Ναι μια φορά στα 30κατι χιλιάδες χιλιόμετρα αν θυμαμαι καλα.
Latest posts made by zamc
-
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
-
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Ναι νομίζω ήταν εισαγωγης του πρώτου που είχε και το θεμα με Misfire
Και ναι δεν εκλεινε καλα -
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Σε αυτήν https://photos.app.goo.gl/2tJhfuketyUjHrL29
το σημάδεψα με κόκκινο κύκλο! -
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Κοίτα τα πιο πολλά του χρόνια ηταν με 2 εταιρίες!
Σην αρχή ΕΚο και τα τελευταία 2-3 χρόνια βάζω απο μία ΒΡ που εχουμε στην γειτωνιά.
Την Εκο την άλλαγα όταν πρίν καιρό μου είχε παρουσιάσει στα απότομα πατήματα κάποια αμυδρά κομπιάσματακια και μετα απο ψάξιμο τότε δεν είχε βρεθεί καποια βλάβη και επειδή μετα απο αλλαγή βενζινάδικου (τότε πήγα στην ΒΡ ) και καποια ενισχυτικά βενζίνης είχε στρώσει
Λάδια στην αρχή τα 2-3 service που γινόταν σε αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη έβαζαν Valvoline 5-30 και τα πιο μετά που έγιναν Αθήνα έβαζαν castrol (αν τα άλλαζαν!!!! και οι μεν και οι δε!!!) -
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Δεν είναι λάθος ο συλλογισμός σου!
Μπορεί να είναι μια αιτία μου το είπε κι αυτός, μέσα σε όλες τις άλλες υποθέσεις γιατί προφανής αιτία δε βρέθηκε.
Τα εδρανα απο οτι μου είπε δεν είχαν θέμα. Αυτό το σημαδάκι που φαίνεται και στη φωτογραφία που εχω ανεβάσει στο καπάκι πρίν την επισκευή , αυτό δε μπορέσε κανεις να εξηγήσει πως εγινε -
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Ναι τα τσέκαρε τα μπεκ, δεν είχαν καποιο θέμα. Είναι και απο τα λίγα που δεν αλλάχτηκαν!
-
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Καμένη ήταν .
Λάδια πάντα με προλάβαινε ο 1 χρόνος και από χιλιόμετρα ήμουν κάτω από 10000. Και όλα αντιπροσωπεία οπότε και δεν έβλεπα τι γινότανε! Και δεν έκαιγε λάδια καθόλου. -
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Είδε ξεχαρβαλωμένους οδηγούς και αρπαγμένη βαλβίδα.
Προφανής λόγος κανείς.
Επίσης μια απο τις φωτογραφίες που δείχνει το καπάκι, ψιλοφαίνεται και το σημαδάκι που αναφέρω.
Οσο για τα φτωχά μείγματα, νούμερα δεν εχω να αναφέρω. Απλά στην κουβέντα που είχαμε μου είπε πως γενικά αυτά τα μοτερ δουλευουν με φτωχά μείγματα. Επίσης επειδή έδειξα τη φωτογραφία που αναφέρω με το καπάκι (που φαίνεται και το σημαδάκι) σε φίλο μηχανικό(σε μηχανές θαλάσσης) βλέποντας τες απο το πόσο καθαρό ήταν το καπάκι και απο το χρώμα μου είπε (χωρίς να του εχω κάνει κουβέντα ακόμα) μου είπε ¨'φίλε να ξέρεις το μοτέρ σου δουλευει με φτωχό μείγμα'Τωρα περισσότερες λεπτομέρειες δεν εχω δυστυχώς ! Ούτε τρελές μηχανικές γνώσεις επίσης! (δυστυχώς!)
-
RE: Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
Και έρχομαι να ξεθάψω αυτό το θέμα μετά από τόσα χρόνια που ούτε κι εγώ δε θυμόμουν οτι το είχα ξεκινήσει!
Και τελικά τώρα βλέπω πως δεν είχα αναφέρει ούτε κάν την τελική μου επιλογή! Λάθος. Πήρα το 1.4 tsi τελικά.
Και το πήρα το 2011. Και μέχρι τώρα ήμουν ευτυχής κάτοχος. Πραγματικά το αυτοκίνητο με είχε αφήσει έκπληκτο σε όλα του. Σαν χώρους, σαν απόδοση ο κινητήρας , σε όλα του.Δυστυχώς εδω και ένα μήνα έχουν αλλάξει τα πράγματα και απλά ήθελα να γράψω το παρακάτω σεντόνι για πολλούς λόγους, για να πώ τον πόνο μου, για τροφή για σκέψη και γιατί ίσως να βοηθήσει κάποιον με κάποιο τρόπο!
Πριν ένα μήνα λοιπόν περίπου, μου ανάβει το λαμπάκι του check (αυτό που λέει πως υποδηλώνει βλάβη στον έλεγχο καυσαερίων) στο ρελαντί συνήθως και καμιά φορά ανάβει και το EPC! Το πήγα λοιπόν και το βάλαμε στο μηχάνημα και και έδειξε διακοπές στον 1ο κύλινδρο και μου είπε πως κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο πολλαπλασιαστής. Μου είπε λοιπόν ο μάστορας πως επειδή δεν είχε εκείνη τη στιγμή να δοκιμάζαμε επιτόπου να πήγαινα την επόμενη μέρα που θα έπαιρνε ούτως οι άλλως για να έχει στο μαγαζί, ώστε να βάζαμε έναν για δοκιμή. Πήγα κι εγώ λοιπόν την επομενη το πρωί, αλλάζουμε τον πολλαπλασιαστή και τίποταααααα, πάλι τα ίδια, βγάζει μπουζί μια χαρά το μπουζί αλάδωτο και χωρίς ίχνος ζημιάς ή κάτι άλλο!!
Τελικά καταλήξαμε να μου λέει πως είναι τελικά αυτό που φοβόταν απο την αρχή.....βαλβίδες , μάκα, άνοιγμα καπάκι καθαρισμός αλλαγή πιθανή κάποιας βαλβίδας, οδηγοί βαλβίδων, κλείσιμο καπάκι , γύρω στο 1000αρικο. Επίσης μου είπε οτι το πρόβλημα είναι σε κατασκευαστικό λάθος στους οδηγούς των βαλβίδων που σε συνδυασμό με το θέμα με τις αναθυμιάσεις προκαλεί το θεμα αυτό! Κάτι που στο τελευταίο octavia το έχουν διορθώσει και φυσικά διορθώνεται και αν σου τύχει στα δικά μας και πας για καπάκι και μπουν πάνω οι βελτιωμένες δε θα ξαναέχεις πρόβλημα!Επειδή όπως καταλάβατε είναι πολλά τα λεφτά είπα να πάω και σε έναν δεύτερο να πάρουμε μια δεύτερη γνώμη!
Στο δεύτερο λοιπον έχουμε τα εξής! :
Δεν του έχω πει την προϊστορία οτι το έχω πάει και αλλού, του λέω μου ανάβει λαμπάκι check στο ρελαντί.
Το βάζει μέσα βάζει το laptop μου λέει missfire στον 1ο κύλινδρο και κάνει το προφανές (που δεν είχε κάνει ο άλλος), βγάζει το μπουζί το τσεκάρει λίγο με το μάτι και κάνει τράμπα μπουζί-πολλαπλασιαστή απο τον 1ο στον δεύτερο κύλινδρο. Αν μας δείξει μου λέει missfire στον δεύτερο τώρα είναι μπουζί ή πολλαπλασιαστής. Δοκιμάζει....ακλόνητο το missfire στον 1ο. Δεν είναι καλό μου λέει αυτό... Και μετά κάνει το επόμενο κλασικό (που επίσης δεν έκανε ο άλλος) παίρνει συμπίεση στους κυλίνδρους. 4ος 150, 3ος 150, 2ος 150, 1ος .....100 οοοοοοο
Αυτό μου λέει είναι πιο κακό από το πρώτο!
Να μη σας τα πολυλογώ φτάσαμε πως πρέπει σίγουρα να ανοιχτεί καπάκι για να δούμε τι θα βρούμε. Εκεί κάπου του είπα πως θέλω να είμαι τίμιος και του ανέφερα ότι πήγα και σε άλλον πριν από αυτόν και δοκίμασε μόνο πολλαπλασιαστή και μετά μου είπε για επικαθύσεις. Αυτός μου λέει επικαθύσεις δεν είναι και αυτός δεν έχει δει σοβαρό θέμα επικαθυσεων στα 1.4 tsi 122 αλογα. Αυτό μου λέει αφού δεν έχει συμπίεση είναι κάτι σε σχέση με βαλβίδα, επίσης μου είπε πρέπει να ανοιχτεί καπάκι και να δούμε τι ακριβώς έχει γίνει. Και φυσικά μου λέει πέρα από το να δούμε τι έχει γίνει πρέπει να βρούμε και τί το προκάλεσε. Κάποιο μπέκ δεν ψεκάζει σωστά? κάποιος οδηγός έχει μεγάλη αστοχία, καποια πολύ κακή βενζίνη καποια στιγμή που με φτωχό μείγμα το ζόρισε(αυτό βεβαία δεν βρίσκεται όπως καταλαβαίνεται!)...
Επίσης και αυτός μου ανέφερε πως αφού θα ανοιχτεί καπάκι καλό είναι να αλλαχτούν και όλοι οι οδηγοί βαλβίδων γιατί έχουν ένα θέμα οι δικοί του (αυτό μου το είχε πεί και ο άλλος) και έχουν βγει βελτιωμένοι.Αποφάσισα λοιπόν να προχωρήσω με τον δεύτερο να ανοίξουμε καπάκι!
Και όταν άνοιξε καπάκι λοιπόν με παίρνει και μου λέει, 'έχεις ξαναανοίξει καπάκι στο αμάξι?', παθαίνω πλάκα! του λέω όχι, μου λέει 'το πήρες καινούργιο?' δεύτερο εγκεφαλικό εγώ! Το αμάξι το πήρα καινούργιο και εχει κάνει μονο τα service. Μου λέει βλέπω στο καπάκι ενα σημαδάκι σαν μικρό χτύπημα. Οι βαλβίδες στον 1ο κύλινδρο χάλια, οδηγοί βαλβίδων χάλια και βλέπω και κάποια αρχή για σημάδια στους κυλίνδρους. Εκεί μου λέει για το θέμα με τα σημάδια στους κυλίνδρους, οτι είναι ελάχιστα αλλά αυτόν τον ανησυχεί το γεγονός και προτείνει να βγάλουμε και έμβολα....
Εκεί έπαθα τα απανωτά εγκεφαλικά εγώ. Φυσικά του απάντησα εδώ που φτάσαμε προχώρα.
Και για να συντομεύσω, το θέμα με τα σημάδια όντως δεν ήταν σοβαρό, δεν βρέθηκε κάτι που να τα προκάλεσε άλλα δεν είχε προλάβει να γίνει ζημιά εκει. Οπότε οπως καταλαβαίνεται με αλλαγή σετ ελατηρίων, βούρτσισμα κυλίνδρων, αλλαγή οδηγών βαλβίδων, πλανάρισμα και φτιάξιμο καπακιού, σετ γενικής επισκευής, αλλαγή καδένας τρόμπας νερού και όλα που θέλει ένα μοτέρ που έχει ανοιχτεί σε τέτοιο βαθμό, πήγαμε στα 1600€.....Α και ολα αυτά στα 68000 χιλιόμετρα παρακαλώ......
Και τώρα έρχομαι στο σοβαρότερο απο όλα για μένα. Το τί προκάλεσε το όλο θέμα.
Προφανής λόγος δεν βρέθηκε, γενικές θεωρίες περί γνωστών προβλημάτων στο συγκεκριμένο κινητήρα του τύπου, προβληματικοί οδηγοί, τυχαίο γεγονός κακής βενζίνης σε συνδυασμό με κακό ψεκασμό (που ζόρισε τον κινητήρα), κάποιο πιθανό λάθος σε προηγούμενο service με πιθανή πτώση αντικειμένου στη μηχανή μέσα (π.χ κομμάτι από μπουζί σε άτσαλο βγάλσιμο).αλλά η θεωρία που πραγματικά με προβλημάτισε είναι πως μου είπε πως αυτά τα μοτέρ είναι ρυθμισμένα απο εργοστάσιο λόγο μείωσης καυσαερίων να δουλεύουν με φτωχά μείγματα βενζίνης κάτι το οποίο προκαλεί θερμοκρασίες αυξημένες στο καπάκι με αποτέλεσμα να βγάζει ζημιές στο καπάκι. Το μόνο που του έκανε εντύπωση και δεν μπόρεσε να εξηγήσει είναι πως είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου όταν μου το παρουσίασε......
Και εδώ είναι και το μεγάλο μου ερώτημα που με βασανίζει....
Είναι αλήθεια το ότι αυτά τα μοτέρ είναι ρυθμισμένα για φτωχά μείγματα? Και αν ναι τι μπορεί να κάνει κανείς για να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση?Γιατί πραγματικά έχω στεναχωρηθεί πολύ με αυτή την ιστορία. Και καλά τώρα έδωσα 1600 ευρώ πες πάει στο καλό. Ποιος μου λέει εμένα με όλα αυτά τα δεδομένα πως μετά από άλλα 60000 χιλιόμετρα δε θα έχουμε τα ίδια.
Και λυπάμαι γιατί πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο μου αρέσει πραγματικά......Φωτογραφικό υλικό απο τις εργασίες απο την αρχή (ανοιγμα μοτερ) και μετά κατά το δέσιμο!
https://photos.app.goo.gl/M294YrGcySeJcgPA9Κάθε άποψη, γνώμη, προτάσεις, όρεξη για κουβέντα καλοδεχούμενη
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μέγεθος του post! -
Βοήθεια για αγορα μικρού πόλης!
Παιδιά καλησπέρα, μιας και βρήκα την παρέα σας είπα να εξυπήρετήσω ενα φιλαράκι που δεν το πολυκατέχει το ιντερνετ!
Λοιπον ψάχνει για ενα μικρό αυτοκινητάκι ως 1200 κυβικά για να ξεκινήσει να μαθαίνει να οδηγάει και για μετακινήσεις μέσα στην πόλη κυρίως. Τα χρήματα που διαθέτει είναι το πολύ ως 4000 (κανονικα μου είπε ως 3.500)
Σκέφτηκα για κάτι πχ σαν corsa ή renault clio πχ (στην τύχη)http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1162256/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1176197/
ΘΑ ήθελα να ακούσω τις γνωμες σας όχι μόνο για τα 2 αυτά αλλα και γενικότερα ιδέες! (Αν και βασικά εγώ τον σπρώχνω προς το corsa γιατι μου φαίνεται και καλό σαν μικρό και κάπως γεροδεμένο!)
Περιμένω απόψεις-προτάσεις! Ευχαριστώ