-
150.000 χιλιόμετρα και κανένα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης lok1968 έγραψε:
Ουσιαστικά 'μαζευεις' το ζεστο νερο στο μοτερ και δε δινει ζεστη μεσα στην καμπινα..
Μαλλον ενισχυει την αποψη περι κολλημενου θερμοστατη...Με το τσιγκέλι τα βγάζουμε . ΝΑΙ η του λείπουν νερά
sory παιδια ...δεν ξερω πολλα απο μηχανικα..
ευχαριστω παντος
Άλλαξε τον θερμοστάτη. Είναι αναλώσιμο εξάρτημα.
Α.πηγα σημερα πρωι στο συνεργειο ...και μου ειπαν να αλαξω τον θερμοστατη ...ευχαριστω για τις συμβουλες...
θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα ....ετσι ωστε να μπορεσει να βοηθηθει και καποιος αλλος.ο θερμοστατης ηταν τελικα ..ολα καλα...τωρα μενει να δω τα ρεταρισματα που κανει ...(διακοπες)
-
Λογικά τωρα που θα στρωσουν οι θερμοκρασιες λειτουργειας του μοτερ θα σταματισουν ή αν το προβλημα ηταν απο την εγκατασταση, τωρα ο εγκαταστατης θα μπορεσει να το ρυθμισει σωστα.
-
Φίλος με TOYOTA AVENSIS 2006 και 120.000 χλμ (17.000) με υγραέριο (υγρού ψεκασμου icom) καίει 4 λίτρα λάδι στα 5.000 χλμ και έχει απελπιστεί. Άλλαξε και τύπο λαδιού σε πιο λεπτό αλλά τα ίδια.............
-
Ενω πριν δεν εκαιγε τιποτα???
EDIT
θελω να πω ΤΕΤΟΙΑ καταναλωση δεν δικαιολογητε απο τις συνηθεις βλαβες του αεριου λεγε με βαλβιδες...
περισσότερο σε σπασμενο ελατηριο λαδιου στο πιστονι μου κανει....απο συμπιεση ( αν και με τοσο λαδι στο κυλινδρο....) πως παει?? τα μπουζι??
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ενω πριν δεν εκαιγε τιποτα???EDIT
θελω να πω ΤΕΤΟΙΑ καταναλωση δεν δικαιολογητε απο τις συνηθεις βλαβες του αεριου λεγε με βαλβιδες...
περισσότερο σε σπασμενο ελατηριο λαδιου στο πιστονι μου κανει....απο συμπιεση ( αν και με τοσο λαδι στο κυλινδρο....) πως παει?? τα μπουζι??
σπασμενο ή κολλημένο ελατήριο μοιαζει.Οχι βαλβιδες.
-
Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
Σας ευχαριστώ -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Τα πράγματα είναι απλά.
Ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί όταν καις υγραέριο παρά με βενζίνη.Έτσι απλά έ?
Γιατί τό λές εσύ,εγώ, ή όποιος τυχαίος.
ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ!
Αυτό κάνει ό τεχνικός.
Κα'ι οί αλλαγές μπουσί κατά τό δοκούν μόνο προβλήματα δημιουργούν.Τά μπουσί έχουν στοιχεία πού αναφέρωνται κυρίως στόν βαθμό αγωγιμότητος ή αντιστάσεως μέσω τής ενσωματωμένης αντίστασης (R) καί κάθε αυθέρετη αλλαγή από τούς ''μάγους''τής μηχανικής προξενεί τά όσα καταλογήσεις στό υγραέριο.Κατανοητό?Η αντίσταση μέσα στο μπουζί παίζει μόνο ρόλο αντιπαρασιτικού για να μην εκπέμπεται ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία κατά τη λειτουργία του. Μήπως θυμάσαι κάτι παλιά μηχανάκια που τα άκουγες στο ... ράδιο;
Ε, αυτό το φαινόμενο περιορίζει.Η τάση που χρειάζεται να αναπτυχθεί στα ηλεκτρόδια για να δημιουργηθεί σπινθήρας εξαρτάται από συμπίεση, μίγμα, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του θαλάμου καύσης (αλλάζει η διηλεκτρική σταθερά), στροφές, υλικό και σχήμα των ηλεκτροδίων.
Ορίστε και ένα pdf από NGK που λέει τα ίδια με την Bosch http://www.ngkpartfinder.co.uk/files/LPG_info.pdf
Εν ολίγοις, τάση που χρειάζεται:- Με βενζίνη 17500 Volt.
- Με υγραέριο 25000 Volt.
Εσύ έχεις τίποτα να παραθέσεις; Και μη μου στείλεις τη φόρμα σου, please.
ΚΑΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
Αυτό κι'άν ήταν τεκμηρίωση...
Τό τρίποντο πού είπε καί ό άλλος φίλος .¨Η τάπα...
¨Ας μάσω τήν ''πληγωμένη μου υπερηφάνεια''καί άς προσπαθήσω από μείον 5.(¨Εχεις όμως αίσθηση του χιούμορ καί αιχμηρό λόγο...)
Τό R ή αντίσταση δηλαδή στά μπουσί είναι γιά τά παράσιτα στό ραδιόφωνο.
Ερώτηση .Τά αυτοκίνητα μέ πλατίνες στό σύστημα ανάφλεξης δέν είχαν ...ράδιο καί γι'ατό δέν έχουν R (αντίσταση) ?΄
Καί άς μή ειπωθεί πώς τά παράσιτα τά καλύπτει ό πυκνωτής.Θά μέ απογοητεύσης...
Παρατήρηση.Εάν βάλεις μπουσί μέ αντίσταση σέ ανάφλεξη μέ πλατίνες τό αβάνς θά μετατεθεί τολάχιστον 7 μέ 10 μοίρες μετά τού κανονικού .Σέ μιλλισέκοντ άστο καλλίτερα.Εάν κάνεις τό αντίθετο ,δηλαδή βάλεις μπουσί χωρίς αντίσταση σέ οποιοδήποτε κινητήρα μέ ηλεκτρονική ανάφλεξη (αρκεί νά μήν έχει αντίσταση στά μπουσοκαλώδια όπως κάποια BMW VW κλπ)τότε οί προαναφλέξεις θά ακούγωνται μέσα στήν καμπίνα.Σέ μιλλισέκοντ άστο επίσεις.
Γιατί ή αντίσταση στίς ηλεκτρονικές καί όχι στίς πλατίνες? Γιατί τό μηχανικό ανοιγόκλειμα τών πλατινών έδεινε μέ τό παραπάνω τόν χρόνο ''φόρτωσης'' τού πολλαπλασιαστού πράγμα πού μέ τήν ηλεκτρονική χρειάσεται τήν αντίσταση όστε νά τόν ''κάθηστερήσει'' γιά νά ''φορτώσει'' καλίτερα.Καί ξέρουμε πώς καλή ''φόρτωση''ίσον δυνατός σπεινθήρας.
¨Η τάση λοιπόν όπως ακριβώς λές γιά νά αναπτυχθεί σπινθήρας εξαρτάται από τόν βαθμό συμπίεσης (αντίσταση) τό είδος τού ηλεκτροδίου (copper, silver,iridium,platinum, ή απλό) ίσον αντίσταση,τό μέγεθος τής αντιστάσεως R πού εκφράσεται μέ τά διάφορα σύμβολα τής κάθε εταιρίας μπουσί (αντίσταση) καί πρέπει νά συνεργάσεται μέ όλο τό συστημα ανάφλεξης καί όχι νά αλλάσεται από τόν μαστροκώστα μά άλλα ''θερμότερα ή ψυχρώτερα'',καί τελευταίως νά δεχθώ καί από τήν σύνθεση τού μίγματος αλλά όχι σέ τόσο δραματικούς τόνους ώστε νά έχουμε διαφορές τής τάξεως 17500 μέ βενσίνη 25000 κιλοβόλτ μέ υγραέριο.
Θά μού πείς ''ολλόκληροι κολλοσοί τής ειδικότητός τους τό υποστηρήσουν ποιός είσαι εσύ πού τό αμφισβητείς''?
¨Εχεις απόλυτο δίκαιο.
Τό έχω δεί αλλά πρέπει νά τό αποδείξω.
¨Εχεις τόν λόγο μου πώς σύντομα θά ξαναβάλω σέ λειτουργία τόν παλλαιό μου παλμογράφο καί εάν δέν κατορθώσω νά αποδείξω πώς σαφώς τά μπουσί γιά LPG συμβάλουν στόν δυνατότερο σπινθήρα αλλά χρειασώτανε καί τήν διαφυμηστική υπερβολή γιά νά καθιερωθούν στήν αγορά θά παραδεχθώ τό σωστό τής θέσης σου γιά τήν καθοριστική συμασία τού ΠΕΡΙΕΧΩΜΕΝΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ .Τά άλλα όπως καταλαβαίνεις ισχείουν πέραν πασσών αμφιβολιών.
¨Ο Βολταίρος έλεγε αιώνες πρίν πώς ''οί Έλληνες διαφέρουν από εμάς διότι αμφισβητούν κάθε τί πού εμείς θεωρούμε βέβαιο''.
Συμπληρώνω,''αρκεί ή αμφισβήτηση νά είναι αφετερία έρευνας.
Μέ σεβασμό στίς γνώσεις σου -
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Τα πράγματα είναι απλά.
Ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί όταν καις υγραέριο παρά με βενζίνη.Έτσι απλά έ?
Γιατί τό λές εσύ,εγώ, ή όποιος τυχαίος.
ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ!
Αυτό κάνει ό τεχνικός.
Κα'ι οί αλλαγές μπουσί κατά τό δοκούν μόνο προβλήματα δημιουργούν.Τά μπουσί έχουν στοιχεία πού αναφέρωνται κυρίως στόν βαθμό αγωγιμότητος ή αντιστάσεως μέσω τής ενσωματωμένης αντίστασης (R) καί κάθε αυθέρετη αλλαγή από τούς ''μάγους''τής μηχανικής προξενεί τά όσα καταλογήσεις στό υγραέριο.Κατανοητό?Η αντίσταση μέσα στο μπουζί παίζει μόνο ρόλο αντιπαρασιτικού για να μην εκπέμπεται ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία κατά τη λειτουργία του. Μήπως θυμάσαι κάτι παλιά μηχανάκια που τα άκουγες στο ... ράδιο;
Ε, αυτό το φαινόμενο περιορίζει.Η τάση που χρειάζεται να αναπτυχθεί στα ηλεκτρόδια για να δημιουργηθεί σπινθήρας εξαρτάται από συμπίεση, μίγμα, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του θαλάμου καύσης (αλλάζει η διηλεκτρική σταθερά), στροφές, υλικό και σχήμα των ηλεκτροδίων.
Ορίστε και ένα pdf από NGK που λέει τα ίδια με την Bosch http://www.ngkpartfinder.co.uk/files/LPG_info.pdf
Εν ολίγοις, τάση που χρειάζεται:- Με βενζίνη 17500 Volt.
- Με υγραέριο 25000 Volt.
Εσύ έχεις τίποτα να παραθέσεις; Και μη μου στείλεις τη φόρμα σου, please.
ΚΑΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
Αυτό κι'άν ήταν τεκμηρίωση...
Τό τρίποντο πού είπε καί ό άλλος φίλος .¨Η τάπα...
¨Ας μάσω τήν ''πληγωμένη μου υπερηφάνεια''καί άς προσπαθήσω από μείον 5.(¨Εχεις όμως αίσθηση του χιούμορ καί αιχμηρό λόγο...)
Τό R ή αντίσταση δηλαδή στά μπουσί είναι γιά τά παράσιτα στό ραδιόφωνο.
Ερώτηση .Τά αυτοκίνητα μέ πλατίνες στό σύστημα ανάφλεξης δέν είχαν ...ράδιο καί γι'ατό δέν έχουν R (αντίσταση) ?΄
Καί άς μή ειπωθεί πώς τά παράσιτα τά καλύπτει ό πυκνωτής.Θά μέ απογοητεύσης...
Παρατήρηση.Εάν βάλεις μπουσί μέ αντίσταση σέ ανάφλεξη μέ πλατίνες τό αβάνς θά μετατεθεί τολάχιστον 7 μέ 10 μοίρες μετά τού κανονικού .Σέ μιλλισέκοντ άστο καλλίτερα.Εάν κάνεις τό αντίθετο ,δηλαδή βάλεις μπουσί χωρίς αντίσταση σέ οποιοδήποτε κινητήρα μέ ηλεκτρονική ανάφλεξη (αρκεί νά μήν έχει αντίσταση στά μπουσοκαλώδια όπως κάποια BMW VW κλπ)τότε οί προαναφλέξεις θά ακούγωνται μέσα στήν καμπίνα.Σέ μιλλισέκοντ άστο επίσεις.
Γιατί ή αντίσταση στίς ηλεκτρονικές καί όχι στίς πλατίνες? Γιατί τό μηχανικό ανοιγόκλειμα τών πλατινών έδεινε μέ τό παραπάνω τόν χρόνο ''φόρτωσης'' τού πολλαπλασιαστού πράγμα πού μέ τήν ηλεκτρονική χρειάσεται τήν αντίσταση όστε νά τόν ''κάθηστερήσει'' γιά νά ''φορτώσει'' καλίτερα.Καί ξέρουμε πώς καλή ''φόρτωση''ίσον δυνατός σπεινθήρας.
¨Η τάση λοιπόν όπως ακριβώς λές γιά νά αναπτυχθεί σπινθήρας εξαρτάται από τόν βαθμό συμπίεσης (αντίσταση) τό είδος τού ηλεκτροδίου (copper, silver,iridium,platinum, ή απλό) ίσον αντίσταση,τό μέγεθος τής αντιστάσεως R πού εκφράσεται μέ τά διάφορα σύμβολα τής κάθε εταιρίας μπουσί (αντίσταση) καί πρέπει νά συνεργάσεται μέ όλο τό συστημα ανάφλεξης καί όχι νά αλλάσεται από τόν μαστροκώστα μά άλλα ''θερμότερα ή ψυχρώτερα'',καί τελευταίως νά δεχθώ καί από τήν σύνθεση τού μίγματος αλλά όχι σέ τόσο δραματικούς τόνους ώστε νά έχουμε διαφορές τής τάξεως 17500 μέ βενσίνη 25000 κιλοβόλτ μέ υγραέριο.
Θά μού πείς ''ολλόκληροι κολλοσοί τής ειδικότητός τους τό υποστηρήσουν ποιός είσαι εσύ πού τό αμφισβητείς''?
¨Εχεις απόλυτο δίκαιο.
Τό έχω δεί αλλά πρέπει νά τό αποδείξω.
¨Εχεις τόν λόγο μου πώς σύντομα θά ξαναβάλω σέ λειτουργία τόν παλλαιό μου παλμογράφο καί εάν δέν κατορθώσω νά αποδείξω πώς σαφώς τά μπουσί γιά LPG συμβάλουν στόν δυνατότερο σπινθήρα αλλά χρειασώτανε καί τήν διαφυμηστική υπερβολή γιά νά καθιερωθούν στήν αγορά θά παραδεχθώ τό σωστό τής θέσης σου γιά τήν καθοριστική συμασία τού ΠΕΡΙΕΧΩΜΕΝΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ .Τά άλλα όπως καταλαβαίνεις ισχείουν πέραν πασσών αμφιβολιών.
¨Ο Βολταίρος έλεγε αιώνες πρίν πώς ''οί Έλληνες διαφέρουν από εμάς διότι αμφισβητούν κάθε τί πού εμείς θεωρούμε βέβαιο''.
Συμπληρώνω,''αρκεί ή αμφισβήτηση νά είναι αφετερία έρευνας.
Μέ σεβασμό στίς γνώσεις σουΚαί βέβαια διάκενο καί σχήμα όπως λές.
-
Στον εαυτο σου απαντας και τον επιβεβαιωνεις;
-
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
Σας ευχαριστώΥπάρχει ολόκληρη συζήτηση και αντιπαράθεση για το θέμα που ξεκινάει αν δεν κάνω λάθος από τη σελίδα 300-τόσο.
Ρίξε μια ματιά.
-
Και άμα βγάλεις άκρη σφύρα μου κλέφτικα..............
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στον εαυτο σου απαντας και τον επιβεβαιωνεις;Απλά συμπληρώνω ,εάν έγεινα κατανοητός!
¨Οπως επίσης καί τά κιλλοβόλτ είναι απλά βόλτ, πού έκ παραδρομής γραφήκανε έτσι.
Δέν έχω φτάσει ακόμη σέ αυτό τό σημείο ,άσε νά καβαλησω λίγο ακόμη τό καλλάμι καί βλέπουμε... -
Καλή μέρα και καλή χρονιά να έχουμε.
θα ήθελα τα φώτα σας στο εξης θέμα:
Έχω ένα BMW E46 99 μοντέλο 1895 κυβικά με 118 ίππους και αν και δεν έχει πολύ αυξημένη κατανάλωση (περίπου 8,5 λίτρα/100) θα ήθελα να μειώσω το κόστος μετακινήσεών μου μιας και κάνς περίπου 17.000 χλμ το χρόνο.
'Ετσι μιας και για να το πουλήσω να πάρω πετρελαιο δεν παίζει λόγω σκοτώματος του σκέφτηκα τη λύση του υγραερίου.
Τα ερωτήματα μου είναι τα έξής:-
Πόσο κοστίζει ενα αξιόπιστο σύστημα υγραερίου κομπλέ;
-
Θα έχει τυχόν προβλήματα το αυτοκίνητο;
-
στην πορεία μπορεί να βγει και να δουλεύει όπως πρώτα;
-
για τι τάξες οικονομία μιλάμε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
κανονικα πρεπει να διαβασεις εδω οσο περισσοτερες σελιδες μπορεις.
κι αυτο δεν στο λεω γιατι βαριεμαι να απανταω, αλλα γιατι υπαρχουν πολλες γνωμες και αποψεις.χοντρικα:
1- απο 1000€ τα τουρκικα, απο 1100€ τα ιταλικα (γνωμη μου ειναι οτι ψαχνεις μαστορα και οχι μαρκα, ολα λιγο πολυ δουλευουν)
2- θεμα μαστορα και εγκαταστασης
3- ναι
4- περιπου 40% σε χρηματα -
-
Δεν ειναι τοσο η αξια του συστηματος οσο ο μαστορας. Αποκει και περα οτι πληρωσεις περνεις. Αν θες να το ξεζουμιζεις μεχρι τελευταιας γραμης του κοκκινου κι αυτο επι ωρες μαλλον σε βλεπω για υγρου ψεκασμου ( = ακριβο ). Αν το μονο που σε ενδιαφερει ειναι η απλή μετακινηση τοτε και ενα αεριου ψεκασμου θα σε βολεψει απολυτα, τεχνολογία που την ξερουν κι οι περισσότεροι κι ειναι ΣΑΦΩΣ πιο οικονομική στην εγκατασταση απο του υγρου.
-
ΑΜΕΣΗ σχεση με το παραπανω - για BMW δεν εχουν ακουστει παρατραγουδα, αν εξαιρεσουμε το 1.
-
επεισεις - κανονικά ναι.
-
Μην ακους τις ιστοριες για αγριους περι 50%. στο 40% θα εισαι και θα πετας την σκουφια σου για βολτα.
-
-
κοιτα να δεις συμπτωση αποψεων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
κοιτα να δεις συμπτωση αποψεων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!κοινός νους...
-
Nα συμπληρώσω,
40% με τις υπάρχουσες τιμές καυσίμων. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
κανονικα πρεπει να διαβασεις εδω οσο περισσοτερες σελιδες μπορεις.
κι αυτο δεν στο λεω γιατι βαριεμαι να απανταω, αλλα γιατι υπαρχουν πολλες γνωμες και αποψεις.χοντρικα:
1- απο 1000€ τα τουρκικα, απο 1100€ τα ιταλικα (γνωμη μου ειναι οτι ψαχνεις μαστορα και οχι μαρκα, ολα λιγο πολυ δουλευουν)
2- θεμα μαστορα και εγκαταστασης
3- ναι
4- περιπου 40% σε χρηματαΈχω διαβάσει πάνω από 40 σελίδες αλλά βλέπω ότι οι απόψεις διαφέρουν και απλά ήθελα αν είχε εμπειρία κάποιος από BMW ή αν μπορεί να μου πει γενικά κάποια πράγματα γιατί έχω χάσει το μπούσουλα.
Υγραεριοκίνηση!