-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Το διαβασα το ποστ σου φιλε μου,και το βρηκα πολυ ενδιαφερον,αλλα το μονο που με προβληματιζει και δεν προβαινω ακομα σε αγορα ειναι το οτι οι κινητηρες της αλφα ρομεο ειναι ελλαττωματικοι...Μου το λενε ολοι,το βλεπω παντου και με στεναχωρει αυτο...Αν και δεν εχω προσωπικη εμπειρια...πω πωωωωωω.τι διάβασα πάλι απόψε.εγω γιατί δεν είμαι στους όλους;
-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Καλημέρα!!!!
Το θεματακι πιστευω ειναι ξεκαθαρο...
Θα ηθελα τις γνωμες σας πανω σε αυτα τα 2 ΜΟΝΟ αυτοκινητα.Αν ειχατε ενα ποσο το 20-21 χιλ ευρω σε πιο απο αυτα τα 2 μοντελα θα το ξοδευατε?Έχω ακουσει απο παρα πολλα ατομα το συνιθησμενο που ακουγεται οτι η alfa romeo ειναι αναξιοπιστη μαρκα οσων αφορα θεμα κινητηρων κτλπ..δεν εχω προσωπικη εμπειρια δεν μπορω να πω κατι.Καθαρα σε εμφανιση ειναι μπροστα το Μιτο(γουστα ειναι αυτα),αλλα αν το πολο του βαλεις πανοραμικη,bi-xenon κτλπ γινεται κουκλι!Εχει πολυ καλυτερη μεταπολιτικη αξια και για μενα θα ηταν η επιλογη αναμεσα στα δυο.Θα ηθελα να ακουσω και εσας.Το ξερω σας εχουμε ζαλησει λιγο με τα gti αυτον τον καιρο αλλα τα ατιμα ειναι ωραια και μοντερνα...Ακουω γνωμες με επιχειρηματα (παρακαλω μην ξεφυγουμε προς abarth,ds3,fabia rs cupra κτλπ κτλπ )Kαλησπερα. Τα εχω οδηγησει και τα δυο, το καθενα εχει την δικη του προσωπικοτητα, και ειναι εξαιρετικες κατασκευες στην κατηγορια. Οποιο και να παρεις, 'λαθος' επιλογη δεν ειναι, ΓΕΝΙΚΑ.
Προσωπκα, μονο και μονο απο το γεγονος οτι το polo GTI προσφερεται αποκλειστικα με DSG και οχι χειροκινητο, αλλα και επειδη με τις εργοστασιακες ρυθμισεις, το ESP εχει αποδειχθει αρκετα παρεμβατικο, και δεν απενεργοποιειται θα επελεγα Mito QV. (της οποιας επισης δεν απενεργοποιειται, αλλα στην D ρυθμιση ειναι αρκετα πιο 'ελευθερο' απο του Polo)
Δεν νοειται ενα πραγματικο GTI, να μην εχει χειροκινητο κιβωτιο, και να μην ειναι παιχνιδιαρικο.
Κατα τα αλλα θα πρεπει εσυ να εχεις ξεκαθαρισει μεσα σου, τι στυλ/προφιλ οδηγησης εχεις ως χαρακτηρας, και τι θα σε ευχαριστει πολυ. Το Polo ειναι πιο αποτελεσματικο, λιγο πιο γρηγορο, πιο ανετο, πιο ξεκουραστο, με χαμηλοτερη καταναλωση, και πιθανοτατα καλυτερη μεταπωλητικη αξια, αλλα και λιγο πιο αποκομμενο στην αισθηση κατα την γρηγορη οδηγηση. Ειναι ουσιαστικα ενα εξαιρετικο γρηγορο μικρο, αλλα GT και οχι GTI, παροτι αυτο διαφημιζει. Η QV απο την αλλη, με τα οποια ελλατωματακια της σε σχεση με το Polo (αυξημενη καταναλωση, λιγο μικροτερους χωρους πισω, καθισματα με μετρια πλευρικη στηριξη κτλ) ειναι ενα πραγματικο GTI.
Oποτε καλο θα ειναι πρωτα να τα οδηγησεις εσυ ο ιδιος, και συμφωνα με τις προτιμησεις/γουστα οδηγικο προφιλ σου, να επιλεξεις το αυτοκινητο (και με την αντιστοιχα διαφορετικη φιλοσοφια) που θα σε ευχαριστησει περισσοτερο.
Οσο για το μοτερ της Mito, προσωπικα δεν εχω ακουσει καποιο προβλημα να υπαρχει, ουτε σε καποιο forum, ουτε γενικοτερα... -
Ξεχνώντας την απύθμενη μπούρδα του ότι όλοι λένε ότι 'οι κινητήρες της Άλφα είναι ελαττωματικοί' πάρε αυτό που σου αρέσει καλύτερα, αν και εμένα το DSG στην γρήγορη οδήγηση σε ανηφορικές/κατηφορικές κλειστές διαδρομές, στην προηγούμενη γενεά του (Golf) δεν μου άρεσε καθόλου.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλημέρα!!!!
Το θεματακι πιστευω ειναι ξεκαθαρο...
Θα ηθελα τις γνωμες σας πανω σε αυτα τα 2 ΜΟΝΟ αυτοκινητα.Αν ειχατε ενα ποσο το 20-21 χιλ ευρω σε πιο απο αυτα τα 2 μοντελα θα το ξοδευατε?Έχω ακουσει απο παρα πολλα ατομα το συνιθησμενο που ακουγεται οτι η alfa romeo ειναι αναξιοπιστη μαρκα οσων αφορα θεμα κινητηρων κτλπ..δεν εχω προσωπικη εμπειρια δεν μπορω να πω κατι.Καθαρα σε εμφανιση ειναι μπροστα το Μιτο(γουστα ειναι αυτα),αλλα αν το πολο του βαλεις πανοραμικη,bi-xenon κτλπ γινεται κουκλι!Εχει πολυ καλυτερη μεταπολιτικη αξια και για μενα θα ηταν η επιλογη αναμεσα στα δυο.Θα ηθελα να ακουσω και εσας.Το ξερω σας εχουμε ζαλησει λιγο με τα gti αυτον τον καιρο αλλα τα ατιμα ειναι ωραια και μοντερνα...Ακουω γνωμες με επιχειρηματα (παρακαλω μην ξεφυγουμε προς abarth,ds3,fabia rs cupra κτλπ κτλπ )Kαλησπερα. Τα εχω οδηγησει και τα δυο, το καθενα εχει την δικη του προσωπικοτητα, και ειναι εξαιρετικες κατασκευες στην κατηγορια. Οποιο και να παρεις, 'λαθος' επιλογη δεν ειναι, ΓΕΝΙΚΑ.
Προσωπκα, μονο και μονο απο το γεγονος οτι το polo GTI προσφερεται αποκλειστικα με DSG και οχι χειροκινητο, αλλα και επειδη με τις εργοστασιακες ρυθμισεις, το ESP εχει αποδειχθει αρκετα παρεμβατικο, και δεν απενεργοποιειται θα επελεγα Mito QV. (της οποιας επισης δεν απενεργοποιειται, αλλα στην D ρυθμιση ειναι αρκετα πιο 'ελευθερο' απο του Polo)
Δεν νοειται ενα πραγματικο GTI, να μην εχει χειροκινητο κιβωτιο, και να μην ειναι παιχνιδιαρικο.
Κατα τα αλλα θα πρεπει εσυ να εχεις ξεκαθαρισει μεσα σου, τι στυλ/προφιλ οδηγησης εχεις ως χαρακτηρας, και τι θα σε ευχαριστει πολυ. Το Polo ειναι πιο αποτελεσματικο, λιγο πιο γρηγορο, πιο ανετο, πιο ξεκουραστο, με χαμηλοτερη καταναλωση, και πιθανοτατα καλυτερη μεταπωλητικη αξια, αλλα και λιγο πιο αποκομμενο στην αισθηση κατα την γρηγορη οδηγηση. Ειναι ουσιαστικα ενα εξαιρετικο γρηγορο μικρο, αλλα GT και οχι GTI, παροτι αυτο διαφημιζει. Η QV απο την αλλη, με τα οποια ελλατωματακια της σε σχεση με το Polo (αυξημενη καταναλωση, λιγο μικροτερους χωρους πισω, καθισματα με μετρια πλευρικη στηριξη κτλ) ειναι ενα πραγματικο GTI.
Oποτε καλο θα ειναι πρωτα να τα οδηγησεις εσυ ο ιδιος, και συμφωνα με τις προτιμησεις/γουστα οδηγικο προφιλ σου, να επιλεξεις το αυτοκινητο (και με την αντιστοιχα διαφορετικη φιλοσοφια) που θα σε ευχαριστησει περισσοτερο.
Οσο για το μοτερ της Mito, προσωπικα δεν εχω ακουσει καποιο προβλημα να υπαρχει, ουτε σε καποιο forum, ουτε γενικοτερα...είναι πίσω πιο άνετο το πόλο από την μίτο ???
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
είναι πίσω πιο άνετο το πόλο από την μίτο ???
Exoντας κατσει δοκιμαστικα πισω απο την θεση του οδηγου και στα δυο, αφου πριν ειχα ρυθμισει το μπροστινο καθισμα στα μετρα μου, αυτο διαπιστωσα. Γενικοτερα πισω μου φανηκε οτι εχει περισσοτερο χωρο και για τα κεφαλια αλλα και για τα γονατα το polo. Αντιθετως η Mito ειναι πιο φαρδια μπροστα με οτι αυτο συνεπαγεται στην ανεση οδηγου-συνοδηγου.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
είναι πίσω πιο άνετο το πόλο από την μίτο ???
Exoντας κατσει δοκιμαστικα πισω απο την θεση του οδηγου και στα δυο, αφου πριν ειχα ρυθμισει το μπροστινο καθισμα στα μετρα μου, αυτο διαπιστωσα. Γενικοτερα πισω μου φανηκε οτι εχει περισσοτερο χωρο και για τα κεφαλια αλλα και για τα γονατα το polo. Αντιθετως η Mito ειναι πιο φαρδια μπροστα με οτι αυτο συνεπαγεται στην ανεση οδηγου-συνοδηγου.
μπρος πίσω είναι πιο φαρδία η μίτο... το πόλο κερδίζει στα κεφάλια των πίσω και λογικά στο πορτπαγκαζ... της μίτο έχει ψηλή θέση φόρτωσης και μικρό χώρο...
-
Η ουσια ειναι οτι το Polo καταφερνει να εχει καλυτερη εκμεταλευση χωρων, και να παρεχει μεγαλυτερη ανεση στους πισω.
Φυσικα σε ενα GTI αυτα δεν ειναι πρωτη προτεραιοτητα, αλλα καλο ειναι να υπαρχουν στα υποψιν.
Με την ευκαιρια της αναφορας στη Mito γενικοτερα, ιδου και καποια -απο τις αρκετες που παρουσιαζονται στην αγορα μτχ αυτοκινητων αυτη την εποχη- καλη σε πρωτη ματια περιπτωση, μια κοκκινη σε σκουρα αποχρωση Mito QV με μολις 4κ χλμ, η οποια πιθανοτατα μπορει να αποκτηθει με 16κ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η ουσια ειναι οτι το Polo καταφερνει να εχει καλυτερη εκμεταλευση χωρων, και να παρεχει μεγαλυτερη ανεση στους πισω.
Φυσικα σε ενα GTI αυτα δεν ειναι πρωτη προτεραιοτητα, αλλα καλο ειναι να υπαρχουν στα υποψιν.
Με την ευκαιρια της αναφορας στη Mito γενικοτερα, ιδου και καποια -απο τις αρκετες που παρουσιαζονται στην αγορα μτχ αυτοκινητων αυτη την εποχη- καλη σε πρωτη ματια περιπτωση, μια κοκκινη σε σκουρα αποχρωση Mito QV με μολις 4κ χλμ, η οποια πιθανοτατα μπορει να αποκτηθει με 16κ...στην καμπίνα καλύτερη εκμετάλευση χώρων δεν έχει... καλύτερο χώρο αποσκευών ναι...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
στην καμπίνα καλύτερη εκμετάλευση χώρων δεν έχει... καλύτερο χώρο αποσκευών ναι...
Εμενα στην πισω τουλαχιστον διαταξη καθισματων, ετσι μου φανηκε...Στα μπροστα βεβαια οχι. Να το πουμε ισοπαλια δηλαδη...?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατι σε θεμα ντεζαιν η αλφα ειναι πολυ μπροστα,και γενικα πριν δωσω 20 χιλιαρικα θελω να το ψαξω οσο περισσοτερο μπορω;-)
Αφου ,λενε οτι ,οι κινητηρες ειναι ελαττωματικοί τι να το κανεις το ντιζάιν;Με πεταλια θα το πηγαινεις;ΠΑρε το πολο
Παντως απο ψαξιμο δεν τα πας και πολυ καλα.Ψαξε καλυτερα.
Ο καθενας λεει τα δικα του.Εδω συγκεντρωνουμε ολες τις αποψεις και αποφασιζουμε.Το καθε μοντελο μπορει να αποδειχθει ελλαττωματικο ή και οχι...δεν ξερεις τι θα σου κατσει...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
ΥΓ Εχω φιλο με Golf Gt.Θα στον γνωρισω να σου αναλυσει τη προσωπικη του γερμανικη Οδυσσεια που περναει.
Ολα ειναι σχετικα οποτε.Μπορείς να διαβάσεις και το δικό μου το ποστ για το Golf V που έχουμε .
Το διαβασα το ποστ σου φιλε μου,και το βρηκα πολυ ενδιαφερον,αλλα το μονο που με προβληματιζει και δεν προβαινω ακομα σε αγορα ειναι το οτι οι κινητηρες της αλφα ρομεο ειναι ελλαττωματικοι...Μου το λενε ολοι,το βλεπω παντου και με στεναχωρει αυτο...Αν και δεν εχω προσωπικη εμπειρια...
Ποιός τα λέει αυτά; Ο Πέτρος ο Πέτρας, ο Μπάμπης ο Σουγιάς και ο Νίκος ο Πεταλούδας;
Οι κινητήρες των Alfa είναι στο ίδιο επίπεδο με όλους τους άλλους ευρωπαϊκούς κινητήρες. Την συντήρησή τους θέλουν μόνο, όπως όλοι. Η μόνη διαφορά είναι στο κόστος, καθότι το Polo έχει καδένα ενώ η Mito ιμάντα.
τι διαβάζουμε . . . re george000 έτσι για την πλάκα πες μας ποιος τα λέει . . .
Alfa Romeo ΜιΤο QV . Φυσικά , γιατί είναι ωραίο να ξεχωρίζεις .
Μπορεις να μπεις στο φορουμ της αλφα ρομεο και να τα δεις αναλυτικα (στο φορουμ αυτο),επισης συγγενεις μου που εχουν οδηγησει αλφα ρομεο μου εχουν πει τα ιδια...ειναι προσωπικες αποψεις και εμπειριες...απολυτα σεβαστες...
-
Για πες μου θέματα που έχει η μιτο η ο μουλτιαιρ Γιατί δεν βρίσκω ...
-
Οπως ειπα και παραπανω δεν εχω προσοπικη εμπειρια απλα σας μεταφερω οτι ακουω.Μου εχουν πει οτι μετα απο 3-4 χρονια και καποια χιλιαδες χιλιομετρα οι κινητηρες της αλφα ρομεο δεν ειναι τοσο αξιοπιστοι οσο της βοκσβαγκεν.Μεγαλυτερη αντοχη και πιο αξιοπιστοι...Υπενθυμιζω οτι μου λενε σας λεω γιατι δεν εχω πρωσοπικη επφαη με το αμαξι.Σημερα εχω κλεισει για τεστ ντραιβ!
-
Επισης οσον αφορα την καταναλωση.Η μιτο ειναι εξοπλισμενη με συστημα start & stop και η καταναλωση της ειναι στα 6.0/100 ενω του polo στα 5.9 ανα 100...Οποτε δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα....
-
αυτοι που σου τα ειπαν εχουν κανει τα ιδια χλμ στις ιδιες συνθηκες τοσο με γκρουπο οσο κ με βαγκ?
το πολο εχει δσγ7.λογικο να εχει τοσο χαμηλη,εργοστασιακη καταναλωση.σε πραγματικες συνθηκες τα νουμερα ειναι παντοτε αυξημενα. -
οχι μονο με το μιτο...για το gti εχω ακουσει μεχρι τωρα σχετικα καλα λογια...και πεζει μεγαλο ρολο επισησ η μεταπωλιτικη αξια....
-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Μπορεις να μπεις στο φορουμ της αλφα ρομεο και να τα δεις αναλυτικα (στο φορουμ αυτο)
Εσύ μπήκες στο φόρουμ και τα είδες αναλυτικά κιόλας? Εγώ που μπαίνω κάθε μέρα γιατί δεν τα βλέπω?
επισης συγγενεις μου που εχουν οδηγησει αλφα ρομεο μου εχουν πει τα ιδια...ειναι προσωπικες αποψεις και εμπειριες...απολυτα σεβαστες...
Τι εννοείς έχουν οδηγήσει? Πήραν μια βόλτα έτσι και προέβλεψαν ότι σε λίγο θα βγάλουν προβλήματα? Είχαν οι ίδιοι Alfa Romeo και αντιμετώπισαν προβλήματα? Τι ακριβώς?
Sorry κιόλας αλλά αυτά δεν είναι προσωπικές απόψεις. Πίπες είναι και αναπαραγωγή στερεοτύπων του του κλασσικού του μαλάκα του έλληνα.
Πάνε κλείσε test drive και πάρε αυτό που γουστάρεις ΕΣΥ περισσότερο και όχι τι σου υποδεικνύει ο κάθε παντογνώστης που δεν έχει πάρει μυρωδιά από αυτοκίνητα. Και τα 2 είναι καλές επιλογές που δεν θα τις μετανιώσεις (λογικά...γιατί αν ακούς του ίδιους γνώστες και για τη χρήση και τη συντήρηση του αυτοκινήτου σου πχ...τότε κλάφτα).
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μπορεις να μπεις στο φορουμ της αλφα ρομεο και να τα δεις αναλυτικα (στο φορουμ αυτο)
Εσύ μπήκες στο φόρουμ και τα είδες αναλυτικά κιόλας? Εγώ που μπαίνω κάθε μέρα γιατί δεν τα βλέπω?
επισης συγγενεις μου που εχουν οδηγησει αλφα ρομεο μου εχουν πει τα ιδια...ειναι προσωπικες αποψεις και εμπειριες...απολυτα σεβαστες...
Τι εννοείς έχουν οδηγήσει? Πήραν μια βόλτα έτσι και προέβλεψαν ότι σε λίγο θα βγάλουν προβλήματα? Είχαν οι ίδιοι Alfa Romeo και αντιμετώπισαν προβλήματα? Τι ακριβώς?
Sorry κιόλας αλλά αυτά δεν είναι προσωπικές απόψεις. Πίπες είναι και αναπαραγωγή στερεοτύπων του του κλασσικού του μαλάκα του έλληνα.
Με το που μπεις στο φορουμ της αλφα ρομεο η συζητηση που ανοιγει το παλικαρι αναφερεται στην αξιοπιστια των κινητηρων και για να ανοιγει ενα φορουμ ετσι δεν νομιζω να τα βγαζουν ολοι απο το μυαλο τους..Ουτε να θελουν να συκοφαντησουν την αλφα ρομεο.Επιπλεον,οταν ενας ανθρωπος σου λεει την εμπειρια του απο οδηγηση αμαξιου μετα απο 4-5 χρονια και τον αποκαλεις μαλακα ελληνα επειδη προφανως δεν σου αρεσε η γνωμη του απο κει και περα τι να πω...
-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Με το που μπεις στο φορουμ της αλφα ρομεο η συζητηση που ανοιγει το παλικαρι αναφερεται στην αξιοπιστια των κινητηρων και για να ανοιγει ενα φορουμ ετσι δεν νομιζω να τα βγαζουν ολοι απο το μυαλο τους..Ουτε να θελουν να συκοφαντησουν την αλφα ρομεο.
Εσύ διάβασες την πρώτη σελίδα και έβγαλες συμπέρασμα? Ντάξει, i rest my case...
Πάω να φτιάξω φόρουμ της Ferrari τώρα και πρώτο μήνυμα θα είναι 'οι Ferrari είναι άστριφτες'.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι το Polo θα σου πάει καλύτερα...
-
Δεν νομιζω πως μονο η 1η σελιδα μιλαει για το συγκεκριμενο θεμα,αφου το εχεις διαβασει θα ξερεις καλα...τελος παντων,ευχαριστω πολυ για τη γνωμη σου!
Alfa Romeo MiTo QV vs VW POLO GTI 1.4 180 PS