-
Εγώ το ανέφερα γενικά, δεν τον ξέρω τον συγκεκριμένο και σήμερα πολύπλοκο αυτοκίνητο δεν είναι μια ferrari 458 αλλά ακόμα και ένα Skoda Fabia. Επίσης το πόσο αυθεντία είνια κάποιος είναι δύσκολο να το κρίνει κάποιος χωρίς ειδικές γνώσεις, συνήθως η άποψη αυτή έγκειται σε προσωπικό επίπεδο.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Στα πεντέμιση χρόνια που την έχω (31.000 χλμ) δεν έχω ξοδέψει σε συντηρήσεις περισσότερα από 10.000 ευρώ .Μέσα σε αυτά ένα σετ λάστιχα (1.500) και ένα σετ δίσκο - πλατό (3.000).Πόσο κοστίζει το 'μικρό' σέρβις, αν έχει τέτοιο? Δλδ λάδια, φίλτρα, τσεκάρισμα, στο περίπου, (στη επίσημη).
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Στα πεντέμιση χρόνια που την έχω (31.000 χλμ) δεν έχω ξοδέψει σε συντηρήσεις περισσότερα από 10.000 ευρώ .Μέσα σε αυτά ένα σετ λάστιχα (1.500) και ένα σετ δίσκο - πλατό (3.000).5,5 χρονια??
-
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Στα πεντέμιση χρόνια που την έχω (31.000 χλμ) δεν έχω ξοδέψει σε συντηρήσεις περισσότερα από 10.000 ευρώ .Μέσα σε αυτά ένα σετ λάστιχα (1.500) και ένα σετ δίσκο - πλατό (3.000).
5,5 χρονια??
Ναι... 2006 ήρθε η κούκλα και την πρωτοείδα όταν ήταν μερικών μηνών...
-
Γιατί ρε παιδιά σε τόσα λίγα χιλιόμετρα να θέλει αλλαγή δίσκο-πλατό;;;
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά σε τόσα λίγα χιλιόμετρα να θέλει αλλαγή δίσκο-πλατό;;;Από F1 δε ξέρεις μάλλον...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά σε τόσα λίγα χιλιόμετρα να θέλει αλλαγή δίσκο-πλατό;;;
Από F1 δε ξέρεις μάλλον...
Τι εννοείς? Χειρότερο από DSG? To αποκλείω.
-
λογικα καπου στα 30.000 επερχεται το μοιραιο...
-
Για την 456 με 4αρι αυτόματο έχει κανείς γνώμη?
Την έχει κάποιος γνωστός 10+ χρόνια με 5,000χλμ να αναπαύεται κυρίως στο parking και απορώ μήπως δεν εμπνέει οδηγικα, αν και το style του ιδικτητη στην οδήγηση είναι να αναπαύεται στο πίσω κάθισμα στα αλλα limo που έχει και να οδηγούν άλλοι. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για την 456 με 4αρι αυτόματο έχει κανείς γνώμη?
Την έχει κάποιος γνωστός 10+ χρόνια με 5,000χλμ να αναπαύεται κυρίως στο parking και απορώ μήπως δεν εμπνέει οδηγικα, αν και το style του ιδικτητη στην οδήγηση είναι να αναπαύεται στο πίσω κάθισμα στα αλλα limo που έχει και να οδηγούν άλλοι.Εξαιρετική είναι.......Μήπως του φίλου σου είναι ανοιχτό γαλάζιο μεταλλικό ?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για την 456 με 4αρι αυτόματο έχει κανείς γνώμη?
Την έχει κάποιος γνωστός 10+ χρόνια με 5,000χλμ να αναπαύεται κυρίως στο parking και απορώ μήπως δεν εμπνέει οδηγικα, αν και το style του ιδικτητη στην οδήγηση είναι να αναπαύεται στο πίσω κάθισμα στα αλλα limo που έχει και να οδηγούν άλλοι.Εξαιρετική είναι.......Μήπως του φίλου σου είναι ανοιχτό γαλάζιο μεταλλικό ?
Yeap! Σαν τον ουρανό κάτι.
-
Το ξέρω το αυτοκίνητο.....ολοκαίνουργιο είναι.Πριν 3-4 χρόνια άλλαζε ιμάντες και λάστιχα ενώ είχε στο κοντέρ 2.700 χλμ .
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το ξέρω το αυτοκίνητο.....ολοκαίνουργιο είναι.Πριν 3-4 χρόνια άλλαζε ιμάντες και λάστιχα ενώ είχε στο κοντέρ 2.700 χλμ .Πως να τον πείσω να την στριψει λίγο?
4αρι αυτόματο μου εξηγεις τι κάνει στο δρόμο?
Ανάβαση Δομοκο με 3η απο την αρχή μέχρι το τέλος? -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το ξέρω το αυτοκίνητο.....ολοκαίνουργιο είναι.Πριν 3-4 χρόνια άλλαζε ιμάντες και λάστιχα ενώ είχε στο κοντέρ 2.700 χλμ .
Πως να τον πείσω να την στριψει λίγο?
4αρι αυτόματο μου εξηγεις τι κάνει στο δρόμο?
Ανάβαση Δομοκο με 3η απο την αρχή μέχρι το τέλος?Το 4άρι είναι της GM και είναι ότι πρέπει για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.....Ενας φίλος μου έχει μία ίδια σε μία μπορντό απόχρωση....Και τι σε νοιάζει η σχέση που θα έχει στον Δομοκό? Μπορεί και 4η με την ροπή που έχει.....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το ξέρω το αυτοκίνητο.....ολοκαίνουργιο είναι.Πριν 3-4 χρόνια άλλαζε ιμάντες και λάστιχα ενώ είχε στο κοντέρ 2.700 χλμ .
Πως να τον πείσω να την στριψει λίγο?
4αρι αυτόματο μου εξηγεις τι κάνει στο δρόμο?
Ανάβαση Δομοκο με 3η απο την αρχή μέχρι το τέλος?Το 4άρι είναι της GM και είναι ότι πρέπει για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.....Ενας φίλος μου έχει μία ίδια σε μία μπορντό απόχρωση....Και τι σε νοιάζει η σχέση που θα έχει στον Δομοκό? Μπορεί και 4η με την ροπή που έχει.....
Πάντως απο ήχο είναι
Τέλος, είχε ένα θεματακι με τα πτυσομενα φώτα. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για την 456 με 4αρι αυτόματο έχει κανείς γνώμη?
Την έχει κάποιος γνωστός 10+ χρόνια με 5,000χλμ να αναπαύεται κυρίως στο parking και απορώ μήπως δεν εμπνέει οδηγικα, αν και το style του ιδικτητη στην οδήγηση είναι να αναπαύεται στο πίσω κάθισμα στα αλλα limo που έχει και να οδηγούν άλλοι.εχω δει νεα φιλαδελφεια,μεταμορφωση κλπ αρκετες φορες μια 456 κοκκινη και εκανε ενα θορυβο αλο πραμα το παταγε κιολας σε στενακια και πεταγε τα οπισθια της η κουκλαρα η 456..Η 456 ειναι η κυριλατη οικογενειακη 355 που ειναι μια αλητικη ferrari.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Στα πεντέμιση χρόνια που την έχω (31.000 χλμ) δεν έχω ξοδέψει σε συντηρήσεις περισσότερα από 10.000 ευρώ .Μέσα σε αυτά ένα σετ λάστιχα (1.500) και ένα σετ δίσκο - πλατό (3.000).Λογικοτατο, εως και ευχαριστα ρεαλιστικο το νουμερο. (τα χλμ ειναι λιγα βεβαια για +5χρονια χρησης αλλα εαν της αλλαζες λαδια καθε 7,500χλμ πχ τοτε ειναι μια χαρα το κοστος που αναφερεις)Το γ@μ@μενο αγΕλλαδινο κρατος βεβαια φροντισε για να αλλαξει το σχετικο 'ισοζυγιο' συντηρησης ενος τετοιου αυτοκινητου...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για την 456 με 4αρι αυτόματο έχει κανείς γνώμη?
Την έχει κάποιος γνωστός 10+ χρόνια με 5,000χλμ να αναπαύεται κυρίως στο parking και απορώ μήπως δεν εμπνέει οδηγικα, αν και το style του ιδικτητη στην οδήγηση είναι να αναπαύεται στο πίσω κάθισμα στα αλλα limo που έχει και να οδηγούν άλλοι.Εξαιρετική είναι.......Μήπως του φίλου σου είναι ανοιχτό γαλάζιο μεταλλικό ?
Υπηρχε και μια σε μπλε σκουρο, μονιμα παρκαρισμενη (μεχρι πριν σχεδον 10χρονια...) σε prive parking εξωτερικου χωρου, γνωστης ιδιωτικης κλινικης των Βορειων προαστειων...Πανεμορφο αυτοκινητο, απιθανες γραμμες, ακομα και σημερα θα μπορουσε να ειχε σχεδιαστει κατι τετοιο ως 'φρεσκο'.
-
Τί είναι αυτά τα καλύμματα που καλύπτουν το μισό δισκόφρενο στην 599 GTO?
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)