-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το να λέει κάποιος που λέει πως όποιος διαφωνεί με το δόγμα του είναι βλάξ θεωρείται ευπρεπής.Γεια σου αρχηγέ!
Πάντα πίστευα στις προθέσεις σου και στα λεγόμενά σου! (Παιδιόθεν!)
Όμως ουδέποτε ισχυρίστηκα η υπονόησα αυτό που λες!
Καταλαβαίνω βέβαια ότι δεν έπρεπε να εκφραστώ έτσι για τα Ιταλικά! Ε, ας πούμε πως είναι 'ποιητική αδεία' η 'καθ' υπερβολήν'.
Πάντως αποδείξεις για όσα λέω προσεκόμισα! Έστω 'αποδείξεις'.
Τώρα εγώ που ανήκω, ειλικρινά, στους θαυμαστές σου και στους ιδρυτικούς αναγνώστες, είναι δυνατόν να διαφωνώ;
Χάρηκα για την ηλεκτρονική μας γνωριμία!
-
Ρε παίδες απόψεις είναι αυτές.
Και εμένα μου λέει ο άλλος ότι χάνω που δεν παρακολουθώ τους αρβύλες.
Τί πρέπει να κάνω, να αρχίσω να του τα χώνω;
Γούστα είναι αυτά.Έχει ο καθείς μια γνώμη αναλογα με τις παραστάσεις του.
Δεν μπαίνω στη διαδικασία να τον ειρωνευτώ, ακόμα και αν έμμεσα μιλάει για μένα τον ίδιο.
Τον αγνοώ, όπως και αδιαφορώ για το πόνο του. Απλό.Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές χωρίς χαρακτηρισμούς, αλλιώς το κουβαδάκι και σε άλλη παραλία όπως μου είπαν και μένα εδώ μέσα...
-
Για το Tiguan 4motion θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη σου Vanagon.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Σέβομαι τον Vanagon και τον κάθε Vanagon, IasonasPeri. Επίσης δεν ενοχλούμαι καθόλου από του καθενός τον κάλο. Πχ του Vanagon του αρέσει το Passat G60 και το σέβομαι. Αλλά είναι άλλο πράγμα το να θαυμάζεις κάτι απλά και άλλο να σχολιάζεις ότι είναι 'Ταχύτερο, ανετότερο και ασφαλέστερο από πολλά σημερινά σπορ και μη, αν και εικοσαετίας και βάλε! 'Ειδικά το 'και βάλε' σκοτώνει.
Το 'και βάλε' σημαίνει απλά ότι πέρασαν περισσότερα από είκοσι χρόνια από την παρουσίαση του!
Σε παρακαλώ πολύ να θυμώσεις για κάτι άλλο γιατί αυτό είναι μία απλή μέτρηση χρόνου που δεν νομίζω ότι σηκώνει σχολιασμό!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για το Tiguan 4motion θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη σου Vanagon.Παρακαλώ μόνο για κάποια πίστωση χρόνου, γιατί όταν εκφράζω άποψη την έχω πολύ...βασανισμένη, χωρίς να υπονοώ
ότι είναι οπωσδήποτε σωστή!Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ειδική μνεία στο 5.22'...
'Stacey λενε την γυναικα σου, xαχα, οπως λεμε Stacey wagon, χαχαχα' ...
-
Ο χρήστης IasonasPeri έγραψε:
Bρε γράψτους στα @@@@@@ σου που κάθεσαι κι ασχολείσαι με τον κάθε κομπλεξικό ανίδεο
Για να το ξεκαθαρίσουμε.
Θεωρώ ότι ο Hellenic Vanagon ήταν καθόλα ευπρεπής, μια και ενώ του δόθηκαν πατήματα για να απαντήσει εξίσου ερειστικά στα σχόλια που όντως του έγιναν εκείνος δεν ακολούθησε αναλόγως. Οι mods δεν ασχολήθηκαν όμως για να τον προστατέψουν, όταν δέχτηκε ανάλογους χαρακτηρισμούς.Επίσης θεωρώ ότι στα οποιαδήποτε φόρουμ στο ίντερνετ είναι πολύ θετικό να ακούγεται ποικιλία απόψεων, όχι μονόλογος, και αυτό μπορεί να έχει πολλές ερμηνείες και να απευθυνθεί σε πολλούς αποδέκτες.
Από τη στιγμή που το τόπικ μάλιστα αφορά τη VW βρίσκω καθόλα εποικοδομητική τη συμβολή του Hellenic Vanagon.Ειδικά από τη στιγμή που έγινε αναφορά σε μοντέλα με σημαίνουσα θέση για τη μάρκα, βρίσκω άτοπο να δέχεται επίθεση και ειρωνείες ο Hellenic Vanagon. Τη γνώμη του είπε και πρέπει να είναι σεβαστή.
Ναι για τη μάρκα είναι σημαντικό μοντέλο, άλλος το αξιολογεί έτσι άλλος αλλιώς, δικαίωμά τους όλων.
Αναφέρθηκε σε στοιχεία που άλλους αφορύν και άλλους όχι, δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να τον φιμώσουμε ή να τον αποθαρρύνουμε να ξαναγράψει.
Κάπως έτσι το φόρουμ καταντά οπαδικό και τελικά ανούσιο.
Και προσωπικά βρίσκω πάντα τις αναφορές σε παρελθόντα μοντέλα άκρως ενδιαφέρουσες.Επίσης δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο θα πρέπει το κάθε τόπικ κάθε φορά να γίνεται μπ@ρδελο για να καταλήγουμε στο ότι τα χ άσχετα αυτοκίνητα της τάδε άσχετης με το τόπικ χώρας είναι τα καλύτερα.
Δεν είναι ανάγκη συνέχεια να μετράμε από δω και από κει και να κάνουμε σύγκριση.
Ένας βάναυσος πειθαναγκασμός που καταλήγει μονότονος και κουραστικός.
Και μια άλλη παρατήρηση είναι ότι η ιστορία της αυτοκίνησης δε γράφτηκε σε μία χώρα, ούτε σε μία χώρα περισσότερο.
Αυτό ισχύει από τη Φορντ μέχρι την Πεζώ.Το ίδιο λέω και για το κάθε τόπικ που εξειδικεύεται σε μια μάρκα εδώ μέσα.
Επομένως καλό είναι φίλε Hellenic Vanagon να μη σε απσχολούν τα όσα έχουν γραφτεί, αν μπορείς καλά θα κάνεις να συνεχίσεις να συμμετέχεις.Σε ευχαριστώ πολύ!
Από την στιγμή που κατάλαβα πως ο 'IKE' δεν κάνει...αντιποίηση αρχής, δεν έχω λόγο να μην συμμετέχω! (Βρε μπας και κάνω λάθος;).
-
Τώρα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τώρα?Ομολογώ πως δεν το περίμενα!
Εφαρμόζεις την μαιευτική και την διπλωματική τέχνη άριστα!
Και πάλι χάρηκα πολύ! (Και να φανταστείς πως σε είχα βάλει στην λίστα των ανεπιθύμητων).
Σε ευχαριστώ πολύ και δηλώνω πως υπήρξες ένα πρότυπο τρόπου σκέψης και στάσης ζωής για μένα! (Στο είχα πει κάποια χρόνια πριν και σε ραδιοφωνική εκπομπή στην οποία ήσουν καλεσμένος).
Και πάλι χάρηκα!
-
Δε κατάλαβα, θα φύγεις από το φόρουμ ή όχι? Τι πριμαντονισμοί είναι αυτοί?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δε κατάλαβα, θα φύγεις από το φόρουμ ή όχι? Τι πριμαντονισμοί είναι αυτοί?Έχεις δίκιο!
Όχι βέβαια, δεν θα φύγω!
-
Τι τρέχει;
Γιατί λέει έτσι το AVATAR του ΙΚΕ?
Μάλλον θα τον ξαναβάλω στην λίστα των ανεπιθύμητων!
(Μάλλον θα βάλω και τον εαυτό μου στην ίδια λίστα!)
Πάντως ο εικονικός διάλογος μου με τον Κ.Κ. θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι!
-
Λιστα ανεπιθυμητων....??????
ΙΚΕ=Ιμε ο Κωστας καββαθΕς
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Λιστα ανεπιθυμητων....??????ΙΚΕ=Ιμε ο Κωστας καββαθΕς
Νύχτα...
...μέρα!
-
επειδη βλεπω ολο κ πιο συχνα ατομα με προβληματα στα dsg7,τοσο που απορω πως γλυτωσα,γιατι δεν μαζευονται ολοι να στειλουν ενα μεηλ με τους αριθμους πλαισιου καθε αυτοκινητου κ να ζητησουν απο την μαμα εταιρια να βρεθει λυση?
-
-
'Εγνωσμένης αξίας', για τους ρέκτες, τόσο, ώστε να τον τοποθετούν και σε κινητήρες άλλων κατασκευαστών, πλέον!
Eδώ βρίσκει εφαρμογή σε ένα κινητήρα Ld9 της GENERAL MOTORS.
http://www.j-body.org/forums/read.php?f=40&i=184510&t=184510 -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
επειδη βλεπω ολο κ πιο συχνα ατομα με προβληματα στα dsg7,τοσο που απορω πως γλυτωσα,γιατι δεν μαζευονται ολοι να στειλουν ενα μεηλ με τους αριθμους πλαισιου καθε αυτοκινητου κ να ζητησουν απο την μαμα εταιρια να βρεθει λυση?Πόσα χμ εχεις κανει??
Αν θυμασαι ηθελα και εγω να παρω scirocco dsg7 ... πλεον εχω 600χμ....
Οσο για το DSG7 εχει βγει καινουργιος πολυδισκος συμπλεκτης απο αρχες Ιανουαριου και οι αντιπροσωπειες αρχισαν τις αλλαγες σε οσους ειχαν προβλήματα...
Βάσει επισημης ανακοινωσης αρχικα δεν αλλαζαν σε κανεναν τίποτα μιας και ειχαν οδηγια απο Γερμανια οτι οσες φορες και αν αλλαξουν τον πολυδισκο συμπλεκτη δεν θα φτιαχτει και θα επρεπε να περιμενουν οδηγια τους για μονιμη λυση του προβληματος...
Η τεχνικη οδηγια ειχε βγει 29 Αυγουστου του 11 και οποιος και αν πηγαινε με προβλημα στο DSG7 (σκορτσαρισμα εχουν οι περισσοτεροι κατα την αλλαγη σε 2α , καποιο αλλο κουσουρι δεν εχει το DSG7) δεν του αλλαζαν τιποτα.Τωρα αν πας και διαμαρτυρηθεις κατευθειαν θα στο αλλαξουν ...
Οποιος εχει προβλημα ας κανει καμια βολτα απο μια αντιπροσωπεια..
Οταν βρω το αρχειο θα ανεβασω την τεχνικη οδηγια της VW για το συγκεκριμενο προβλημα -
φιλε μου εχω περιπου 50κ χλμ.εντονο προβλημα δεν εχω,οπως εχω δηλωσει κατ επαναληψη.ειχα σπανιως τριξιμο στην 2α.οπως κ να εχει πηγα κ εγω προληπτικα για να το φτιαξουν.την τριτη που θα το παρω,θα μου πουν κ τι αλλαξαν.ξ θα ενημερωσω κ εγω με τη σειρα μου.
με λιγα λογια,αυτα που ειπες,τα εχω αναφερει,στο τοπικ του σιροκκο ρ(μιας κ το τοπικ των σιροκκο σκετο,δεν το βρισκω) -
Αν δεν σου κανει κοπος πες μου ακριβως τι σου αλλαξαν γιατι θελω να επιβεβαιωσω αν οντως βγηκε ο νεος πολυδισκος....
και η τεχνικη ενημερωση που ελεγα πιο πριν
Τεχνική ενημέρωση προϊόντος Νο. διαδικασίας: 2026097/1
Μετάδοση κίνησης: Δονήσεις,τράνταγμα/κροτάλισμα κατά την αλλαγή από 1η σε 2α στην επιτάχυνση Ημερομηνία δημοσίευσης: 26 Αυγ 2011Περιγραφή πελάτη / Διαπίστωση συνεργείου
Η διαμαρτυρία παρουσιάζεται μόνο σε θερμοκρασία λειτουργίας μετά από ορισμένο χρόνο οδήγησης!
Μαρτυρία πελάτη:
• Συμπεριφορά οδήγησης με θόρυβο γδαρσίματος/ κροταλίσματος κατά την επιτάχυνση στη 2η ταχύτητα.
• Τράνταγμα/ κροτάλισμα κατά την επιτάχυνση στη 2η ταχύτητα για περίπου 1-2 δευτερόλεπτα (για παράδειγμα κατά τη στροφή ή κατά την εκ νέου επιτάχυνση με ταχύτητα μεταξύ 5 και 10 χλμ/ώρα).
• Δονήσεις, τράνταγμα/κροτάλισμα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αλλαγής από την 1η στη 2η σχέση ταχύτητας σε χαμηλή ταχύτητα κίνησης (δεν υπάρχει μεμονωμένο τράνταγμα!).
• Τράνταγμα/κροτάλισμα κατά την εκκίνηση με όπισθεν.
Διαπίστωση συνεργείου:
• Για σύντομο χρονικό διάστημα κατά την επιτάχυνση από χαμηλή ταχύτητα στη 2η σχέση ταχύτητας είναι αισθητή συμπεριφορά οδήγησης με τράνταγμα/κροτάλισμα.
Τεχνικό θέμα
Σύντομες διακοπές της τιμής τριβής του πολλαπλού συμπλέκτη.
Εφαρμογή στη σειρά παραγωγής
—
Μέτρο
Προς το παρόν δεν είναι εφικτή καμία επισκευή που να οδηγεί στο στόχο. Η αντικατάσταση του πολλαπλού συμπλέκτη δεν φέρνει μόνιμο αποτέλεσμα. Πρόκειται μόνο για διαμαρτυρία που αφορά στην άνεση. Δεν υφίσταται θέμα ζημιάς εξαρτήματος. Να ενημερώσετε τον πελάτη σχετικά με την κατάσταση! Προς το παρόν προετοιμάζεται λύση για αυτή τη διαμαρτυρία.
Αναβάλλετε όλες τις επισκευές για αυτή τη διαμαρτυρία!
Ο κατασκευαστής θα σας ενημερώσει, μόλις είναι διαθέσιμη επισκευή που να έχει αποτέλεσμα!
Η διαμαρτυρία δεν προκαλείται λόγω του βολάν δύο μαζών (ZMS)! Για αυτό το λόγο δεν πρέπει να αντικατασταθεί το βολάν δύο μαζών! Αδικαιολόγητη αντικατάσταση του βολάν δύο μαζών σε βάρος της εγγύησης επαναχρεώνεται!
Εσυ ειχες και πιο νωρις προβλημα και δεν στο αλλαζαν και τωρα στο αλλαζουν?γιατι μου λες οτι στο εφτιαξαν ,μαλλον βγηκε ο νεος πολυδισκος για να δουμε θα λυσει το προβλημα?
Πρωτα δεν αλλαζαν σε κανεναν τιποτα γιατι οπως θα δεις η τεχνικη οδηγια λεει να μην κανουν τιποτα
VW FORUM