-
Ο χρήστης Rrunner έγραψε:
Φιλε jd, ο θόρυβος προέρχεται από τον κινητήρα.Αυτο το γνωρίζω όντας ιδιοκτήτης ενός 6 2.0Μια και είσαι κάτοχος του 6 2.0 θα μπορούσες να μου σχολιάσεις την απόδοση του κινητήρα? Είναι ελαστικός από χαμηλά, παρέχει αρκετή ισχύ για γρήγορες προσπεράσεις, είναι οικονομικός? Από όσο ξέρω οι Ιαπωνικοί 16-βάλβιδοι δούλεύουν και αποδίδουν ψηλά. Από άποψη κόστους συντήρησης τι γίνεται?
Ευχαριστώ -
ΕΝΣΤΑΣΗ! Γιατί να πάρεις το mazda 3 2.0 και να μην πάρεις το mazda 6 2.0??? H διαφορά στην τιμή στην βασική έκδοση δεν είναι ούτε 1.000 ευρώ!!! Κουφό εεεε;;;;
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
ΕΝΣΤΑΣΗ! Γιατί να πάρεις το mazda 3 2.0 και να μην πάρεις το mazda 6 2.0??? H διαφορά στην τιμή στην βασική έκδοση δεν είναι ούτε 1.000 ευρώ!!! Κουφό εεεε;;;;εχει και διπλα ψαλιδια μπροστα
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Εκ (σύντομης) πείρας.
Πυροβολάει!Να και κάποιος που το έχει οδηγήσει σίγουρα. Πολύ λακωνικός είσαι ρε Πέτρο, πες κι άλλα.
Κώστα ήταν πολύ καιρό πριν και σε συνθήκες τυπικής μετακίνησης στον αυτοκινητόδρομο. Η δοκιμή στους 4Τ έχει να πει πολλά περισσότερα από ότι εγώ.
Η εντύπωση όμως που μου άφησε, είναι πως πρακτικά, δεν του λείπει τίποτα, για κάποιον που κοιτά την ουσία. Ήταν δε το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο που με ενθουσίασε με το μοντέρνο και καλαίσθητο εσωτερικό του. Και καπάκι ήρθε και εκείνο το 8,5 δλ για 0-100 που μου πήρε το μυαλό...
-
Πολύ καλή επιλογή το 3 2.0 αλλά αμφιβάλλω για την δυνατότητα και τη τιμή μεταπώλησης του μετά από 4-5 χρόνια
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
ΕΝΣΤΑΣΗ! Γιατί να πάρεις το mazda 3 2.0 και να μην πάρεις το mazda 6 2.0??? H διαφορά στην τιμή στην βασική έκδοση δεν είναι ούτε 1.000 ευρώ!!! Κουφό εεεε;;;;Το σκέφτηκα αλλά το 6 είναι αρκετά πιο μεγάλο και δεν ενδεικνυται για μετακινήσεις σε πόλη. Επίσης ο κινητήρας του αποδίδει λιγότερους ιππους και λογικά θα είναι αρκετά πιο αργό. Όλα αυτά είναι βέβαια υποκειμενικά καθώς δεν έχω οδηγησει παρά μόνο το 6 1.8 το οποίο μου φάνηκε αργό. Και κάτι ακόμα τι πιστεύεται για την αξία μεταπώλησης του μετά από μερικά χρόνια.
Φίλε ΒΤS σε ποιό τεύχος των 4Τ υπάρχει το τεστ του 3 2.0?
Φίλε Ιnterland Καλή η πρόταση σου για το S40 αλλά δεν είναι λίγος ο κινητήρας των 120 ιππων για τα 1400 κιλά του αυτοκινήτου? Επίσης αμφιβάλλω για τη δυνατότητα μεταπώλησης του μετά από 4-5 χρόνια. Ποιος άραγε ζητά το προηγούμενο S40 σήμερα?
Φίλε gramacar με ανυσηχεί και εμένα αυτό που ίσως σωστά αναφέρεις. Μήπως αυτός είναι και ο λόγος που τόσοι πολύ το προτείνουν αλλά σχεδόν κανένας δε το αγοράζει?
-
Το 3 έχει καλύτερη ηχομόνωση από το 6, αλλά εγώ, ούτως ή άλλως μάλλον θα περίμενα το Φόκους 2.0.
Το Βόλβο S40 καλό αλλά παίζει στα 1.8 για τα ίδια λεφτά -
Ο χρήστης jd έγραψε:
Φίλε ΒΤS σε ποιό τεύχος των 4Τ υπάρχει το τεστ του 3 2.0?
Δεν έχω κάποιο τεύχος κοντά μου για να σου πω. Πάρε αν θες ένα τηλέφωνο την σύνταξη του περιοδικού και θα σε εξυπηρετήσουν.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Φίλε gramacar με ανυσηχεί και εμένα αυτό που ίσως σωστά αναφέρεις. Μήπως αυτός είναι και ο λόγος που τόσοι πολύ το προτείνουν αλλά σχεδόν κανένας δε το αγοράζει?Ο βασικός λόγος που λίγοι το παίρνουν είναι η τσιμπημένη τιμή. Αν βάλεις κάτω τα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού, θα δεις τι εννοώ. ΑΝ έβγαινε σε 1400άρι με κινητήρα επιπέδου τουλάχιστον Astra κι ακόμα καλύτερα Corolla, θα είχε πάρει παραμάζωμα την αγορά. Αλλά με 75 ίππους κι αποκλειστικά στο (μέτριας οπίσθιας εμφάνισης) hatchback, χάνει μεγάλο μέρος της αγοράς. Εγώ είχα ψηθεί άγρια να το αγοράσω πριν 6 μήνες, όταν όμως είδα τον τιμοκατάλογο και τον εξοπλισμό των δύο πρώτων εκδόσεων του 1,6 έκανα πίσω.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Φίλε Ιnterland Καλή η πρόταση σου για το S40 αλλά δεν είναι λίγος ο κινητήρας των 120 ιππων για τα 1400 κιλά του αυτοκινήτου? Επίσης αμφιβάλλω για τη δυνατότητα μεταπώλησης του μετά από 4-5 χρόνια. Ποιος άραγε ζητά το προηγούμενο S40 σήμερα?
Το Α3 που βάζεις στις επιλογές σου δεν είναι λίγο με τους 115 απο 1.6? Επίσης το νέο focus δεν θα έχει 115 άλογα στα 1.6 ή 125 στα 1.8? Σου απάντησα λοιπόν σύμφωνα με τα δεδομένα που έλαβα.
Σχετικά με την αξία μεταπώλησης του παλιού S40 ποιός άραγε ζηταέι Xedos?!
To νέο S40 είναι πολύ καλύτερο απο το παλιό όπως και η νέα αντιπροσωπεία και αυτό φαίνετε απο τις πωλήσεις.
Σχετικά με το στήσιμο στον δρόμο κοίταξε το συγκριτικό με το 1.8 156 που είναι καθαρά πίσω σε ρεμπρίζ παντού και είναι ελάχιστα μπροστά στον δρόμο επειδή η 156 έχει το Τi πακέτο ανάρτησης αξίας 2200€.Τα 125 είναι πολλά για έναν οδηγό που τα χρησιμοποιεί όλα. Πόσοι άραγε χρησιμοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους? Ελάχιστοι!
Αν η αξία μεταπώλησης παίζει τόσο μεγάλο ρόλο φύγε πρός τα Α3 χαλαρά. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Φίλε gramacar με ανυσηχεί και εμένα αυτό που ίσως σωστά αναφέρεις. Μήπως αυτός είναι και ο λόγος που τόσοι πολύ το προτείνουν αλλά σχεδόν κανένας δε το αγοράζει?
Ο βασικός λόγος που λίγοι το παίρνουν είναι η τσιμπημένη τιμή. Αν βάλεις κάτω τα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού, θα δεις τι εννοώ. ΑΝ έβγαινε σε 1400άρι με κινητήρα επιπέδου τουλάχιστον Astra κι ακόμα καλύτερα Corolla, θα είχε πάρει παραμάζωμα την αγορά. Αλλά με 75 ίππους κι αποκλειστικά στο (μέτριας οπίσθιας εμφάνισης) hatchback, χάνει μεγάλο μέρος της αγοράς. Εγώ είχα ψηθεί άγρια να το αγοράσω πριν 6 μήνες, όταν όμως είδα τον τιμοκατάλογο και τον εξοπλισμό των δύο πρώτων εκδόσεων του 1,6 έκανα πίσω.
Φίλε Μάνο, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα...
Αν είχε έναν αξιοπρεπή κινητήρα γύρω στα 90-95 άλογα στα 1.4, θα ήταν η Νο.1 επιλογή της κατηγορίας...
Δυστυχώς θα πρέπει να ανέβει κανείς στα 1.6 για να δει προκοπή από πλευράς κινητήρα (γιατί σε όλα τα άλλα είναι πολύ καλό )
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Φίλε gramacar με ανυσηχεί και εμένα αυτό που ίσως σωστά αναφέρεις. Μήπως αυτός είναι και ο λόγος που τόσοι πολύ το προτείνουν αλλά σχεδόν κανένας δε το αγοράζει?
Ο βασικός λόγος που λίγοι το παίρνουν είναι η τσιμπημένη τιμή. Αν βάλεις κάτω τα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού, θα δεις τι εννοώ. ΑΝ έβγαινε σε 1400άρι με κινητήρα επιπέδου τουλάχιστον Astra κι ακόμα καλύτερα Corolla, θα είχε πάρει παραμάζωμα την αγορά. **Αλλά με 75 ίππους κι αποκλειστικά στο (μέτριας οπίσθιας εμφάνισης) hatchback, χάνει μεγάλο μέρος της αγοράς. Εγώ είχα ψηθεί άγρια να το αγοράσω πριν 6 μήνες, όταν όμως είδα τον τιμοκατάλογο και τον εξοπλισμό των δύο πρώτων εκδόσεων του 1,6 έκανα πίσω. **:(
Πραγματικά τα 1600άρια έχουν τσιμπημένες τιμές (από 17.400 εώς 21.400 ευρώ) και το επίπεδο εξοπλισμού δεν θεωρείται και πλουσιοπάροχο στις Βase & Touring εκδόσεις!
Τον 1400άρη τον απαξιώνει εντελώς οπότε ή θα προτιμήσεις τα 1,6λίτρα ή τα 2 λιτρα τα οποία είναι μία πολύ καλή λύση.
Ομως παίζουν σε επίπεδα τιμής άλλης κατηγορίας (μεσσαία) οπότε λίγο διστάζει ο υποψήφιος αγοραστής.Δεν ξερώ αλλά εγώ εάν έδινα 25 χιλιάρικα δεν θα αγόραζα το 3...δεν λέω είναι άψογο σε πολλούς τομείς αλλά στο ταμείο αισθάνεσαι λίγο άβολα με την καταβολή του αντιτίμου..
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Πολύ καλή επιλογή το 3 2.0 αλλά αμφιβάλλω για την δυνατότητα και τη τιμή μεταπώλησης του μετά από 4-5 χρόνιαΕάν σ' ανησυχεί αυτό, τότε προτείνω το καινούριο δίλιτρο Focus, που λογικά θα βγαίνει στα ίδια πάνω κάτω λεφτά, απ' όσο γνωρίζω έχει καλύτερη αντιπροσωπεία και φθηνότερη συντήρηση...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το Α3 που βάζεις στις επιλογές σου δεν είναι λίγο με τους 115 απο 1.6? Σου απάντησα λοιπόν σύμφωνα με τα δεδομένα που έλαβα. .Απλά το Α3 μου αρέσει πολύ σε εμφάνιση, κατά τα άλλα γνωρίζω την αδυναμία του κινητήρα του να το κινήσει σβέλτα.
Σχετικά με την αξία μεταπώλησης του παλιού S40 ποιός άραγε ζηταέι Xedos?! .
Μα αυτό είναι και ένα από τα ερωτηματικά μου σχετικά με την αγορά του 3.
Τα 125 είναι πολλά για έναν οδηγό που τα χρησιμοποιεί όλα. Πόσοι άραγε χρησιμοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους? Ελάχιστοι!
Συμφωνώ. Απλά δεν έχεις την αίσθηση της επιτάχυνσης και γενικά του κάτι παραπάνω. Μπορεί να μη το χρησιμοποιείς αλλα στο βάθος γνωρίζεις ότι το έχεις και το τιθασεύεις και αυτό κάπου σε ικανοποιεί.
-
Χτύπα το ..... Υπέροχο!!!!
Εχω το 1600 αν μπορουσα θα το έπαιρνα ........ -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Γεια σας.
Ενδιαφέρομαι για το Mazda 3 sedan 2.0 Πιστεύω ότι η τιμή του είναι αρκετά ανταγωνιστική και νομίζω ότι υπάρχει και μια προσφορά έκπτωσης απο τη Mazda. Θα ήθελα τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κυρίως από ανθρώπους που το έχουν ή το έχουν οδηγήσει. Για να σας δώσω και λίγα στοιχεία για τον εαυτό μου είμαι 37 ετών νιόπαντρος και περιμένω σε μερικούς μήνες και παιδί. Με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι άνετο για καθημερινή οδήγηση, να έχει χώρους (όχι απαραίτητα τεράστιους), να έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (όχι τριγμούς) και να είναι γρήγορο (έχω και εγώ μια αδυναμία). Στo στόχαστρο μου είναι επίσης το Α3 1.6 FSi sportback, το νέο Focus, Astra 2.0 T αν και το τελέυταίο ξεφεύγει αρκετά σε τιμή. Άραγε θα μπορούσα να βρώ κάπου το Μazda 3 2.0 για testdrive? Περιμένω τις γνώμες και παρατηρήσεις σας.Mazda 3? Αν είναι σαν το 6 ξέχνα το. Το έχει ένα φίλος μου και το έιχα σε εκτίμηση στα χαρτιά αλλά ΄΄εχει μόνωση για τα μπάζα. Μέχρι να φτάσουμε Τρίκαλα με πονεσε το κεφάλι μου! Απο αυτά που προτείνεις με κλειστά μάτια Α3 και απο αυτά που δεν προτείνεις S40 δαγκωτό. Εκπληκτικό αυτοκίνητο και με νέα αντιπροσωπεία απο το εργοστάσιο. Δες το και θα με θυμηθείς....
Α, και καλά γεννητούρια!
Πλάκα μας κάνεις για το 6 ; Αθήνα-Θεσσαλονίκη με μάνα και πεθερά μέσα σε 4 ώρες και καμία δεν πείρε χαμπάρι τα 180, όπου φυσικα μας έπαιρνε ο δρόμος. Βγάζει λιγο θόρυβο ο κινητήρας αλλά σε κάποιους αρέσει αυτό (στην τελική δεν χρειάζεται να είσαι και συνέχεια στον κόφτη). Αν ήταν alfa κάποιοι θα μας ζαλίσανε ότι έχει και ήχο ... Το 6 είναι μια φοβερη επιλογή για την κατηγορία του σε όμορφο κιόλας περιτύλιγμα. Κατα τα άλλα πέρι ορεξεως ...
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Γεια σας.
Ενδιαφέρομαι για το Mazda 3 sedan 2.0 Πιστεύω ότι η τιμή του είναι αρκετά ανταγωνιστική και νομίζω ότι υπάρχει και μια προσφορά έκπτωσης απο τη Mazda. Θα ήθελα τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κυρίως από ανθρώπους που το έχουν ή το έχουν οδηγήσει. Για να σας δώσω και λίγα στοιχεία για τον εαυτό μου είμαι 37 ετών νιόπαντρος και περιμένω σε μερικούς μήνες και παιδί. Με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι άνετο για καθημερινή οδήγηση, να έχει χώρους (όχι απαραίτητα τεράστιους), να έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (όχι τριγμούς) και να είναι γρήγορο (έχω και εγώ μια αδυναμία). Στo στόχαστρο μου είναι επίσης το Α3 1.6 FSi sportback, το νέο Focus, Astra 2.0 T αν και το τελέυταίο ξεφεύγει αρκετά σε τιμή. Άραγε θα μπορούσα να βρώ κάπου το Μazda 3 2.0 για testdrive? Περιμένω τις γνώμες και παρατηρήσεις σας.Mazda 3? Αν είναι σαν το 6 ξέχνα το. Το έχει ένα φίλος μου και το έιχα σε εκτίμηση στα χαρτιά αλλά ΄΄εχει μόνωση για τα μπάζα. Μέχρι να φτάσουμε Τρίκαλα με πονεσε το κεφάλι μου! Απο αυτά που προτείνεις με κλειστά μάτια Α3 και απο αυτά που δεν προτείνεις S40 δαγκωτό. Εκπληκτικό αυτοκίνητο και με νέα αντιπροσωπεία απο το εργοστάσιο. Δες το και θα με θυμηθείς....
Α, και καλά γεννητούρια!
Πλάκα μας κάνεις για το 6 ; Αθήνα-Θεσσαλονίκη με μάνα και πεθερά μέσα σε 4 ώρες και καμία δεν πείρε χαμπάρι τα 180, όπου φυσικα μας έπαιρνε ο δρόμος. Βγάζει λιγο θόρυβο ο κινητήρας αλλά σε κάποιους αρέσει αυτό (στην τελική δεν χρειάζεται να είσαι και συνέχεια στον κόφτη). Αν ήταν alfa κάποιοι θα μας ζαλίσανε ότι έχει και ήχο ... Το 6 είναι μια φοβερη επιλογή για την κατηγορία του σε όμορφο κιόλας περιτύλιγμα. Κατα τα άλλα πέρι ορεξεως ...
Αυτό με την μάνα σου και την πεθερά σου το είπες για να με πείσεις ότι έχει μόνωση, ότι δεν ενοχλεί την μάνα σου και την πεθερά σου ο θόρυβος ή ότι έχει καλύτερο κριτήριο και μέτρο σύγκρισης απο εμένα?!!!
Πάντως μέχρι και η μάνα σου και η πεθερά σου να μπεί σε ένα Α3, astra, golf, vectra, passat, A170 θα καταλάβει την διαφορά. Θυμάμαι και εγώ τον συγχωρεμένο και παρολίγο πεθερό μου που είχε μπεί προ 10ετιας στο νέο μου, τότε, αυτοκίνητο και είχε πάθει την πλάκα του. Αυτό δεν σημαίνει ότι είχα αγοράσει και το καλύτερο αυτοκίνητο. Απλά ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο που είχε μπεί αυτός
Πέρα απο αυτό φίλε μου όπως και σε όλα τα πράγματα στην ζωή το παν είναι το μέτρο σύγκρισης και τι απαιτήσεις έχει ο καθένας. Σέβομαι λοιπόν το αυτοκίνητο σου αλλά δεν σου κάνω πλάκα.
-
Πιατεύω ότι πρόκειται για την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία, έχοντας κουβεντιάσει για το συγκεκριμένο μοντέλο με φίλο-συντάκτη του Autocar, ο οποίος δήλωνε ότι θα το αγόραζε με κλειστά τα μάτια. Και το 8,4 που μέτρησε το Autocar, δείχνει ότι μόνο αργό δεν είναι. Για RX8 δε σε παίρνει με τίποτα;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πιατεύω ότι πρόκειται για την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία, έχοντας κουβεντιάσει για το συγκεκριμένο μοντέλο με φίλο-συντάκτη του Autocar, ο οποίος δήλωνε ότι θα το αγόραζε με κλειστά τα μάτια. Και το 8,4 που μέτρησε το Autocar, δείχνει ότι μόνο αργό δεν είναι. Για RX8 δε σε παίρνει με τίποτα;To θέλω προς το οικογενειακό αφού η κόρη είναι προ των πυλών. Επίσης με ενδιαφέρει να είναι και άνετο για να μη κοπανιέμαι στις λακκούβες. Αρα το RX8 δε παίζει. Τώρα θα σας ξενερώσω ισως αλλά προέκυψε και μια 156 1.8 TS μοντελο 1999 ενός φίλου πολύ προσεγμένη με 32000 χλμ που τη δίνει για μένα στα 13Κ. Τί λέτε να το κοιτάξω ή να την κάνω με ελαφρά.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Πιατεύω ότι πρόκειται για την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία, έχοντας κουβεντιάσει για το συγκεκριμένο μοντέλο με φίλο-συντάκτη του Autocar, ο οποίος δήλωνε ότι θα το αγόραζε με κλειστά τα μάτια. Και το 8,4 που μέτρησε το Autocar, δείχνει ότι μόνο αργό δεν είναι. Για RX8 δε σε παίρνει με τίποτα;
To θέλω προς το οικογενειακό αφού η κόρη είναι προ των πυλών. Επίσης με ενδιαφέρει να είναι και άνετο για να μη κοπανιέμαι στις λακκούβες. Αρα το RX8 δε παίζει. Τώρα θα σας ξενερώσω ισως αλλά προέκυψε και μια 156 1.8 TS μοντελο 1999 ενός φίλου πολύ προσεγμένη με 32000 χλμ που τη δίνει για μένα στα 13Κ. Τί λέτε να το κοιτάξω ή να την κάνω με ελαφρά.
χτυπα το......
Mazda 3 sedan 2.0 -- Γνώμες