-
Κανένα στοιχείο περί μέσης ωριαίας θα μας βοηθούσε περισσότερο...... Πόσο από αυτά σε πόλη κ.λπ.....
-
Το 90% έχει γίνει στην Αττική. Γενικότερα προσπαθώ να αποφεύγω μποτιλιαρισμένους δρόμους (δηλαδή κέντρο, Κηφισίας, κτλ) σε ώρες αιχμής... Το μεγαλύτερο μέρος αυτών έχουν γίνει σε Κηφισό, Αττική Οδό, Μαραθώνος.
-
Αν και καθυστερημένη η καταγραφή, να την κάνω:
Πρώτο ταξίδι με το Revo πάνω στο αυτοκίνητο (Golf VI TSI-160) Αθήνα - Λαμία - Καρδίτσα - Λήμνη Πλαστήρα - Αθήνα. Το πήγαινε ήταν σε ρυθμούς λίγο - εθνική 170 και πάνω, μετά τον Δομοκό αρκετά γρήγορα, ανάβαση στη Λήμνη ). Η επιστροφή έγινε σε συντηρητικούς (cruise control και ) λόγω.. κόφτη (της συζύγου.. ), λοιπόν σύμφωνα με τον κομπιούτορα το πήγαινε έγινε με μέση 10,4 και το έλα με.. 7,4!
-
μαγικοι αυτοι οι κινητηρες της VW....
-
τα ίδια έλεγε και ο κουμπάρος μου ... χαιρόταν με την κατανάλωση μέχρι που άλλαξε το μοτέρ... ευτυχώς υπό εγγύηση...
Όλα τα ταξίδια και τα χλμ με τους ρυθμούς της επιστροφής του παραπάνω γράφοντα... καθώς έχει 2 πιτσιρίκια... το αυτοκίνητο 100% εργοστασιακό μέχρι και το υγρό στους υαλοκαθαριστήρες .
seat ibiza boccanegra (ή κάπως έτσι λέγεται η έκδοση ) 1.4 tsi
επί του θέματος τώρα... honda civic ep3
Tαξίδι από Πειραιά - Β Εύβοια μέσω εθνικής . μωτ 150-170 σταθερά , επιστροφή μέσω Αγ Ιωάννη Ρώσου με σβέλτη οδήγηση αλλά με μεγάλη προσοχή , καθώς πλέον υπάρχει πιτσιρίκι στη φαμίλια , μακριά από το vtec πάντως. 434 χλμ με 43 λίτρα 100άρας. Η χαμηλότερη κατανάλωση που έχω δει ever, Υπόψη ότι με 4000 στροφές και 6η το ταπερ δεν έχει καν 120...
-
Όποιος θέλει να ενημερώνεται για την κατανάλωση της γνωστής 320d, με χαρά μου θα σας πληροφορήσω πως υπάρχει συχνή ανανέωση πλέον για το θέμα και στο BMWforum.gr από μην κατονομάσιμο από εμένα χρήστη για τους γνωστούς λόγους ο οποίος υπογράφει εκεί με άλλο nickname βέβαια, αλλά εύκολα καταλαβαίνει κάποιος ποιος είναι και πώς περνάει τον ελεύθερο χρόνο του!
EDIT: Θεοί, όλο το παραπάνω μια πρόταση, πρέπει να σταματήσω να διαβάζω Κίκιζα!
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
τα ίδια έλεγε και ο κουμπάρος μου ... χαιρόταν με την κατανάλωση μέχρι που άλλαξε το μοτέρ... ευτυχώς υπό εγγύηση...Όλα τα ταξίδια και τα χλμ με τους ρυθμούς της επιστροφής του παραπάνω γράφοντα... καθώς έχει 2 πιτσιρίκια... το αυτοκίνητο 100% εργοστασιακό μέχρι και το υγρό στους υαλοκαθαριστήρες .
seat ibiza boccanegra (ή κάπως έτσι λέγεται η έκδοση ) 1.4 tsi
Και ποια ήταν η βλάβη φίλε μου;
-
Καναμε Αιγιο-Τιρανα-Τιρανα βολτες-Αιγιο.Συνολο 1150χλμ.Βενζινη γυρω στα 90 λιτρα ισως και λιγοτερα.
Με αρκετα στραμπουλιγματα και προσπερασεις και στην Ιονια οδο με 130+χλμ οπως και στην περιμετρικη της Αρτας.Κατα τα αλλα 120χλμ οπου μπορουσα και προσπερασεις σε αλλα.Αυτα.
-
κατι ξερω εγω και δεν μου αρεσει η ιονια οδος...
-
Διαδρομή Πάτρα-Ιωάννινα, με Οκτάβια 5 1.4 TSI, κατανάλωση 6.2 λίτρα/100 χλμ. Μέση ταχύτητα 80 χλμ./ώρα.
Η παράκαμψη Αγρινίου ήταν κλειστή, κι έτσι μέσα από το Αγρίνιο. Με λίγες σχετικά προσπεράσεις, παράκαμψη Άρτας με ταχύτητα 120-140.
Αυτοκίνητο φορτωμένο με 300 κιλά (επιβάτες+αποσκευές), απλή αμόλυβδη.
Η διαδρομή περιλαμβάνει και 10-15 χιλιόμετρα μέσα στην Πάτρα και τα Ιωάννινα. Συνολικά με έπιασε κόκκινο σε 7-8 φανάρια.
Χωρίς προσπάθεια για χαμηλή κατανάλωση, έτσι κι αλλιώς το οδηγικό μου στυλ δεν είναι ενεργοβόρο. Χωρίς προσπάθεια επίσης εννοώ να μην κοιτάζω συνεχώς την κατανάλωση στο τριπ κομπιούτερ. Αφού μηδένισα στο ξεκίνημα, ξανακοίταξα την κατανάλωση όταν έφτασα στον προορισμό.
Πάντως, στη συγκεκριμένη διαδρομή, η ταχύτητα στην παράκαμψη Αγρινίου επηρεάζει σημαντικά την κατανάλωση.
Jacob
-
Είχα καιρό να κάνω μέτρηση στο corsa μου. Οι τελευταίες πέρσι την άνοιξη μου έβγαιναν από 6,9-7,5/100, με διαδρομές και εντός και εκτός πόλης. Αν και ήταν υψηλές, μιλώντας με κατόχους ίδιου corsa, μου είπαν ότι εκεί κυμαίνεται και έτσι δεν το έψαξα. Μιλάμε για Corsa C, 1.2 αυτόματο. Χθες λοιπόν έκανα μέτρηση γιατί υποψιαζόμουν από καιρό αύξηση στην κατανάλωση και μου βγήκε 8,6/100. Πόσταρα και στο opel-club αλλά δεν πήρα πολλές απαντήσεις. Πιθανές αιτίες να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ και ο αισθητήρας λ, ε? Τι άλλο να κοιτάξω? Από βενζινάδικα έχω 2-3 στάνταρ επιλογές, να πηγαίνω και αλλού? Παίζει να είχα τώρα αυτή την κατανάλωση λόγω σκάρτης βενζίνης?
-
Ο λ δεν καθαριζεται,φιλτρο αερα εχεις αλλαξει;Μπουζι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ο λ δεν καθαριζεται,φιλτρο αερα εχεις αλλαξει;Μπουζι;Δεν είπα ότι ο λ καθαρίζεται, τον συμπεριέλαβα στη λίστα των 'αιτιών'. Φίλτρο αέρα δεν θυμάμαι, μπουζί τα είχαμε ελέγξει πριν 3.000χλμ και ο μάστορας είπε ότι ήταν οκ.
-
-
OK, την έχεις μεγαλύτερη λοιπόν...
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Πιθανές αιτίες να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ και ο αισθητήρας λ, ε? Τι άλλο να κοιτάξω? Από βενζινάδικα έχω 2-3 στάνταρ επιλογές, να πηγαίνω και αλλού? Παίζει να είχα τώρα αυτή την κατανάλωση λόγω σκάρτης βενζίνης?υπάρχει περίπτωση να έχει αυξηθεί λόγω κρύου καιρού(χειμώνας) αλλά και το κλέψιμο στις αντλίες πάει σύννεφο.
-
Το ανώτερο που έχω στο Fiesta είναι 551 και στην Octavia 700
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Το ανώτερο που έχω στο Fiesta είναι 551 και στην Octavia 700Σε κατηφόρα δοκίμασες;
Να ξέρεις πάντως πως αυτός είναι ο τρόπος! -
Συνυπολόγισε και τα λίτρα που χωράει το τεπόζιτο σε κάθε περίπτωση
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Συνυπολόγισε και τα λίτρα που χωράει το τεπόζιτο σε κάθε περίπτωσηΝαι, κι αυτά παίζουν ρόλο, αλλά αν δεν γίνει η μέτρηση σωστά, δεν γίνεται δουλειά:
1.Διαλέγεις στρατηγικά τοποθετημένο βενζινάδικο εκτός πόλης και κοντά σε ανηφορική διαδρομή.
2. Γεμίζεις μέχρι να ξεχειλίσει.
3. Ανεβαίνεις την ανηφορική διαδρομή -όσο πιο απότομη, τόσο πιο καλά τ' αποτελέσματα- εννοείται.
4. Αφού φτάσεις στην κορυφή, κάνεις αναστροφή και επιστρέφεις. Στην κορυφή, μηδενίζεις το τριπ εννοείται.
5. Κατεβαίνεις με 3η ή 2α αναλόγως και 1500 στροφές minimum χωρίς να πατάς γκάζι.
6. Στο τέλος της διαδρομής, η αυτονομία σου έχει εκτοξευτεί! ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΓΑΛΗ λοιπον!
7. Βγάζεις την φωτό και η απόλαυση μεγιστοποιείται όταν ποστάρεις στο κατάλληλο τοπικό εννοείται.Η τεχνική είναι αλάνθαστη και πετυχαίνει, δοκίμασέ το και θα δεις!
Έρευνα Κατανάλωσης