Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X1 2009-2015 (Ε84)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X1 2009-2015 (Ε84)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    164
    2080
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikolas78 last edited by

      wannabe στο προηγούμενο post το ανέφερα στο τέλος το minagi (cx-5). Ουσιαστικά εκεί έχω εναποθέσει τις περισσότερες ελπίδες μου για κάτι καλό. Μακάρι να κάτσει το ΣΚ 17-18 Σεπτέμβρη να βρίσκομαι στη Φρανφούρτη και να το δω από κοντά. To θέμα είναι ότι η mazda έχει βγάλει πολύ λίγες πληροφορίες προς τα έξω (κυρίως για τους κινητήρες) για μοντέλο που υποτίθεται βγαίνει Νοέμβρη/Δεκέμβρη. Έχει αναφερθεί στo ίντερνετ το skyactiv αλλά δεν υπάρχει επιβεβαίωση για τον 1.6 turbo της Ford.
      To ίδιο ισχύει και για τους μικρούς κινητήρες της νέας Μercredes Α-klasse. Λένε αόριστα για συνεργασία με renault αλλά τίποτα συγκεκριμένο.
      Για την αλφα το μόνο που έχω δει είναι μια φωτοσοπιά της giulietta σε SUV στο γερμανικό autobild

      http://www.autobild.de/artikel/alfa-rom ... 03927.html
      (είναι στα γερμανικά, 3η φωτογραφία)
      Την συμπαθώ την alfa romeo αλλά σίγουρα δεν είναι συνεπής στα χρονοδιαγράμματα αν κρίνω και από την giulia.

      Επιστρέφοντας στην x1, απλά μου έχει κάνει κλικ σαν τον GB. Από τα υπάρχοντα μοντέλα μου αρέσει περισσότερο. Μακάρι να μπει και ο νέος 1.6 turbo σύντομα. Το μόνο που μπορώ να κάνω μέχρι το φθνόπωρο είναι υπομονή...και ένα test drive στην ds4 που και αυτή τη βρίσκω συμπαθητική.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        napet1 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους!Μετά από μια μικρή έρευνα έχω καταλήξει στην αγορά της X1,με ενδιαφέρουν οι εκδόσεις s-drive 18i και s-drive 20i.Η τετράκίνηση δεν είναι ζητούμενο,αν κάποιος έχει γνώση ας ενημερώσει για το αν αλλάζει δραματικά η οδική συμπεριφορά στο εν λόγω αυτοκίνητο. Ήθελα επίσης να ρωτήσω αν κάποιος έχει επισκεφτεί αντιπροσωπεία τώρα πρόσφατα αν υπάρχουν στοκαρισμένα ή ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτά τα μοντέλα ή ακόμη και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, εφ'όσον δεν υπερβαίνουν τον προυπολογισμό. Αν κάποιος είναι ιδιοκτήτης και μπορεί να μεταφέρει γενικά τις εντυπώσεις του από το αυτοκίνητο, ευπρόσδεκτος!

        Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Η s-drive 18i που έχω οδηγήσει είναι απελπιστικά αργή και το εσωτερικό της δεν δικαιολογεί με τίποτα την τιμή της. Αν όχι με τον νέο 2λιτρο turbo τότε θα πρότεινα κάποιο diesel ή ακόμα καλύτερα υπομονή μέχρι το facelift όπου και λογικά θα πάρει το πολύ καλύτερο εσωτερικό της νέας series 1.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyrosk last edited by

            συμφωνώ με τα παραπάνω γραφόμενα του Stefan και παντως δεν παυει να ειναι πολυ καλο αυτοκίνητο με εξαιρετικη οδική συμπεριφορα, στιβαρό και πιστεύω ότι θα βρείς καλύτερες τιμές σε στοκαρισμένα. δες και το παρακατω link.

            http://www.autotriti.gr/data/news/pages/adv-bmw.asp

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              napet1 last edited by

              Γνωρίζουμε μήπως πότε θα έρθει το facelift που αναφέρει ο stefan?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thevaeos last edited by

                Eχω αποκτησει εδω και 4 μηνες την Χ1 xdrive 20i με τον καινουριο διλιτρο turbo 184 ps, με τετρακινηση και 8αρι αυτοματο chervotronic. το αμαξι απογειωνεται (0-100 σε 7,8'') και μαλιστα με λογικη καταναλωση (12.2 λ/100km). αρχικη τιμη 42000 αλλα με εταιρικες εκπτωσεις και απαλλαγη ΤΤ λογω τριτεκνου κατεβηκε στα 29000!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  professeur last edited by

                  Καλοτάξιδο, να το χαρείς!
                  Το μόνο λογικό 'τζιπάκι' που μου αρέσει. Και όχι μόνο οπτικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tolis26 last edited by

                    Καλημέρα παιδιά σκέφτομαι την αγορά της bmw x1 2.0d μεταχεισμενη από 2011 και μετά και ως 80000km.
                    Από μια μικρη αναζήτηση είδα ότι στα μέσα του 2012 κυκλοφόρησε το Facelift με ελάχιστες διαφορές.Αυτό που μου προκάλεσε εντύπωση είναι ότι το ύψος από το έδαφος στο facelift είναι 18 εκ ,ενώ το προηγούμενο 19.4
                    Επίσης με ανησυχεί εάν το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αξιόπιστο(υπάρχει φόβος γιατί πρώτη φορά πάω σε μεταχειρισμένο),εάν προτείνεται κάποιο άλλο suv (έλεγα για q3 ,αλλά μου φαίνεται κάπως μικρό).
                    Ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Το αυτοκίνητο το έχω τσεκάρει αρκετά καλά. Αξιόπιστο άνετο και σταθερό. Σε καμία περίπτωση δεν είναι τζιπάκι suv ή ότι άλλο παραπέμπει σε off road. Καλό σίγουρα για να καβαλάς πεζοδρόμια αλλά ως εκεί. Το χαμήλωμα προφανώς έγινε καθώς όπως είχα διαπιστώσει το αυτοκίνητο στην πρώτη γενια είχε θέματα με πλευρικούς ανέμους. Οπωσδήποτε δεν παρέπεμπε σε BMW οδική συμπεριφορά. Η διόρθωση αυτή λοιπόν ήταν απαραίτητη. Στην μέση κατανάλωση αν φτάσεις το επίπεδο των 8 λίτρων να είσαι ευχαριστημένος. Αν πετύχεις μικρότερη προφανώς θα πηγαίνεις με επιδόσεις παρέλασης. Οι χώροι για 4 ενήλικες αντε και ένα πέμπτο μικροκαμωμένο είναι μια χαρά. Το πορτ μπαγκάζ επίσης καλό με την φόρτωση να είναι απλά κορυφαία.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Πραγματικά επειδή συνέβει 2 φορές μια να είμαι ο οδηγός και μια συνεπιβάτης σε 2 Χ1 πρώτης γεννιάς έπαθα σοκ. Ο φίλος που το οδηγούσε με μια ταχύτητα γύρω στα 130χλμ/ώρα στην κυριολεξία σταμάτησε στην άκρη του δρόμου μετά από απότομο τράνταγμα από πλευρικούς ανέμους. Εγώ απλά όταν μου συνέβει και οδηγούσα ελάττωσα ταχύτητα και πήγαινα σαν την κότα. Τώρα όσον αφορά ρεπριζ απλά άριστες λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου. Βέβαια δεν νιώθεις σαν να είσαι σε κούπρα αλλά έχει πολιτισμένες και ευχάριστες επιταχύνσεις. Ξέχασα να γράψω για την πολύ καλή αίσθηση που μου έδιναν τα φρένα. Συνολικά το αυτοκίνητο αυτό πάντως τολμώ να γράψω πως έχει καλύτερη συμπεριφορά φορτωμένο επιβάτες και αποσκευές παρά άδειο με μονο επιβαίνοντα τον οδηγό.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_emperor last edited by

                          Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                          Πραγματικά επειδή συνέβει 2 φορές μια να είμαι ο οδηγός και μια συνεπιβάτης σε 2 Χ1 πρώτης γεννιάς έπαθα σοκ. Ο φίλος που το οδηγούσε με μια ταχύτητα γύρω στα 130χλμ/ώρα στην κυριολεξία σταμάτησε στην άκρη του δρόμου μετά από απότομο τράνταγμα από πλευρικούς ανέμους. Εγώ απλά όταν μου συνέβει και οδηγούσα ελάττωσα ταχύτητα και πήγαινα σαν την κότα. Τώρα όσον αφορά ρεπριζ απλά άριστες λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου. Βέβαια δεν νιώθεις σαν να είσαι σε κούπρα αλλά έχει πολιτισμένες και ευχάριστες επιταχύνσεις. Ξέχασα να γράψω για την πολύ καλή αίσθηση που μου έδιναν τα φρένα. Συνολικά το αυτοκίνητο αυτό πάντως τολμώ να γράψω πως έχει καλύτερη συμπεριφορά φορτωμένο επιβάτες και αποσκευές παρά άδειο με μονο επιβαίνοντα τον οδηγό.

                          Για τους πλευρικούς ανέμους με προβλημάτισες λίγο...αλλά λίγο
                          Αναφορικά με τις ρεπρίζ...περιγράφεις τι θέλω από το επόμενο αυτοκίνητό μου
                          Να δούμε τι θα διαβάσουμε για τη νέα Χ1 από τεστς και φυσικά να την τεστάρουμε και οι ίδιοι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the_emperor last edited by

                              την επόμενη Τρίτη έχω τεστ με τους...πλευρικούς!
                              το πολύ πολύ να με πετάξουν μέχρι την...Πεντέλη 😉
                              όλο και κάποιος θα με μαζέψει! χαχα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Φίλε μου εύχομαι να το βρεις όπως θέλεις. Την άλλη εβδομάδα πάντως δεν θα έχει ανέμους. Βέβαια αυτό που εσύ εκλαμβάνεις ως προσωπική μου υπερβολή, ευτυχώς η bmw το αντιλήφθηκε κατόπιν εορτής και από ότι γνωρίζω προχώρησε σε αλλαγές - βελτιώσεις του ESP ώστε να ενεργεί αυτόματα όταν κάνουν την παρουσία τους αισθητή οι ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Όπως καταλαβαίνεις κάτι θα εντόπισαν όπως και εγώ μετά την πρώτη γεννια που όπως είπα έχω οδηγήσει.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_emperor last edited by

                                  Ένα απλό αστείο έκανα και μάλιστα προς κάποιον που πιστεύω ότι εκτός από γούστο σε αυτοκίνητα έχει και καλή αίσθηση του humor
                                  Προφανώς, από τη στιγμή που έχεις οδηγήσει και βρεθεί συνοδηγός στο Χ1 ξέρεις πολλά περισσότερα από εμένα που το έχω δει μόνο εξ όψεως. Απλά, από την αρχή έγραψα ότι μου έκανε εντύπωση το ότι αντιμετωπίζει το Χ1 τόσο μεγάλο πρόβλημα γιατί είναι από τα χαμηλότερα suv, μάλιστα εμένα με χαλάει κιόλας το ότι μοιάζει περισσότερο με sw παρά με suv. Το σκεπτικό μου δηλαδή είναι : αν το Χ1 έχει τέτοιο πρόβλημα τότε τι γίνεται με τα ψηλότερα suv;

                                  Anyway, αν όπως γράφεις στο νέο μοντέλο διόρθωσαν την ατέλεια αυτήν τότε τόσο το καλύτερο. Γιατί το νέο Χ1 και μου αρέσει πάρα πολύ σε εμφάνιση και έχει μεγαλύτερους χώρους καλύπτοντας τις ανάγκες μου πλήρως με τα 505 λίτρα του χώρου αποσκευών και ουσιαστικά μένουν 2 μόνο πράγματα που αναμένω να δω :

                                  1. Αν η Χ1 20d θα έχει ίδια - παρόμοια τιμή με την τωρινή γενιά
                                  2. Ποιος θα είναι τελικά ο τρόπος φορολόγησης που θα ισχύσει στο εξής
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Καθώς πραγματικά το οδήγησα αρκετά και ανά πάσα στιγμή μπορώ να το κάνω λόγω του ότι το έχει πολύ κοντινό μου πρόσωπο, ίσως να το παράκανα και να υπερθεμάτισα. Η αίσθηση που μου έδωσε όμως δεν ήταν αυτή που περίμενα από αυτοκίνητο της bmw. Ευχομαι το καινούργιο να είναι πολύ ανώτερο και από ότι φαίνεται θα είναι αν κρίνω από αυτά που διαβάζω.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Δεν φταίνε οι κατασκευαστές. Ο κύκλος δοκιμών της Ε.Ε. είναι για τα πανηγύρια και εντελώς εκτός πραγματικότητας. Για αυτό βλέπουμε τέτοιες τιμές κατανάλωσης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        the_emperor last edited by

                                        Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
                                        Σε τι νόμισμα δεν ξέρω να σου απαντησω, αλλα τα τρικύλινδρα μοντέλα βενζίνης και πετρελαιου θα παρουσιαστούν εντός του 2015. Αν προλάβουν να τα εισάγουν, ίσως υπάρχει απόσυρση. Αν και πλέον δεν δίνεται δωρεάν.

                                        τι ακριβώς εννοείς με την τελευταία φράση ; ότι έδιναν την έκπτωση της απόσυρσης ακόμη και χωρίς να αποσύρεις αυτοκίνητο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the_emperor last edited by

                                          μάλλον εθνική οδό με πολύ λίγες στροφές και ελάχιστη πίεση στον κινητήρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_emperor last edited by

                                            Πάντως το προηγούμενο Χ1 και 1-2 ακόμη της κατηγορίας (π.χ. Q3, Kuga αλλά και το QQ - δεn μιλάμε για μεγαλύτερα...) έχουν πάρει καθολικά καλές κριτικές για τις καλές τους επιδόσεις και την πολύ καλή οδηγική τους συμπεριφορά
                                            Θέλω να πω ότι για κάποιον που ψάχνει αξιοπρεπείς χώρους σε crossover/suv χωρίς το αμάξι να είναι 'βάρκα' δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε χρήματα μέχρι 30 κάτι euros

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr