Φιλε μου τα έχεις ακόμα?
Latest posts made by eos-kollhmenos
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
zastava και dimsabas, πρώτη φορά στο Γιοχάνεσμπούργκ?Το να κόψεις το ένα ρεύμα είναι ο μοναδικός τρόπος να στρίψεις σε πολλούς δρόμους της Αθήνας. Το θέμα είναι τί σκατά σκεφτόταν ο άλλος. Έρχεται απο μακριά και βλέπει ένα αυτοκίνητο να κλείνει το ρεύμα κυκλοφορίας του και αυτός θεωρεί σωστό αντί να περιμένει να προσπεράσει Μόνο λόγο απειρίας συγχωρείται κάτι τέτοιο αλλά και πάλι είναι χοντρό.
Βασικα τη γνώμη του φίλου αποδέχομαι, όχι γιατι με βολεύει, απλά και γιατί έτσι έγινε και γιατί αυτό δείχνουν τα στοιχεία.
Το ότι **λόγω απειρίας **αντί να κόψει διατηρώντας την πορεία του, βλέποντας ένα αυτοκίνητο από μακρια να κλείνει το ρεύμα κυκλοφορίας του, θεώρησε ότι το να βγει στο αντίθετο ρεύμα και να προσπεράσει ήταν πιο σωστο παρότι χοντρό
Οδηγός με δίπλωμα 1ος χρόνου παρα 6 μέρες με αυτοκίνητο που δεν ήταν δικό του.Και ΑΝ είχε δικό του, για να οδηγει συχνά να μάθει. Και λέω να μάθει **γιατί άλλο καθημέρινη οδήγηση στις καθημερινές συνθήκες οδήγησης και άλλο πόσο ιδανικά και λες και ζούμε στη Γερμανία απεικονίζει ο Κ.Ο.Κ. τις εκάστοτε συμπερίφορες που πρέπει υιοθετήσει ο υποψήφιος οδηγός που τα μαθαίνει παπαγαλία τελικά, βάζει ένα Α, Β ή Γ, παίρνει δίπλωμα, αλλά σε real life driving situations, δεν ξέρει τι να κάνει.
Να το κάναμε αλλιώς το κόλπο? Δεν είμαι εγώ, είναι μια κυριούλα μεσήλιξ νέα οδηγός αντι για εμένα, σταματημένη στο STOP, πάει να ξεκινήσει γιατί βλέπει τον εκ αριστερά μακριά και πριν βγει στο άλλο ρεύμα που θέλει (αριστερά) της σβήνει στα μισά και μένει εκει κλείνωντας του τον δρόμο!!!
Έρχεται και ο άλλος νέος οδηγός, ο χαζεύω ή o δεν σταματάω πουθενά που τον είχε δει η κυριουλα πριν αριστερα της μακριά και??? Καμπούμ κατα πάνω της? Αντίθετο ρεύμα ο νέος και εκείνη την ώρα η κυριούλα ξαναβάζει μπροστά και τον τρώει πάνω στην προσπέραση? Πάλι θα λέγαμε ότι παραβίασε STOP?**Τέσπα. Άλλωστε το 4Τ Φορουμ δεν είναι ούτε κέντρο διακανονισμών ζημιών αυτοκινήτου, ούτε πραγματοποιείται δίκη στην πραγματικότητα.
Εκτός αυτού και γενικολογώντας, 'εν Ελλάδι' δεν τηρούνται ούτε οι ταχύτητες πόλεων, δεν μπορεις να ισχυριστείς οτι ο άλλος έτρεχε και όταν έλεγξες δεν τον είδες γιατί είναι δεδομένο οτι και καλα δεν πήγαινε παραπάνω απο 50χλμ/ω, αλλα και να έτρεχε σιγά μην το παραδεχθει.
Δεν είναι δεδομένη η ορατότητα γιατί όλοι οι δρόμοι δεν είναι εντελλώς ευθείοι πάντα, μπορει να παρεμποδίζεται η ορατότητα απο παρκαρισμένα ακόμα και σε γωνίες ή κάδους απορριματων και δεν υπάρχει πουθένα διατυπωμένο με ακρίβεια στα πόσα μέτρα που είναι ο άλλος δεν φταις αν βγεις δεδομένου οτι έχει χρόνο να αντιδράσει κόβωντας.Δεν ξέρω, αλλα πιστεύω οτι ο Κ.Ο.Κ. έχει πολλές ελλείψεις διατυπώσεων που μπορουν να τύχουν στην οδήγηση στην πραγματική ζωή και με τα ανύπαρκτα μέσα εποπτευσής δρόμων μπορείς να βγεις φταίχτης εκεί που δεν φταις.
Όσοι την έχουν πατήσει λογω αυτού που λέω, καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
488€ προφυλακτήρας, μάσκα με το σήμα της VW 212€, οι γρίλιες που λές κάτω 41€ και το σπασμένο νίκελ περιμετρικά 52€, το αριστερό μασκάκι που είναι το προβόλι που κρέμεται 26 το έξω + 20€ η βάση του μέσα. Χωρίς βάψιμο. Τιμές από KARENTA.
Σύνολο 839€ χωρίς βάψιμο. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης djalma έγραψε:
H ασφαλιστικές δεν θα τα βρούνε σχετικά με το ποιος ήταν υπεύθυνος? Τι κάθεσαι και σκας?Δεν σκάω.
Να πώ ότι η τελευταία δουλειά που έκανα ήταν αυτή.
Δόκιμος Ασφαλιστής σε μεγάλη πολυεθνικό ασφαλιστικό όμιλο.
Και όπως ενδεχωμένως γνωρίζεις, η ασφαλιστική προσπαθεί να βρει ή μια εξαίρεση στους όρους που κανείς δεν διαβάζει για μην πληρώσει ή να πληρώσει στο χρηματικό όριο που αναγράφει στους όρους-εξαιρέσεις ή σε δύσκολη περίπτωση του κλάδου ζημιών αυτοκινήτου να επιρίψει συνυπαιτιότητα και να μην αποζημιωθεί κανείς, ή να ελεγξει ποιανού το αυτοκίνητο θα βγει πιο φθηνά να επισκευάσει και να δώσει υπαιτιότητα σε αυτόν που το αυτοκίνητο του στοιχίζει πιο ακριβά να φτιάξουν (εκτός περιπτώσεων που είναι φως-φανάρι ποιος φταίει).
Ου μπλέξεις....
Δεν υπάρχει διαφάνεια στους ανθρώπους, ούτε στις εταιρίες γιατί δομούνται απο τον ανθρώπινο παράγοντα, ο οποίος παράγοντας ενδιαφέρεται για το χρήμα.
Εταιρίες κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Αυτά συμβαίνουν.
Εγώ σε παρόμοιες περιπτώσεις περνάω όταν δεν έχει κίνηση. Αν έχει πολύ κίνηση προτιμώ να κινηθώ αντίθετα από τον προορισμό μου και να στρίψω στην επόμενη διασταύρωση.Αλλιώς κινδυνεύεις να τρακάρεις με κάποιον βιαστικό και μετά να ψάχνεσαι για συνυπαιτιότητα, συνεργεία κλπ.
+1. Νοιώθω πολύ άβολα να μένω στη μέση του δρόμου κόβοντάς τον κάθετα...
Στην Λιοσίων, κάθε μέρα βλέπω: μηχανάκια να πατάνε τη διαχωριστική πηγαίνωντας παράλληλα με τα αυτοκίνητα, αυτοκίνητα να βγαίνουν αντίθετο ρεύμα να προσπεράσουν τα λεωφορεία που κάνουν στάση, πεζούς που κακώς βγαίνουν μπροστα απο τα λεωφορεια και πάνε να διασχίσουν τον δρόμο για να πάνε στα ΚΤΕΛ και βιάζονται, να κινδυνεύουν από τα αυτοκίνητα που βγαίνουν αντίθετο ρεύμα.
Είχα ατύχημα κινούμενος προς Πάτρα, απο πιτσιρικά που βιαζόταν να γυρίσει Αθηνα Κυριακή απόγευμα και μου βγήκε αντίθετο ρεύμα και κάναμε πλαγιομετωπική με αποτέλεσμα σπασμένο αριστερό πόδι με λάμα σαν σούβλα μέσα στο κόκκαλο απο τό ανώτερο μέρος του μηριαίου οστού που αρχίζει από τη λεκάνη, ως το γόνατο, 4 μήνες εκτός δουλειάς, σπασμένα 3 πλευρά απο την ζώνη, σπασμένο σκελετό γυαλιών από τον αερόσακο και ένα αυτοκίνητο πέραν επισκευής.Το αντίθετο ρεύμα δεν το έχω για καθόλου καλό!!!
Όταν αυτή η χώρα σταματήσει να δίνει διπλώματα με λαδάκι του Αγίου Νεκταρίου, όταν σου παίρνουν το δίπλωμα αν γραφεις sms ενώ οδηγεις, και όταν μπουν κάμερες παντού για να μπορώ να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας και να χρεώνομαι την μ@@@α του κάθε καβ@@γκαζου γιατί δεν καταγράφονται πουθένα όσα ατυχήματα γίνονται και πας δικαστήριο και ακούς ότι θες με τον κάθε ψευδομάρτυρα που φέρνει ο καθένας να πει ότι του καταδείξει ο άλλος, τότε θα γίνουμε Ευρώπη.
Στο ποινικό του τη χάρισα τότε του πιτσιρικά αλλά δεν τον είδα και χεσμένο. Μόνο ο δικηγόρος του και ο πατέρας του φοβόταν μην ζητήσω την ποινική του δίωξη. Αυτός στα τέτοια του. Θα πάρει κι αλλον στον λαιμό του μέχρι να ωριμάσει οδηγικά.
Μακάρι να υπήρχε κάμερα εκει που μου έτυχε αυτή τη φορά γιατί ναι, είναι πολύ τετριμμένο να ισχυριστεί και ας ερχόταν απο τόση απόσταση, οτι παραβίασα STOP και να γλιτώσει.
Είδωμεν... -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...
Και πως ειναι παραβιαση STOP οταν δεν πετάγομαι?
Εχω χρόνο μιας και ο όδηγός με το κιτρινο είναι 1 τετραγωνο μακρια.
...Για να πέσει επάνω σου μάλλον δεν ήταν ένα τετράγωνο μακριά.
Πήγες να εκβιάσεις παραχώρηση προτεραιότητας πιστεύοντας ότι ο άλλος θα φρενάρει αλλά δεν σου βγήκε.Αμ δεν έπεσε πάνω μου. (Που θα σήμαινε ότι θα μου χτύπαγε αριστερή μεριά προφυλακτήρα, αριστερό μπροστινό φτερό, ή πόρτα) Λέμε, τον είχα αριστερά μου σε απόσταση 500μ. Ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30μ. Εγώ πήγα να ξεκινήσω ελέγχωντας δεξιά, και τον πέτυχα με 15εκατοστά που κινήθηκα με την δεξιά μεριά του προφυλακτήρα μου, γιατί βγήκε ολόκληρος στο αντίθετο ρεύμα.
Η δική μου ζημιά: http://img265.imageshack.us/img265/1165/hpim6299.jpg
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Α! Okey! Αν εσύ δεις 500μ. πριν, αυτοκίνητο σταματημένο κάθετα μπροστά σου να ελέγχει το αντίθετο από σένα ρεύμα για να ξεκινήσει, εσυ, zastava και dimsabas, βγες αντίθετο ρευμα γιατί δεν είσαι υποχρεωμένος να κόψεις!!!
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Το παράδοξο είναι οτι χθές βράδυ που έγινε, έβγαλα μια φωτο πριν τραβήξω το αυτοκίνητο γιατι έκλεινα τον δρόμο και στη συνέχεια κι εγώ ο ίδιος έψαχνα να βρω στην φωτο τις διαχωριστικές γραμμές.
Σήμερα το πρωί πήγα να δω την καταραμένη διπλή διαχωριστική που παραβίασα στρίβωντας αριστερά και δεν υπήρχε διπλη διαχωριστική ούτε εκεί, ούτε στην επόμενη κάθετο στη Λιοσίων, ουτε στην μεθεπόμενη, ούτε καμία σήμανση απαγορεύεται αριστερά σε καμία.
Κάλεσα και τροχαία για να πάρω χαρτογράφηση του δρόμου που δείχνει και τις λωρίδες αν το φτάσω δικαστήριο.
Έχω ARAG νομική προστασία.
Το λάθος μου, ενώ 100 μέτρα από την Λιοσίων μένω, είναι ότι ενώ βλέπω οτι όλοι στρίβουν και αρίστερα, δεν είχα προσέξει ποτέ οτι σε κάθε κάθετο της Λιοσίων, σταματάνε οι διπλές διαχωριστικές.Η φωτό: http://imageshack.us/photo/my-images/209/imag0161q.jpg/
Και το κίτρινο όχημα στη φωτό παράλληλα με εμένα, την ίδια πορεία με μένα πάει. Απο την ίδια κάθετο-αριστερά στην Λιοσίων.
Ισχύει αυτό που μου είπε ο δάσκαλος οδήγησης...Δεν ήθελε να σε αφήσει να βγείς εσυ και ας ερχόταν από 500μ. μακριά. **Σου λέει αυτός, όοοχι εσύυυυ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ και θα περάσω πριν από σένα γιατί εγώ έχω προτεραιότητα ακόμα κι αν πρέπει να βγώ αντίθετο ρεύμα για να περάσω πριν από σένα.**Τι να πώ? Μάλλον θα το πάω δικαστικώς γιατί,
1ον: Tο να πει οτι παραβίασα STOP ήταν πολύ εύκολο πάτημα και πολλοί πιο εύκολα θα πίστευαν αυτό, παρά το ότι δεν ήθελε να κόψει λιγο και βγήκε ξαφνικά απο κει που δεν το περίμενα μπροστά μου ολόκληρος στο αντιθετο ρεύμα για να συνεχίσει την πορεία του και μου την κάρφωσε που ο πιτσιρικάς δεν έλεγε κουβέντα, παρά πήρε τηλέφωνο κάποιον μεγαλύτερο που δεν ήταν εκεί για να έρθει να μου πει οτι παραβίασα STOP λες και ήταν εκεί.
Και γιατί:
2ον: Ο προφυλακτήρας μου πάει 877€ χωρίς βάψιμο.
Δηλαδή με ετρωγε η τσέπη μου για κανά 1200αρι€ ενώ έκανα γύρω-γύρω να βρω να παρκάρω επειδή ο πιτσιρικάς νόμιζε οτι οδηγούσε αυτοκίνητο στο playstation. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Τροποποιώ επίσης την εικόνα σύμφωνα με την ανακάλυψη μου ότι η Λιοσίων όπου έχει κάθετο, σταματάει η διπλή διαχωριστική και επίσης δεν έχει σήμανση απαγόρευσης για αριστερά.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Απο άποψη τι λέει ο Κ.Ο.Κ. έχει δίκιο ο lokatzis στο ότι σαφώς και θα ισχυριζόταν οτι παραβίασα STOP.
Στην καθημερινή οδήγηση επειδή το φαινόμενο να βγει κανείς μέχρι τα μισά υπάρχει,
ρωτησα και έναν δάσκαλο οδήγησης και μου είπε οτι απλά δεν ήθελε να με αφήσει να βγω και δεν ήθελε να κόψει.
Ετσι. Τσαμπουκάς ! Και αντίθετο ρεύμα να βγεί αρκεί να μην σταματήσει. Και ας ήταν 500μ. μακριά και σαφώς μπορούσε να κόψει λίγο.
Δεν ξέρω τι θα αποφανθούν οι ασφαλιστικές και σαφώς τον τσαμπουκά του τον μετανιώνει και αυτός γιατί κατέληξε να έχει ζημιά πιο χοντρη απο τη δική μου όταν πήγα να ξεκινήσω και αντί για αριστερά μου, βρέθηκε μπροστά στο προφυλακτήρα μου, ολόκληρος στο αντίθετο ρεύμα.Επίσης αρνήθηκε να δώσει άδεια, διπλώμα, ασφάλεια (καθότι δεν τα είχε μαζί του) κάτι που στο έντυπο της δικής μου Φροντίδας Ατυχήματος καταγράφηκε ως 'ΑΡΝΗΘΗΚΕ'.
Να παραθέσω οτι όταν ελεγα 'αν είχε νησίδα που θα πήγαινε?', εννοούσα με νησίδα σε δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση αλλά με διαζώματα ωστε να περνάνε τα αυτοκίνητα κάθετα.
Σε νησίδα με διαζώματα που πολλές έχουν και θάμνους και κάγκελο, δεν θα έβγαινε κανείς μέχρι τα μισά για να δει τι γίνεται στο αντίθετο που θέλει να διασχίσει? Αφου με τους θάμνους δεν βλέπεις!
Εκει τι θα λέγαμε? Κινουμαι σε κεντρικοτερη απο σένα και στην μπουμπουνάω γιατί την ειδα προτεραιότητα και έσυ σταμάτησες μπροστά μου και ας έχω 500μ. να αντιδράσω?Να επισημάνω επίσης οτι το ατυχημα έγινε στην Λιοσίων που έχει μία λωρίδα ανα κατεύθυνση και στα κάθετα στενά που βγαίνουν στην Λιοσίων δεν υπάρχει διαγράμμιση. Πήγα να δω τις διαγραμμίσεις σε 3 κάθετα στενά από αυτό του ατυχήματος στην Λιοσίων και ουτε σε εκείνα δεν έχει ούτε διαγράμμιση, ούτε σήμανση που να απαγορεύει να κάνει κανείς αριστερα. Μήπως αυτό σημαίνει οτι μπορώ να πάω και αριστερά και δεν είμαι παράνομος? Πολλοί που έχω δει, πάνε και αριστερα.
Για να το πώ και αλλιώς σε δρόμο που μπορεί να γνωρίζουν πιο πολλοι.
Αν ήμουν κάθετα στη Στρ. Καραϊσκάκη στο Χαιδάρι και ο άλλος είχε 500μ. δεν θα έβγαινα μέχρι τα μισά και μέτα να συνεχίσω είτε ευθεία είτε αριστερά? Δεν θα προλάβαινε ο άλλος να αφήσει το γκάζι ή να τσιμπήσει φρένο? Ή έπρεπε να με τρακάρει ή να βγει αντίθετο γιατί δεν γούσταρε να με αφήσει?