Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 400
    • 401
    • 402
    • 403
    • 404
    • 731
    • 732
    • 402 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125154
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thomas-lpg last edited by

      150.000 χιλιόμετρα και κανένα πρόβλημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lok1968 last edited by

        Ο χρήστης lok1968 έγραψε:

        Ουσιαστικά 'μαζευεις' το ζεστο νερο στο μοτερ και δε δινει ζεστη μεσα στην καμπινα..
        Μαλλον ενισχυει την αποψη περι κολλημενου θερμοστατη...

        Με το τσιγκέλι τα βγάζουμε . ΝΑΙ η του λείπουν νερά

        sory παιδια ...δεν ξερω πολλα απο μηχανικα..
        ευχαριστω παντος


        Άλλαξε τον θερμοστάτη. Είναι αναλώσιμο εξάρτημα.
        Α.

        πηγα σημερα πρωι στο συνεργειο ...και μου ειπαν να αλαξω τον θερμοστατη ...ευχαριστω για τις συμβουλες...
        θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα ....ετσι ωστε να μπορεσει να βοηθηθει και καποιος αλλος.

        ο θερμοστατης ηταν τελικα ..ολα καλα...τωρα μενει να δω τα ρεταρισματα που κανει ...(διακοπες)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fokion_sportage last edited by

          Λογικά τωρα που θα στρωσουν οι θερμοκρασιες λειτουργειας του μοτερ θα σταματισουν ή αν το προβλημα ηταν απο την εγκατασταση, τωρα ο εγκαταστατης θα μπορεσει να το ρυθμισει σωστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            m-evius last edited by

            Φίλος με TOYOTA AVENSIS 2006 και 120.000 χλμ (17.000) με υγραέριο (υγρού ψεκασμου icom) καίει 4 λίτρα λάδι στα 5.000 χλμ και έχει απελπιστεί. Άλλαξε και τύπο λαδιού σε πιο λεπτό αλλά τα ίδια.............

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Ενω πριν δεν εκαιγε τιποτα???

              EDIT

              θελω να πω ΤΕΤΟΙΑ καταναλωση δεν δικαιολογητε απο τις συνηθεις βλαβες του αεριου λεγε με βαλβιδες...
              περισσότερο σε σπασμενο ελατηριο λαδιου στο πιστονι μου κανει....

              απο συμπιεση ( αν και με τοσο λαδι στο κυλινδρο....) πως παει?? τα μπουζι??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                subarakis last edited by

                Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                Ενω πριν δεν εκαιγε τιποτα???

                EDIT

                θελω να πω ΤΕΤΟΙΑ καταναλωση δεν δικαιολογητε απο τις συνηθεις βλαβες του αεριου λεγε με βαλβιδες...
                περισσότερο σε σπασμενο ελατηριο λαδιου στο πιστονι μου κανει....

                απο συμπιεση ( αν και με τοσο λαδι στο κυλινδρο....) πως παει?? τα μπουζι??

                σπασμενο ή κολλημένο ελατήριο μοιαζει.Οχι βαλβιδες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kostas-pack last edited by

                  Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
                  Σας ευχαριστώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostasvatsos last edited by

                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                    Τα πράγματα είναι απλά.
                    Ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί όταν καις υγραέριο παρά με βενζίνη.

                    Έτσι απλά έ?
                    Γιατί τό λές εσύ,εγώ, ή όποιος τυχαίος.
                    ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ!
                    Αυτό κάνει ό τεχνικός.
                    Κα'ι οί αλλαγές μπουσί κατά τό δοκούν μόνο προβλήματα δημιουργούν.Τά μπουσί έχουν στοιχεία πού αναφέρωνται κυρίως στόν βαθμό αγωγιμότητος ή αντιστάσεως μέσω τής ενσωματωμένης αντίστασης (R) καί κάθε αυθέρετη αλλαγή από τούς ''μάγους''τής μηχανικής προξενεί τά όσα καταλογήσεις στό υγραέριο.Κατανοητό?

                    Η αντίσταση μέσα στο μπουζί παίζει μόνο ρόλο αντιπαρασιτικού για να μην εκπέμπεται ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία κατά τη λειτουργία του. Μήπως θυμάσαι κάτι παλιά μηχανάκια που τα άκουγες στο ... ράδιο;
                    Ε, αυτό το φαινόμενο περιορίζει.

                    Η τάση που χρειάζεται να αναπτυχθεί στα ηλεκτρόδια για να δημιουργηθεί σπινθήρας εξαρτάται από συμπίεση, μίγμα, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του θαλάμου καύσης (αλλάζει η διηλεκτρική σταθερά), στροφές, υλικό και σχήμα των ηλεκτροδίων.

                    Ορίστε και ένα pdf από NGK που λέει τα ίδια με την Bosch http://www.ngkpartfinder.co.uk/files/LPG_info.pdf
                    Εν ολίγοις, τάση που χρειάζεται:

                    • Με βενζίνη 17500 Volt.
                    • Με υγραέριο 25000 Volt.

                    Εσύ έχεις τίποτα να παραθέσεις; Και μη μου στείλεις τη φόρμα σου, please.

                    ΚΑΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
                    Αυτό κι'άν ήταν τεκμηρίωση...
                    Τό τρίποντο πού είπε καί ό άλλος φίλος .¨Η τάπα...
                    ¨Ας μάσω τήν ''πληγωμένη μου υπερηφάνεια''καί άς προσπαθήσω από μείον 5.(¨Εχεις όμως αίσθηση του χιούμορ καί αιχμηρό λόγο...)
                    Τό R ή αντίσταση δηλαδή στά μπουσί είναι γιά τά παράσιτα στό ραδιόφωνο.
                    Ερώτηση .Τά αυτοκίνητα μέ πλατίνες στό σύστημα ανάφλεξης δέν είχαν ...ράδιο καί γι'ατό δέν έχουν R (αντίσταση) ?΄
                    Καί άς μή ειπωθεί πώς τά παράσιτα τά καλύπτει ό πυκνωτής.Θά μέ απογοητεύσης...
                    Παρατήρηση.Εάν βάλεις μπουσί μέ αντίσταση σέ ανάφλεξη μέ πλατίνες τό αβάνς θά μετατεθεί τολάχιστον 7 μέ 10 μοίρες μετά τού κανονικού .Σέ μιλλισέκοντ άστο καλλίτερα.Εάν κάνεις τό αντίθετο ,δηλαδή βάλεις μπουσί χωρίς αντίσταση σέ οποιοδήποτε κινητήρα μέ ηλεκτρονική ανάφλεξη (αρκεί νά μήν έχει αντίσταση στά μπουσοκαλώδια όπως κάποια BMW VW κλπ)τότε οί προαναφλέξεις θά ακούγωνται μέσα στήν καμπίνα.Σέ μιλλισέκοντ άστο επίσεις.
                    Γιατί ή αντίσταση στίς ηλεκτρονικές καί όχι στίς πλατίνες? Γιατί τό μηχανικό ανοιγόκλειμα τών πλατινών έδεινε μέ τό παραπάνω τόν χρόνο ''φόρτωσης'' τού πολλαπλασιαστού πράγμα πού μέ τήν ηλεκτρονική χρειάσεται τήν αντίσταση όστε νά τόν ''κάθηστερήσει'' γιά νά ''φορτώσει'' καλίτερα.Καί ξέρουμε πώς καλή ''φόρτωση''ίσον δυνατός σπεινθήρας.
                    ¨Η τάση λοιπόν όπως ακριβώς λές γιά νά αναπτυχθεί σπινθήρας εξαρτάται από τόν βαθμό συμπίεσης (αντίσταση) τό είδος τού ηλεκτροδίου (copper, silver,iridium,platinum, ή απλό) ίσον αντίσταση,τό μέγεθος τής αντιστάσεως R πού εκφράσεται μέ τά διάφορα σύμβολα τής κάθε εταιρίας μπουσί (αντίσταση) καί πρέπει νά συνεργάσεται μέ όλο τό συστημα ανάφλεξης καί όχι νά αλλάσεται από τόν μαστροκώστα μά άλλα ''θερμότερα ή ψυχρώτερα'',καί τελευταίως νά δεχθώ καί από τήν σύνθεση τού μίγματος αλλά όχι σέ τόσο δραματικούς τόνους ώστε νά έχουμε διαφορές τής τάξεως 17500 μέ βενσίνη 25000 κιλοβόλτ μέ υγραέριο.
                    Θά μού πείς ''ολλόκληροι κολλοσοί τής ειδικότητός τους τό υποστηρήσουν ποιός είσαι εσύ πού τό αμφισβητείς''?
                    ¨Εχεις απόλυτο δίκαιο.
                    Τό έχω δεί αλλά πρέπει νά τό αποδείξω.
                    ¨Εχεις τόν λόγο μου πώς σύντομα θά ξαναβάλω σέ λειτουργία τόν παλλαιό μου παλμογράφο καί εάν δέν κατορθώσω νά αποδείξω πώς σαφώς τά μπουσί γιά LPG συμβάλουν στόν δυνατότερο σπινθήρα αλλά χρειασώτανε καί τήν διαφυμηστική υπερβολή γιά νά καθιερωθούν στήν αγορά θά παραδεχθώ τό σωστό τής θέσης σου γιά τήν καθοριστική συμασία τού ΠΕΡΙΕΧΩΜΕΝΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ .Τά άλλα όπως καταλαβαίνεις ισχείουν πέραν πασσών αμφιβολιών.
                    ¨Ο Βολταίρος έλεγε αιώνες πρίν πώς ''οί Έλληνες διαφέρουν από εμάς διότι αμφισβητούν κάθε τί πού εμείς θεωρούμε βέβαιο''.
                    Συμπληρώνω,''αρκεί ή αμφισβήτηση νά είναι αφετερία έρευνας.
                    Μέ σεβασμό στίς γνώσεις σου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostasvatsos last edited by

                      Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

                      Τα πράγματα είναι απλά.
                      Ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί όταν καις υγραέριο παρά με βενζίνη.

                      Έτσι απλά έ?
                      Γιατί τό λές εσύ,εγώ, ή όποιος τυχαίος.
                      ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ!
                      Αυτό κάνει ό τεχνικός.
                      Κα'ι οί αλλαγές μπουσί κατά τό δοκούν μόνο προβλήματα δημιουργούν.Τά μπουσί έχουν στοιχεία πού αναφέρωνται κυρίως στόν βαθμό αγωγιμότητος ή αντιστάσεως μέσω τής ενσωματωμένης αντίστασης (R) καί κάθε αυθέρετη αλλαγή από τούς ''μάγους''τής μηχανικής προξενεί τά όσα καταλογήσεις στό υγραέριο.Κατανοητό?

                      Η αντίσταση μέσα στο μπουζί παίζει μόνο ρόλο αντιπαρασιτικού για να μην εκπέμπεται ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία κατά τη λειτουργία του. Μήπως θυμάσαι κάτι παλιά μηχανάκια που τα άκουγες στο ... ράδιο;
                      Ε, αυτό το φαινόμενο περιορίζει.

                      Η τάση που χρειάζεται να αναπτυχθεί στα ηλεκτρόδια για να δημιουργηθεί σπινθήρας εξαρτάται από συμπίεση, μίγμα, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του θαλάμου καύσης (αλλάζει η διηλεκτρική σταθερά), στροφές, υλικό και σχήμα των ηλεκτροδίων.

                      Ορίστε και ένα pdf από NGK που λέει τα ίδια με την Bosch http://www.ngkpartfinder.co.uk/files/LPG_info.pdf
                      Εν ολίγοις, τάση που χρειάζεται:

                      • Με βενζίνη 17500 Volt.
                      • Με υγραέριο 25000 Volt.

                      Εσύ έχεις τίποτα να παραθέσεις; Και μη μου στείλεις τη φόρμα σου, please.

                      ΚΑΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
                      Αυτό κι'άν ήταν τεκμηρίωση...
                      Τό τρίποντο πού είπε καί ό άλλος φίλος .¨Η τάπα...
                      ¨Ας μάσω τήν ''πληγωμένη μου υπερηφάνεια''καί άς προσπαθήσω από μείον 5.(¨Εχεις όμως αίσθηση του χιούμορ καί αιχμηρό λόγο...)
                      Τό R ή αντίσταση δηλαδή στά μπουσί είναι γιά τά παράσιτα στό ραδιόφωνο.
                      Ερώτηση .Τά αυτοκίνητα μέ πλατίνες στό σύστημα ανάφλεξης δέν είχαν ...ράδιο καί γι'ατό δέν έχουν R (αντίσταση) ?΄
                      Καί άς μή ειπωθεί πώς τά παράσιτα τά καλύπτει ό πυκνωτής.Θά μέ απογοητεύσης...
                      Παρατήρηση.Εάν βάλεις μπουσί μέ αντίσταση σέ ανάφλεξη μέ πλατίνες τό αβάνς θά μετατεθεί τολάχιστον 7 μέ 10 μοίρες μετά τού κανονικού .Σέ μιλλισέκοντ άστο καλλίτερα.Εάν κάνεις τό αντίθετο ,δηλαδή βάλεις μπουσί χωρίς αντίσταση σέ οποιοδήποτε κινητήρα μέ ηλεκτρονική ανάφλεξη (αρκεί νά μήν έχει αντίσταση στά μπουσοκαλώδια όπως κάποια BMW VW κλπ)τότε οί προαναφλέξεις θά ακούγωνται μέσα στήν καμπίνα.Σέ μιλλισέκοντ άστο επίσεις.
                      Γιατί ή αντίσταση στίς ηλεκτρονικές καί όχι στίς πλατίνες? Γιατί τό μηχανικό ανοιγόκλειμα τών πλατινών έδεινε μέ τό παραπάνω τόν χρόνο ''φόρτωσης'' τού πολλαπλασιαστού πράγμα πού μέ τήν ηλεκτρονική χρειάσεται τήν αντίσταση όστε νά τόν ''κάθηστερήσει'' γιά νά ''φορτώσει'' καλίτερα.Καί ξέρουμε πώς καλή ''φόρτωση''ίσον δυνατός σπεινθήρας.
                      ¨Η τάση λοιπόν όπως ακριβώς λές γιά νά αναπτυχθεί σπινθήρας εξαρτάται από τόν βαθμό συμπίεσης (αντίσταση) τό είδος τού ηλεκτροδίου (copper, silver,iridium,platinum, ή απλό) ίσον αντίσταση,τό μέγεθος τής αντιστάσεως R πού εκφράσεται μέ τά διάφορα σύμβολα τής κάθε εταιρίας μπουσί (αντίσταση) καί πρέπει νά συνεργάσεται μέ όλο τό συστημα ανάφλεξης καί όχι νά αλλάσεται από τόν μαστροκώστα μά άλλα ''θερμότερα ή ψυχρώτερα'',καί τελευταίως νά δεχθώ καί από τήν σύνθεση τού μίγματος αλλά όχι σέ τόσο δραματικούς τόνους ώστε νά έχουμε διαφορές τής τάξεως 17500 μέ βενσίνη 25000 κιλοβόλτ μέ υγραέριο.
                      Θά μού πείς ''ολλόκληροι κολλοσοί τής ειδικότητός τους τό υποστηρήσουν ποιός είσαι εσύ πού τό αμφισβητείς''?
                      ¨Εχεις απόλυτο δίκαιο.
                      Τό έχω δεί αλλά πρέπει νά τό αποδείξω.
                      ¨Εχεις τόν λόγο μου πώς σύντομα θά ξαναβάλω σέ λειτουργία τόν παλλαιό μου παλμογράφο καί εάν δέν κατορθώσω νά αποδείξω πώς σαφώς τά μπουσί γιά LPG συμβάλουν στόν δυνατότερο σπινθήρα αλλά χρειασώτανε καί τήν διαφυμηστική υπερβολή γιά νά καθιερωθούν στήν αγορά θά παραδεχθώ τό σωστό τής θέσης σου γιά τήν καθοριστική συμασία τού ΠΕΡΙΕΧΩΜΕΝΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ .Τά άλλα όπως καταλαβαίνεις ισχείουν πέραν πασσών αμφιβολιών.
                      ¨Ο Βολταίρος έλεγε αιώνες πρίν πώς ''οί Έλληνες διαφέρουν από εμάς διότι αμφισβητούν κάθε τί πού εμείς θεωρούμε βέβαιο''.
                      Συμπληρώνω,''αρκεί ή αμφισβήτηση νά είναι αφετερία έρευνας.
                      Μέ σεβασμό στίς γνώσεις σου

                      Καί βέβαια διάκενο καί σχήμα όπως λές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Στον εαυτο σου απαντας και τον επιβεβαιωνεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
                          Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
                          Σας ευχαριστώ

                          Υπάρχει ολόκληρη συζήτηση και αντιπαράθεση για το θέμα που ξεκινάει αν δεν κάνω λάθος από τη σελίδα 300-τόσο.

                          Ρίξε μια ματιά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            m-evius last edited by

                            Και άμα βγάλεις άκρη σφύρα μου κλέφτικα..............

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kostasvatsos last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                              Στον εαυτο σου απαντας και τον επιβεβαιωνεις;

                              Απλά συμπληρώνω ,εάν έγεινα κατανοητός!
                              ¨Οπως επίσης καί τά κιλλοβόλτ είναι απλά βόλτ, πού έκ παραδρομής γραφήκανε έτσι.
                              Δέν έχω φτάσει ακόμη σέ αυτό τό σημείο ,άσε νά καβαλησω λίγο ακόμη τό καλλάμι καί βλέπουμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                bmw_e46_318 last edited by

                                Καλή μέρα και καλή χρονιά να έχουμε.

                                θα ήθελα τα φώτα σας στο εξης θέμα:
                                Έχω ένα BMW E46 99 μοντέλο 1895 κυβικά με 118 ίππους και αν και δεν έχει πολύ αυξημένη κατανάλωση (περίπου 8,5 λίτρα/100) θα ήθελα να μειώσω το κόστος μετακινήσεών μου μιας και κάνς περίπου 17.000 χλμ το χρόνο.
                                'Ετσι μιας και για να το πουλήσω να πάρω πετρελαιο δεν παίζει λόγω σκοτώματος του σκέφτηκα τη λύση του υγραερίου.
                                Τα ερωτήματα μου είναι τα έξής:

                                1. Πόσο κοστίζει ενα αξιόπιστο σύστημα υγραερίου κομπλέ;

                                2. Θα έχει τυχόν προβλήματα το αυτοκίνητο;

                                3. στην πορεία μπορεί να βγει και να δουλεύει όπως πρώτα;

                                4. για τι τάξες οικονομία μιλάμε;

                                Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bebes last edited by

                                  κανονικα πρεπει να διαβασεις εδω οσο περισσοτερες σελιδες μπορεις.
                                  κι αυτο δεν στο λεω γιατι βαριεμαι να απανταω, αλλα γιατι υπαρχουν πολλες γνωμες και αποψεις.

                                  χοντρικα:
                                  1- απο 1000€ τα τουρκικα, απο 1100€ τα ιταλικα (γνωμη μου ειναι οτι ψαχνεις μαστορα και οχι μαρκα, ολα λιγο πολυ δουλευουν)
                                  2- θεμα μαστορα και εγκαταστασης
                                  3- ναι
                                  4- περιπου 40% σε χρηματα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    1. Δεν ειναι τοσο η αξια του συστηματος οσο ο μαστορας. Αποκει και περα οτι πληρωσεις περνεις. Αν θες να το ξεζουμιζεις μεχρι τελευταιας γραμης του κοκκινου κι αυτο επι ωρες μαλλον σε βλεπω για υγρου ψεκασμου ( = ακριβο ). Αν το μονο που σε ενδιαφερει ειναι η απλή μετακινηση τοτε και ενα αεριου ψεκασμου θα σε βολεψει απολυτα, τεχνολογία που την ξερουν κι οι περισσότεροι κι ειναι ΣΑΦΩΣ πιο οικονομική στην εγκατασταση απο του υγρου.

                                    2. ΑΜΕΣΗ σχεση με το παραπανω - για BMW δεν εχουν ακουστει παρατραγουδα, αν εξαιρεσουμε το 1.

                                    3. επεισεις - κανονικά ναι.

                                    4. Μην ακους τις ιστοριες για αγριους περι 50%. στο 40% θα εισαι και θα πετας την σκουφια σου για βολτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      fokion_sportage last edited by

                                      κοιτα να δεις συμπτωση αποψεων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bebes last edited by

                                        Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                        κοιτα να δεις συμπτωση αποψεων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                         κοινός νους...
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gregory1984 last edited by

                                          Nα συμπληρώσω,
                                          40% με τις υπάρχουσες τιμές καυσίμων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            bmw_e46_318 last edited by

                                            Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                            κανονικα πρεπει να διαβασεις εδω οσο περισσοτερες σελιδες μπορεις.
                                            κι αυτο δεν στο λεω γιατι βαριεμαι να απανταω, αλλα γιατι υπαρχουν πολλες γνωμες και αποψεις.

                                            χοντρικα:
                                            1- απο 1000€ τα τουρκικα, απο 1100€ τα ιταλικα (γνωμη μου ειναι οτι ψαχνεις μαστορα και οχι μαρκα, ολα λιγο πολυ δουλευουν)
                                            2- θεμα μαστορα και εγκαταστασης
                                            3- ναι
                                            4- περιπου 40% σε χρηματα

                                            Έχω διαβάσει πάνω από 40 σελίδες αλλά βλέπω ότι οι απόψεις διαφέρουν και απλά ήθελα αν είχε εμπειρία κάποιος από BMW ή αν μπορεί να μου πει γενικά κάποια πράγματα γιατί έχω χάσει το μπούσουλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 404
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 402 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr