-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
!εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!
η c180 το ήξερε ?
Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.
οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
!εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!
η c180 το ήξερε ?
Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.
πάσο τότε δεν έχω ιδέα... αν και είναι άτοπο να αναφέρεται σε τόσο παλιο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα του GGAB, οπότε θα το ρίξω σε προβληματικό GPS ή σε κατηφόρα τάξης μεγέθους κρημνού. Το 6 1.8 το πολύ να έχει 200+ πραγματικά χλμ. Με το Xedos 1.6 (115 HP, κοντό κιβώτιο και Cx 0.29) έχω δει 215 κοντερίσια (σε ισιάδι, όχι κατηφόρα) και το GPS έδειχνε 203. Επίσης έβαλε την 4η στον κόφτη στις 7500 ΣΑΛ και 200 χ.α.ω. στο κοντέρ!+1,γύρω στα 200 έβλεπα στο μάζντα σε νορμάλ συνθήκες
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
!εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!
η c180 το ήξερε ?
Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.
οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!
σταθηκε το 6αρη με τα 120 ψωφια πόνυ δίπλα στον γερμαναρά που γεμίζει από χαμηλά με πάνω από 150 hp ??? ρε θα μας τρελάνεται ?? ούτε απέναντι από την αυτόματη δεν κάθεται...
-
και για να μην παρεξηγηθω,στο οτι οταν ψοφαει ο κομπρεσσορας αρχιζουν τα δυσκολα,εννοω σε καθε ταχυτητα μεχρι 6500 καπου και μεχρι 4η το πολυ!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
!εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!
η c180 το ήξερε ?
Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.
οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!
σταθηκε το 6αρη με τα 120 ψωφια πόνυ δίπλα στον γερμαναρά που γεμίζει από χαμηλά με πάνω από 150 hp ??? ρε θα μας τρελάνεται ?? ούτε απέναντι από την αυτόματη δεν κάθεται...
ψοφια δεν τα λες τα αλογα του 6αριου και αυτο οφειλεται στο πολυ καλο κιβωτιο,το πως γεμιζει, και η C180 δεν ειναι πανω απο 150,αλλα 145!συνδυασε και βαρος περισσοτερο και θα εχεις μια εικονα!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ποτε δεν ανηκε .......αλλα οταν συνεργαζονταν η μαζντα εβαζε τα μοτερ και η φορντ τα πατωματαΚάτι που να ισχύει . . .
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
Η Ford ήταν ο μεγαλομέτοχος της Mazda
το 33 % ειχε καποια στιγμη!σιγουρα οικονομικα βοηθησε η Ford,ενω και εκεινη πηρε απο την Mazda καποια πραγματακια
ω,ναι φιλε μου redmonster!και το ηξερε και το καταλαβε και ημουν παρων και στο ανοιγμα και ηταν και μεταξυ φιλων κοινων και επειδη εχω οδηγησει και c180 (αναμεσα στις αμετρητες μαρκες,ιπποδυναμεις και αυτοκινητα που εχω οδηγησει)η C180 δεν ειναι γρηγοροτερη παρα μονο στα μπαμ λογω κομπρεσσορα!μετα που ψοφαει αρχιζουν τα δυσκολα!
Το 33% την έκανε όμως τον μεγαλομέτοχο! Δεν χρειάζεται να έχεις το 50% + 1 μετοχή για να ελέγεις μια εταιρεία.
Όσο για το άλλο με την 180... αν και Mazdaκιας από τα γενοφάσκια, πολύ δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Μήπως είχε πρόβλημα το Μερκεντέ;
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
και για να μην παρεξηγηθω,στο οτι οταν ψοφαει ο κομπρεσσορας αρχιζουν τα δυσκολα,εννοω σε καθε ταχυτητα μεχρι 6500 καπου και μεχρι 4η το πολυ!εκεί που ψοφάει ο κομπρέσορας αλλάζεις σχέση προφανώς ...
δεν μπορώ να καταλάνω τι ψάχνεις να αποδείξεις... είναι ΠΑΣΙΦΑΝΈΣΤΑΤΟ οτι το 6αρη είναι σχετικά αργό και η c180 είναι σχετικά σβέλτη... παντού και ΠΑΝΤΑ είναι πιο γρήγορη και μάλιστα με σοβαρή διαφορά... όλα τα άλλα είναι για να γεμίζομε σελίδες... -
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
ψοφια δεν τα λες τα αλογα του 6αριου και αυτο οφειλεται στο πολυ καλο κιβωτιο,το πως γεμιζει, και η C180 δεν ειναι πανω απο 150,αλλα 145!συνδυασε και βαρος περισσοτερο και θα εχεις μια εικονα!
θα σε γλυτωσω, γιατι αμα το δει ο ΙΚΕ αυτο το σχολιο, θα σου γραψει 3 σελιδες παρατηρηση!
τι σχεση εχει το κιβωτιο με τα αλογα; Αφου μαλιστα πιανει 200 με 4η, ειναι μακρυ για αμαξι με τελικη 205, αρα κακο για ανοιγματα...
η C180 εχει πανω απο 150, ισως 165-170 αλογα. Που τα ειδες τα 145 δεν ξερωσε μεταξυ τους ανοιγμα μονο αν ξεκινησει με 2α η C, μπορει να γινει κατι
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
*θα το προτιμούσα με 1.6Τ να έχει περισσότερη ροπή και να μην πληρώνω τέλη για 1.8
μάλλον 1.3Τ όπως ακούγεται αν και όποτε...γιατί δεν νομίζω ότι θα σε σώσουν τα -35Ε τον χρόνο.
Kαλά από φήμες άλλο τπτ.
Απλά πιστεύω ότι μετά την εξολόθρευση των 2.0+ θα στραφούν χαμηλότερα. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
*θα το προτιμούσα με 1.6Τ να έχει περισσότερη ροπή και να μην πληρώνω τέλη για 1.8
μάλλον 1.3Τ όπως ακούγεται αν και όποτε...γιατί δεν νομίζω ότι θα σε σώσουν τα -35Ε τον χρόνο.
Kαλά από φήμες άλλο τπτ.
Απλά πιστεύω ότι μετά την εξολόθρευση των 2.0+ θα στραφούν χαμηλότερα.αν στραφούν χαμηλότερα νομίζεις ότι θα αφήσουν τους 1600αρηδες;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ψοφια δεν τα λες τα αλογα του 6αριου και αυτο οφειλεται στο πολυ καλο κιβωτιο,το πως γεμιζει, και η C180 δεν ειναι πανω απο 150,αλλα 145!συνδυασε και βαρος περισσοτερο και θα εχεις μια εικονα!
θα σε γλυτωσω, γιατι αμα το δει ο ΙΚΕ αυτο το σχολιο, θα σου γραψει 3 σελιδες παρατηρηση!
τι σχεση εχει το κιβωτιο με τα αλογα; Αφου μαλιστα πιανει 200 με 4η, ειναι μακρυ για αμαξι με τελικη 205, αρα κακο για ανοιγματα...
η C180 εχει πανω απο 150, ισως 165-170 αλογα. Που τα ειδες τα 145 δεν ξερωσε μεταξυ τους ανοιγμα μονο αν ξεκινησει με 2α η C, μπορει να γινει κατι
Tο μάζντα είχε κοντό κιβώτιο εκτός της 5ης.
Mια χαρά σβέλτο ήταν πάντως, όπως και παραμένει. Δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα κάποιων εδώ μέσα. Καλοφτιαγμένο, φτηνό, υπερεξοπλισμένο, όμορφο (προσωπική άποψη βέβαια, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα), υπεραξιόπιστο, με χώρους και για κάποιον που γούσταρε να στρίβει πολύ καλά στημένο.
Στο καινούργιο έχεις πλέον και ηχομόνωση (αλλά έχει χάσει το τιμόνι που είχε γμτ)
-
H πρεμούρα είναι από την πλευρά των μαζντίστι πάντως
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
υπαρχει καποιος λογος να αγορασει κανεις σημερα το Mazda 6?
(αληθεια, πουλαει κανενα;)δεν το εχω καθολου μεσα στη λιστα μου αλλα εχω ενα συγγενη που ορκιζεται στα Mazda και αναρωτιεμαι μηπως χανω κατι...
Αν , το είναι Ιαπωνικό είναι το πρώτο σου και βασικό κριτήριο . Ναι αξίζει .
Αν είσαι ξετρελαμένος και ερωτευμένος με το σχέδιο . Ναι επίσης.(μιλάμε πάντα για το 1,8) το 2.0 δεν αξίζει στην σημερινή Ελλάδα να σπαταλήσεις τίποτα με βάση τα προαναφερθέντα.
Σε κάθε άλλη περίπτωση ο βασιλιάς της κατηγορίας είναι το Mondeo.
να θυμήσω από που ξεκίνησε η κουβέντα.
-
Τι σημασία έχει από πού ξεκίνησε, τα ενδιάμεσα με την πρεμούρα ήταν όλα τα λεφτά, με επιχειρήματα τύπου αλφίστι
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
!εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!
η c180 το ήξερε ?
Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.
οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!
Και εγώ πέρασα σήμερα στην επιτάχυνση μια 430. True fact, με μια λεπτομέρεια: ο οδηγός της 430 δεν πάταγε γκάζι.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Tο μάζντα είχε κοντό κιβώτιο εκτός της 5ης.
καποιος ειπε (εσυ;) οτι με 4η φθανεις τα 200. Για αυτοκινητο με τελικη 205, το σασμαν ειναι μακρυ. Κοντο θα το λεγαμε εαν εφθανε την 5η 500σαλ πριν τον κοφτη.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι σημασία έχει από πού ξεκίνησε, τα ενδιάμεσα με την πρεμούρα ήταν όλα τα λεφτά, με επιχειρήματα τύπου αλφίστιη αλήθεια είναι ότι έχεις δίκιο, δεν κάθησα να τα διαβάσω όλα
@σπυρος. δεν το είπα εγώ, και δεν μπορώ να θυμηθώ αν τα έφτανε με 4, πάντως θυμάμαι σίγουρα ότι είχε κοντή κλιμάκωση 1-3, η δε τρίτη μετα βίας έπιανε τα 120.
Κανένας να επιβεβαιώσει?
MAZDA 6