Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    90
    1493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Να πω μια πιθανη αιτια, που μπορει να κανω και λαθος, δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων ....
      Η βαλβιδα που βρεθηκε καμένη, μαλλον δεν εκλεινε καλα γι αυτο και καηκε και γι αυτο δεν ειχε καλη συμπιεση αυτος ο κυλινδρος
      Το γιατι δεν εκλεινε ισως επιασε πολυ μακα , αν και λιγο δυσκολο νομιζω για βαλβιδα εξαγωγης
      ή κατι επεσε μεσα (οπως ειπες ακιδα μπουζι ας πουμε) ή ηταν τοσο χαλια ο οδηγος που δεν την
      (οδηγουσε) σωστα και δεν εκλεινε σωστα
      Επαναλαμβανω μπορει να κανω και λαθος στον συλλογισμό μου

      Τα εδρανα των βαλβιδων πως ηταν?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zamc last edited by

        Δεν είναι λάθος ο συλλογισμός σου!
        Μπορεί να είναι μια αιτία μου το είπε κι αυτός, μέσα σε όλες τις άλλες υποθέσεις γιατί προφανής αιτία δε βρέθηκε.
        Τα εδρανα απο οτι μου είπε δεν είχαν θέμα. Αυτό το σημαδάκι που φαίνεται και στη φωτογραφία που εχω ανεβάσει στο καπάκι πρίν την επισκευή , αυτό δε μπορέσε κανεις να εξηγήσει πως εγινε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xplicit last edited by

          Τι λάδια και βενζίνη χρησιμοποιείς? Εννοώ εταιρία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zamc last edited by

            Κοίτα τα πιο πολλά του χρόνια ηταν με 2 εταιρίες!
            Σην αρχή ΕΚο και τα τελευταία 2-3 χρόνια βάζω απο μία ΒΡ που εχουμε στην γειτωνιά.
            Την Εκο την άλλαγα όταν πρίν καιρό μου είχε παρουσιάσει στα απότομα πατήματα κάποια αμυδρά κομπιάσματακια και μετα απο ψάξιμο τότε δεν είχε βρεθεί καποια βλάβη και επειδή μετα απο αλλαγή βενζινάδικου (τότε πήγα στην ΒΡ ) και καποια ενισχυτικά βενζίνης είχε στρώσει
            Λάδια στην αρχή τα 2-3 service που γινόταν σε αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη έβαζαν Valvoline 5-30 και τα πιο μετά που έγιναν Αθήνα έβαζαν castrol (αν τα άλλαζαν!!!! και οι μεν και οι δε!!!)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης zamc έγραψε:
              Δεν είναι λάθος ο συλλογισμός σου!
              Μπορεί να είναι μια αιτία μου το είπε κι αυτός, μέσα σε όλες τις άλλες υποθέσεις γιατί προφανής αιτία δε βρέθηκε.
              Τα εδρανα απο οτι μου είπε δεν είχαν θέμα. Αυτό το σημαδάκι που φαίνεται και στη φωτογραφία που εχω ανεβάσει στο καπάκι πρίν την επισκευή , αυτό δε μπορέσε κανεις να εξηγήσει πως εγινε

              Δεν εχω καταλαβει ποιο εννοεις
              Σε ποια φωτο φαινεται?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zamc last edited by

                Σε αυτήν https://photos.app.goo.gl/2tJhfuketyUjHrL29
                το σημάδεψα με κόκκινο κύκλο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Τα VAG δουλεύουν με πολύ φτωχά μίγματα. Είναι μία επιλογή του κατασκευαστή με τα θετικά και τα αρνητικά του. Ως VAG φυσικά η επιλογή έχει γίνει και για μαρκετινίστικους λόγους έχοντας φυσικά αντίκτυπο στην αξιοπιστία. Δεν είναι τυχαίο που όλα τα TSI και TFSI καίνε 1-1.5λτ λιγότερο από κάθε άλλο ανταγωνιστικό μοτέρ.

                  Το περίεργο βέβαια είναι ότι προέκυψε τέτοιο θεμα στο 1.4 που θεωρείται από τα πιο αξιόπιστα TSI μαζί με το 1000αρι.

                  (τα παραπάνω τα λέω χωρίς φυσικά να είμαι μηχανικός αλλά είναι συμπεράσματα που έχουν προκύψει από πολύ αναζήτηση γύρω από τα εν λόγω μοτέρ, για όλους τους λάθος λόγους )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης zamc έγραψε:
                    Σε αυτήν https://photos.app.goo.gl/2tJhfuketyUjHrL29
                    το σημάδεψα με κόκκινο κύκλο!

                    Αυτη ειναι βαλβιδα εισαγωγης? Ετσι νομιζω
                    Ειχε καποιο θεμα η συγκεκριμενη βαλβιδα? Δεν εκλεινε καλα ας πουμε?

                    Τα VAG δουλεύουν με πολύ φτωχά μίγματα. Είναι μία επιλογή του κατασκευαστή με τα θετικά και τα αρνητικά του. Ως VAG φυσικά η επιλογή έχει γίνει και για μαρκετινίστικους λόγους έχοντας φυσικά αντίκτυπο στην αξιοπιστία. Δεν είναι τυχαίο που όλα τα TSI και TFSI καίνε 1-1.5λτ λιγότερο από κάθε άλλο ανταγωνιστικό μοτέρ.

                    Στεφανε λιγο πολυ ολα τα μοτερ δουλευουν φτωχα πλεον , λογω ρυπων. Και δε νομιζω οτι μπορεις να πας σε μεγαλυτερη αναλογια απο το 14,7/1 . Θα εχεις άλλα θεματα μετα (Για βενζινοκινητα μιλαω παντα)
                    Επισης δε νομιζω να καινε τοσο λιγοτερο τα vag, σε σχεση με αντιστοιχα άλλων κατασκευαστων

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zamc last edited by

                      Ναι νομίζω ήταν εισαγωγης του πρώτου που είχε και το θεμα με Misfire
                      Και ναι δεν εκλεινε καλα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αρα ισως να επεσε κατι μεσα και να οφειλετε σε αυτο το ολο θεμα
                        Πιθανον και κομματι απο μπουζι
                        Μια φορα ειχες αλλαξει μπουζι, μεχρι τωρα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zamc last edited by

                          Ναι μια φορά στα 30κατι χιλιάδες χιλιόμετρα αν θυμαμαι καλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4
                          • 5
                          • 5 / 5
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr