-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Αυτό ειναι ένα άλλο θέμα! Το αυτόματο δεν το πάω γενικώς ποτέ δε μου άρεσαν. Δεν εχω οδηγήσει βέβαια το dgs αλλα γενικώς είμαι του χειροκίνητου!Αν θα οδηγείς πόλη, πρέπει να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε. Απλά θα εκπλαγείς ευχάριστα.
Ξέρω κόσμο που μέχρι να δοκιμάσει το αυτόματο, δεν το σκεφτόταν καν. Εκτός των άλλων, θα είναι και συν σε ενδεχόμενη μεταπώληση καθώς σε λίγα χρόνια οι περισσότεροι δεν θα θέλουν χειροκίνητο.
Κάνε μια δοκιμή! -
Άστον να παιδεύεται
Ο πατέρας μου πριν λίγο καιρό δεν ήθελε καν ν'ακούσει γι'αυτόματο.
Μετά από δική μου επιμονή ήρθε με dsg.Τώρα πια δεν θέλει να οδηγήσει τπτ άλλο εκτός από αυτόματο.
Κάνει τα πάντα πιο γρήγορα, πιο καλά, πιο άνετα. Και αν θέλεις το γυρνας στο χειροκίνητο. Αλλά είπαμε άστον να παιδεύεται
-
Το ότι το γκάζι είναι γλυκό είναι αλήθεια. Αλλά αν νομίζεις ότι θα σπάσεις το 1,8 τότε μην νομίζεις ότι θα κρατηθείς με το 1,4. Απλά το αποτέλεσμα θα είναι λιγότερο ανταγωνιστικό αλλά όχι ότι είναι ψοφίμι. Και αυτό θα σε φτιάχνει λόγω τούρμπο και ροπών από χαμηλά.
Οι περισσότεροι λέμε για τα 'κακά' αυτόματα έχοντας στο νού μας τα παλιά ενεργοβόρα, πολύ αργά αυτόματα 3 ή το πολύ 4 ταχυτήτων. Και εγώ μετά από εμπειρία με αυτόματα σε παλιά LandCruiser και Cherokee έλεγα μακριά από αυτόματα. Μετά όμως μου προέκυψε και βρέθηκα με αυτόματο πιο καλό και τολμώ να δηλώσω ότι χειροκίνητο δεν νομίζω να ξαναγοράσω.... Τα σύγχρονα δεν έχουν καμία σχέση. Τα ημιαυτόματα μάλιστα είναι πρακτικά χειροκίνητο με αυτόματες αλλαγές. Τα διπλού συμπλέκτη είναι το επόμενο βήμα. Αξίζει να δοκιμάσεις ο ίδιος για να έχεις άποψη. Όμως ίσως χρειαστείς περισσότερο από μια ημίωρη δοκιμή για να το εκτιμήσεις. Προσπάθησε να δοκιμάσεις ένα τέτοιο. -
Οκ ΘΑ προσπαθησω να το δοκιμάσω! Απο θέμα όμως κατα πόσο είναι αξιόπιστο? Εννοώ απο θέμα κοστους συντήρησης,κατα πόσο τα ξέρουν καλά αν χρειαστεί επισκευη και τέτοια?
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Οκ ΘΑ προσπαθησω να το δοκιμάσω! Απο θέμα όμως κατα πόσο είναι αξιόπιστο? Εννοώ απο θέμα κοστους συντήρησης,κατα πόσο τα ξέρουν καλά αν χρειαστεί επισκευη και τέτοια?Το ότι πλέον το έχουν και αρκετοί ταξιτζήδες λέει κάτι. Ρώτησα δύο από αυτούς: ο ένας μου είπε ότι ίσως βγάζει κάποια θεματάκια μετά τα 170.000χλμ ενώ ο άλλος μου είπε ότι αν δεν του πετάς τα μάτια έξω δεν παθαίνει τίποτα, αυτός είχε 400.000χλμ.
-
Πουλώ Skoda Octavia 1.4 tsi Elegance (και με Bluetooth).
-
Οικονομοτεχνικη συγκριση...
(τα φωτα σας)
Octavia 1,8tsi used με κανα 15αρι χιλιαδες foul extra vs 1,6diesel 105hp
20-2κ1 βασικη, απο τους υπλογισισμους μου βλεπω η διαφορα των 5-6 χιλιαδων να θελει μια 5ετια για αποσβεση. Αξιζει? -
Nαι.
-
με ρημαξες...
-
και ποσο σιγουρος εισαι οτι το γιουνανικο τζουμχουριετι σε ενα χρονο απο τωρα
δεν θα εξισωσει την τιμη ντιζελ, βενζινης...
και δεν θα αλλαξει τα τελη βλεποντας οτι τα ΕΥΡΩΣΙΞ μοντελα θα καταληξουν να εχουν μηδενικα τελη εαν αφηνε το κριτηριο των ρυπων..;;; -
Για αυτό δεν μπορείτε να είστε σίγουροι. Μπορεί να αυξήσει πιο απλά και άλλο τα τέλη και να βρθούν και αυά με κάτω από 100 γραμμάρια να πληρώνουν τέλη.
-
Και έρχομαι να ξεθάψω αυτό το θέμα μετά από τόσα χρόνια που ούτε κι εγώ δε θυμόμουν οτι το είχα ξεκινήσει!
Και τελικά τώρα βλέπω πως δεν είχα αναφέρει ούτε κάν την τελική μου επιλογή! Λάθος. Πήρα το 1.4 tsi τελικά.
Και το πήρα το 2011. Και μέχρι τώρα ήμουν ευτυχής κάτοχος. Πραγματικά το αυτοκίνητο με είχε αφήσει έκπληκτο σε όλα του. Σαν χώρους, σαν απόδοση ο κινητήρας , σε όλα του.Δυστυχώς εδω και ένα μήνα έχουν αλλάξει τα πράγματα και απλά ήθελα να γράψω το παρακάτω σεντόνι για πολλούς λόγους, για να πώ τον πόνο μου, για τροφή για σκέψη και γιατί ίσως να βοηθήσει κάποιον με κάποιο τρόπο!
Πριν ένα μήνα λοιπόν περίπου, μου ανάβει το λαμπάκι του check (αυτό που λέει πως υποδηλώνει βλάβη στον έλεγχο καυσαερίων) στο ρελαντί συνήθως και καμιά φορά ανάβει και το EPC! Το πήγα λοιπόν και το βάλαμε στο μηχάνημα και και έδειξε διακοπές στον 1ο κύλινδρο και μου είπε πως κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο πολλαπλασιαστής. Μου είπε λοιπόν ο μάστορας πως επειδή δεν είχε εκείνη τη στιγμή να δοκιμάζαμε επιτόπου να πήγαινα την επόμενη μέρα που θα έπαιρνε ούτως οι άλλως για να έχει στο μαγαζί, ώστε να βάζαμε έναν για δοκιμή. Πήγα κι εγώ λοιπόν την επομενη το πρωί, αλλάζουμε τον πολλαπλασιαστή και τίποταααααα, πάλι τα ίδια, βγάζει μπουζί μια χαρά το μπουζί αλάδωτο και χωρίς ίχνος ζημιάς ή κάτι άλλο!!
Τελικά καταλήξαμε να μου λέει πως είναι τελικά αυτό που φοβόταν απο την αρχή.....βαλβίδες , μάκα, άνοιγμα καπάκι καθαρισμός αλλαγή πιθανή κάποιας βαλβίδας, οδηγοί βαλβίδων, κλείσιμο καπάκι , γύρω στο 1000αρικο. Επίσης μου είπε οτι το πρόβλημα είναι σε κατασκευαστικό λάθος στους οδηγούς των βαλβίδων που σε συνδυασμό με το θέμα με τις αναθυμιάσεις προκαλεί το θεμα αυτό! Κάτι που στο τελευταίο octavia το έχουν διορθώσει και φυσικά διορθώνεται και αν σου τύχει στα δικά μας και πας για καπάκι και μπουν πάνω οι βελτιωμένες δε θα ξαναέχεις πρόβλημα!Επειδή όπως καταλάβατε είναι πολλά τα λεφτά είπα να πάω και σε έναν δεύτερο να πάρουμε μια δεύτερη γνώμη!
Στο δεύτερο λοιπον έχουμε τα εξής! :
Δεν του έχω πει την προϊστορία οτι το έχω πάει και αλλού, του λέω μου ανάβει λαμπάκι check στο ρελαντί.
Το βάζει μέσα βάζει το laptop μου λέει missfire στον 1ο κύλινδρο και κάνει το προφανές (που δεν είχε κάνει ο άλλος), βγάζει το μπουζί το τσεκάρει λίγο με το μάτι και κάνει τράμπα μπουζί-πολλαπλασιαστή απο τον 1ο στον δεύτερο κύλινδρο. Αν μας δείξει μου λέει missfire στον δεύτερο τώρα είναι μπουζί ή πολλαπλασιαστής. Δοκιμάζει....ακλόνητο το missfire στον 1ο. Δεν είναι καλό μου λέει αυτό... Και μετά κάνει το επόμενο κλασικό (που επίσης δεν έκανε ο άλλος) παίρνει συμπίεση στους κυλίνδρους. 4ος 150, 3ος 150, 2ος 150, 1ος .....100 οοοοοοο
Αυτό μου λέει είναι πιο κακό από το πρώτο!
Να μη σας τα πολυλογώ φτάσαμε πως πρέπει σίγουρα να ανοιχτεί καπάκι για να δούμε τι θα βρούμε. Εκεί κάπου του είπα πως θέλω να είμαι τίμιος και του ανέφερα ότι πήγα και σε άλλον πριν από αυτόν και δοκίμασε μόνο πολλαπλασιαστή και μετά μου είπε για επικαθύσεις. Αυτός μου λέει επικαθύσεις δεν είναι και αυτός δεν έχει δει σοβαρό θέμα επικαθυσεων στα 1.4 tsi 122 αλογα. Αυτό μου λέει αφού δεν έχει συμπίεση είναι κάτι σε σχέση με βαλβίδα, επίσης μου είπε πρέπει να ανοιχτεί καπάκι και να δούμε τι ακριβώς έχει γίνει. Και φυσικά μου λέει πέρα από το να δούμε τι έχει γίνει πρέπει να βρούμε και τί το προκάλεσε. Κάποιο μπέκ δεν ψεκάζει σωστά? κάποιος οδηγός έχει μεγάλη αστοχία, καποια πολύ κακή βενζίνη καποια στιγμή που με φτωχό μείγμα το ζόρισε(αυτό βεβαία δεν βρίσκεται όπως καταλαβαίνεται!)...
Επίσης και αυτός μου ανέφερε πως αφού θα ανοιχτεί καπάκι καλό είναι να αλλαχτούν και όλοι οι οδηγοί βαλβίδων γιατί έχουν ένα θέμα οι δικοί του (αυτό μου το είχε πεί και ο άλλος) και έχουν βγει βελτιωμένοι.Αποφάσισα λοιπόν να προχωρήσω με τον δεύτερο να ανοίξουμε καπάκι!
Και όταν άνοιξε καπάκι λοιπόν με παίρνει και μου λέει, 'έχεις ξαναανοίξει καπάκι στο αμάξι?', παθαίνω πλάκα! του λέω όχι, μου λέει 'το πήρες καινούργιο?' δεύτερο εγκεφαλικό εγώ! Το αμάξι το πήρα καινούργιο και εχει κάνει μονο τα service. Μου λέει βλέπω στο καπάκι ενα σημαδάκι σαν μικρό χτύπημα. Οι βαλβίδες στον 1ο κύλινδρο χάλια, οδηγοί βαλβίδων χάλια και βλέπω και κάποια αρχή για σημάδια στους κυλίνδρους. Εκεί μου λέει για το θέμα με τα σημάδια στους κυλίνδρους, οτι είναι ελάχιστα αλλά αυτόν τον ανησυχεί το γεγονός και προτείνει να βγάλουμε και έμβολα....
Εκεί έπαθα τα απανωτά εγκεφαλικά εγώ. Φυσικά του απάντησα εδώ που φτάσαμε προχώρα.
Και για να συντομεύσω, το θέμα με τα σημάδια όντως δεν ήταν σοβαρό, δεν βρέθηκε κάτι που να τα προκάλεσε άλλα δεν είχε προλάβει να γίνει ζημιά εκει. Οπότε οπως καταλαβαίνεται με αλλαγή σετ ελατηρίων, βούρτσισμα κυλίνδρων, αλλαγή οδηγών βαλβίδων, πλανάρισμα και φτιάξιμο καπακιού, σετ γενικής επισκευής, αλλαγή καδένας τρόμπας νερού και όλα που θέλει ένα μοτέρ που έχει ανοιχτεί σε τέτοιο βαθμό, πήγαμε στα 1600€.....Α και ολα αυτά στα 68000 χιλιόμετρα παρακαλώ......
Και τώρα έρχομαι στο σοβαρότερο απο όλα για μένα. Το τί προκάλεσε το όλο θέμα.
Προφανής λόγος δεν βρέθηκε, γενικές θεωρίες περί γνωστών προβλημάτων στο συγκεκριμένο κινητήρα του τύπου, προβληματικοί οδηγοί, τυχαίο γεγονός κακής βενζίνης σε συνδυασμό με κακό ψεκασμό (που ζόρισε τον κινητήρα), κάποιο πιθανό λάθος σε προηγούμενο service με πιθανή πτώση αντικειμένου στη μηχανή μέσα (π.χ κομμάτι από μπουζί σε άτσαλο βγάλσιμο).αλλά η θεωρία που πραγματικά με προβλημάτισε είναι πως μου είπε πως αυτά τα μοτέρ είναι ρυθμισμένα απο εργοστάσιο λόγο μείωσης καυσαερίων να δουλεύουν με φτωχά μείγματα βενζίνης κάτι το οποίο προκαλεί θερμοκρασίες αυξημένες στο καπάκι με αποτέλεσμα να βγάζει ζημιές στο καπάκι. Το μόνο που του έκανε εντύπωση και δεν μπόρεσε να εξηγήσει είναι πως είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου όταν μου το παρουσίασε......
Και εδώ είναι και το μεγάλο μου ερώτημα που με βασανίζει....
Είναι αλήθεια το ότι αυτά τα μοτέρ είναι ρυθμισμένα για φτωχά μείγματα? Και αν ναι τι μπορεί να κάνει κανείς για να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση?Γιατί πραγματικά έχω στεναχωρηθεί πολύ με αυτή την ιστορία. Και καλά τώρα έδωσα 1600 ευρώ πες πάει στο καλό. Ποιος μου λέει εμένα με όλα αυτά τα δεδομένα πως μετά από άλλα 60000 χιλιόμετρα δε θα έχουμε τα ίδια.
Και λυπάμαι γιατί πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο μου αρέσει πραγματικά......Φωτογραφικό υλικό απο τις εργασίες απο την αρχή (ανοιγμα μοτερ) και μετά κατά το δέσιμο!
https://photos.app.goo.gl/M294YrGcySeJcgPA9Κάθε άποψη, γνώμη, προτάσεις, όρεξη για κουβέντα καλοδεχούμενη
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μέγεθος του post! -
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχω φίλο με το ίδιο μοτέρ σε Golf που έχει 145.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
-
Πες μας τι ακριβως ειδατε μετα το ανοιγμα...Στραβες βαλβιδες απο καρφωμα? Ξεχαρβαλωμενους οδηγους? Τι?
Οσο για τα φτωχα μειγματα, ολα τα μοτερ πλεον ετσι δουλευουν λογω ρυπων
Υπαρχει η 'λυση' του προγραμματος (Επαναπρογραμματισμος στον εγκέφαλο του κινητηρα) -
Όταν γράφετε φτωχά μείγματα, σε τι αναφέρεστε; Γιατί το φτωχό ή πλούσιο έχει μια πολύ συγκεκριμένη ερμηνεία.
-
Είδε ξεχαρβαλωμένους οδηγούς και αρπαγμένη βαλβίδα.
Προφανής λόγος κανείς.
Επίσης μια απο τις φωτογραφίες που δείχνει το καπάκι, ψιλοφαίνεται και το σημαδάκι που αναφέρω.
Οσο για τα φτωχά μείγματα, νούμερα δεν εχω να αναφέρω. Απλά στην κουβέντα που είχαμε μου είπε πως γενικά αυτά τα μοτερ δουλευουν με φτωχά μείγματα. Επίσης επειδή έδειξα τη φωτογραφία που αναφέρω με το καπάκι (που φαίνεται και το σημαδάκι) σε φίλο μηχανικό(σε μηχανές θαλάσσης) βλέποντας τες απο το πόσο καθαρό ήταν το καπάκι και απο το χρώμα μου είπε (χωρίς να του εχω κάνει κουβέντα ακόμα) μου είπε ¨'φίλε να ξέρεις το μοτέρ σου δουλευει με φτωχό μείγμα'Τωρα περισσότερες λεπτομέρειες δεν εχω δυστυχώς ! Ούτε τρελές μηχανικές γνώσεις επίσης! (δυστυχώς!)
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Όταν γράφετε φτωχά μείγματα, σε τι αναφέρεστε; Γιατί το φτωχό ή πλούσιο έχει μια πολύ συγκεκριμένη ερμηνεία.Δεν θυμαμαι κι εγω αναλογιες , αλλά νομιζω δουλευει στοιχειομετρικο στο μεγαλυτερο φασμα στροφων
Είδε ξεχαρβαλωμένους οδηγούς και αρπαγμένη βαλβίδα.
Αρπαγμενη βαλβιδα, δλδ καμμενη ή στραβωμενη?
Λαδια καθε ποτε άλλαζες? Σου εκαιγε πολυ λαδι?
-
Καμένη ήταν .
Λάδια πάντα με προλάβαινε ο 1 χρόνος και από χιλιόμετρα ήμουν κάτω από 10000. Και όλα αντιπροσωπεία οπότε και δεν έβλεπα τι γινότανε! Και δεν έκαιγε λάδια καθόλου. -
To μπεκ το μετρησατε? Ψεκαζει σωστα?
-
Ναι τα τσέκαρε τα μπεκ, δεν είχαν καποιο θέμα. Είναι και απο τα λίγα που δεν αλλάχτηκαν!
Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8