Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA 6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA 6
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 71
    • 72
    • 10 / 72
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1437
    3367
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nasos-abt last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      !εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!

      η c180 το ήξερε ?

      Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.

      οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

        !εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!

        η c180 το ήξερε ?

        Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.

        πάσο τότε δεν έχω ιδέα... αν και είναι άτοπο να αναφέρεται σε τόσο παλιο αυτοκίνητο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Δεν θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα του GGAB, οπότε θα το ρίξω σε προβληματικό GPS ή σε κατηφόρα τάξης μεγέθους κρημνού. Το 6 1.8 το πολύ να έχει 200+ πραγματικά χλμ. Με το Xedos 1.6 (115 HP, κοντό κιβώτιο και Cx 0.29) έχω δει 215 κοντερίσια (σε ισιάδι, όχι κατηφόρα) και το GPS έδειχνε 203. Επίσης έβαλε την 4η στον κόφτη στις 7500 ΣΑΛ και 200 χ.α.ω. στο κοντέρ!

          +1,γύρω στα 200 έβλεπα στο μάζντα σε νορμάλ συνθήκες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:

            !εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!

            η c180 το ήξερε ?

            Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.

            οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!

            σταθηκε το 6αρη με τα 120 ψωφια πόνυ δίπλα στον γερμαναρά που γεμίζει από χαμηλά με πάνω από 150 hp ??? ρε θα μας τρελάνεται ?? ούτε απέναντι από την αυτόματη δεν κάθεται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nasos-abt last edited by

              και για να μην παρεξηγηθω,στο οτι οταν ψοφαει ο κομπρεσσορας αρχιζουν τα δυσκολα,εννοω σε καθε ταχυτητα μεχρι 6500 καπου και μεχρι 4η το πολυ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nasos-abt last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                !εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!

                η c180 το ήξερε ?

                Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.

                οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!

                σταθηκε το 6αρη με τα 120 ψωφια πόνυ δίπλα στον γερμαναρά που γεμίζει από χαμηλά με πάνω από 150 hp ??? ρε θα μας τρελάνεται ?? ούτε απέναντι από την αυτόματη δεν κάθεται...

                ψοφια δεν τα λες τα αλογα του 6αριου και αυτο οφειλεται στο πολυ καλο κιβωτιο,το πως γεμιζει, και η C180 δεν ειναι πανω απο 150,αλλα 145!συνδυασε και βαρος περισσοτερο και θα εχεις μια εικονα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                  ποτε δεν ανηκε .......αλλα οταν συνεργαζονταν η μαζντα εβαζε τα μοτερ και η φορντ τα πατωματα

                  Κάτι που να ισχύει . . .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:

                    Η Ford ήταν ο μεγαλομέτοχος της Mazda

                    το 33 % ειχε καποια στιγμη!σιγουρα οικονομικα βοηθησε η Ford,ενω και εκεινη πηρε απο την Mazda καποια πραγματακια

                    ω,ναι φιλε μου redmonster!και το ηξερε και το καταλαβε και ημουν παρων και στο ανοιγμα και ηταν και μεταξυ φιλων κοινων και επειδη εχω οδηγησει και c180 (αναμεσα στις αμετρητες μαρκες,ιπποδυναμεις και αυτοκινητα που εχω οδηγησει)η C180 δεν ειναι γρηγοροτερη παρα μονο στα μπαμ λογω κομπρεσσορα!μετα που ψοφαει αρχιζουν τα δυσκολα!

                    Το 33% την έκανε όμως τον μεγαλομέτοχο! Δεν χρειάζεται να έχεις το 50% + 1 μετοχή για να ελέγεις μια εταιρεία.

                    Όσο για το άλλο με την 180... αν και Mazdaκιας από τα γενοφάσκια, πολύ δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Μήπως είχε πρόβλημα το Μερκεντέ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
                      και για να μην παρεξηγηθω,στο οτι οταν ψοφαει ο κομπρεσσορας αρχιζουν τα δυσκολα,εννοω σε καθε ταχυτητα μεχρι 6500 καπου και μεχρι 4η το πολυ!

                      εκεί που ψοφάει ο κομπρέσορας αλλάζεις σχέση προφανώς ...
                      δεν μπορώ να καταλάνω τι ψάχνεις να αποδείξεις... είναι ΠΑΣΙΦΑΝΈΣΤΑΤΟ οτι το 6αρη είναι σχετικά αργό και η c180 είναι σχετικά σβέλτη... παντού και ΠΑΝΤΑ είναι πιο γρήγορη και μάλιστα με σοβαρή διαφορά... όλα τα άλλα είναι για να γεμίζομε σελίδες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:

                        ψοφια δεν τα λες τα αλογα του 6αριου και αυτο οφειλεται στο πολυ καλο κιβωτιο,το πως γεμιζει, και η C180 δεν ειναι πανω απο 150,αλλα 145!συνδυασε και βαρος περισσοτερο και θα εχεις μια εικονα!

                        θα σε γλυτωσω, γιατι αμα το δει ο ΙΚΕ αυτο το σχολιο, θα σου γραψει 3 σελιδες παρατηρηση!

                        τι σχεση εχει το κιβωτιο με τα αλογα; Αφου μαλιστα πιανει 200 με 4η, ειναι μακρυ για αμαξι με τελικη 205, αρα κακο για ανοιγματα...
                        η C180 εχει πανω απο 150, ισως 165-170 αλογα. Που τα ειδες τα 145 δεν ξερω

                        σε μεταξυ τους ανοιγμα μονο αν ξεκινησει με 2α η C, μπορει να γινει κατι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          ggab last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                            *θα το προτιμούσα με 1.6Τ να έχει περισσότερη ροπή και να μην πληρώνω τέλη για 1.8

                            μάλλον 1.3Τ όπως ακούγεται αν και όποτε...γιατί δεν νομίζω ότι θα σε σώσουν τα -35Ε τον χρόνο.

                            Kαλά από φήμες άλλο τπτ.
                            Απλά πιστεύω ότι μετά την εξολόθρευση των 2.0+ θα στραφούν χαμηλότερα.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης xenos έγραψε:

                              *θα το προτιμούσα με 1.6Τ να έχει περισσότερη ροπή και να μην πληρώνω τέλη για 1.8

                              μάλλον 1.3Τ όπως ακούγεται αν και όποτε...γιατί δεν νομίζω ότι θα σε σώσουν τα -35Ε τον χρόνο.

                              Kαλά από φήμες άλλο τπτ.
                              Απλά πιστεύω ότι μετά την εξολόθρευση των 2.0+ θα στραφούν χαμηλότερα.

                              αν στραφούν χαμηλότερα νομίζεις ότι θα αφήσουν τους 1600αρηδες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                ψοφια δεν τα λες τα αλογα του 6αριου και αυτο οφειλεται στο πολυ καλο κιβωτιο,το πως γεμιζει, και η C180 δεν ειναι πανω απο 150,αλλα 145!συνδυασε και βαρος περισσοτερο και θα εχεις μια εικονα!

                                θα σε γλυτωσω, γιατι αμα το δει ο ΙΚΕ αυτο το σχολιο, θα σου γραψει 3 σελιδες παρατηρηση!

                                τι σχεση εχει το κιβωτιο με τα αλογα; Αφου μαλιστα πιανει 200 με 4η, ειναι μακρυ για αμαξι με τελικη 205, αρα κακο για ανοιγματα...
                                η C180 εχει πανω απο 150, ισως 165-170 αλογα. Που τα ειδες τα 145 δεν ξερω

                                σε μεταξυ τους ανοιγμα μονο αν ξεκινησει με 2α η C, μπορει να γινει κατι

                                Tο μάζντα είχε κοντό κιβώτιο εκτός της 5ης.

                                Mια χαρά σβέλτο ήταν πάντως, όπως και παραμένει. Δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα κάποιων εδώ μέσα. Καλοφτιαγμένο, φτηνό, υπερεξοπλισμένο, όμορφο (προσωπική άποψη βέβαια, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα), υπεραξιόπιστο, με χώρους και για κάποιον που γούσταρε να στρίβει πολύ καλά στημένο.

                                Στο καινούργιο έχεις πλέον και ηχομόνωση (αλλά έχει χάσει το τιμόνι που είχε γμτ)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  H πρεμούρα είναι από την πλευρά των μαζντίστι πάντως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                                    υπαρχει καποιος λογος να αγορασει κανεις σημερα το Mazda 6?
                                    (αληθεια, πουλαει κανενα;)

                                    δεν το εχω καθολου μεσα στη λιστα μου αλλα εχω ενα συγγενη που ορκιζεται στα Mazda και αναρωτιεμαι μηπως χανω κατι...

                                    Αν , το είναι Ιαπωνικό είναι το πρώτο σου και βασικό κριτήριο . Ναι αξίζει .
                                    Αν είσαι ξετρελαμένος και ερωτευμένος με το σχέδιο . Ναι επίσης.

                                    (μιλάμε πάντα για το 1,8) το 2.0 δεν αξίζει στην σημερινή Ελλάδα να σπαταλήσεις τίποτα με βάση τα προαναφερθέντα.

                                    Σε κάθε άλλη περίπτωση ο βασιλιάς της κατηγορίας είναι το Mondeo.

                                    να θυμήσω από που ξεκίνησε η κουβέντα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Τι σημασία έχει από πού ξεκίνησε, τα ενδιάμεσα με την πρεμούρα ήταν όλα τα λεφτά, με επιχειρήματα τύπου αλφίστι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouliscd last edited by

                                        Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:

                                        !εμεις βλεπουμε πολλα Mazda 6 1.8 να πηγαινουν καλυτερα και απο C180!!

                                        η c180 το ήξερε ?

                                        Θεωρώ ότι αναφέρεται στην παλιά ατμοσφαιρική ο φίλος.

                                        οχι,στην κομπρεσσορατη την παλια !σταθηκε το 6αρι διπλα διπλα μεχρι τα 140-150 και μετα μπροστα η C180 2-3 αυτοκινητα !!

                                        Και εγώ πέρασα σήμερα στην επιτάχυνση μια 430. True fact, με μια λεπτομέρεια: ο οδηγός της 430 δεν πάταγε γκάζι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                                          Tο μάζντα είχε κοντό κιβώτιο εκτός της 5ης.

                                          καποιος ειπε (εσυ;) οτι με 4η φθανεις τα 200. Για αυτοκινητο με τελικη 205, το σασμαν ειναι μακρυ. Κοντο θα το λεγαμε εαν εφθανε την 5η 500σαλ πριν τον κοφτη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Τι σημασία έχει από πού ξεκίνησε, τα ενδιάμεσα με την πρεμούρα ήταν όλα τα λεφτά, με επιχειρήματα τύπου αλφίστι

                                            η αλήθεια είναι ότι έχεις δίκιο, δεν κάθησα να τα διαβάσω όλα

                                            @σπυρος. δεν το είπα εγώ, και δεν μπορώ να θυμηθώ αν τα έφτανε με 4, πάντως θυμάμαι σίγουρα ότι είχε κοντή κλιμάκωση 1-3, η δε τρίτη μετα βίας έπιανε τα 120.

                                            Κανένας να επιβεβαιώσει?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 10 / 72
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr