γρηγορο/νεανικο/crossατο εχουν να φανε πολλες ντοματες.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Moνο που στα συγκεριμενα αποσπασματα, δοκιμαζουν την ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ, και με διαφορετικης ποιοτητας υλικα στο εσωτερικο.
Δεν αναφερθηκα στο GT των 100ιππων με αρχικη τιμη 13,500ευρω, αλλα στο twingo 1.2/76ps...Βλέπεις τί παθαίνεις όταν δεν έχεις ιδία γνώση; Τα ίδια υλικά είναι στο εσωτερικό των Dynamique και GT.
Το κοστος της εκδοσης Dynamique απο που ξεκιναει ομως τιμολογιακα? Προφανως και η δοκιμη του Autoexpress ειχε την βασικοτερη εκδοση expression, αναλογη σε τιμη/εκδοση/κοστους με το up! των 75 ιππων...Επιπλεον ακομα και ιδια να ειναι τα υλικα σε ολες τις εκδοσεις, και απο την βασικη τιμη, τι νσ κσνουμε που το up! φερεται να εχει καλυτερα υλικα ποιοτητας, αλλα και καλυτερη θεση οδηγησης, καλυτρη εργονομια, καλυτερη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης...
Δεν σημαινει οτι το twingo ειναι για τα μπαζα, απλως οτι το up! ειναι καλυτερο στους συγκεκριμενους τομεις που προανεφερα
(οχι στα οδηγικα χαρακτηριστικα, παρα μονο σε βελτιωμενη αποσβεση αναρτησης...)
Αν θες το αντιλαμβανεσαι, δεν θελεις, δεν πειραζει, καλη καρδια...Προφανώς και η δοκιμή έγινε με την έκδοση Dynamique. Σου υπενθυμίζω τί έβαλες:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/214968/renault_twingo.htmlΈλα, παραδέξου το, έκανες λάθος.
Cross Up!
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii