-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
από τη στιγμή που δεν δείχνεις πωρωμένος με την εμφάνιση της 1.θα μπορούσε ?
-
Κατ΄εμέ όχι. Αλλά ανώμαλοι υπάρχουν πολλοί εκεί έξω...
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
μιας και θα με απασχολησει το θεμα φετος αν ολα πανε καλα,η 1,4 dist G με τα 120 αλογα κοστιζει 22050 ευρω και με μεταλλικο χρωμα των 560 ευρω παει στα 22.600. (συν πινακιδωμα)
αντιστοιχα η νεα bmw 1, 1,6 136 αλογα εχει 23.900 ευρω συν 2100 για το πακετο sportline ή urbanline (ωστε να πιασει περιπου τον αντιστοιχο εξοπλισμο και επιδοσεις της G) συν 730 το μεταλλικο χρωμα (!!!) παμε στα 26.730 ευρω (συν πινακιδωμα)
αρα 4 χιλιαρικα διαφορα (χωρις προβολεις ομιχλης στην bmw) αλλα σιγουρα με δυνατοτερο, οικονομικοτερο και πιο συγχρονο κινητηρα για την bmw, (και σαφως πιο ποιοτικο εσωτερικο αλλα πολυ συντηρητικο εξωτερικο...)
δυσκολη η συγκριση, 4 χιλιαρικα ειναι αρκετα χρηματα για πολλους απο εμας.
4000 είναι πολλά λεφτά... αλλά και σαν υλοποιήσεις, είναι εξίσου μακριά για να έχεις δίλημμα - νομίζω.
Στο μεταξύ, κοίταζα τα τεχνικά στους 4Τ και σαν πολύ γρήγορη μου φαίνεται η 116 για 136 άλογα και πίσω κίνηση... 8,5' το 0-100 για μοτέρ που βγάζει τα άλογά του στις.. 4400;!
-
απο εξωτερικη εμφανιση υπερτερει η αλφα με διαφορα,
εσωτερικα ειναι παλι πιο ομορφη η αλφα ειναι αλλα λογικα οχι τοσο ποιοτικη οσο η bmw.
θεωρω ομως τον t-jet 120 καπως ξεπερασμενο κινητηρα και σιγουρα θα τον αλλαξουν συντομα με τον multiair 140,
ο multiair 170 ειναι καλος αλλα πολλα αλογα για μενα και ανεβαινει η τιμη,
μαρεσει που στην 120 αλλα και στην bmw τραβαει το αμαξι απο πολυ χαμηλα (οχι ομως στην 170)
οσο για τις επιδοσεις που δινουν οι εταιριες ισως ειναι λιγο ψευτικες δε ξερω...
τα 4 χιλιαρικα διαφορα ομως ειναι οντως πολλα και σορυ που θα το πω αλλα ο πισινος της μπεμπας ειναι ασχημουλης!!!
ειναι ομως πισωκινητο απο την αλλη... -
Πισωκίνητο είναι, αλλά με 136 άλογα μην περιμένεις να δεις και όλες τις χάρες της πισωκίνησης. Τίποτα χαζοdriftakia με 1η-2α και πολύ λέω. Άσε που ακούγονται διάφορα για τα ΜΗ απενεργοποιούμενα συστήματα.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
ο multiair 170 ειναι καλος αλλα πολλα αλογα για μενα και ανεβαίνει η τιμή
Πολλά τα άλογα ? πώς γίνεται να είναι τα άλογα πολλά ? όσα και να είναι ?
Προσφορά έχεις . Άσε κατά μέρους τις τιμές καταλόγου και πάρε προσφορές . ΘΑ μεγαλώσει η διαφορά . -
οδηγησε τα κ τα 2.δες ποιο σου αρεσει περισσοτερο στο εσωτερικο(αυτο βλεπεις οταν οδηγεις,εκτος κ αν σε νοιαζει τι θα βλεπουν οι αλλοι) κ διαλεξε.εγω παντως μεταξυ των 2 θα αγοραζα την ιταλιδα με τα 105 πετρελαιο η με τα 170 βενζινη,αν δεν κινουμαι αποκλειστικα εντος πολεως.
-
Mια τετοια -
-
Αzzuro Gabiano ή atlantico blue . Aντε και Nero Jarama στην χειρότερη.
-
@Orestisren
Προσωπικά θα προτιμούσα τη νέα εκδοχή Sprint της Giulietta......και όχι το SW που λένε ότι θα βγάλουν οι Ιταλοί
-
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
8k
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2115271/καύλα...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
8k
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2115271/'Mπομπίνες' needed!
-
Πολυ πιο αγρια με τις πολυακτινες...οργασμος
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
'Mπομπίνες' needed!
+1
-
Αρρωστια ρεεε
-
Πω τα παιξα με την gta.Ποσο αλητεια μπορει να ειναι?
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Καλά ο έρωτας μου με αυτό το αμάξι έτσι όπως είναι ακριβώς στη φώτο είναι ασύλληπτος! Μέχρι και τραγούδι ή ποίημα θα έγραφα για αυτό το αμάξι!
ΑLFA ROMEO FORUM