Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βελτιωσεις....απο ποσο και πανω αξιζουν πραγματικα;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βελτιωσεις....απο ποσο και πανω αξιζουν πραγματικα;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    57
    719
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης heras έγραψε:
      Για καποιους και +7 αλογα καλα ειναι ειδικα οταν δεν χρειαζεται ενα σκασμο λεφτα για να τα παρεις (πχ για μια πληρη εξατμιση)...αλλα και η ηχητικη απολαυση για μενα βελτιωση ειναι

      τι διαφορά μπορούν να σου κάνουν τα 7 αλογα σε ποσά της τάξης των 100-150 ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
        Kαι μην ξεχνατε τον παραγοντα βαρος,στο δικο μου που ειναι 900 κιλα αν παρω 10-12 αλογα με ενα πρωτο σταδιο τοτε το αμαξακι θα πηγαινει πολυ καλυτερα σε σχεση με πριν,ενω αν ο θειος μου π.χ βαλει 10-12 αλογα στο discovery δεν θα δει διαφορα πιστευω

        για τι αυτοκίνητο μιλάμε ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos_krhth_91 last edited by

          suzuki ignis sport

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonis-team last edited by

            Η ταπεινή μου γνώμη είναι, ότι την άνεση πλέον την δίνουν εις βάρος της δύναμης, μόνον όταν το αυτοκίνητο μπορεί να πιάσει 300κμ/ωρα. Ενόσω δεν πρέπει στην Ευρώπη να υπερβαίνετε στην παραγωγή τα 250.
            Στα μικρά δεν το τολμούν, διότι το γράφουν, και θα πάτωναν στης πωλήσεις.
            Πρέπει να γνωρίζουμε ότι η εξάτμιση είναι μια αλυσίδα πολλών παραμέτρων, και όχι ένα τελικό.
            Α) χταπόδι
            Β) σωλήνες
            Γ)καταλύτες
            Δ)τελικό.
            Κανένα από αυτά δεν αποκαθίσταται με ένα μόνον τμήμα. Και σίγουρα και με ότι γράφω δεν μπορεί να βγουν 8 άλογα από αυτοκίνητα με αρχική 80!.
            10% κέρδος με μόνον την εξάτμιση δεν βγαίνουν με τίποτα.
            Ο στόχος μου στα αγωνιστικά είναι 4% στην εξάτμιση. 15% στην βελτίωση της μηχανής. 20% στην τροφοδοσία. 5% στο τσιπάρισμα.
            Όλα αυτά αποτιμώνται σε αρκετά ευρώπουλα!.
            Α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Σε απλό 1300άρι μόνο με αλλαγή εξάτμισης, +20 άλογα.
              Τάφε έφη, τεχνικός καρμπυρατέρ/αναφλέξεων κλπ

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panorg last edited by

                Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                Σε απλό 1300άρι μόνο με αλλαγή εξάτμισης, +20 άλογα.
                Τάφε έφη, τεχνικός καρμπυρατέρ/αναφλέξεων κλπ

                Υπο κανονικες συνθηκες με τιποτα δεν κερδιζεις 25% μονο απο εξατμιση.Για να θεωρησουμε αξιοπιστη μια αυξηση της ιπποδυναμης σε δυναμομετρηση πρεπει να την κανουμε διπλη,δηλαδη πριν και μετα την αντικατασταση του εξαρτηματος.Μπορει πχ το αυτοκινητο μου να ειναι ονομαστικης ισχυς 100 και στην πραγματικοτητα να αποδιδει 107.Του βαζω και μια εξατμιση και στη δυναμομετρηση μου δειχνει 110 και μετα λεω πως πηρα 10 αλογα μονο απο την εξατμιση.Αλλη περιπτωση λαθους ειναι να φοραω παλιολαδα καμια 20000χλμ μπουζι καμια 40000χλμ φιλτρο αερος καμια 60000χλμ κλπ.Να κανω δυναμομετρηση με αυτες τις συνθηκες και να δειχνει οτι εχω 93 αλογα και αφου κανω σερβις και αλλαξω ταυτοχρονα και εξατμιση μου δειχνει το δυναμομετρο 110.Τοτε τι πρεπει να πω για την εξατμιση οτι μου εδωσε +17αλογα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Αντωνη δεν χρειαζεται να κοψουν δυναμη μονο απο super cars. Σε εξατμiση που εβαλε ο Παπαδοπουλος σε κουπε 1,8 ατμοσφαιρικο,με φιλτρο αερος κλειστο της bmc, εσωτερικη διαμετρο 56χιλ με δυο καζανακια και καταλύτη με αρχικη μετρηση στα 134 αλογα ,υστερα απο την τοποθέτησή της η μετρηση εδειξε 155 αλογα.Με χαμηλό θορυβο .Πολυ μελετημενη κατασκευή.Εστω και αυτα τα 2,3 χιλιοστά μπορεί να κανουν την διαφορά.Και με βιβλιό σερβις πληρες το φιατ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cliodriver last edited by

                    Μετά από ταξίδι 1000 χλμ με το Revo πάνω στον 1.4 twincharger, μπορώ μετά βεβαιότητας να πω ότι το Γκολφ έγινε άλλο αυτοκίνητο! Η ταχύτητα ταξιδιού, αυτή που το αυτοκίνητο 'πάει μόνο του', έγινε τα 180, το σασμάν όλο μετατοπίστηκε μία σχέση 'κάτω' σε επιτάχυνση, η 2α πλέον σχεδόν 'δεν υπάρχει' (γεμίζει σε ελαχιστότατα δεύτερα) και η 3η είναι η καινούρια 2α, μόνο που φτάνει μέχρι τα 150!

                    Στα 900 ευρώ, δεν μπορώ να πω ότι η βελτίωση ήταν αναίμακτη, αλλά όπως λέει η διαφήμιση, η αίσθηση της δύναμης ανεκτίμητη!

                    Να πω ότι το αυτοκίνητο δεν κινείται ιδιαιτέρως εδώ και ενάμιση χρόνο, γράφει αρκετά λιγότερα από 10,000 χλμ το χρόνο και αυτά σε αρκετά μακρινές διαδρομές και ταξίδια. Φυσικά, η χρήση είναι πιο προσεκτική πλέον, με πιο προσεκτικό ζέσταμα και αποφυγή του συνδυασμού τέρμα γκάζι / μεγάλη σχέση (>= 4ης) / χαμηλές στροφές. Βενζίνη μόνο 100άρα πλέον και το κόστος δεν με νοιάζει, μιας και μιλάμε για 10-15 γεμίσματα το χρόνο -- κατά κανόνα δεν χρειάζεται να βάλω βενζίνη μεταξύ ταξιδιών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      f15 last edited by

                      Εγώ αγόρασα το αυτοκίνητο μου με την προϋπόθεση να το βελτιώσω ,άλλωστε τα νέα αυτοκίνητα βελτιώνονται χωρίς να λύσεις ούτε βίδα από την μηχανή.
                      Έχω κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Κι αυτός το βελτίωσε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gakost last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Κι αυτός το βελτίωσε

                          Βρήκα και άλλη περιπέτεια
                          http://www.youtube.com/watch?v=RZ9KcX0H ... re=related

                          την καλύτερη βελτίωση πάντως την έχει κάνει ο τύπος εδώ
                          http://www.youtube.com/watch?v=6bXRckcT ... re=related

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Οι βελτιώσεις σε ισχύ που προκύπτουν από απλή αλλαγή τελικού αφορά στα λίγα σχετικά φιμωμένα αυτοκίνητα και συνήθως σε μέγιστη ισχύ, αυτή που βγαίνει στις 6000+ στροφές. Αν προσέξετε καλύτερα τα σχετικά διαγράμματα θα δείτε ότι αυτό γίνεται σε βάρος της απόδοσης στις χαμηλότερες στροφές όπου το μειωμένο backpressure του πιο ελεύθερου πλέον τελικού αδειάζει τους κυλίνδρους μειώνοντας τη δυναμική συμπίεσή τους και την ισχύ τους εκεί που την χρειάζεσαι περισσότερο, στις χαμηλομεσαίες στροφές. Αυτό μπορεί να είναι βελτίωση αλλά μόνο για χρήση πίστας ή φαναροκόντρας. Όλοι οι άλλοι μπορεί να νιώθουν το άρπαγμα και τον ήχο αλλά αν μετρηθούν στο δρόμο θα είναι πιο αργοί. Και σε τίποτα ανηφόρες θα πρέπει να κατεβάσουν ταχύτητα ενώ πριν την έβγαζαν...
                            Συνήθως όμως φτιάχνεσαι με τον ήχο και κρατάς την σχέση και μόνο για να τον ακούς. Άσε που έτσι κι αλλιώς προσαρμόζεσαι πολύ γρήγορα σε 5 πάνω 5 κάτω άλογα και αν είσαι χαρούμενος τι σημασία έχει αν την ανηφόρα θα την βγάλεις με 4η ή πρέπει να βάλεις 3η....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gakost last edited by

                              http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/0 ... _2600.html

                              Για να απαντήσω στην ερώτηση του θέματος, αν πρόκειτε για την προ τελευταία Mercedes αξίζει όσα λεφτα και αν χρειαστεί :lol

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                junior-gt last edited by

                                Για να απαντήσω στο ερώτημα θα διέκρινα δυο κατηγορίες μοτέρ. Υπερτροφοδοτούμενα και μη.
                                Στα πρώτα όντως υπάρχουν πολύ αξιόπιστα και οικονομικά πακέτα με την καρδιά της βελτίωσης ΄να είναι το πρόγραμμα που κάποιες φορές συνοδεύεται από πιο ελεύθερη εξάτμιση, ίσως πιο ανοικτό κιτ εισαγωγής και σπανιότερα αντλία βενζίνης. Αυτά (με την προυπόθεση να είναι επώνυμα και δοκιμασμένα) κατά τη γνώμη μου αξίζουν τον κόπο παίρνεις τουλάχιστον ένα 20% στην ιπποδύναμη και άλλο τόσο ή και περισσότερο ροπή, δε σε προβληματίζει στη καθημερινή χρήση ίσως σε βοηθάει κι όλας λόγω της μεγαλύτερης ροπής σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών, η κατανάλωση σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές ενώ οι βλάβες που μπορεί να προκύψουν είναι σπάνιες (άντε η τουρμπίνα αν είναι να βγάλει 250000 χιλιόμετρα, να βγάλει 200000).
                                Μάλιστα πολλοί κατασκευαστές ή αντιπροσωπείες είναι τόσο σίγουροι για την αξιοπιστία της βελτίωσης που εξακολουθεί να καλύπτει τα βελτιωμένα αυτοκίνητα η εργοστασιακή εγγύηση. (πχ παλαιότερα η seat με το revo ή η subaru με την prodrive κλπ). Προσωπικά τα περισσότερα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα που είχα τα βελτίωνα στον κινητήρα ως αυτό το στάδιο (πάντα με επώνυμα προιόντα) και δεν είχα ούτε έχω προβλήματα παρά τα αρκετά χιλιόμετρα που κάνω.
                                Στα δεύτερα (ατμοσφαιρικά) είναι πολύ λίγα αυτά που παίρνεις με αντίστοιχου κόστους και παρεμβάσεων βελτιώσεις και μάλιστα θυσιάζοντας αρκετά στην καθημερινή οδήγηση. Και γι'αυτό το λόγο όσα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα είχα τα βελτίωνα αλλού και όχι στον κινητήρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  groupa last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                  σωστος ...

                                  αφορμη ηταν μια συζητηση με τον μικρο αδελφο ενος φιλου που εχει RS..
                                  και μου ελεγε...βαλε ελευθερη φιλτροχοανη..πετα και μια Μιλοτεκ...ενα προγραμματακι και θα εισαι τζιτζα...

                                  εκει που δεν εχω απαντηση ειναι να τα εκανα τι....

                                  Aν θέλεις το γκάζι με έμφαση στο χαμηλό κόστος, βάλτου μόνο πρόγραμμα. Εξατμίσεις δίνουν κυρίως ήχο, εισαγωγή μάλλον κακό κάνει (χειρότερο φιλτράρισμα) παρά καλό (το κέρδος σε άλογα έχει ένα ερωτηματικό).
                                  Να ξέρεις βέβαια ότι πλέον θα έχεις ένα βελτιωμένο μοτέρ και από άποψη αξιοπιστίας. (οι κινητήρες στα VAG πάντως γενικώς αντέχουν και πλέον αντέχουν πολύ και οι τουρμπίνες τους).
                                  Α, και να βάλεις πρόγραμμα για 95άρα βενζίνη.

                                  Ενα ολοκληρωμενο συστημα εξατμισης, ειδικα στα vag μπορει να δωσει απο 20 εως 35 αλογα. Δεν ειναι μονο ηχος....
                                  Δεν υπαρχει προγραμμα για 95αρα, αυτο ειναι παραμυθι. Ενα σωστο προγραμμα πρεπει να δουλευει εξισου καλα και με 95αρα και με 100αρα ακριβως οπως κανει και το μαμα, απλα με 100αρα θα εχει τη μεγιστη υποσχομενη ιπποδυναμη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Γιατί θεωρείς πως είναι παραμύθι ένα πρόγραμμα για 95άρα βενζίνη;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      groupa last edited by

                                      Γιατι ενα σωστο προγραμμα πρεπει να μπορει ακριβως οπως κανει και το μαμα, να διαβαζει τις παραμετρους (οκτανια-θερμοκρασια κτλ) και να αντιδρα αναλογα.
                                      Λενε καποιοι για παραδειγμα προγραμμα για 100αρα!!! Τι θα πει αυτο? απλα εχουν καταργησει τους knock sensors λογω του υπερβολικου αβανς. Και αν αυτος ο πελατης νομιζει οτι εβαλε 100αρα και δεν ειναι? τι γινεται? Απλα σπαει το μοτερ, γιατι ο γατος ο προγραμματιστης εχει καταργησει τις δικλειδες ασφαλειας για να παρει 5 αλογα ακομα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Ετσι είναι απλά μια διευκρίνηση. Σκοπός ενός σωστού -γνώστη- προγραμματιστή δεν ειναι να πάρει 5 αλογα απο το υπερβολικό αβάνς. Σκοπός του είναι να κερδίσει χρόνο σε ρεπρίζ επιταχύνσεις αφού ουσιαστικά εκεί σκοπεύει το υψηλό (οχι υπερβολικό ) αβανς.
                                        Η 100ρα σε αυτή την περίπτωση ειναι μονόδρομος. Επίσης οι καταργηση των δικλείδων ασφαλειας του εγκεφάλου είναι ενα σοβαρό θέμα για εναν οδηγό που αποφασίζει να κανει μετατροπή στα δεδομένα του. Απλά πρέπει να ξέρει τι βάζει στη δεξαμενή καυσίμου. Εγω έχω και ενα ενισχυτικό στο πίσω μέρος καλού κακού.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 3 / 3
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr