-
Ρε παιδια η Fiat που πηγε?
Ηταν τοσο χαλια που δεν την εβαλαν καν?Παντως συμφωνω οτι τετοιες ερευνες χωρις ακριβη αναλυση των στοιχειων απο τα οποια βρεθηκαν οι συγκεκριμενες μαρκες σε αυτες τις θεσεις δεν εχουν νοημα.
Εdit
Τωρα καταλαβα οτι ειναι για την Αμερικανικη αγορα -
μαλλον ρωτουσαν τα αμερικανακια στο δρομο πια η γνωμη τους για τη μια η' την αλλη μαρκα και τσουπ ετοιμη η σουπα....καταρχιν λοιπουν οι ιταλοι,οι γαλλοι και η μιση ευρωπη γενικοτερα!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μαλλον ρωτουσαν τα αμερικανακια στο δρομο πια η γνωμη τους για τη μια η' την αλλη μαρκα και τσουπ ετοιμη η σουπα....καταρχιν λοιπουν οι ιταλοι,οι γαλλοι και η μιση ευρωπη γενικοτερα!Οχι, ρωτησανε 52 χιλιαδες ιδιοκτητες για τα προβληματα που αντιμετωπισαν μετα απο 3 χρονια ιδιοκτησιας.
-
Βρηκα και την αντιστοιχη μελετη του 2009.
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ανεβήκαμε μια θεσούλα από πέρυσι!
-
52000 ιδιοκτητες σε πληθυσμο 500 εκ/ριων.......αμελητεα ποσοτητα για να βγαλεις στη φορα λιστα αξιοπιστιας
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
52000 ιδιοκτητες σε πληθυσμο 500 εκ/ριων.......αμελητεα ποσοτητα για να βγαλεις στη φορα λιστα αξιοπιστιαςΤο μεγεθος του πληθυσμου δεν παιζει κανενα ρολο. Η ερευνα αφορα μονο μοντελα του 2007. Πες οτι πουληθηκαν καμια 13-14 εκ αυτοκινητα στις ΗΠΑ το 2007 (δεν γνωριζω ακριβες νουμερο αλλα καπου εκει κοντα θα ειναι). Πες οτι συνολικα πωλουνται καμια 200-250 διαφορετικα μοντελα απο ολους τους κατασκευαστες (δεν πιστευω να ειναι περισσοτερα). Ορισμενα μοντελα εχουν αμελητεες πωλησεις (πχ η Mitsubishi και η Suzuki ζητημα ειναι αν πουλανε στις ΗΠΑ πανω απο 20 χιλιαδες κομματια το χρονο η καθεμια). Αρα αμα υποθεσουμε οτι η ερευνα καλυψε καμια 200αρια μοντελα, αυτο ειναι περιπου 260 ερωτηματολογια ανα μοντελο κατα μεσο ορο. Δεν ειμαι ειδικος στη στατιστικη, αλλα πιθανως αυτο να ειναι επαρκες δειγμα για να βγουν ασφαλη συμπερασματα. Σιγουρα δεν πιστευω να υπαρχει στατιστικη διαφορα αναμεσα στους πρωτους πεντε στη λιστα, η στους επομενους πεντε, αλλα οι πρωτοι δεκα σιγουρα ειναι πιο αξιοπιστοι απο τους δεκα τελευταιους.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ως γνωστόν η στατιστική είναι ένα πρώτης τάξεως εργαλείο για να ... μπερδέψεις τον κόσμο. Δεν βλέπω την ανάλυση της έρευνας και για ποιες βλάβες μιλάμε. Δηλαδή αν η Ινφινιτυ ως βλάβη εννοεί π.χ. την αλλαγή κινητήρα και η Land Rover την αλλαγή γρύλων παραθύρων δεν τίθεται σύγκριση νομίζω.Όταν δεν υπάρχει σαφής αναφορά βλαβών και γενικά όλων των λεπτομερειών μιας έρευνας καλό είναι να τη χρησιμοποιείτε ως χαρτί υγείας. Είναι μάλλον κατευθυνόμενη.
Άλλωστε και την Τογιότα βλέπω σε ιδιαίτερα υψηλή θέση σε αυτή την έρευνα και σκοτώνει κόσμο με τα πεντάλ της. Ήδη στην άλλη όχθη του Ατλαντικού σέρνεται στα δικαστήρια για το θέμα αυτό. Ο πρόεδρος της γυρνάει όλο το κόσμο και ζητάει συγγνώμη σα τη Τζούλια. Κατά τα άλλα η Τογιότα είναι ψηλά...
αυτη η ερευνα θελει να μας πει οτι η αμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια ειναι καλυτερη απο τις υπολοιπες
ειναι τελειως απιθανο οι αμερικανοι κατα κυριο λογο να βρισκονται στη κορυφη, προφανως ειναι για εσωτερικη καταναλωση και δεν εχει καμια αξια
και σαφης αναφορα να υπηρχε παλι μπορουν να παιξουν με τα νουμερα..
52000 ιδιοκτητες σε πληθυσμο 500 εκ/ριων.......αμελητεα ποσοτητα για να βγαλεις στη φορα λιστα αξιοπιστιας
οχι ειναι μια χαρα ποσοτητα, το θεμα ειναι πώς εχει επιλεγει αυτη η ποσοτητα
επισης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι καμια 'ερευνα' δε λαμβανει υπ'οψιν της διαφορους σημαντικους παραγοντες
οπως εχω ξαναπει , αλλιως θα μεταχειριστει το volvo του ο * 50αρης μορφωμενος γιατρος* , αλλιως θα οδηγησει το tsi του ο θερμοκεφαλος νεαρος
αλλιως συντηρει το αυτοκινητο του αυτος που εχει μεγαλο εισοδημα (και μπορει προληπτικα να αλλαζει πραγματα) , αλλιως αυτος που τα βγαζει δυσκολα περα (ο οποιος θα παρει το πιο φθηνο αυτοκινητο και θα κανει με το ζορι τα υποχρεωτικα service)
σε μια περιοχη μπορει να ταλαιπωρουνται οι αναρτησεις, να υπαρχει υγρασια , να χιονιζει ολη μερα..
δε μπορεις να τα βαζεις ολα σε ενα τσουβαλι..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειναι τελειως απιθανο οι αμερικανοι κατα κυριο λογο να βρισκονται στη κορυφη, προφανως ειναι για εσωτερικη καταναλωση και δεν εχει καμια αξιαΓιατι το θεωρεις απιθανο? Υπαρχουν και αλλα στοιχεια που συμφωνουν με την ερευνα, πχ η Φορντ περισυ μειωσε τα εξοδα της για την καλυψη εγγυησεων κατα σχεδον 2 δις $ σε σχεση με την προηγουμενη χρονια (εχω μετοχες της και διαβαζω τον ισολογισμο της/οικονομικα αποτελεσματα, γι'αυτο ξερω τετοιες λεπτομερειες). Αυτο συμβαδιζει απολυτα με την βελτιωση της αξιοπιστιας των οχηματων της.
Οσο για τα Μπιουικ, ανεκαθεν ηταν πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα μαζι με τα Λεξους, αυτο δεν ειναι κατι καινουργιο.
επισης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι καμια 'ερευνα' δε λαμβανει υπ'οψιν της διαφορους σημαντικους παραγοντες
οπως εχω ξαναπει , αλλιως θα μεταχειριστει το volvo του ο * 50αρης μορφωμενος γιατρος* , αλλιως θα οδηγησει το tsi του ο θερμοκεφαλος νεαρος
αλλιως συντηρει το αυτοκινητο του αυτος που εχει μεγαλο εισοδημα (και μπορει προληπτικα να αλλαζει πραγματα) , αλλιως αυτος που τα βγαζει δυσκολα περα (ο οποιος θα παρει το πιο φθηνο αυτοκινητο και θα κανει με το ζορι τα υποχρεωτικα service)
σε μια περιοχη μπορει να ταλαιπωρουνται οι αναρτησεις, να υπαρχει υγρασια , να χιονιζει ολη μερα..
δε μπορεις να τα βαζεις ολα σε ενα τσουβαλι..
σε αυτα εχεις δικαιο.
-
Στατιστικά αξιοπιστίας ανά κατηγορία από το ADAC για το 2009.
-

H VAG σταθερα στον πατο !!! Πολυ εντυπωσιακη η βελτιωση για τη ΜΒ.
-
ναι και η audi πολυ πιο πανω
-
Και η Mitsubishi στον πάτο ενώ οι αμερικάνικες εταιρείες κοντά στην κορυφή της λίστας, με την κατασκευή της πλάκας που έχουν τα αμάξια τους... και είναι και quality study
Κοροϊδεύουν τον κοσμάκη οι μιζαδόροι. -
και περισυ οι αμερικανοι ηταν ψηλα στην ιδια ερευνα
-
Δεν νομίζω να διάβασε κανείς τι ακριβώς μετράει αυτή τη έρευνα.
This is the 24th year J.D. Power has conducted its Initial Quality Study, which tracks problems in vehicles over the first 90 days of ownership.
-
Από τον David Welch
Η Toyota πέφτει, η GM απογοητεύει σε έρευνα ποιότητας.
Δεν μπορείς να κρυφτείς από προβλήματα ποιότητας. Μάρτυρας τα αποτελέσματα της Αρχικής Μελέτης Ποιότητας που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από την JD Power. Το πρόβλημα της Toyota με την ξαφνική επιτάχυνση - που ανάγκασε την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακαλέσει περισσότερα από 8 εκατ. οχήματα το περασμένο έτος- είχαν ως αποτέλεσμα τις χειρότερες επιδόσεις της στην έρευνα. Η Toyota έπεσε από την έκτη θέση πέρυσι στην 21η. Οι καταναλωτές παραπονέθηκαν στην έρευνα για προβλήματα με το φρένο και τα πατάκια, τον κύριο λόγο της ανάκλησης των προϊόντων. Το περασμένο έτος, τα οχήματα με Toyota είχαν 101 προβλήματα ανά 100 οχήματα. Αυτό το έτος, αυξήθηκαν σε 117. Δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη με δεδομένο το μεγάλο αριθμό των αυτοκινήτων που ανακλήθηκαν.
Η μεγαλύτερη έκπληξη είναι οι κακές επιδόσεις της General Motors. Η Cadillac κατρακύλησε από την τρίτη θέση με 91 προβλήματα στην 12η θέση με 111 προβλήματα. Η Chevrolet πήγε από την ένατη στην 12η, πέφτοντας κάτω από το μέσο όρο της βιομηχανίας. Η GMC πήγε από 17η σε 25η. Από τα τέσσερα εμπορικά σήματα της GM, μόνο η Buick βελτιώθηκε. Η έρευνα ακολουθεί καταγγελίες κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών που ένας καταναλωτής ήταν ιδιοκτήτης του αυτοκικήτου. Τα προβλήματα μπορεί να είναι οτιδήποτε από μηχανικά μέχρι το θόρυβο από τον άνεμο και το μέγεθος των ποτηροθήκων.
Το ανησυχητικό για την GM είναι ότι τα προβλήματα εμφανίζονται και στα πιο καινούργια μοντέλα της εταιρείας. Ο Dave Sargent, αντιπρόεδρος της JD Power, μια εταιρείας παγκόσμιας έρευνας οχημάτων, είπε τα νέα μοντέλα είναι συχνά πιο αδύναμα σε ποιότητα από τα αυτοκίνητα που είναι στην αγορά για λίγα χρόνια. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν το χρόνο να βρουν τις δυσλειτουργίες και να τις διορθώσουν. Ο Sargent λέει πως η GM μπορεί εύκολα να βελτιώσει την ποιότητά της με επεμβάσεις σε νέα μοντέλα όπως η Cadillac SRX και το Chevrolet Camaro. Αλλά αυτά είναι άσχημα νέα για μια εταιρεία που προσπαθεί να πείσει τους αγοραστές ότι η εταιρεία είναι νέα, βελτιωμένη και κάνει τα πράγματα διαφορετικά. Μερικά από τα νέα μοντέλα της GM έχουν καλές πωλήσεις, όπως τα Cadillac SRX, Chevy Equinox SUV και ιδίως το Camaro. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να είναι ευχαριστημένοι αυτοί οι νέοι ιδιοκτήτες, από το να αγοράσουν αυτοκίνητα που πιστεύουν πως είναι cool και τα οποία αποδεικνύονται πως δεν έχουν καθόλου προβλήματα. Το γεγονός είναι ότι η GM έχει κάνει άλματα ποιότητας. Αλλά έως ότου η εταιρεία μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ford, η οποία ολοκλήρωσε πέμπτη και μπροστά από όλες τις άλλες μαζικές μάρκες, η GM θα έχει κάτι να αποδείξει, αντί να καυχηθεί.
Η JD Power τόνισε ότι ως ομάδα, οι τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ τα πήγαν καλύτερα από τις ξένες μάρκες, για πρώτη φορά στην 24χρονη ιστορία της έρευνας. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι η Ford ήταν κερδισμένη και η Toyota υποχώρησε μέχρι τώρα. Τα απογοητευτικά αποτελέσματα της GM και της Chrysler, της οποίας οι Chrysler, Dodge, Jeep και Ram βαθμολογήθηκαν όλες κάτω από το μέσο όρο της βιομηχανίας δείχνουν πως πρέπει να γίνει πολύ δουλειά πριν οι καταναλωτές θεωρήσουν τα αμερικανικά αυτοκίνητα ως ίσα ή καλύτερα από τα εισαγόμενα.
-
Οι φετεινοί πίνακες αξιοπιστίας από το γερμανικό TUV για αυτοκίνητα 3 και 10 ετών.
-
-edit-
-
Ειδικά το prius είναι bulletproof, ο BEAMS διατείνεται ότι είναι το πιο αξιόπιστο τουότα σήμερα
-
Πεντε λινκ απο τον οργανισμο TUV που θεωρείται ο πιο αξιόπιστος οργανισμός πιστοποιήσεων αυτοκινήτων στη Γερμανία.Απο την φετινη του στατιστικη του 2011 ,ειναι η ιδια σαν του συμφορουμιτη dstou αλλα πιο αναλυτικα νατα λοιπον http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-2-3/298 - http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-4-5/299
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-6-7/300
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-8-9/301
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... -10-11/297.
ΣΟΒΑΡΑ LINKS ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ & ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ