-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
http://www.bmw.gr/1series/5door/2011/prices.html
F20 - NEA Σειρά 1 5θυρη
1A11 116i 1.598cc 136hp Τιμή καταλόγου 23.900
1A31 118i 1.598cc 170hp Τιμή καταλόγου 26.950 Δεν πάμε καλά .Η 118i ειναι στην πραγματικοτητα 1600cc ? γιατι το αναγραφουν ετσι ?
και στις προηγουμενες εκδοσεις ετσι ηταν ? -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
http://www.bmw.gr/1series/5door/2011/prices.html
F20 - NEA Σειρά 1 5θυρη
1A11 116i 1.598cc 136hp Τιμή καταλόγου 23.900
1A31 118i 1.598cc 170hp Τιμή καταλόγου 26.950 Δεν πάμε καλά .Η 118i ειναι στην πραγματικοτητα 1600cc ? γιατι το αναγραφουν ετσι ?
και στις προηγουμενες εκδοσεις ετσι ηταν ?Αχα, όχι, στις προηγούμενες ήταν 2000 κ.εκ.
Το βάρεσα με το Defy μου.
-
Το έχουν φτιάξει βάση τον παλαιότερων κυβικών και τις απόδοσης .
Μπάχαλο , Τα ίδια χάλια έχει και η Volvo στις ονομασίες .
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ΟΚ. Βάλε λοιπόν τιμές από ξένες αγορές να δούμε τι παίζει. Από Γερμανία ή Ιταλία κατά προτίμηση.1ον το τέλειο αμάξι δεν έχει φτιαχτεί ακόμα οπότε μην ελπίζεις.
2ον αν δεν σου κάνουν οι νέες Alfa απλά μην ψωνίσεις.Αν λες 'ότι ναναι' το εσωτερικό της Giulietta τότε του Auris τι το λες?? Μην υπερβάλλουμε...Δεν λεω για τελειο αλλα για ενα επιπεδο που να ειναι οκ σε ολα του σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Δεν μπορεις πριν 10 χρονια να βγαζεις 147 με τετοιο ωραιο εσωτερικο και μετα στην νεα ας πουμε 147 κ να εχεις τετοια ποιοτητα μεσα.. οχι τιποτα αλλο μετα νομιζεις πως συνολικα το car δεν θα εχει καλη ποιοτητα.
Προφανως αν δεν σου αρεσει δεν αγοραζεις..αλλα δεν σχολιαζουμε κατι μονο αν εχουμε να πουμε γι'αυτο θετικα πραγματα κ που μας αρεσει.Οσο για το auris μια που το ειπες ειχα δει ενα εταιρικο ενος φιλου με full extra και με δερματα παντου -οθονες κτλ και μου φανηκε καλυτερο. -
Εγώ θα συμφωνύσω ότι εσωτερικά είναι μέτριο και σίγουρα όχι ότι περίμενα .
Είναι δε και ο βασικός λόγος που δεν το αγόρασα. Ειδικά η ποιότητα σε ορισμένα σημεία θυμίζει προηγούμενες εποχές και όχι αντικαταστάτη της 147
Αλλά πέραν τούτου 27,000 για σειρά 1 είναι πολλά . Πάρα πολλά .
Τώρα θα μου πεις , αυτοί πούλαγαν την 316 με τα 1600cc και τα 100+ άλογα 7-8.000,000 . Ανάθεμα το καταραμένο marketing -
Ο χρήστης nomikosas έγραψε:
Οσο για το auris μια που το ειπες ειχα δει ενα εταιρικο ενος φιλου με full extra και με δερματα παντου -οθονες κτλ και μου φανηκε καλυτερο.Εντάξει από αυτό και μόνο φαίνεται ότι έχεις λάθος κριτήριο. Τα δέρματα και οι οθόνες κάνουν τη διαφορά? Βάλτα και στη Giulietta κι έλα πες μας. Είπαμε η Giulietta αντίθετα με το οδηγικό κομμάτι που χτυπάει κορυφή, στο θέμα ποιότητας είναι απλά στο μέσο όρο. Τα μοναδικά καλύτερα εσωτερικά που μπορώ να σκεφτώ είναι της πανάκριβης σειράς 1, του Golf VI (που βέβαια είναι φτιαγμένο για το φαίνεσθαι, οπότε ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει) και πιθανότατα και του DS4.
Κι εγώ σαν κάτοχος 2 147 δεν βλέπω τη διαφορά που θα έπρεπε σε οχήματα που τα χωρίζουν 10 χρόνια, αλλά σε σχέση με τα αυτοκίνητα που έχει να ανταγωνιστεί είναι μια χαρά. Ποσώς με απασχολεί αν το Α3 και το κάθε Α3 έχει 2 φορές καλύτερα πλαστικά αν για να αντέξω το τιμόνι και την υποστροφή του θέλω φάρμακα.
-
Νομίζω ότι όλοι λέμε το ίδιο αλλά με διαφορετικό τρόπο .
Ο παλαιός alfistas αναγνωρίζει τα σημεία στα οποία δεν έγινε η εξέλιξη και ο εν δυνάμει δυστυχώς δεν είδε αυτό θα ήθελε και περίμενε εσωτερικά , όταν αντίκρισε το όμορφο και ιδιαίτερο εξωτερικό σουλούπι της .
Αν μπορώ να αποτελώ παράδειγμα ( ) . . . Το αρχικό χαμόγελο που είχα όταν την κοίταζα στην αντιπροσωπία της Αλίμου προσπαθώντας να καθορίσω πιο χρώμα της πάει καλύτερα αντικαταστάθηκε από ένα σκεπτικισμό όταν μπήκα και έκατσα στο εσωτερικό .
Χρειάζεται ομοιομορφία και συνάφεια . Δεν την έχει . Εχει κάτι , περίπου αλλά όχι ακριβώς.
Πιστεύω ότι σε ένα επικείμενο FL αν προσεχθεί κάπως το σαλόνι , μπούν κάποιες ανοιχτόχρωμες ταπετσαρίες , επανασχεδιαστούν κάπως τα door panels και τα υλικά τους . Τότε το αυτοκίνητο θα ολοκληρωθεί και θα απευθύνεται και σε αγοραστικό κοινό που είναι ή μπορεί να γίνει κάτοχος του βασικού ανταγωνισμού .
Δεν γίνεται να απευθύνεσαι στο κοινό λέγοντας ότι είσαι near, άρα μην δώσεις την διαφορά αρκέσου σε εμάς .
Δεν γίνεται να απευθύνεσαι στο κοινό και να λες κοίτα πόσο καλά είναι τα δυναμικά χαρακτηριστικά μας .
Η είσαι φθηνός Κορεάτης με σχεδίαση near overdose ή πουλάς Premium . Και επειδή για το πρώτο υπάρχει το πολύπαθο Bravo ( με ότι αυτό μπορεί να καταφέρει , παρουσιάζοντας ανάλογα προβλήματα με την G ) πρέπει να δώσεις κάτι που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις .
Όταν δώσεις 22+ θέλεις ξεχωριστό περιβάλλον όχι μουντό και ήσυχο. Μην μπερδευτείτε με τον ανταγωνισμό . Αυτός έχει καταφέρει να καθιερώσει τα standard του . Η Alfa όχι .
Ελπίζω η επόμενη 159 ( ή όπως λέγεται αυτό το project ) να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά , γιατί στην G δεν περιμένω αλλαγές. -
Βέβαια τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπικές κρίσεις. Προσωπικά μια χαρά το βρήκα το εσωτερικό της Giulietta και ανοιχτόχρωμα πάνελς δεν θέλω. Επίσης προτιμώ 1000 φορές κι εγώ τα καλά δυναμικά χαρακτηριστικά, παρά τα ζουληχτά πλαστικούλια. Αυτοκίνητο είναι διάολε και δη Alfa! Πρώτα και κύρια πρέπει να πηγαίνει καλά στο δρόμο!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Χρειάζεται ομοιομορφία και συνάφεια . Δεν την έχει . Εχει κάτι , περίπου αλλά όχι ακριβώς.
Πιστεύω ότι σε ένα επικείμενο FL αν προσεχθεί κάπως το σαλόνι , μπούν κάποιες ανοιχτόχρωμες ταπετσαρίες , επανασχεδιαστούν κάπως τα door panels και τα υλικά τους . Τότε το αυτοκίνητο θα ολοκληρωθεί και θα απευθύνεται και σε αγοραστικό κοινό που είναι ή μπορεί να γίνει κάτοχος του βασικού ανταγωνισμού .εγω θελω να δω 3θυρη εκδοση FL και λιγο βελτιωμενη μεσα
ετσι οπως παει θα την δουμε το 2015 -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βέβαια τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπικές κρίσεις. Προσωπικά μια χαρά το βρήκα το εσωτερικό της Giulietta και ανοιχτόχρωμα πάνελς δεν θέλω. Επίσης προτιμώ 1000 φορές κι εγώ τα καλά δυναμικά χαρακτηριστικά, παρά τα ζουληχτά πλαστικούλια. Αυτοκίνητο είναι διάολε και δη Alfa! Πρώτα και κύρια πρέπει να πηγαίνει καλά στο δρόμο!Ναι δε λέω . Γιαυτό εξάλλου έγραψα 'Αν αποτελώ παράδειγμα' .
From my point of view , είναι διαφορετικό να έχει την επιλογή και αρνητικό να μην την έχει .
Ο +35άρης που έχει μεν ανησυχίες, έχει δει τον ανταγωνισμό , θέλει επιλογές , θέλει την ποιότητα του . Θέλει 'ζουληχτά' όπως λες .
Αν ήταν πιο μικρό και πιο εξειδικευμένο το target group , θα μπορούσαμε να δικαιολογήσει 2-3 επιλογές ως γραφικότητα-ιδιαιτερότητα σε στυλ (take it or leave it) . Αλλά δεν είναι.
Είναι μία από τις πολλές επιλογές σε μία κατηγορία που σφάζονται παλικάρια στην ποδιά της κυρα Φροσύνης .
Και ξαναγράφω ότι είναι από τους λίγους που ακόμα ψάχνονται στην τοποθέτηση .
Η τακτική ( Φτιάξε κάτι πούλα το και βλέπουμε ) που εφάρμοσε ο όμιλος στο παρελθόν όταν άρχισε να μεγαλώνει η ψαλίδα και να χάνει μερίδια ήταν αυτοκτονική .
Δείτε πόσες επιλογές και τι marketing κάνει το VAG . Χωρίς να είναι κορυφαίο στο σύνολο , ούτε σε ποιότητα , ούτε σε αξιοπιστία , ούτε σε δυναμικά χαρακτηριστικά , ούτε cost oriented τοποθετημένο. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ο +35άρης που έχει μεν ανησυχίες, έχει δει τον ανταγωνισμό , θέλει επιλογές , θέλει την ποιότητα του . Θέλει 'ζουληχτά' όπως λες .
Αν ήταν πιο μικρό και πιο εξειδικευμένο το target group , θα μπορούσαμε να δικαιολογήσει 2-3 επιλογές ως γραφικότητα-ιδιαιτερότητα σε στυλ (take it or leave it) . Αλλά δεν είναι.
Είναι μία από τις πολλές επιλογές σε μία κατηγορία που σφάζονται παλικάρια στην ποδιά της κυρα Φροσύνης .
Και ξαναγράφω ότι είναι από τους λίγους που ακόμα ψάχνονται στην τοποθέτηση .
Η τακτική ( Φτιάξε κάτι πούλα το και βλέπουμε ) που εφάρμοσε ο όμιλος στο παρελθόν όταν άρχισε να μεγαλώνει η ψαλίδα και να χάνει μερίδια ήταν αυτοκτονική .
Δείτε πόσες επιλογές και τι marketing κάνει το VAG . Χωρίς να είναι κορυφαίο στο σύνολο , ούτε σε ποιότητα , ούτε σε αξιοπιστία , ούτε σε δυναμικά χαρακτηριστικά , ούτε cost oriented τοποθετημένο.Εγώ που είμαι 35άρης γιατί δε δίνω δεκάρα για τα πλαστικούλια; Στην τελική προτιμώ το καλύτερο στρίψιμο της Giulietta σε σχέση με τα μαλακότερα πλαστικά της σειράς 1.
-
είπαμε εσύ είσαι γρήγορος ( γιου ντοντ καουντ )
-
Thus, I am uncountable...
-
-
-
Χρονια πολλα , θα χρειαστουνε αλλωστε...Μιας και η συζητηση περι της ανωθεν, μηπως μπορει καποιος να δει στο αρθρο του Οκτωβριου των 4 τροχων , το συνκριτικο με τα γερμανοτραφη, και να εξηγησει την υστερηση της αλφα χαμηλα; Νομιζω οτι αξιζει να σταθουμε στον καταπληκτικο 1400 των 170 hp , ο οποιος μεχρι τις 4500 δεν παιζεται, ουτε στη ροπη , ουτε στη δυναμη..... Ριξτε μια ματια στα διαγραμματα και οποιος μπορει ας τον ερμηνευσει. Εχω την εντυπωση πως με την κλιμακωση των κιβωτιων, τα καμαρια μας κανουν οικονομιες.... Λογω αστοχιας της συναρμολογησης δεν εγινε δυνατο το σκαναρισμα των διαγραμματων...Αυριο ισως, ομως αξιζει πραγματικα να σταθουμε σε αυτο το αρθρο..
-
μιας και θα με απασχολησει το θεμα φετος αν ολα πανε καλα,
η 1,4 dist G με τα 120 αλογα κοστιζει 22050 ευρω και με μεταλλικο χρωμα των 560 ευρω παει στα 22.600. (συν πινακιδωμα)
αντιστοιχα η νεα bmw 1, 1,6 136 αλογα εχει 23.900 ευρω συν 2100 για το πακετο sportline ή urbanline (ωστε να πιασει περιπου τον αντιστοιχο εξοπλισμο και επιδοσεις της G) συν 730 το μεταλλικο χρωμα (!!!) παμε στα 26.730 ευρω (συν πινακιδωμα)
αρα 4 χιλιαρικα διαφορα (χωρις προβολεις ομιχλης στην bmw) αλλα σιγουρα με δυνατοτερο, οικονομικοτερο και πιο συγχρονο κινητηρα για την bmw, (και σαφως πιο ποιοτικο εσωτερικο αλλα πολυ συντηρητικο εξωτερικο...)
δυσκολη η συγκριση, 4 χιλιαρικα ειναι αρκετα χρηματα για πολλους απο εμας.
-
g με τα 170...
-
- 4000
Αν θές καλύτερη μηχανή . . . = G 170 και με τα ρέστα βενζίνες 2 χρόνια , maybe more . . .
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
...Είναι μεγάλη η διαφορά. Θα πληρώσεις 4.000€ για 16 άλογα και πιο μαλακά πλαστικά? Δεν θα το έλεγα και το πιο έξυπνο deal, ειδικά από τη στιγμή που δεν δείχνεις πωρωμένος με την εμφάνιση της 1.
ΑLFA ROMEO FORUM