-
zastava και dimsabas, πρώτη φορά στο Γιοχάνεσμπούργκ?
Το να κόψεις το ένα ρεύμα είναι ο μοναδικός τρόπος να στρίψεις σε πολλούς δρόμους της Αθήνας. Το θέμα είναι τί σκατά σκεφτόταν ο άλλος. Έρχεται απο μακριά και βλέπει ένα αυτοκίνητο να κλείνει το ρεύμα κυκλοφορίας του και αυτός θεωρεί σωστό αντί να περιμένει να προσπεράσει Μόνο λόγο απειρίας συγχωρείται κάτι τέτοιο αλλά και πάλι είναι χοντρό.
-
Α! Okey! Αν εσύ δεις 500μ. πριν, αυτοκίνητο σταματημένο κάθετα μπροστά σου να ελέγχει το αντίθετο από σένα ρεύμα για να ξεκινήσει, εσυ, zastava και dimsabas, βγες αντίθετο ρευμα γιατί δεν είσαι υποχρεωμένος να κόψεις!!!
-
Ο χρήστης eos-kollhmenos έγραψε:
...
Και πως ειναι παραβιαση STOP οταν δεν πετάγομαι?
Εχω χρόνο μιας και ο όδηγός με το κιτρινο είναι 1 τετραγωνο μακρια.
...Για να πέσει επάνω σου μάλλον δεν ήταν ένα τετράγωνο μακριά.
Πήγες να εκβιάσεις παραχώρηση προτεραιότητας πιστεύοντας ότι ο άλλος θα φρενάρει αλλά δεν σου βγήκε. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το να κόψεις το ένα ρεύμα είναι ο μοναδικός τρόπος να στρίψεις σε πολλούς δρόμους της Αθήνας.
ναι,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι επικινδυνο ή οτι αν προκληθει ατυχημα θα ζητας και τα ρεστα.ο εκβιασμος του να κλεινεις το ενα ρευμα μπορει να προκαλεσει σοβαρο ατυχημα καθως ο οδηγος απο το ελευθερο ρευμα μπορει να νομιζει οτι θα του πεταχτεις
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...
Και πως ειναι παραβιαση STOP οταν δεν πετάγομαι?
Εχω χρόνο μιας και ο όδηγός με το κιτρινο είναι 1 τετραγωνο μακρια.
...Για να πέσει επάνω σου μάλλον δεν ήταν ένα τετράγωνο μακριά.
Πήγες να εκβιάσεις παραχώρηση προτεραιότητας πιστεύοντας ότι ο άλλος θα φρενάρει αλλά δεν σου βγήκε.Αμ δεν έπεσε πάνω μου. (Που θα σήμαινε ότι θα μου χτύπαγε αριστερή μεριά προφυλακτήρα, αριστερό μπροστινό φτερό, ή πόρτα) Λέμε, τον είχα αριστερά μου σε απόσταση 500μ. Ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30μ. Εγώ πήγα να ξεκινήσω ελέγχωντας δεξιά, και τον πέτυχα με 15εκατοστά που κινήθηκα με την δεξιά μεριά του προφυλακτήρα μου, γιατί βγήκε ολόκληρος στο αντίθετο ρεύμα.
Η δική μου ζημιά: http://img265.imageshack.us/img265/1165/hpim6299.jpg
-
Αυτά συμβαίνουν.
Εγώ σε παρόμοιες περιπτώσεις περνάω όταν δεν έχει κίνηση. Αν έχει πολύ κίνηση προτιμώ να κινηθώ αντίθετα από τον προορισμό μου και να στρίψω στην επόμενη διασταύρωση.Αλλιώς κινδυνεύεις να τρακάρεις με κάποιον βιαστικό και μετά να ψάχνεσαι για συνυπαιτιότητα, συνεργεία κλπ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτά συμβαίνουν.
Εγώ σε παρόμοιες περιπτώσεις περνάω όταν δεν έχει κίνηση. Αν έχει πολύ κίνηση προτιμώ να κινηθώ αντίθετα από τον προορισμό μου και να στρίψω στην επόμενη διασταύρωση.Αλλιώς κινδυνεύεις να τρακάρεις με κάποιον βιαστικό και μετά να ψάχνεσαι για συνυπαιτιότητα, συνεργεία κλπ.
+1. Νοιώθω πολύ άβολα να μένω στη μέση του δρόμου κόβοντάς τον κάθετα...
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Αυτά συμβαίνουν.
Εγώ σε παρόμοιες περιπτώσεις περνάω όταν δεν έχει κίνηση. Αν έχει πολύ κίνηση προτιμώ να κινηθώ αντίθετα από τον προορισμό μου και να στρίψω στην επόμενη διασταύρωση.Αλλιώς κινδυνεύεις να τρακάρεις με κάποιον βιαστικό και μετά να ψάχνεσαι για συνυπαιτιότητα, συνεργεία κλπ.
+1. Νοιώθω πολύ άβολα να μένω στη μέση του δρόμου κόβοντάς τον κάθετα...
Στην Λιοσίων, κάθε μέρα βλέπω: μηχανάκια να πατάνε τη διαχωριστική πηγαίνωντας παράλληλα με τα αυτοκίνητα, αυτοκίνητα να βγαίνουν αντίθετο ρεύμα να προσπεράσουν τα λεωφορεία που κάνουν στάση, πεζούς που κακώς βγαίνουν μπροστα απο τα λεωφορεια και πάνε να διασχίσουν τον δρόμο για να πάνε στα ΚΤΕΛ και βιάζονται, να κινδυνεύουν από τα αυτοκίνητα που βγαίνουν αντίθετο ρεύμα.
Είχα ατύχημα κινούμενος προς Πάτρα, απο πιτσιρικά που βιαζόταν να γυρίσει Αθηνα Κυριακή απόγευμα και μου βγήκε αντίθετο ρεύμα και κάναμε πλαγιομετωπική με αποτέλεσμα σπασμένο αριστερό πόδι με λάμα σαν σούβλα μέσα στο κόκκαλο απο τό ανώτερο μέρος του μηριαίου οστού που αρχίζει από τη λεκάνη, ως το γόνατο, 4 μήνες εκτός δουλειάς, σπασμένα 3 πλευρά απο την ζώνη, σπασμένο σκελετό γυαλιών από τον αερόσακο και ένα αυτοκίνητο πέραν επισκευής.Το αντίθετο ρεύμα δεν το έχω για καθόλου καλό!!!
Όταν αυτή η χώρα σταματήσει να δίνει διπλώματα με λαδάκι του Αγίου Νεκταρίου, όταν σου παίρνουν το δίπλωμα αν γραφεις sms ενώ οδηγεις, και όταν μπουν κάμερες παντού για να μπορώ να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας και να χρεώνομαι την μ@@@α του κάθε καβ@@γκαζου γιατί δεν καταγράφονται πουθένα όσα ατυχήματα γίνονται και πας δικαστήριο και ακούς ότι θες με τον κάθε ψευδομάρτυρα που φέρνει ο καθένας να πει ότι του καταδείξει ο άλλος, τότε θα γίνουμε Ευρώπη.
Στο ποινικό του τη χάρισα τότε του πιτσιρικά αλλά δεν τον είδα και χεσμένο. Μόνο ο δικηγόρος του και ο πατέρας του φοβόταν μην ζητήσω την ποινική του δίωξη. Αυτός στα τέτοια του. Θα πάρει κι αλλον στον λαιμό του μέχρι να ωριμάσει οδηγικά.
Μακάρι να υπήρχε κάμερα εκει που μου έτυχε αυτή τη φορά γιατί ναι, είναι πολύ τετριμμένο να ισχυριστεί και ας ερχόταν απο τόση απόσταση, οτι παραβίασα STOP και να γλιτώσει.
Είδωμεν... -
H ασφαλιστικές δεν θα τα βρούνε σχετικά με το ποιος ήταν υπεύθυνος? Τι κάθεσαι και σκας?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
H ασφαλιστικές δεν θα τα βρούνε σχετικά με το ποιος ήταν υπεύθυνος? Τι κάθεσαι και σκας?Δεν σκάω.
Να πώ ότι η τελευταία δουλειά που έκανα ήταν αυτή.
Δόκιμος Ασφαλιστής σε μεγάλη πολυεθνικό ασφαλιστικό όμιλο.
Και όπως ενδεχωμένως γνωρίζεις, η ασφαλιστική προσπαθεί να βρει ή μια εξαίρεση στους όρους που κανείς δεν διαβάζει για μην πληρώσει ή να πληρώσει στο χρηματικό όριο που αναγράφει στους όρους-εξαιρέσεις ή σε δύσκολη περίπτωση του κλάδου ζημιών αυτοκινήτου να επιρίψει συνυπαιτιότητα και να μην αποζημιωθεί κανείς, ή να ελεγξει ποιανού το αυτοκίνητο θα βγει πιο φθηνά να επισκευάσει και να δώσει υπαιτιότητα σε αυτόν που το αυτοκίνητο του στοιχίζει πιο ακριβά να φτιάξουν (εκτός περιπτώσεων που είναι φως-φανάρι ποιος φταίει).
Ου μπλέξεις....
Δεν υπάρχει διαφάνεια στους ανθρώπους, ούτε στις εταιρίες γιατί δομούνται απο τον ανθρώπινο παράγοντα, ο οποίος παράγοντας ενδιαφέρεται για το χρήμα.
Εταιρίες κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα. -
Για να εφτασε ο πιτσιρικας να μπει στο αντιθετο ρευμα ρισκαροντας να πεσει σε καποιον αλλο η στη χειροτερη σε καποια μοτοσυκλετα μαλλον δεν ειχε τον απαιτουμενο χρονο ωστε να συνειδητοποιήσει το τι εκανες.
Και απο τη στιγμη που περασες STOP ενω κινουνταν οχημα στον καθετο δρομο φταις. Αυτος ο δασκαλος που ρωτησες μαλλον του κ@λου θα ταν, αν ειναι δυνατον να λενε τετοια πραγματα εκπαιδευτες οδηγησης. Το να το κανεις επειδη το κανουν ολοι το δεχομαι αλλα οχι να το εγκρινει και δασκαλος.
Ξερω και γω αντιστοιχο σημειο οπου για να περασεις πρεπει να εκβιασεις προτεραιοτητα αν δε σου δωσει κανεις η δε θες να περιμενεις κανα 5 λεπτο.Μου ειχε πει ο δασκαλος στα μαθηματα το προβλημα του συγκεκριμενου δρομου αλλα οχι οτι ηταν σωστο και οταν τον ρωτησα τι θα γινει σε περιπτωση που βγω και χτυπησουμε ηταν ξεκαθαρος ΦΤΑΙΣ!!!Τωρα εσυ τι προσπαθεις να αποδειξεις δε μπορω να καταλαβω.Ειχες την απαιτηση απο τον αλλο να σταματησει για να περασεις, δεν το εκανε και θες να του το χρεωσεις και μιλας για πληρωμενα διπλωματα, καυλογκαζους κλπ ενω απ οτι φαινεται εσυ δεν εχεις σεβασμο απεναντι στους αλλους οδηγους.Το να εκανες αναφορα για συνυπαιτιότητα το δεχομαι αλλα το να ριξεις την ευθυνη στον αλλον που στην τελικη εκανε και προσπαθεια να το αποφυγει δειχνει θρασσος.
-
Ο χρήστης eos-kollhmenos έγραψε:
H ασφαλιστικές δεν θα τα βρούνε σχετικά με το ποιος ήταν υπεύθυνος? Τι κάθεσαι και σκας?
Δεν σκάω.
Να πώ ότι η τελευταία δουλειά που έκανα ήταν αυτή.
Δόκιμος Ασφαλιστής σε μεγάλη πολυεθνικό ασφαλιστικό όμιλο.
Και όπως ενδεχωμένως γνωρίζεις, η ασφαλιστική προσπαθεί να βρει ή μια εξαίρεση στους όρους που κανείς δεν διαβάζει για μην πληρώσει ή να πληρώσει στο χρηματικό όριο που αναγράφει στους όρους-εξαιρέσεις ή σε δύσκολη περίπτωση του κλάδου ζημιών αυτοκινήτου να επιρίψει συνυπαιτιότητα και να μην αποζημιωθεί κανείς, ή να ελεγξει ποιανού το αυτοκίνητο θα βγει πιο φθηνά να επισκευάσει και να δώσει υπαιτιότητα σε αυτόν που το αυτοκίνητο του στοιχίζει πιο ακριβά να φτιάξουν (εκτός περιπτώσεων που είναι φως-φανάρι ποιος φταίει).
Ου μπλέξεις....
Δεν υπάρχει διαφάνεια στους ανθρώπους, ούτε στις εταιρίες γιατί δομούνται απο τον ανθρώπινο παράγοντα, ο οποίος παράγοντας ενδιαφέρεται για το χρήμα.
Εταιρίες κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα.Η δικιά σου η ζημιά δεν φαίνεται ακριβή, αν και ανέφερες ένα τρελό ποσό . Απ' ότι βλέπω στην φώτο σου, η εισαγωγή έχει σπάσει (οι γρίλιες βασικά) και η πινακίδα (αλλά χέστηκες). Ποιος σου είπε για τον προφυλακτήρα? Εγώ 877€ τουλάχιστον, δεν θα τα έδινα γι'αυτή την ζημιά. Εκτός και αν έχει σηκωθεί και το καπό και δεν το καταλαβαίνω. Στην αντιπροσωπεία πήγες?
-
488€ προφυλακτήρας, μάσκα με το σήμα της VW 212€, οι γρίλιες που λές κάτω 41€ και το σπασμένο νίκελ περιμετρικά 52€, το αριστερό μασκάκι που είναι το προβόλι που κρέμεται 26 το έξω + 20€ η βάση του μέσα. Χωρίς βάψιμο. Τιμές από KARENTA.
Σύνολο 839€ χωρίς βάψιμο. -
Ο προφυλακτήρας και η μάσκα τι έχουν? Είσαι λίγο kollhmenos έτσι? . Θα σου κάνω την εξής απλή ερώτηση, αν είχες χτυπήσει μόνος σου το αυτοκίνητο (σε κάποιον τοίχο πχ), θα έδινες 839€ τουλάχιστον για να στο φτιάξουν?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
zastava και dimsabas, πρώτη φορά στο Γιοχάνεσμπούργκ?Το να κόψεις το ένα ρεύμα είναι ο μοναδικός τρόπος να στρίψεις σε πολλούς δρόμους της Αθήνας. Το θέμα είναι τί σκατά σκεφτόταν ο άλλος. Έρχεται απο μακριά και βλέπει ένα αυτοκίνητο να κλείνει το ρεύμα κυκλοφορίας του και αυτός θεωρεί σωστό αντί να περιμένει να προσπεράσει Μόνο λόγο απειρίας συγχωρείται κάτι τέτοιο αλλά και πάλι είναι χοντρό.
Βασικα τη γνώμη του φίλου αποδέχομαι, όχι γιατι με βολεύει, απλά και γιατί έτσι έγινε και γιατί αυτό δείχνουν τα στοιχεία.
Το ότι **λόγω απειρίας **αντί να κόψει διατηρώντας την πορεία του, βλέποντας ένα αυτοκίνητο από μακρια να κλείνει το ρεύμα κυκλοφορίας του, θεώρησε ότι το να βγει στο αντίθετο ρεύμα και να προσπεράσει ήταν πιο σωστο παρότι χοντρό
Οδηγός με δίπλωμα 1ος χρόνου παρα 6 μέρες με αυτοκίνητο που δεν ήταν δικό του.Και ΑΝ είχε δικό του, για να οδηγει συχνά να μάθει. Και λέω να μάθει **γιατί άλλο καθημέρινη οδήγηση στις καθημερινές συνθήκες οδήγησης και άλλο πόσο ιδανικά και λες και ζούμε στη Γερμανία απεικονίζει ο Κ.Ο.Κ. τις εκάστοτε συμπερίφορες που πρέπει υιοθετήσει ο υποψήφιος οδηγός που τα μαθαίνει παπαγαλία τελικά, βάζει ένα Α, Β ή Γ, παίρνει δίπλωμα, αλλά σε real life driving situations, δεν ξέρει τι να κάνει.
Να το κάναμε αλλιώς το κόλπο? Δεν είμαι εγώ, είναι μια κυριούλα μεσήλιξ νέα οδηγός αντι για εμένα, σταματημένη στο STOP, πάει να ξεκινήσει γιατί βλέπει τον εκ αριστερά μακριά και πριν βγει στο άλλο ρεύμα που θέλει (αριστερά) της σβήνει στα μισά και μένει εκει κλείνωντας του τον δρόμο!!!
Έρχεται και ο άλλος νέος οδηγός, ο χαζεύω ή o δεν σταματάω πουθενά που τον είχε δει η κυριουλα πριν αριστερα της μακριά και??? Καμπούμ κατα πάνω της? Αντίθετο ρεύμα ο νέος και εκείνη την ώρα η κυριούλα ξαναβάζει μπροστά και τον τρώει πάνω στην προσπέραση? Πάλι θα λέγαμε ότι παραβίασε STOP?**Τέσπα. Άλλωστε το 4Τ Φορουμ δεν είναι ούτε κέντρο διακανονισμών ζημιών αυτοκινήτου, ούτε πραγματοποιείται δίκη στην πραγματικότητα.
Εκτός αυτού και γενικολογώντας, 'εν Ελλάδι' δεν τηρούνται ούτε οι ταχύτητες πόλεων, δεν μπορεις να ισχυριστείς οτι ο άλλος έτρεχε και όταν έλεγξες δεν τον είδες γιατί είναι δεδομένο οτι και καλα δεν πήγαινε παραπάνω απο 50χλμ/ω, αλλα και να έτρεχε σιγά μην το παραδεχθει.
Δεν είναι δεδομένη η ορατότητα γιατί όλοι οι δρόμοι δεν είναι εντελλώς ευθείοι πάντα, μπορει να παρεμποδίζεται η ορατότητα απο παρκαρισμένα ακόμα και σε γωνίες ή κάδους απορριματων και δεν υπάρχει πουθένα διατυπωμένο με ακρίβεια στα πόσα μέτρα που είναι ο άλλος δεν φταις αν βγεις δεδομένου οτι έχει χρόνο να αντιδράσει κόβωντας.Δεν ξέρω, αλλα πιστεύω οτι ο Κ.Ο.Κ. έχει πολλές ελλείψεις διατυπώσεων που μπορουν να τύχουν στην οδήγηση στην πραγματική ζωή και με τα ανύπαρκτα μέσα εποπτευσής δρόμων μπορείς να βγεις φταίχτης εκεί που δεν φταις.
Όσοι την έχουν πατήσει λογω αυτού που λέω, καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ. -
Ο ΚΟΚ δεν κάνει εξαιρέσεις και καλά κάνει. Δεν έχει 'αν βγεις από STOP δεν έχεις προτεραιότητα εκτός και αν είσαι σταματημένος στη μέση του ρεύματος για πάνω από Χ δευτερόλεπτα οπότε ο άλλος πρέπει να διακόψει την πορεία του'. Δεν έχει 'αν σου σβήσει έχει υποχρέωση ο άλλος να φρενάρει'. Ο ΚΟΚ λέει για τη συγκεκριμένη πινακίδα:
Ο χρήστης KOK έγραψε:
P-2 Yπoχρεωτική διακoπή πoρείας.
(1) H πινακίδα αυτή πoυ τoπoθετείται πριν από κόμβo, σημαίνει υπoχρεωτική διακoπή πoρείας τoυ oχήματoς πριν από την
είσoδo στoν κόμβo και παραχώρηση πρoτεραιότητας στα oχήματα τα oπoία κινoύνται στην oδό, πρoς την oπoία πλησιάζει.
(2) H αυτή πινακίδα πoυ τoπoθετείται σε άλλα σημεία, πλην κόμβoυ, σημαίνει υπoχρεωτική διακoπή πoρείας τoυ oχήματoς στη θέση της πινακίδας και μη εκ νέoυ εκκίνηση μέχρις ότoυ βεβαιωθεί o oδηγός τoυ ότι μπoρεί να τo πράξει χωρίς κίνδυνo.Αρα, εφ΄όσον η Λιοσίων έχει διπλή ροή, είσαι υποχρεωμένος να παραχωρήσεις προτεραιότητα προς τα οχήματα που κινούνται και στα δύο ρεύματα ΠΡΙΝ μπεις στον κόμβο. Αν λοιπόν μπεις και ο άλλος πέσει πάνω σου σημαίνει, απλά, ότι δεν του παραχώρησες προτεραιότητα όπως όφειλες άρα ότι παραβίασες το STOP.
Το ό,τι καταχρηστικά βγαίνουμε από STOP κόβοντας το ένα ρεύμα προκειμένου να περάσουμε (διότι, το δέχομαι, αν περιμένεις να αδειάσουν και τα 2 ρεύματα ταυτόχρονα...) δε σημαίνει ότι ξαφνικά απαλλασσόμαστε από την ευθύνη μας να παραχωρήσουμε προτεραιότητα. Στο κάτω-κάτω ας έκανες αυτό που είπε ο leonp, ας έστριβες δεξιά και ας έκανες επιτόπου στροφή ή γύρω-γύρω το τετράγωνο στο επόμενο φανάρι. Το ό,τι δεν το έκανες σημαίνει ότι αποδέχεσαι τους κινδύνους και τις ευθύνες που αυτό συνεπάγεται: παραβίασες STOP όσο και να μην σου αρέσει η λέξη.
Και μην ξεχνάς ότι υπάρχει περίπτωση να μην έκανε λάθος ο άλλος οδηγός μη φρενάροντας αλλά περνώντας στο άλλο ρεύμα (*) αλλά εσύ να υπολόγισες λάθος την απόσταση ή / και την ταχύτητα κίνησής του.
(*) Αναρωτιέμαι τι θα έλεγες αν είχε φρενάρει και είχε σκάσει πάνω στην πόρτα σου (πολύ μεγαλύτερη ζημιά για σένα και εν δυνάμει και επικίνδυνο), θα το προτιμούσες ? Θα έλεγες τότε ότι έχει δίκιο ?
Και εν τέλει δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο επιμένεις τη στιγμή που θα κανονίσει τα πάντα η ασφάλεια. Είναι από εγωισμό ('ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΑ') ? Είναι για να μη χάσεις το (αστείο...) bonus ?
-
+1 για το ποστ του nass
Eγώ να συμπληρώσω απλά πως μην κάνεις το λάθος να το διεκδικήσεις νομικά, δε θα δικαιωθείς σε καμία περίπτωση !
Το ότι η ασφαλιστική σου καλύπτει με νομική προστασία αυτό δεν σημαίνει ότι θα σε απαλλάξει και από την ταλαιπωρία του να τρέχεις στα δικαστήρια! -
Αν είχε πέσει επάνω του ο νέος οδηγός θα μπορούσε να διεκδικήσει συνυπαιτιότητα (αν δεν τον πείραζε το τρέξιμο και μετά ότι έδινε το δικαστήριο).
Αλλά τώρα που έπεσε αυτός πάνω στον νέο οδηγό τι να διεκδικήσει;
Αν του είχε σβήσει ο άλλος θα περνούσε χωρίς να τον ακουμπήσει. -
Εξέπνευσε το βράδυ της Τρίτης ο γνωστός σκηνοθέτης Θεόδωρος Αγγελόπουλος, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο, λίγο μετά τις 7 το απόγευμα.
Τον Θ. Αγγελόπουλο παρέσυρε μοτοσικλέτα στην περιφερειακή οδό Δραπετσώνας, μετά το πρώτο τούνελ, στο ρεύμα προς Κερατσίνι. Ο σκηνοθέτης βρισκόταν στο σημείο για γύρισμα ταινίας και τη στιγμή που διέσχιζε το οδόστρωμα παρασύρθηκε από τη μοτοσικλέτα.
Ο Θ. Αγγελόπουλος μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο στο Φάληρο, όπου και εισήχθη σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, για να καταλήξει τελικά, αργά το βράδυ.
Πού πήγαινε κι αυτός ο άνθρωπος εκεί πέρα... Εκείνο το σημείο είναι σαν αυτοκινητόδρομος ουσιαστικά
-
Αν φοραγε ενα αντανακλαστικο γιλεκο ισως να τον εβλεπε..... η μοτοσυκλετα...ομως στην Ελλαδα αυτα ειναι πολυ ψιλα γραμματα... κριμα παντως...
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#