-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Επίσης παλιά που το είχα ψάξει οι tdi ήταν πολύ χαμηλά σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους, σε αντίθεση με τους tsi που σε επίπεδο πωλήσεων σαρώνανε και σαρώνουν. δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει οι ισορροπίες.
Αναφερεσαι μονο στην Ελλαδα?
Στην υπολοιπη ευρωπη τα TDI υπολογιζω οτι πρεπει να ειναι το 70 με 80% των πωλησεων του VAG.Τα TSI ειναι ελαχιστα.Μπαααα... οι πωλήσεις ντίζελοκίνητων στην Ευρώπη είναι γύρω στο 40% της αγοράς πλέον.
-
Αρα το να καινε λαδια δεν ειναι προβλημα, αλλιως θα τα χαν ανακλησει και αυτα. Πως γινεται ομως στα Ιταλικα αυτο να θεωρειται προβλημα???
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης παλιά που το είχα ψάξει οι tdi ήταν πολύ χαμηλά σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους, σε αντίθεση με τους tsi που σε επίπεδο πωλήσεων σαρώνανε και σαρώνουν. δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει οι ισορροπίες.
Αναφερεσαι μονο στην Ελλαδα?
Στην υπολοιπη ευρωπη τα TDI υπολογιζω οτι πρεπει να ειναι το 70 με 80% των πωλησεων του VAG.Τα TSI ειναι ελαχιστα.Μπαααα... οι πωλήσεις ντίζελοκίνητων στην Ευρώπη είναι γύρω στο 40% της αγοράς πλέον.
Συγνωμη αλλα κεντρικη ευρωπη,ειδικα Γερμανια ,Αυστρια ,Τσεχια (και Ιταλια -Γαλλια θα ελεγα) απλα δεν υπαρχουν TSI .Σχεδον ολα τα VAG ειναι TDI!Ειδικα την τελευταια δεκαετια που εμενα εξωτερικο ηταν κατι το οφθαλμοφανες...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Επίσης παλιά που το είχα ψάξει οι tdi ήταν πολύ χαμηλά σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους, σε αντίθεση με τους tsi που σε επίπεδο πωλήσεων σαρώνανε και σαρώνουν. δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει οι ισορροπίες.
Αναφερεσαι μονο στην Ελλαδα?
Στην υπολοιπη ευρωπη τα TDI υπολογιζω οτι πρεπει να ειναι το 70 με 80% των πωλησεων του VAG.Τα TSI ειναι ελαχιστα.Μπαααα... οι πωλήσεις ντίζελοκίνητων στην Ευρώπη είναι γύρω στο 40% της αγοράς πλέον.
Συγνωμη αλλα κεντρικη ευρωπη,ειδικα Γερμανια ,Αυστρια ,Τσεχια (και Ιταλια -Γαλλια θα ελεγα) απλα δεν υπαρχουν TSI .Σχεδον ολα τα VAG ειναι TDI!Ειδικα την τελευταια δεκαετια που εμενα εξωτερικο ηταν κατι το οφθαλμοφανες...
Μιλάμε με στοιχεία των τελευταίων 2-3 ετών για το σύνολο της ΕΕ και για το σύνολο των πωλήσεων. Δεν ξέρω τι πωλήσεις είχε το VAG συγκεκριμένα.
-
Στο συνολο της ευρωπαικης αγορας και στο συνολο των μαρκων το diesel ειναι λιγο κατω απο 50%.
Οντως Γερμανια-Αυστρια κυκλοφορουν ελαχιστα TSi αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν κυκλοφορουν αλλου..
Μπορει πολυ ανετα το 40% των VAG να ειναι TDI και το 60% του PSA, αλλα στο συνολο της αγορας να βγαινει 47% η δεν ξερω τι, τα diesel. -
Εγω μονο στο Vag αναφέρθηκα .Δε μιλησα για άλλους κατασκευαστές . Και εξακολουθώ να πιστεύω οτι τα tsi στην Ευρώπη, εκτός Ελλαδας,και μερικών άλλων εξαιρέσεων είναι πολυ λίγα σε σχέση με τα tdi.
-
Και εξακολουθώ να πιστεύω οτι τα tsi στην Ευρώπη, εκτός Ελλαδας,και μερικών άλλων εξαιρέσεων είναι πολυ λίγα σε σχέση με τα tdi.
Ορθόν. Να σημειώσουμε ότι εκτός από τα ΤΣΙ υπάρχουν και οι βενζινοκίνητες ατμόσφαιρες, ανύπαρκτες μεν εσχάτως στην χώρα μας λόγω του φορολογικού συστήματος που ευνοεί τα τούρμπο, πανταχού παρούσες δε στο εξωτερικό.
-
Στου κασσίδη το κεφάλι ρεεεεεεεε...........
ΥΓ.Όταν ελέγχεις τον Αυτοκ/κό Τύπο......... -
Λυπάμαι που θίγω τα ταμπού,
αλλά όλοι οι κατασκευαστές φροντίζουν να τα έχουν καλά με τον τύπο
και όλος ο τύπος να τα έχει καλά με τους κατασκευαστές. -
Οποιος σκάει τα περισσότερα σε διαφήμιση και 'πακέτα', δέχεται και τις καλύτερες 'ανταποδοτικές κινήσεις'. Ετσι είναι η αγορά. Δεν αμφιβάλλω. Πόσο μάλλον σε περιόδους που τα περιοδικά παλεύουν για την επιβίωση τους.
Γι'αυτό μια βδομάδα και ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τους 'ειδικούς'. Σε μοντέλο άλλης φίρμας για αντικατάσταση μιας ολόκληρης βίδας, αυτή τη βδομάδα, υπάρχει φάτσα κάρτα σε κάποιους βέβαια.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Οποιος σκάει τα περισσότερα σε διαφήμιση και 'πακέτα', δέχεται και τις καλύτερες 'ανταποδοτικές κινήσεις'. Ετσι είναι η αγορά. Δεν αμφιβάλλω. Πόσο μάλλον σε περιόδους που τα περιοδικά παλεύουν για την επιβίωση τους.Γι'αυτό μια βδομάδα και ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τους 'ειδικούς'. Σε μοντέλο άλλης φίρμας για αντικατάσταση μιας ολόκληρης βίδας, αυτή τη βδομάδα, υπάρχει φάτσα κάρτα σε κάποιους βέβαια.
όταν το έγραψα στον ΣΧ αυτό πάντως έπεσε να με φάει...
-
Το σημερινό Autobild αναφέρει τις ανακλήσεις VW και Mini.
-
πέραν πλάκας συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες
-
Δε βλέπω πού είναι το σκάνδαλο.
Η ανάκληση δεν είναι παράνομη ενέργεια, κάθε άλλο.Επίσης ανακλήσεις είναι πολύ σύνηθες φαινόμενο,
και όσες τύχει και εαν προβληθούν παραπάνω, από πίσω είναι πολλαπλάσιες που πέρασαν στο ντούκου.
Στο ντούκου ανακλήσεις από όλους τους κατασκευαστές.Ακόμα δε νομίζω ότι ο κόσμος επηρεάζεται αρνητικά από τη στιγμή που οι ανακλήσεις διορθώνουν ένα πρόβλημα.
Θα έλεγα μάλλον το αντίθετο, θετικό είναι για τον κατασκευαστή όταν η ανάκληση γίνεται αυτοβούλως.Τέλος για το αν όλος πια ο ελληνικός τύπος μίλησε ή όχι
(φαντάζομαι γι' αυτόν μιλάμε, διότι στο εξωτερικό έφτασε να μιλά η Wall street journal...),
ομολογώ δεν το έψαξα ιδιαίτερα
αλλά παραπάνω ήδη έφερα αναφορά σε γνωστή ελληνική ιστοσελίδα αυτοκινήτου που μιλάει περί του θέματος.Μήπως όμως λέω μετράει και το γεγονός πως οι ανακλήσεις αφορούν πετρελαιοκίνητα οχήματα που αγοράστηκαν από το 2009,
κάτι που εκ των πραγμάτων δεν αφορά στην ελληνική αγορά πολυάριθμο κοινό;
Δηλαδή θα έπρεπε ο τύπος να κάνει βούκινο ένα μη θέμα που δεν απασχολεί πολλούς πελάτες;
Πολύ δε περισσότερο από μια οποιαδήποτε άλλη ανάκληση οποιασδήποτε τυχαίας εταιρείας;
Αν στην ελληνική αγορά η ανάκληση αφορούσε TSI,
προσωπικά δε θα έβρισκα λόγο να μη συμφωνήσω πως θα ήταν σκάνδαλο αν δε γινόταν θέμα.
Έχω την αίσθηση πάντως πως ανάκληση σε TSI θα προβαλλόταν παντού.
Άλλο αν οι Γερμανοί δεν ανακαλούν τους TSI για τον χ ή ψ λόγο.Σίγουρα ο τύπος έχει δώσει δικαιώματα, αλλά μήπως κι εμείς γινόμαστε στην προκειμένη περίπτωση υπερβολικοί;
Λχ στο παραπάνω άρθρο μιλάει και για ανάκληση από τη Mini που αφορά θέματα ασφάλειας-φωτιάς;
Γιατί δεν ανοίξαμε ένα αντίστοιχο τόπικ;...ΥΓ: Επιμένω πως όλοι οι κατασκευαστές τα έχουν καλά με τον τύπο. Επίσης δε θεωρώ σε καμία περίπτωση τους δημοσιογράφους αδιάφθορους, το αντίθετο. Μεσάζοντες της ενημέρωσης, με παχυλές αμοιβές τους θεωρώ.
Αλλά από την άλλη στο παιχνίδι της συνδιαλλαγής με τον τύπο, δε θεωρώ ότι κάποιος κατασκευαστής παριστάνει τον ηθικό και μένει απ' έξω. Θα ηταν αφελές να το πιστεύω νομίζω. Μιλάμε για επιχειρηματικότητα και κέρδη. -
+1
Μια αναφορα στο τοπικο της VW θα ηταν αρκετη, το ανοιγμα νεου τοπικου για μια ανακληση ειναι υπερβολικοhttp://www.autoblog.gr/2012/01/20/anaklisi-237-renault-kangoo-ii/Γιατι δεν υπαρχει αναλογο θεμα;
-
Συμφωνώ Iasonasperi.
Ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι μπλεγμένες.Απλώς άλλο είναι να έχεις σε ένα περιοδικό 12 σελίδες στη μέση του περιοδικού και άλλο να έχει 12 δισέλιδα με το που γυρνάς το εξώυλλο, 6 οπισθόφυλλα και 5 καταχωρήσεις στη μέση. Εχεις άλλη αντιμετώπιση και λογικό είναι στη βιομηχανία του χρήματος.
Ούτως οι άλλως όλες οι φίρμες στην αρχή κάθε χρονιάς κάνουν με το κάθε περιοδικό σχεδιασμό χρονιάς για το πόση διαφήμιση θα βάλουν.Ξανατονίζω ότι προσωπικά δεν βρίσκω τίποτα κακό στην ανάκληση. Για μένα είναι τιμή μια εταιρεία να αναγνωρίζει το λάθος της και να κάνει δωρεάν επισκευή, έστω και προληπτικά, από το να το αφήνει να τα επισκευάζουν μόνοι τους οι πελάτες και επι πληρωμή αν τους τύχει.
Εγώ κατακρίνω την διαφορετική προβολή του θέματος από τις ιστοσελίδες του αυτοκινητιστικού τύπου.
Η είδηση είναι από τη Δευτέρα και στις μεγάλες ιστοσελίδες του χώρου:
http://www.in.gr/auto
http://www.4troxoi.gr
http://www.autobild.gr
http://www.drive.gr
http://www.cityauto.gr
http://www.gocar.gr
http://www.autotriti.gr
http://www.skai.gr
http://www.protothema.gr
δεν υπάρχει καμία αναφορά όταν αφορά σίγουρα κάποιες κατοστάδες αυτοκίνητα (Eos, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Tiguan και Τ5) minimum ανά την Ελλάδα και λογικά στη συνέχεια θα πάρει μπάλα και audi,skoda που έχουν αυτό το κινητήρα αφού πρόκειται για το ίδιο ακριβώς μηχανικό σύνολο, άρα ίσως να μιλάμε και για πάνω από 1.000 στην Ελλάδα και μάλιστα για σχετικά σοβαρό πρόβλημα, ενώ αντίθετα η βίδα του Kangoo παίζει μέσα σε 1 μέρα ήδη στις πρώτες ειδήσεις σε 2-3 ιστοσελίδες.Και δυστυχώς κατά την άποψη μου στο μέσο αγοραστή που απλά ψάχνει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο ναι δημιουργεί αρνητική εικόνα να διαβάσει 'ταδε φίρμα ΧΧΧ.ΧΧΧ χιλιάδες' αυτοκίνητα ανάκληση. Δεν έχουμε σίγουρα οι περισσότεροι carmaniac την ίδια αίσθηση βέβαια με το μέσο αγοραστή για τις ανακλήσεις. Και όλα αυτά σε μια περίοδο που όλοι, είτε θέλουν να αγοράσουν είτε όχι, ψάχνουν έντονα τα diesel γιατί είναι κάτι καινούριο, οπότε ντόρος θα δημιουργούσε άσχημη εικόνα για τους tdi, γιατί ναι ο μέσος αγοραστής γενικεύει. Και μιλάμε για μια φίρμα που κινεί το μεγαλύτερο ποσοστό διαφημιστικής δαπάνης εν μέσω κρίσης και με δυνατό τμήμα μάρκετινγκ.
Και αντίθετα να αναφέρω ότι η είδηση για τη Toyota πέρσι έπαιξε σε όλες τις ιστοσελίδες και στα περισσότερα κανάλια και έβλεπα στους καφέδες μου ότι έκανε αρνητικό ντόρο παρότι για την Ελλάδα δεν αφορούσε πάλι πολύ μεγάλο αριθμό οχημάτων,βέβαια ήταν κάτι πιο άμεσα συνδεδεμένο με την ασφάλεια των επιβαινόντων.
Υ.γ: το autoblog δεν μπαίνει σαν μέτρο σύγκρισης. 1ον δεν αντλεί διαφήμιση άμεσα από τις φίρμες. 2ον η επισκεψιμότητά του είναι πολύ μικρή σε σχέση με τις ιστοσελίδες που ανέφερα που έχουν χιλιάδες κλικαρίσματα την ημέρα.
Μακάρι να διαψευστώ και μακάρι να είμαι υπερβολικός, και να είμαι ο 1ος που θα βγω να πω ημουν υπερβολικός. Αλλά επείδη μπαίνω σχεδόν κάθε μέρα στις ιστοσελίδες αυτοκινήτων, είναι από τις λίγες σοβαρές ειδήσεις (ανεξαρτήτου θέματος), που ενώ συνήθως τις βρίσκεις όλες σε όλες τις ιστοσελίδες, άντε με διαφορά 1-2 ημερών , αυτή τη φορά τη βρήκα μόνο σε μία.
Ετσι κι αλλιώς από τη 1η μου δημοσίευση κατακρίνω τον ειδικό τύπο και τη μεροληπτική του στάση και όχι το ζήτημα της ανάκλησης. Πραγματικά συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
-
Η περίπτωση της Τογιότα ήταν διαφορετική: αφορούσε αποκρύβηση του μεγέθους του προβλήματος.
Αυτός ήταν ο λόγος που κλονίστηκε η αξιοπιστία του καταναλωτικού κοινού απέναντι στους Γιαπωνέζους.
Να μη συγχέουμε τα πράγματα.
Εδώ έρχεται αυτοβούλως η VW και δηλώνει ότι προτίθεται να κάνει ανάκληση.
Όπως και η Mini και πόσοι ακόμα, της Renault συμπεριλαμβανόμενης.Τώρα για τον πόνο για το Kangoo δεν ενδιαφέρομαι.
Το εν λόγω μοντέλο απαξιώ μεν να το κοιτάξω, αλλά παρ' όλα αυτά εκτιμώ την ανάκληση που έγινε για λόγους ασφάλειας.
Καλώς έγινε.
Από την άλλη σιγά που θα ασχοληθώ με το πόσο έπαιξε το κάθε θέμα.
Κανείς ουδέτερος καταναλωτής δεν κάθεται να το κάνει.
Μετοχές έχω λες και θα γράψω εδώ για να πάρω το αίμα μου πίσω;
Και η προσωπική μου αίσθηση είναι ότι εγώ δεν πήρα πρέφα για το Kangoo.
Εδώ το έμαθα και στο autoblog.gr,
αντίθετα πολύ περισσότερα έμαθα εδώ για την ανάκληση της VW...Αν το παρόν τόπικ άνοιξε στη λογική της αφορμής να καταγγείλουμε τη δημοσιογραφία νομίζω ότι εμένα δε με αφορά.
Ξαναλέω ότι όλοι συναλάσσονται με όλους. Δεν εξαιρώ κανέναν κατασκευαστή γιατί κανένας δε μου έδωσε το δικαίωμα να τον αθωώσω.http://www.autoblog.gr/2012/01/20/anaklisi-1863-mini/
Εδώ διαβάζω ότι ανακαλούνται 1.863 Mini στην Ελλάδα.
Λοιπόν για το λόγο αυτό εξέδωσε ανακοίνωση η BMW Hellas και ήρθε σε συνεννόηση με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Στην περίπτωση της VW ρωτάω το εξής:
έβγαλε ανακοίνvση η ελληνική VW;
ήρθε σε συνεννόηση με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή;
έχουμε ενδείξεις ότι αυτά έγιναν και ο τύπος τα απέκρυψε;
Με ποιο σκεπτικό να ωφελήσει ποιον;
Αφού οι ίδιες οι αντιπροσωπείες κάνουν τις ανακλήσεις.
Αν ήταν να τις κάνουν στα μουλωχτά, τί νόημα θα είχε να βγάζουν και δελτία τύπου;Το μόνο επιλήψιμο που μπορώ να βρω είναι ενδεχόμενη κωλυσιεργία από την ελληνική VW να ενημερώσει.
Έχω στοιχεία να το πω; Ρωτάω...Και για ποιον λόγο να αποκρύβηκε το γεγονός, που ούτε κρυφό είναι ούτε θα μείνει
αλλά το σημαντικότερο ούτε έχει κάποιο νόημα η υποτιθέμενη αποσιώπηση.
Φοβάμαι ότι χάνουμε την ουσία και μπαίνουμε σε συνωμοσιολογία...Ακόμα το γεγονός της ανάκλησης της VW δεν αφορά το σύνολο των κινητήρων της,
αλλά πετρελαιοκινητήρες,
τύπου TDI,
συγκεκριμένου κυβισμού,
παραγωγής συγκεκριμένης χρονολογίας,
και συγεκριμένα μοντέλα.
Η ανάκληση της Mini αφορά 235.000 οχήματα παγκοσμίως και 1.835 στην Ελλάδα,
στην περίπτωση της VW ενδεχομένως τα νούμερα να είναι παραπλήσια.
Ποια λοιπόν η διαφορετική αντιμετώπιση όταν και στις δύο περιπτώσεις δεν κινήθηκε φύλλο από όσο κατάλαβα.Για τις ιστοσελίδες, δεν είναι σωστό να συκεκριμενοποιούμε την κριτική μας σε ένα δείγμα και να απξιώνουμς ό,τι αφήνουμε εκτός πχ το autoblog που είναι εξειδικευμένη σελίδα και επίσης προσελκύει διαφήμιση (δε θα υπήρχε διαφορετικά) . Και με ποια κριτήρια έγινε η , με οριμένες μάλιστα σελίδες να είναι γενικού ενδιαφέροντος; Να αποδειχθεί δηλαδή τί;...
Μια χαρά όλοι συναλάσσονται με όλους λοιπόν και πέραν του αναφερόμενου δείγματος.
Να μην εισχωρήσουμε σε τεχνικά θέματα όπως πχ το κατά πόσον ανανεώνουν συχνά το περιεχόμενό τους οι ιστοσελίδες και βγάζει τεύχη ο καθένας κλπ.
Η ουσία είναι ότι για μένα δεν διαπιστώνω διαφορά στην αντιμετώπιση πχ της Mini από τη VW.
Και δε θα χάσει πωλήσεις η Renault επειδή ανακαλεί το μικρής εμπορευσιμότητας ημιεπαγγελματικό Kangoo...
Μήπως και στη Γαλλία να φταίει ο τύπος και τους πέρασαν οι Γερμανοί; Κάτι άλλο φταίει.
Η κάθε Reanult,VW, Alfa, Mini κλπ μόνο να κερδίζουν σε εμπιστοσύνη έχουν, όταν ανακαλούν οικειοθελώς για δωρεάν επισκευές.Φοβάμαι τελικά ότι το παρόν τόπικ είναι ανούσιο μια και μάλλον ανοίχθηκε με καταγγελτικό σκεπτικό αντί για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.
Συφωνώ ότι αρκούσε για την ουσία της είδησης η αναφορά στο επιμέρους τοπικό της κάθε μάρκας. -
Για μισό λεπτό ρε παιδιά...εδώ μιλάμε για ανάκληση του 20% επί των πωληθέντων,αν δεν κάνω λάθος.Το ποσοστό από μόνο του,είναι τεράστιο.
Όσο για το τί γραμμή ακολουθεί ο αυτ/κός τύπος,βρείτε μου ένα εξώφυλλο του AutoBild και του Auto τρίτη,χωρίς τουλάχιστον δύο με τρία του VAG.Έπειτα,όλοι πιστεύω θα συμφωνείται,πως αν δεν υπήρχε το 'κυνήγι' εξαγοράς από μέρους του συγκεκριμένου ομίλου για τον Gruppo,δεν θα υπήρχαν τόσες πυκνές και συχνές αναφορές στα αυτοκίνητα του ιταλικού ομίλου.Είναι κάτι που βγάζει μάτια,τουλάχιστον σε αυτούς που καταλαβαίνουν.
ΥΓ.Χαρακ/τικό παράδειγμα της 'πλύσης εγκεφάλου' από τους merkelήδες,ακόμα και σε αυτό το topic....μόλις 'τραβάει' λίγο η κουβέντα αρνητικά περί VAG,η συζήτηση καταλήγει 'ανούσια' και χωρίς νόημα για πολλούς..
ΥΓ2.Άν ήταν θέμα πωλήσεων,τα εξώφυλλα πρέπει να είχαν μόνο Opel και Toyota.....
ΥΓ3.Άν κάτι από αυτά δεν ισχύει,να μου το πείτε.....
ΥΓ4.Όχι,δεν φοράω τα......΄'γυαλιά' μου....
ΥΓ5.Το θέμα των εξώφυλλων,φυσικά ισχύει και για τα μηνιαία...(αλοίμονο) -
http://www.autobild.gr/common/media/1327002238.pdf
Αυτο το εξωφυλλο εχει μονο ενα βαγκ -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Για μισό λεπτό ρε παιδιά...εδώ μιλάμε για ανάκληση του 20% επί των πωληθέντων,αν δεν κάνω λάθος.Το ποσοστό από μόνο του,είναι τεράστιο.
Όσο για το τί γραμμή ακολουθεί ο αυτ/κός τύπος,βρείτε μου ένα εξώφυλλο του AutoBild και του Auto τρίτη,χωρίς τουλάχιστον δύο με τρία του VAG.Έπειτα,όλοι πιστεύω θα συμφωνείται,πως αν δεν υπήρχε το 'κυνήγι' εξαγοράς από μέρους του συγκεκριμένου ομίλου για τον Gruppo,δεν θα υπήρχαν τόσες πυκνές και συχνές αναφορές στα αυτοκίνητα του ιταλικού ομίλου.Είναι κάτι που βγάζει μάτια,τουλάχιστον σε αυτούς που καταλαβαίνουν.
ΥΓ.Χαρακ/τικό παράδειγμα της 'πλύσης εγκεφάλου' από τους merkelήδες,ακόμα και σε αυτό το topic....μόλις 'τραβάει' λίγο η κουβέντα αρνητικά περί VAG,η συζήτηση καταλήγει 'ανούσια' και χωρίς νόημα για πολλούς..
ΥΓ2.Άν ήταν θέμα πωλήσεων,τα εξώφυλλα πρέπει να είχαν μόνο Opel και Toyota.....
ΥΓ3.Άν κάτι από αυτά δεν ισχύει,να μου το πείτε.....
ΥΓ4.Όχι,δεν φοράω τα......΄'γυαλιά' μου....
ΥΓ5.Το θέμα των εξώφυλλων,φυσικά ισχύει και για τα μηνιαία...(αλοίμονο)- Ο γκρούπος ποιος είναι;
- ΤΟ σχόλιό σου στο κομμάτι που αφορά εμένα προσωπικά ( 'ΥΓ.Χαρακ/τικό παράδειγμα της 'πλύσης εγκεφάλου' από τους merkelήδες,ακόμα και σε αυτό το topic....μόλις 'τραβάει' λίγο η κουβέντα αρνητικά περί VAG,η συζήτηση καταλήγει 'ανούσια' και χωρίς νόημα για πολλούς..' ) είναι πλέον ανούσιο. Εγώ δεν έχω δώσει τέτοια πατήματα για να εννοείς αυτά που έχεις στο μυαλό σου κ μόνον.
- Ως εκ του Νο2 , το quote δεν αξίζει περαιτέρω αναφοράς σε προσωπικό επίπεδο. Μπορείτε να συνεχίσετε την εκτόνωση στοχεύοντας αλλού.
Ανάκληση 300.000 VW 2.0 TDi