Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    • 1
    • 2
    • 360
    • 361
    • 362
    • 363
    • 364
    • 581
    • 582
    • 362 / 582
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    11624
    131054
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tzapoauto last edited by

      Ο χρήστης socratesn έγραψε:
      Sorry αλλα λες pipes

      απο το να κανω καλυτερα να λεω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        socratesn last edited by

        Ο χρήστης tzapoauto έγραψε:

        Sorry αλλα λες pipes

        απο το να κανω καλυτερα να λεω

        Yπαρχει και 3η περιπτωση,guess what,ουτε να κανεις ουτε να λες
        Το point μου ηταν πως αν εισαι petrolhead,οπως λογικα ειναι ενας οδηγος φορμουλα 1,σε αυτα τα ''σαπακια'' σαν την 125 s βλεπεις μια μαγεια που καμια f150 δε σου δινει.Φανταζομαι πως τα χειριστηρια ακομα και σε πιο καινουρια μοντελα οπως η 250 gto ή η 288 gto απαιτουν πολλη δυναμη και η σκεψη οτι καποτε αυτη η 125 s οδηγουνταν διχως αυριο μονο ανατριχιλα προκαλει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης socratesn έγραψε:

          Sorry αλλα λες pipes

          απο το να κανω καλυτερα να λεω

          Yπαρχει και 3η περιπτωση,guess what,ουτε να κανεις ουτε να λες
          Το point μου ηταν πως αν εισαι petrolhead,οπως λογικα ειναι ενας οδηγος φορμουλα 1,σε αυτα τα ''σαπακια'' σαν την 125 s βλεπεις μια μαγεια που καμια f150 δε σου δινει.Φανταζομαι πως τα χειριστηρια ακομα και σε πιο καινουρια μοντελα οπως η 250 gto ή η 288 gto απαιτουν πολλη δυναμη και η σκεψη οτι καποτε αυτη η 125 s οδηγουνταν διχως αυριο μονο ανατριχιλα προκαλει

          Μπα μη το λες. Πολλοί σύγχρονοι οδηγοί κατεβαίνοντας από τέτοιες κατασκευές τις χαρακτηρίζουν απλά τραγικές. Λογικό είναι καθώς κρίνουν με τα σύγχρονα στάνταρντς. Το μόνο που προκαλούν είναι νοσταλγία, αλλά σαν μέσα συναγωνισμού είναι σαν να συγκρίνουμε ένα διπλάνο με ένα μαχητικό τζετ. Απλά καμία επαφή! Για μια νοσταλγική βόλτα καλές είναι αλλά ως εκεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            socratesn last edited by

            Συμφωνοι,αλλα ακομα και σε φαση νοσταλγιας να το δεις,δε σ αφηνουν ασυγκίνητο..ΟΚ δεν ειμαι στο μυαλο του αλονσο ή του μασσα αλλα δε θεωρω απιθανο οι γκριματσες τους να ηταν αληθινες και οτι γουσταραν την ολη φαση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης tzapoauto έγραψε:

              Youtube Video

              αστειο οσο βλεπω τις φατσες τους και τις γκριματσες που κανουν με τετια χρεπια που τους εβαλαν να καβαλισουν,
              δε λεω ωραιες αντικες αλα για βιτρινα..τα παλικαρια εχουν μαθει σε εξωπραγματηκες ταχυτητες και τα ποδηλατακια ειναι τοσο αστεια..

              πόσο αδαής μπορεί να είσαι ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yama last edited by

                Πω ρε παιδιά πως κάνετε έτσι? Λες και θα τους βάλουν να τρέξουν με τα συγκεκριμένα. Μόνο να το οδηγήσεις φτάνει. Έζησες την εμπειρία. { Ονειρεύτηκες μια εποχή, έφτιαξες κάποιες εικόνες στο μυαλό σου, συγκινήθηκες ή(!) απλά βοήθησες τη ferrari να θυμήσει την ιστορία της με βάση το marketing σε ένα βίντεο 2 λεπτών προκειμένου να τηρήσεις τους όρους του συμβολαίου σου. } Όπως και να έχει ωραία τα αυτοκίνητα αλλά το βίντεο απλά απαράδεκτο...

                Μα μόνο 1.40? Χωρίς ήχους? Να πω ότι ήταν και δύσκολο να το σκηνοθετήσεις! Δείξε 2 λεπτά παραπάνω! Βάλε ήχο από το αυτοκίνητο. Φέρε τη κάμερα μέσα στη πίστα! Ακόμα και εδώ δηλάδή πρέπει να διατηρήσεις το υπεροπτικό: 'όχι κύριοι για να διατηρηθεί η σπανιότητα πρέπει και το βίντεο να κρατήσει αυτή τη φιλοσοφία' Άϊ παράτα μας ημέρες που είναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Μπα μη το λες. Πολλοί σύγχρονοι οδηγοί κατεβαίνοντας από τέτοιες κατασκευές τις χαρακτηρίζουν απλά τραγικές. Λογικό είναι καθώς κρίνουν με τα σύγχρονα στάνταρντς. Το μόνο που προκαλούν είναι νοσταλγία, αλλά σαν μέσα συναγωνισμού είναι σαν να συγκρίνουμε ένα διπλάνο με ένα μαχητικό τζετ. Απλά καμία επαφή! Για μια νοσταλγική βόλτα καλές είναι αλλά ως εκεί.

                  Βασικα δεν τιθεται θεμα συγκρισης, ειναι η μερα με τη νυχτα μεταξυ τους αυτο ομως δεν τα κανει χρεπια,ποδηλατα η οτιδηποτε αλλο.Αλλες εποχες και αλλες τεχνολογιες αλλα μην ξεχναμε οτι εκεινες οι κατασκευες ηταν οι βασεις για τις σημερινες, δεν ξεκισαν απο το μηδεν οι σημερινες F1 αλλα απο την τοτε σταδιακη εξελιξη.
                  Το ιδιο ισχυει και για τα αυτοκινητα δρομου.Το οτι η F458 ειναι ενα απιστευτο οδηγικο εργαλιο δε σημαινει πως η 348 ειναι χρεπι.Η ολη εξελιξη ξεκιναει απο πολυ πισω.
                  Θα συμφωνησω με τον ρed monster οτι πρεπει να ναι αρκετα αδαης καποιος για να μην μπορει να καταλαβει την σημασια ολων των ιστορικων κατασκευων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teox last edited by

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      professeur last edited by

                      Σαν να παίζει μπάλα παρέα με τον Καραγκούνη η Τζένιφερ Λόπεζ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikegr last edited by

                        Χτεσ ειδα μια αστραφτερη 360 σε μαγαζι με 14.000 χλμ Αρχισα να κανω καποιες δειλες σκεψεις για τον επομενο χρονο οπου και η τιμη λογικα θα ηταν λιγο πανω απο τα 50 χιλ...
                        Σημερα διαβασα για καποιον ιδιοκτητη 430 που εσκασε 37.000 δολλαρια για γενικο σερβις Επανηλθα στην πραγματικοτητα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Kαι να φανταστεις οτι η 360 εχει ποιο ακριβο σερβις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mikegr last edited by

                            ναι γιατι θελει ιμαντες καθε 2-3 χρονια, καποια χιλιαρικα επιπλεον...Τα ετησια υγρα ποσο πανε?κανα 1000αρικο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Υπάρχουν ένα σκασμό ανταλλακτικά στο ιμπέι. Από αναλώσιμα (δίσκοι, τακάκια από 20 ευρώ το σετ , αμορτισέρια, σένσορες λάμδα, καταλύτες, μπουζί, σετ ιμάντες χρονισμού κ.α.), μέχρι και ορίτζιναλ ανταλλακτικά καινούργια ή μετάχειρα.
                              Τα περνάτε μόνοι σας ή στο συνεργείο της γειτονιάς τα περισσότερα.
                              Μην ψαρώνετε, ακόμη και μια Φερράρι είναι ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΙΤΗ πλέον.

                              http://www.ebay.co.uk/sch/Car-Parts-/14239/i.html?rt=nc&Model=360%2520Modena&_nkw=ferrari 360&_catref=1&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m1539

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mikegr last edited by

                                καλα το ιντερνετ ειναι μια βοηθεια, ιδιαιτερα σε μεταχειρισμενα οπου οι τιμες ειναι στον πατο. Παντως τα ανταλλακτικα δεν ειναι πιστευω το μεγαλο κοστος, οσο το πιασοκωλε της αντιπροσωπειας...
                                Συναδελφος και δικηγορος μου πε για κολλητο του που του ζητησαν για σερβις σε 986 4.500 €
                                Ο εν λογω δικηγορος αγορασε κι αυτος 986 S και αργοτερα διαπιστωθηκε οτι στον ελεγχο του κρυψανε τα πραγματικα χλμ. Μετα εμαθε οτι το συγκεκριμενο συνεργειο πουλαει μαιμου πιστοποιητικα για 200 ευρω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Στη γειτονιά μου έχει ένα συνεργείο της ροχάλας, και έχω δει 3 φορές Πόρσε μέσα. Τις δύο φορές ήταν 986. Απλό σχετικά μοντελάκι, με πληθώρα ανταλλακτικών. Π.χ. δίσκο πλατώ της Σακς με 300 ευρώ, έδωσα 220 για το Ρόβερ.
                                  Μη μιλήσουμε για δίσκους, τακάκια, καταλύτες, λάμδα, μπουζί, αισθητήρες ABS και δε συμαζεύ. Και η πλάκα είναι ότι για όλα αυτά είναι αρκετός ο παραγιός του συνεργείου, ο μάστορας σηκώνεται από την καρέκλα του μόνο για κάτι σοβαρότερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mikegr last edited by

                                    οριστε αφθονα ανταλλακτικα

                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2028927/

                                    παντως σε μερικα πραγματα εχει χαθει η μπαλα...ακου εξατμιση stradale 20.000€!Απο χρυσο ειναι??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια! Άμα και η κουτσή Μαρία θέλει Ferrari, δεν μου κάνει εντύπωση το χάλι της χώρας! Δεν αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα, γενικά ομιλώ.

                                      Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλους!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sv2 last edited by

                                        Στα πεντέμιση χρόνια που την έχω (31.000 χλμ) δεν έχω ξοδέψει σε συντηρήσεις περισσότερα από 10.000 ευρώ .Μέσα σε αυτά ένα σετ λάστιχα (1.500) και ένα σετ δίσκο - πλατό (3.000).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Το να συντηρεί πάντως πολύπλοκα αυτοκίνητα στον εκάστοτε αλέκος-team για να γλυτώσει έστω και το μισό κόστος ενέχει τον κίνδυνο να γίνει το αυτοκίνητο παρτάλι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sv2 last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                            Το να συντηρεί πάντως πολύπλοκα αυτοκίνητα στον εκάστοτε αλέκος-team για να γλυτώσει έστω και το μισό κόστος ενέχει τον κίνδυνο να γίνει το αυτοκίνητο παρτάλι.

                                            Ευτυχώς στην Θεσσαλονίκη έχουμε τον Χρήστο (menios13) ο οποίος είναι αυθεντία σε ειδικά αυτοκίνητα.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 581
                                            • 582
                                            • 362 / 582
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr