-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
[...] Το τράβηγμα θα το χαρακτήριζα καλό αλλά όχι όπως στο ΙΜΑ μου. Εντάξει ίσως και το CVT να καλύπτει την όποια νωθρότητα αλλά και με κατέβασμα σε 4η ή και 3η δεν είδα μεγάλες διαφορές. [...]Το συγκρίνεις όμως με το ΙΜΑ σου σε όμοιες συνθήκες φόρτου και ταξιδιού; Και παίζει φυσικά ρόλο και το βάρος του οχήματος.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
[...] Το τράβηγμα θα το χαρακτήριζα καλό αλλά όχι όπως στο ΙΜΑ μου. Εντάξει ίσως και το CVT να καλύπτει την όποια νωθρότητα αλλά και με κατέβασμα σε 4η ή και 3η δεν είδα μεγάλες διαφορές. [...]
Το συγκρίνεις όμως με το ΙΜΑ σου σε όμοιες συνθήκες φόρτου και ταξιδιού; Και παίζει φυσικά ρόλο και το βάρος του οχήματος.
Ναι το συγκρίνω με το ΙΜΑ στο ταξίδι που έκανα για πλατύστομο φέτος τα Χριστούγεννα με 4 άτομα και αποσκευές. Και από πλευράς βάρους.... το ΙΜΑ δεν το λες και ελαφρύ... 1370 κιλά άδειο και πάνω από 1700 με τα 4 άτομα....
Α για ενημέρωση το ταξίδι με το 308 ήταν από τις 20 ως τις 22 Δεκεμβρίου....
Θεσπά.... Λογικό είναι πάντως να έχουμε τέτοιες διαφορές.
-
Ειδικά σε συνθήκες πλήρους ισχύος (με το γκάζι στο πάτωμα) ο θόρυβος είναι το λιγότερο απίστευτος. Με το πόδι στα 3/4 ο θόρυβος μειώνεται αλλά στις 4000 σαλ με 130 km/h νοστάλγησα το παλαιό μου ZX που ήταν πολύ πιο αθόρυβο.
Μου φαινεται τελειως κουλο να ειναι πιο θορυβωδες απο τη zx.. Μηπως λογω της στουκας καναν φτερα και καποιες μονωσεις στο μηχανοστασιο?
-
Το μοτέρ αυτό έχει ήχο στις υψηλές στροφές, ωραίο κιόλας. Αυτό που περιγράφει όμως μου θυμίζει κολάρο/φιλτροκούτι που δεν έχει κουμπώσει καλά.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Εταιρικό ενός φίλου... τον έχουν ταράξει στα αγωνιάρικα! Το προηγούμενο ήταν Focus Mk2 1400, το οποίο προσωπικά το είχα ξεπαρθενιάσει άσχημα με μόλις 500 χλμ στο κοντέρ - όταν το έδωσε πίσω πριν ένα μήνα είχε 115.000! Με δυσκολία προλάβαινε τον επιτάφιο της Μ. Παρασκευής αλλά ΕΣΤΡΙΒΕ! Τώρα ακόμα και ο ίδιος, που δεν έχει καμία σχέση με εμάς τους βλαμμένους γκαζάκηδες-στριφτάκηδες, λέει πόσο πολύ του λείπει ο μικρός του επιτάφιος!
Καταλαβαίνω, αλλά αν περίμενες να τσιμπήσεις Auris 1.33 για να μπορείς να παίζεις όταν οι ρυθμοί ανέβουν
πόνταρες σε τελείως λάθος αυτοκίνητο.
Είναι μαλακό, ακόμα και τα λάστιχα 1ης επιλογής δεν το υποστηρίζουν καθόλου ενώ όλα σε αυτό προμοτάρουν κατανάλωση
και άνεση.Του λείπει το πληροφοριακό τιμόνι και η σπορ ανάρτηση,μα είναι πολύ καλό αν θέλεις
κάτι ήσυχο, οικονομικό,άνετο,αξιόπιστο και ποιοτικό.Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1400 Focus αλλά παίζει να
σέρνεται πολύ περισσότερο απο το Auris.
Οι δικές μου εντυπώσεις πάνταΥΓ btw, το Focus I 1600 σε σχέση με το Fiesta Sport mk7 πως τα βλέπεις? Μια έχεις οδηγήσει πολύ το 1ο.
Ισχύει ότι το Auris 1.33 είναι σαφώς ταχύτερο από τον Φίκο 2 1.4. Αλλά κατά τα άλλα...
Στην ερώτησή σου τώρα, το Focus Mk1 είναι σαφώς καλύτερο του Fiesta Mk7. Πιο ακριβές, άμεσο και πληροφοριακό τιμόνι, καλύτερο πάτημα λόγω μεταξονίου-μετατροχίων, πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι που αφήνουν να παίξεις με την ουρά (καμιά φορά παραπάνω από όσο θα έπρεπε, το είχε πάρει μια φορά ο πατέρας μου - πρώην αγωνιζόμενος σε ράλλυ την δεκαετία του '70 - και μου είπε μετά: 'Αυτό έχει τσαχπίνινο κωλαράκι ρε συ!' ) και γενικά αίσθηση καλύτερου κρατήματος.
-
Συμφωνούμε.
Για τη σύγκριση, εντοπίζω την διαφορά στην πίσω ανάρτηση.
Το πίσω μέρος θα έρθει εκει που το θέλεις πιο προοδευτικά απ'ότι στο Fiesta. Ίσως να παίζει ρόλο και το μεταξόνιο.
Το τιμόνι επίσης καλύτερο.To Fiesta όμως είναι λίγο πιο σφιχτό,με ότι συνεπάγεται αυτό.
Μπορώ να πω οτι τα αυτοκίνητα είναι παρόμοιας φιλοσοφίας,όταν τα πιέσεις.
Επίσης, η καλή κατασκευή του Focus μου έκανε εντύπωση για αμάξι 10ετίας πλέον.
Το μόνο μειονέκτημα στο Focus για τα χρόνια του, ήταν ο κινητήρας.Καλός και φιλότιμος, αλλά δεν έχει
διάρκεια η απόδοση του,ενώ προδιαθέτει για κάτι καλό στις χαμηλές. -
Ο κινητήρας αλλά και το κιβώτιο του Focus Mk1 1.6 είναι EPIC FAILS!!! Το αυτοκίνητο χαντακώνεται εξ' αιτίας αυτών των δύο υποσυστημάτων. Βγαίνεις με τα 1000 από μια στροφή και στην ευθεία βγάζεις το ημερολόγιο, καθώς το χρονόμετρο δεν επαρκεί!
Πάντως το Focus στην έκδοση Trend (με την sport ανάρτηση) δεν είναι πολύ μαλακότερο του Fiesta Sport 1.6-120, το οποίο λόγω μοτέρ και μόνο είναι καλύτερο σε ένα στροφιλίκι.
-
Το είχα με τον 1.8
Εδινε αυτό που έλειπε απο τον 1,6 και σε τραβούσε όταν χρειαζόσουν λίγη δύναμη εμπρός για να διορθώσεις την εσκεμμένη ταρζανιά που έκανες με πίσω μέρος. -
Σπύρο έχω ένα 1.8 σε άψογη κατάσταση αν σε ενδιαφέρει. Απλά θέλει ολική ανακατασκευή!
Πλάκα κάνω, το αυτοκίνητο είναι στην πένα.
-
Κάτι θα κάνω μέχρι το καλοκαίρι . Ισως , είχα κάνει ήδη μία αλλαγή , αλλά η αλήθεια είναι ότι έχω ψιλοκωλώσει με αυτά που βλέπω
-
Στείλε μου ΠΜ αν ενδιαφέρεσαι.
-
Εννοώ για δυνατότερο από αυτό που έχω. μάλλον με προπέλα. Θα δείξει.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εννοώ για δυνατότερο από αυτό που έχω.Θα στο κάνω RS βρε κουτό... Μαστρο-Μήτσος racing!
-
Εεεε! , τότε . . . Θα το σκεφτώ .
-
@ nonos & drdino
Δεν ξέρω και προσωπικά δεν με αφορά. Αλλά δεν θα έπρεπε η ίδια η εταιρεία ενοικίασης να ασχοληθεί με το θέμα λίγο πιο σοβαρά; Λέω δεν θα έπρεπε;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ nonos & drdinoΔεν ξέρω και προσωπικά δεν με αφορά. Αλλά δεν θα έπρεπε η ίδια η εταιρεία ενοικίασης να ασχοληθεί με το θέμα λίγο πιο σοβαρά; Λέω δεν θα έπρεπε;
Ρητορική ερώτηση έτσι;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ nonos & drdinoΔεν ξέρω και προσωπικά δεν με αφορά. Αλλά δεν θα έπρεπε η ίδια η εταιρεία ενοικίασης να ασχοληθεί με το θέμα λίγο πιο σοβαρά; Λέω δεν θα έπρεπε;
Δυστυχως ηδη εχει αρχισει η αντιστροφη μετρηση, στα της κακης παροχης υπηρεσιων στην πλειοψηφια της Ελληνικης αγορας.
Τα περιθωρια κερδους και με τις γνωστες κυβερνητικες αλητιες πλεον, εξανεμιζονται, οι περισσοτερες εταιριες στρεφονται σχεδον αναγκαστικα σε μερικη φοροδιαφυγη (τουλαχιστον, εκτος αν βαλουν λουκετο...) μεχρι και σε συμβιβασμο στην ποιοτητα υπηρεσιων/αγαθων που υποτιθεται οτι προσφερουν. Οχι οτι δεν τα βλεπαμε πριν την κριση, τωρα ομως φαινεται οτι οι περιπτωσεις κακης παροχης αγαθων/υπηρεσιων, αποτελουν την πλειοψηφια, παρα την εξαιρεση... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ nonos & drdinoΔεν ξέρω και προσωπικά δεν με αφορά. Αλλά δεν θα έπρεπε η ίδια η εταιρεία ενοικίασης να ασχοληθεί με το θέμα λίγο πιο σοβαρά; Λέω δεν θα έπρεπε;
Θα έπρεπε. Αλλα δυστυχώς ήταν που ήταν η κατασταση τωρα φανταζομαι χειροτερεψε.
Χρόνια πελατης μεγάλης (μεγαλης? πολυεθνικής) εταιρίας στην μοναδική περίπτωση που έλαβα άμεση βοήθεια σε προβλημα ήταν στην Κύπρο. Εδω και ιδίως ΣΚ απλώς 'κοιτούσα' τα αμαξια και επικοινωνούσα σε Αεροδρομια (τα μονα γραφεία τους σε 24ωρη λειτουργία) ... να κανουν όμως τι? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@ nonos & drdino
Δεν ξέρω και προσωπικά δεν με αφορά. Αλλά δεν θα έπρεπε η ίδια η εταιρεία ενοικίασης να ασχοληθεί με το θέμα λίγο πιο σοβαρά; Λέω δεν θα έπρεπε;
Δυστυχως ηδη εχει αρχισει η αντιστροφη μετρηση, στα της κακης παροχης υπηρεσιων στην πλειοψηφια της Ελληνικης αγορας.
Τα περιθωρια κερδους και με τις γνωστες κυβερνητικες αλητιες πλεον, εξανεμιζονται, οι περισσοτερες εταιριες στρεφονται σχεδον αναγκαστικα σε μερικη φοροδιαφυγη (τουλαχιστον, εκτος αν βαλουν λουκετο...) μεχρι και σε συμβιβασμο στην ποιοτητα υπηρεσιων/αγαθων που υποτιθεται οτι προσφερουν. Οχι οτι δεν τα βλεπαμε πριν την κριση, τωρα ομως φαινεται οτι οι περιπτωσεις κακης παροχης αγαθων/υπηρεσιων, αποτελουν την πλειοψηφια, παρα την εξαιρεση...Οι εταιρείες ενοικίασης στην Ελλάδα πάντα λειτουργούσαν με ένα ιδιότυπο καθεστώς. Οι μεγάλες γενικά παρέχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο υπηρεσιών και οχημάτων. Δεν μου έχει τύχει να παραλάβω όχημα χάρχαλο αλλά έχω δεί διάφορα περίεργα εδώ και χρόνια. Υαλοκαθαριστήρες που συνήθως δεν καθαρίζουν, δοχειό υαλοκαθαριστήρων με σκέτο νερό συνήθως και μια φορά εντελώς άδειο, αυτοκίνητο που μου δώθηκε με καμμένο μεσσαίο φώς και το αποκορύφωμα επιστροφή αυτοκινήτου με ήδη σπασμένο φώς το οποίο απο αμέλεια του υπαλλήλου αλλά και δικιά μου - ήταν βράδυ είχε παγωνιά και φυσούσε στο πάρκινγκ οπότε δεν πολυκοίταξα τι υπέγραφα- δεν ήταν σημειωμένο. Ο υπάλληλος που το παρέλαβε στην επιστροφή μου μιλούσε στον ενικό με φράσεις του στύλ: σας ξέρω εγώ σας πάτε να μας τα φορτώσετε τώρα και μετά προσέθεσε και μερικά γαμωσταυρίδια που θα πρέπει να τρέχει στο συνεργείο. Τελικά αποδείχθηκε μετά από δική μου επιμονή και μερικά τηλεφωνήματα πως το φανάρι δεν είχε αλλαχτεί μετά απο επισκευή παλαιότερης στούκας λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και εγώ γλίτωσα αν θυμάμαι καλα 300+ ευρώ. Αντί για συγνώμη εισέπραξα ενα 'και να τα πληρώνατε δεν πειράζει αφού θα σας τα έδινε πίσω η ασφάλεια της κάρτας σας' Φυσικά δεν νοίκιασα ποτέ ξανά απο την παραπάνω μεγάλη εταιρεία. Στα νησιά έχω την αίσθηση πως τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα και αν μιλάμε για τοπικούς σταρ με εταιρεία ενοικιάσεων/ενοικιαζόμενα δωμάτια/ξενοδοχείο/τουριστικό πρακτορείο/βενζινάδικο τότε μπορεί και να μην έχει γίνει ποτέ service στα αυτοκίνητα που νοικιάζονται
Σημειώνω πως η Ελλάδα ήταν και παραμένει απο τις ακριβότερες χώρες για ενοικίαση αυτοκινήτου στην Ευρώπη.
Δεν θα προχωρήσω σε συγκρίσεις με άλλες χώρες γιατί θα κλάψουμε όλοι μαζί απλά θα πώ πως σε όλες τις άλλες η λίστα με χτυπήματα/προβλήματα δίνεται στον οδηγό πριν παραλάβει το όχημα.
Χρήστο αν κρίνω απο την μάρκα το αυτοκίνητο νοικιάστηκε απο την γνωστή για τα πορτοκαλί χρώματα και τις πανάκριβες τιμές της εταιρεία εκ Γερμανίας που αρχίζει από S. Σωστά;
Υ.Γ. Επίσης μου την δίνουν οι λεγόμενοι 'φιλικοί' υπάλληλοι που σε μεταφέρουν σε βανάκι και αρχίζουν ψιλή κουβεντούλα λες και σε ξέρανε απο χτές για να μάθουν τι θα κάνεις, που θα πάς, αν επισκέπτεσαι το πρόσωπο κλπ -
Δεν ήταν από αυτή mirage.
Κατά τα άλλα η αλήθεια είναι ότι άλλο το service στην Ελλάδα άλλο στο Εξωτερικό. Και όταν το 2009 στη Ρόδο είχαμε νοικιάσει όχημα από μεγάλη εταιρεία και πολύ γνωστή στο χώρο και πάλι το LEON τότε ήταν με 3+1 ελαστικά. Αλλά τώρα δεν πλήρωνα εγώ και δεν είχα την δυνατότητα επιλογής.
Πάντως αν κρίνω από τις αντιδράσεις στη δουλειά η συγκεκριμένη εταιρεία μάλλον θα χάσει έναν καλό πελάτη.... Γιατί δεν μπορεί να μας δουλεύει τόσο. Αν και πάλι δεν είμαι 100% ότι το γνώριζαν. Αν δεν το γνώριζαν τότε κάτι πρέπει να κάνουν επειγόντως για το QC. Αν το γνώριζαν τότε θα πρέπει να κλείσουν. Γιατί θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπους. Το θέμα πάντως είναι ότι ένα NOTE που νοικιάστηκε από την ίδια εταιρεία ήταν άψογο.
Δεν ξέρω μπορεί να έχω εγώ τον μαγνήτη των σαπακίων....
Οδήγησα....