-
Να πω μια πιθανη αιτια, που μπορει να κανω και λαθος, δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων ....
Η βαλβιδα που βρεθηκε καμένη, μαλλον δεν εκλεινε καλα γι αυτο και καηκε και γι αυτο δεν ειχε καλη συμπιεση αυτος ο κυλινδρος
Το γιατι δεν εκλεινε ισως επιασε πολυ μακα , αν και λιγο δυσκολο νομιζω για βαλβιδα εξαγωγης
ή κατι επεσε μεσα (οπως ειπες ακιδα μπουζι ας πουμε) ή ηταν τοσο χαλια ο οδηγος που δεν την
(οδηγουσε) σωστα και δεν εκλεινε σωστα
Επαναλαμβανω μπορει να κανω και λαθος στον συλλογισμό μουΤα εδρανα των βαλβιδων πως ηταν?
-
Δεν είναι λάθος ο συλλογισμός σου!
Μπορεί να είναι μια αιτία μου το είπε κι αυτός, μέσα σε όλες τις άλλες υποθέσεις γιατί προφανής αιτία δε βρέθηκε.
Τα εδρανα απο οτι μου είπε δεν είχαν θέμα. Αυτό το σημαδάκι που φαίνεται και στη φωτογραφία που εχω ανεβάσει στο καπάκι πρίν την επισκευή , αυτό δε μπορέσε κανεις να εξηγήσει πως εγινε -
Τι λάδια και βενζίνη χρησιμοποιείς? Εννοώ εταιρία.
-
Κοίτα τα πιο πολλά του χρόνια ηταν με 2 εταιρίες!
Σην αρχή ΕΚο και τα τελευταία 2-3 χρόνια βάζω απο μία ΒΡ που εχουμε στην γειτωνιά.
Την Εκο την άλλαγα όταν πρίν καιρό μου είχε παρουσιάσει στα απότομα πατήματα κάποια αμυδρά κομπιάσματακια και μετα απο ψάξιμο τότε δεν είχε βρεθεί καποια βλάβη και επειδή μετα απο αλλαγή βενζινάδικου (τότε πήγα στην ΒΡ ) και καποια ενισχυτικά βενζίνης είχε στρώσει
Λάδια στην αρχή τα 2-3 service που γινόταν σε αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη έβαζαν Valvoline 5-30 και τα πιο μετά που έγιναν Αθήνα έβαζαν castrol (αν τα άλλαζαν!!!! και οι μεν και οι δε!!!) -
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Δεν είναι λάθος ο συλλογισμός σου!
Μπορεί να είναι μια αιτία μου το είπε κι αυτός, μέσα σε όλες τις άλλες υποθέσεις γιατί προφανής αιτία δε βρέθηκε.
Τα εδρανα απο οτι μου είπε δεν είχαν θέμα. Αυτό το σημαδάκι που φαίνεται και στη φωτογραφία που εχω ανεβάσει στο καπάκι πρίν την επισκευή , αυτό δε μπορέσε κανεις να εξηγήσει πως εγινεΔεν εχω καταλαβει ποιο εννοεις
Σε ποια φωτο φαινεται? -
Σε αυτήν https://photos.app.goo.gl/2tJhfuketyUjHrL29
το σημάδεψα με κόκκινο κύκλο! -
Τα VAG δουλεύουν με πολύ φτωχά μίγματα. Είναι μία επιλογή του κατασκευαστή με τα θετικά και τα αρνητικά του. Ως VAG φυσικά η επιλογή έχει γίνει και για μαρκετινίστικους λόγους έχοντας φυσικά αντίκτυπο στην αξιοπιστία. Δεν είναι τυχαίο που όλα τα TSI και TFSI καίνε 1-1.5λτ λιγότερο από κάθε άλλο ανταγωνιστικό μοτέρ.
Το περίεργο βέβαια είναι ότι προέκυψε τέτοιο θεμα στο 1.4 που θεωρείται από τα πιο αξιόπιστα TSI μαζί με το 1000αρι.
(τα παραπάνω τα λέω χωρίς φυσικά να είμαι μηχανικός αλλά είναι συμπεράσματα που έχουν προκύψει από πολύ αναζήτηση γύρω από τα εν λόγω μοτέρ, για όλους τους λάθος λόγους )
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Σε αυτήν https://photos.app.goo.gl/2tJhfuketyUjHrL29
το σημάδεψα με κόκκινο κύκλο!Αυτη ειναι βαλβιδα εισαγωγης? Ετσι νομιζω
Ειχε καποιο θεμα η συγκεκριμενη βαλβιδα? Δεν εκλεινε καλα ας πουμε?Τα VAG δουλεύουν με πολύ φτωχά μίγματα. Είναι μία επιλογή του κατασκευαστή με τα θετικά και τα αρνητικά του. Ως VAG φυσικά η επιλογή έχει γίνει και για μαρκετινίστικους λόγους έχοντας φυσικά αντίκτυπο στην αξιοπιστία. Δεν είναι τυχαίο που όλα τα TSI και TFSI καίνε 1-1.5λτ λιγότερο από κάθε άλλο ανταγωνιστικό μοτέρ.
Στεφανε λιγο πολυ ολα τα μοτερ δουλευουν φτωχα πλεον , λογω ρυπων. Και δε νομιζω οτι μπορεις να πας σε μεγαλυτερη αναλογια απο το 14,7/1 . Θα εχεις άλλα θεματα μετα (Για βενζινοκινητα μιλαω παντα)
Επισης δε νομιζω να καινε τοσο λιγοτερο τα vag, σε σχεση με αντιστοιχα άλλων κατασκευαστων -
Ναι νομίζω ήταν εισαγωγης του πρώτου που είχε και το θεμα με Misfire
Και ναι δεν εκλεινε καλα -
Αρα ισως να επεσε κατι μεσα και να οφειλετε σε αυτο το ολο θεμα
Πιθανον και κομματι απο μπουζι
Μια φορα ειχες αλλαξει μπουζι, μεχρι τωρα? -
Ναι μια φορά στα 30κατι χιλιάδες χιλιόμετρα αν θυμαμαι καλα.
Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8