-
Mπειτε στο πιιο κάτω site kai δείτε τι έπαθε ενα 5Θ Honda HRV σε τεστ Ταράνδου
http://www.vimenn.com/?article_id=18467
και η μετάφραση
http://www.tranexp.com:2000/InterTran?t ... nor&to=engΜάλλον - μιας και δεν ξέρω σουηδικά και το link μετάφρασης δεν βοηθά- πρόκειται περί οικτρής αποτυχίας του εν λόγω αυτοκινήτου σε αυτό το τεστ.
Βέβαια δεν ξέρω αν υπάρχουν στοιχεία και για άλλα SUV αλλα το συγκεκριμένο αμάξι είναι ό,τι πιο κοντά σε κανονικό αυτοκίνητο απο πλευράς οδικής συμπεριφοράς κατα τα περιοδικά του ειδικού τύπου οπότε οι φωτογραφίες με εξέπληξαν και ανέστειλαν την όρεξή μου για το εν λόγω οχημα.
Μάλλον θα κάνω και άλλη οικονομία για το Forester 2.0X....
Λεωνίδας
-
Mπειτε στο πιιο κάτω site kai δείτε τι έπαθε ενα 5Θ Honda HRV σε τεστ Ταράνδου
http://www.vimenn.com/?article_id=18467
και η μετάφραση
http://www.tranexp.com:2000/InterTran?t ... nor&to=engΜάλλον - μιας και δεν ξέρω σουηδικά και το link μετάφρασης δεν βοηθά- πρόκειται περί οικτρής αποτυχίας του εν λόγω αυτοκινήτου σε αυτό το τεστ.
Βέβαια δεν ξέρω αν υπάρχουν στοιχεία και για άλλα SUV αλλα το συγκεκριμένο αμάξι είναι ό,τι πιο κοντά σε κανονικό αυτοκίνητο απο πλευράς οδικής συμπεριφοράς κατα τα περιοδικά του ειδικού τύπου οπότε οι φωτογραφίες με εξέπληξαν και ανέστειλαν την όρεξή μου για το εν λόγω οχημα.
Μάλλον θα κάνω και άλλη οικονομία για το Forester 2.0X....
Λεωνίδας
-
Mπειτε στο πιιο κάτω site kai δείτε τι έπαθε ενα 5Θ Honda HRV σε τεστ Ταράνδου
http://www.vimenn.com/?article_id=18467
και η μετάφραση
http://www.tranexp.com:2000/InterTran?t ... nor&to=engΜάλλον - μιας και δεν ξέρω σουηδικά και το link μετάφρασης δεν βοηθά- πρόκειται περί οικτρής αποτυχίας του εν λόγω αυτοκινήτου σε αυτό το τεστ.
Βέβαια δεν ξέρω αν υπάρχουν στοιχεία και για άλλα SUV αλλα το συγκεκριμένο αμάξι είναι ό,τι πιο κοντά σε κανονικό αυτοκίνητο απο πλευράς οδικής συμπεριφοράς κατα τα περιοδικά του ειδικού τύπου οπότε οι φωτογραφίες με εξέπληξαν και ανέστειλαν την όρεξή μου για το εν λόγω οχημα.
Μάλλον θα κάνω και άλλη οικονομία για το Forester 2.0X....
Λεωνίδας
-
μα καλα τοσα χρονια κυκλοφορει το αμαξι.......τωρα το πειρανε χαμπαρι???
-
Κύριοι
το τεστ ταράνδου είναι μία οριακή, πολύ συγκεκριμένη διαδικασία, η οποία πρωτοέγινε απο ένα Σουηδικό περιοδικό και είναι δεδομένο ότι αδικεί αυτοκίνητα με ψηλό κέντρο βάρους, φαρδιά και τετρακίνητα, μιά και γίνεται off power!!!
Απο την άλλη υπάρχει η πιστοποιημένη δοκιμασία Lane Change (αλλαγή λωρίδας) στην οποία η δοκιμή γίνεται όπως θεωρήσει ο οδηγός ότι μπορεί να περάσει καλύτερα και το πλάτος των διαδρομών είναι αντίστοιχο του πλάτους του αυτοκινήτου.
Έχοντας συμμετάσχει και στις δύο δοκιμασίες, μπορώ να σας πω ότι το τεστ του ταράνδου κάθε άλλο παρά χαρακτηριστικό είναι, ιδίως για αυτοκίνητα με κίνηση στους 4 τροχούς. Γι' αυτά το πάτημα του γκαζιού θα μπορούσε να διορθώσει την όποια αστάθεια, αλλά δεν επιτρέπεται απο τη διαδικασία, αν δεν έχει αλλάξει απο τότε (2000) που συμμετείχα σε αυτή.
Προσωπικά δεν δίνω και μεγάλη σημασία στα αποτελέσματά της.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Προσωπικά δεν δίνω και μεγάλη σημασία στα αποτελέσματά της.
Έτσι έτσι έτσι.
Πολλά εξαιρετικά αυτοκίνητα δεν θα πέρναγαν σήμερα το test του ταράνδου. Ενδεικτικά 106 rallye, 205rallye κ.λ.π όχι επειδή θα έπαιρναν τούμπες αλλά επειδή θα έφερναν άπειρα τετ α κε.
Γενικά πάντως φανερώνει τη φιλικότητα των αυτοκινήτων στο όριο οπότε για κάποιους έχει μεγάλη σημασία. -
Ανοίγουμε μία μεγάλη συζήτηση!!!
Μην ξεχνάτε ότι το τεστ Ταράνδου έστειλε την A-Classe στα... θρανία πριν μερικά χρόνια. Και μία αντίστοιχη περίπτωση στην Αγγλία (τούμπα με 225 χλμ./ώρα) το TT πίσω στο σχεδιαστήριο.
Τελικά, για μένα και συγχωρήστε με αν κάνω λάθος, δεν υπάρχουν πλέον κακά αυτοκίνητα. Υπάρχουν απλά υπερβολικοί οδηγοί. Έχοντας οδηγήσεις ΤΤ και Α-Classe στην πρώιμη μορφή τους, μπορώ να σας πω ότι ήταν το ίδιο εκπληκτικά αυτοκίνητα με τα μετέπειτα... μεταλλαγμένα.
Όποιος περιμένει ότι θα χάσει το αυτοκίνητο με 225 και θα το επαναφέρει ή ότι αν πεταχθεί ο τάρανδος μπροστά θα καταφέρει να κάνει τον απόλυτο ελιγμό της δοκιμασίας, μάλλον γελιέται. Έμπειροι δοκιμαστές το κάνουν δεκάδες φορές πριν αποφανθούν αν το αυτοκίνητο περνά ή όχι τη δοκιμασία. Οι περισσότερες απο αυτές είναι ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ.
Είναι εκείνες οι στιγμές που θα ήθελες να έχεις 12 χέρια!!! Άλλα να κρατούν το τιμόνι, άλλα να κατεβάζουν ταχύτητες, άλλα να ενεργοποιούν - απενεργοποιούν τα συστήματα κατά βούληση, άλλα να... χειροτονούν τον τάρανδο και άλλα να συγκρατούν τον συνεπιβάτη που δεν φορά ζώνη απο το να πέσει πάνω μας.
Και εντάξει το HRV τουμπάρει με την δεδομένη ταχύτητα εισόδου των 64 χλμ./ώρα. Τα άλλα τί κάνουν; Μήπως αντιδρούν το ίδιο στα 64,1 ή στα 65; Ένα σπορτίφ μήπως γλυστρά ελεγχόμενα στα 64 και τουμπάρει - λόγω υπερπρόσφυσης - στα 34;
-
Κι εγώ δεν είμαι και τόσο βέβαιος για όλα αυτά περί ταράνδων και άλλων δαιμονιων αλλα το γεγονός οτι ολόκληρη Mercedes έλαβε αυτό το τεστ τόσο σοβαρα και μπήκε σε τόσα έξοδα με κάνει σκεπτικο...
Εν κατακλείδι η ερώτηση που πρέπει μάλλον να τεθεί είναι :
Θα αγοράζατε ένα SUV που απέτυχε στο τεστ ταράνδου?
(Προσοχη, μιλάμε για τζιποειδές και όχι για ένα κανονικό αυτοκίνητο....)
Λεωνίδας
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Θα αγοράζατε ένα SUV που απέτυχε στο τεστ ταράνδου?(Προσοχη, μιλάμε για τζιποειδές και όχι για ένα κανονικό αυτοκίνητο....)
Λεωνίδας
πιστέυω ελάχιστα SUV θα περνούσαν το τεστ. Κι από 'κανονικά' αυτοκίνητα, λιγότερα απ'όσα φανταζόμαστε
Σπύρος
-
Σε λίγο θα ζητάνε τεστ όπου θα τραβάς χειρόφρενο με 100 χλμ και δεν θα τουμπάρεις...... τι άλλο θα δούμε!!!!
Και εγώ διαφωνώ (και συμφωνώ με τον Γιάννη)......
στην διαδικασία θέλεις και φρένο και γκάζι ανάλογα το σημείο.
Το πως αποφέυγεις ένα εμπόδιο εξαρτάται από τι οδηγείς και αλλίως θα το περάσεις το εμπόδιο με sport , sedan και αλλίως με SuV ή με στενό αμάξι....
φαντάζομαι ότι πρωτού κάνεις μια τιμονιά για να αποφύγεις ένα εμπόδιο πρέπει να ξέρεις και να μπορείς να φανταστείς που θα φτάσει το αυτοκίνητο.... σε μερικές περιπτώσεις με πολλά χλμ ίσως τελικά είναι καλύτερα να κεντράρεις και να χτυπήσεις το εμπόδιο... (Εξαιρούνται οι πεζοί) αν και ο νόμος οι πεζοί έχουν προτεραιότητα σηκώνει συζήτηση για μένα...... Δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστό να απαιτούμε άπό ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να σώσει μια κατάσταση (πεζό) να απαιτούμε ότι πρέπει να φυγει εκτός δρόμου το αυτοκίνητο....Τέλος τεστ ταράνδου με 60χλμ.!!!!!!!
Σε πόλη δεν έχεις χώρο για την μανούβρα, μόνο σε λεωφόρο να σου βγεί εμπόδιο έχεις χώρο...
Τώρα για εθνικούς και επαρχιακούς οι ταχύτητες είναι πολύ μεγαλύτερες και λίγοι την γλιτώνουν από τέτοια τιμονιά......
Επισης, τα εμπόδια ζώα πεζοί συνήθως είναι κινούμενα και δεν μπορεί να προβλέψεις που είναι ο χώρος για να περάσεις......μου έχουν βγει στο δρόμο αγριογούρουνο, ιπτάμενο θηρίο, δεκαοχτούρα και γάτα σε επαρχικό δρόμο. Στο αγριογούρονο με έσωσαν τα φρένα δεν υπήρχε δυνατότητα αποφυγής ήμουν συνετός και τυχερός, στο πουλί γίγας στην ΕΟ με 140 απλά έσκυψα πέρασε ξυστά από το παμπρίζ (δες αντίδραση που πάει ο άνθρωπος) ή γάτα ατύχησε..... η δεκαοχτούρα ένθετη στο μαρσιπιέ ....
Στην σουηδία να ξέρουν ότι εκτός από το τεστ αποφυγής ταράνδου στην ελλάδα πρέπει να κάνουν και Τεστ αποφυγής κοπαδιού αιγοπροβάτων.... -
και ναι έχουμε θέμα και για τον τάρανδο.
-
Ευχαριστούμε Cmarin!!!!
Η επιβεβαίωση ουσιαστικά των όσων είπαμε. Τα 'αντικειμενικά' τεστ, τύπου Ταράνδου, προσπαθούν να απομονώσουν τον παράγοντα οδηγό και τις αντιδράσεις του. Επόμενο στάδιο, σχεδιαστικά; Τα αυτοκίνητα που θα αποφεύγουν μόνα τους τα εμπόδια! Κάτι σαν μετρό δηλαδή, που θα μπαίνουμε μέσα, θα προγραμματίζουμε τον προορισμό και θα μας πηγαίνουν ακολουθώντας οδηγίες απο ένα ακριβέστατο δορυφορικό σύστημα. ΕΛΕΟΣ.
Γι' αυτό και προσπαθώ να κρατήσω σε καλή κατάσταση το ΜΧ5 μου (μοντέλο '90), για να αποφύγω την ένταξη σε ένα τέτοιο σύστημα. Σϊγουρα τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα είναι μία πληγή. Η αυτοκίνηση, όμως, είναι ότι λέει η ίδια η λέξη: αυτόνομη κίνηση, θεληματική, αυτόβουλη.
Αν το ΤΡΑΜ και τα αυτοκίνητα μας αρχίσει να χωρίζει μόνο η ύπαρξη - και η ανυπαρξία - σταθερών τροχιών, τότε θα προτιμήσω το Μέσο Μαζικής Μεταφοράς, έτσι απλά γιατί κάνεις και γνωριμίες! Και για τα Σαββατοκύριακα Mazda για καμία Track Day και Land Rover για βόλτες εκεί που δεν υπάρχει δρόμος. Και μάλιστα χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρομαγνητικές, έτσι σαν αντίδραση στην ισοπέδωση.
ΝΑΙ στην εποχή των ηλεκτρονικών, ΟΧΙ στην κυριαρχία τους πάνω στον άνθρωπο.
-
Ε-ΓΡΑ-ΨΕΣ!!!
Αυτό ακριβώς πού έγραψες,είναι τό νόημα τής αυτοκίνησης,πού όμως θά τό θυμόμαστε μόνον όταν θά διαβάζουμε κάποια περιοδικά γιά τά τότε 'ιστορικά'' αυτοκίνητα. -
Σωμφωνώ Γιάννη! Γι' αυτό κι εγω προσπαθώ να κρατήσω 'ζωντανό' το δικό μου μοντέλο '92!!!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Στην σουηδία να ξέρουν ότι εκτός από το τεστ αποφυγής ταράνδου στην ελλάδα πρέπει να κάνουν και Τεστ αποφυγής κοπαδιού αιγοπροβάτων....Έχοντας την ατυχία να ολοκληρώσω ΜΗ αποφυγή κοπαδιού αιγοπροβάτων έχω να πω ότι ήταν ενοχλητική εμπειρία μεν αλλά πολύ απαλή δε και μάλιστα δεν άφησε κανένα σημάδι στον προφυλαχτήρα..... onyx-κοπάδι, ένα (εως δύο, δεν έκατσα να το μετρήσω νυχτιάτικα) - μηδέν!
Μετά από αυτό και γνωρίζοντας πόσο απορροφητικό σε ενέργεια είναι το σώμα των προβάτων σε επόμενη συνάντηση δεν σκοπεύω να κάνω καν ελιγμό αποφυγής (που έτσι κι αλλιώς δεν είναι δυνατός μόλις συνειδητοποιήσεις ότι το κοπάδι καλύπτει πολύ περισσότερο από το πλάτος του δρόμου) απλά καλό είναι να στοχεύεις όπου είναι λιγότερα....Disclaimer: αγαπώ τα ζώα αλλά βάζω τη ζωή μου και των συνεπιβατών μου πιο πάνω. Λυπάμαι που μοιάζω κυνικός και βεβαίως και στεναχωρήθηκα που χτύπησα τα πρόβατα.... αλλά δεν έχει νόημα να κλαίγομαι αφού τα χτύπησα.... και χαίρομαι που δεν σκοτώθηκα λόγω της βλακείας κάποιου να αφήνει τα πρόβατα να κυκλοφορούν μέσα στη νύχτα.... (σε δρόμο ευθύγραμμο που πας εύκολα με 90-100χλμ και που λόγω καμπυλότητας δεν φαίνονταν τα ζώα...) Στη βλακεία του άλλου προσθέτω και το ότι θα έπρεπε ως υπεύθυνος και σκεπτόμενος οδηγός να είχα υπολογίσει την πιθανότητα να υπάρχει κάτι-κάποιος στο δρόμο στο σημείο όπου λόγω καμπυλότητας του δρόμου δεν φαίνεται.... και να είχα προσαρμόσει την ταχύτητά μου στις συνθήκες.... όπως άλλωστε θα έπρεπε να κάνουμε πάντα... Προς γνώση και συμμόρφωση....
-
Εγώ ξέρω πάντως ότι 5 χρόνια με το HRV, δεν είχα κανένα πρόβλημα από τις ικανότητες του αυτοκινήτου στην άσφαλτο (τηρουμένων των αναλογιών) ειδικά με τα ασφάλτινα λάστιχα που είχα στην αρχή.
Ίσως βέβαια οφείλεται και στο γεγονός ότι δε συνάντησα ποτέ...Τάρανδο. -
Ο χρήστης babis έγραψε:
Εγώ ξέρω πάντως ότι 5 χρόνια με το HRV, δεν είχα κανένα πρόβλημα από τις ικανότητες του αυτοκινήτου στην άσφαλτο (τηρουμένων των αναλογιών) ειδικά με τα ασφάλτινα λάστιχα που είχα στην αρχή.
Ίσως βέβαια οφείλεται και στο γεγονός ότι δε συνάντησα ποτέ...Τάρανδο.Λάμπεις babis μου!!!!!!!!!!
-
Δεν θα περίμενα κάτι καλύτερο απο ένα αυτοκίνητο που είναι βασικά μια γενιά πίσω και δείχνει να μην έχει διάθεση η honda να το εξελίξει.
Honda ΗRV και αποτυχία σε τεστ Ταρανδου