-
Ίσως αυτός ο μετρητής κάνει και για 6βολτες μπαταρίες. Εγώ έχω έναν παρόμοιο της Ferve που κάνει μόνο για 12-24βολτες και αν η τάση είναι κάτω απο 10 δέν ανάβει κάν.
-
Σωστα γιατι στα 11,9V εχουμε χωρητικοτητα κατω απο 20% (οποτε δεν εχει νοημα και να μετραει)συμφωνα με το σχημα,παντα μου αρεσαν τα οργανα της FERVE(εχω κατεβασει ολους τους καταλογους και τα manual)
-
το εργαλειο που μετραει ειναι πολυ πιο συνθετο.
Στην μπαταρια απο το σκουτερ που πηγα, εβγαλε ενα σωρο μετρησεις, ενω στη μεγαλη δεν εδειχνε καν ενδειξη η οθονη.
Τη μεγαλη την αφησα να της κανει απο βδομαδα (αρχικη φορτιση.
Αν γινει κατι θα την παρω, αλλιως θα παρω καινουρια.Ο χρήστης dbekos έγραψε:
90€ θελει για μια μπαταρια 100Α και 100€ τη ιδια σε κλειστου τυπου...
Για δώσε ινφο που και ποιός, έστω και με pm, διότι ο φτηνότερος που ήξερα πούλαγε τις 100άρες κλειστού τύπου στα 110€. Επώνυμες μπαταρίες, ... μας αφήνουν αδιάφορους
το καταστημα ειναι στη Λαρισα.
Εχει καποιες μαρκες που δεν τις θυμαμαι, νομιζω γερμανικες ή με 'γερμανικη τεχνολογια'
παντως στα αυτοκινητα που εχω βαλει, κρατανε ακομα και ειναι πιο φτηνος απο τον φτηνοτερο που εβρισκα (πχ πρακτικερ) -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Το αυτοκίνητο κινήθηκε για 20 λεπτά πριν από 20 ημέρες. Το αμέσως προηγούμενο διάστημα ακινησίας ήταν 1 μήνας Προχθές η μπαταρία νέκρωσε Βγήκε από το όχημα και συνδέθηκε με τον φορτιστή του lidl. Η ένδειξη σήμερα είναι πράσινη και ελπίζω ν'αντέξει μερικούς μήνες αν και δεν το βλέπω.
Μάρκα delphi 4,5 ετών.Φόρτισε και επανατοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο. Πέρασαν 5 μέρες ακινησίας και πήρε χωρίς πρόβλημα παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες.
+1 στον φορτιστή του Lidl για όποιον ενδιαφέρεται.
-
Οι φορτιστές φίλοι μου δεν είναι και τεχνολογία αιχμής!!!!.... όταν μάλιστα η χρίση τους είναι ερασιτεχνική, σίγα τα οα!.
Για επαγγελματική χρήση σίγουρα η FERVE, είναι από της καλές.
A. -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Το αυτοκίνητο κινήθηκε για 20 λεπτά πριν από 20 ημέρες. Το αμέσως προηγούμενο διάστημα ακινησίας ήταν 1 μήνας Προχθές η μπαταρία νέκρωσε Βγήκε από το όχημα και συνδέθηκε με τον φορτιστή του lidl. Η ένδειξη σήμερα είναι πράσινη και ελπίζω ν'αντέξει μερικούς μήνες αν και δεν το βλέπω.
Μάρκα delphi 4,5 ετών.Φόρτισε και επανατοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο. Πέρασαν 5 μέρες ακινησίας και πήρε χωρίς πρόβλημα παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες.
+1 στον φορτιστή του Lidl για όποιον ενδιαφέρεται.
-1000!!!...
Για όποιον ενδιαφέρετε, τα κέρδη να πηγαίνουν Γερμανία…..
Τους δίνουμε τα κέρδη τους, να μας τα δανείζουν έντοκα, να έχουν δουλειά στην χώρα τους, και εμείς στα @ρχιδι@ τους.
Κάποια στιγμή, πρέπει να αρχίσουμε να σκεπτόμαστε εθνικά. Υπάρχουν ελληνικά μαγαζιά, που το κέρδος της μεταπωλήσεως, το καρπούμαιθα όλοι μας.
Α. -
Ωραία τότε, σε ποιό Ελληνικών συμφερόντων σούπερ μάρκετ μπορούμε να βρούμε τέτοιο φορτιστή made in Greece?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ωραία τότε, σε ποιό Ελληνικών συμφερόντων σούπερ μάρκετ μπορούμε να βρούμε τέτοιο φορτιστή made in Greece?
…… και δεν σου λέω για «made in Greece» μηχάνημα, αν και υπάρχουν, μα μόνον για επαγγελματική χρήση. Μιλάω για επιχείρηση που αποτελούνται από ελληνικά κεφαλαία πχ Μαρινόπουλος Σκλαβενίτης κλπ. μα υπάρχουν και σωρεία καταστημάτων που πουλάνε εργαλεία, και είναι ελληνικών συμφερόντων. Αυτό σημαίνει ότι το κέρδος τους δεν εξάγετε.
Α -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
το εργαλειο που μετραει ειναι πολυ πιο συνθετο.
Στην μπαταρια απο το σκουτερ που πηγα, εβγαλε ενα σωρο μετρησεις, ενω στη μεγαλη δεν εδειχνε καν ενδειξη η οθονη.
Τη μεγαλη την αφησα να της κανει απο βδομαδα (αρχικη φορτιση.
Αν γινει κατι θα την παρω, αλλιως θα παρω καινουρια.90€ θελει για μια μπαταρια 100Α και 100€ τη ιδια σε κλειστου τυπου...
Για δώσε ινφο που και ποιός, έστω και με pm, διότι ο φτηνότερος που ήξερα πούλαγε τις 100άρες κλειστού τύπου στα 110€. Επώνυμες μπαταρίες, ... μας αφήνουν αδιάφορους
τελικα η μπαταρια δεν σώζεται
θα παω να παρω αυριο μια.
η 100αρα κλειστου τυπου κανει 100€ οπως ειπα και ειναι 'ασβεστιου' (αν θυμαμαι καλα τι μου ειπε.
η 80αρα 80€
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ωραία τότε, σε ποιό Ελληνικών συμφερόντων σούπερ μάρκετ μπορούμε να βρούμε τέτοιο φορτιστή made in Greece?
…… και δεν σου λέω για «made in Greece» μηχάνημα, αν και υπάρχουν, μα μόνον για επαγγελματική χρήση. Μιλάω για επιχείρηση που αποτελούνται από ελληνικά κεφαλαία πχ Μαρινόπουλος Σκλαβενίτης κλπ. μα υπάρχουν και σωρεία καταστημάτων που πουλάνε εργαλεία, και είναι ελληνικών συμφερόντων. Αυτό σημαίνει ότι το κέρδος τους δεν εξάγετε.
ΑOff topic - Απο πότε ο Μαρινόπουλος συνονόματε είναι ελληνικό κατάστημα και δεν το θυμάμαι; Εκτός και αν μιλάς για την χρυσή εποχή του prisunic, αλλά νομίζω ότι εδώ και αρκετό καιρό ανήκει στον όμιλο καρφούρ.
-
Μια και βλέπω όλο και περισσότερους να έχουν αυτοκίνητα που δεν κινούνται συχνά θα ήθελα να προτείνω μια πολύ καλή λύση. Διακόπτης μπαταρίας ή αφαιρούμενος πόλος. Και τα δύο τα πρωτοείδα σε σκάφη. Ο διακόπτης συνήθως είναι περιστροφικός και ο αφαιρούμενος πόλος μπαινοβγαίνει πολύ εύκολα με το χέρι. Πάντως κάποτε σε ένα αυτοκίνητο που είχαμε είχε έναν διακόπτη που είχε ένα παλουκάκι που λειτουργούσε και σαν κλειδί, αν ήθελες το έπαιρνες μαζί σου.
Στην πράξη μια φορτισμένη μπαταρία αποσυνδεμένη χάνει ελάχιστα με αποτέλεσμα να είναι λειτουργική ακόμα και μήνες μετά. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μια και βλέπω όλο και περισσότερους να έχουν αυτοκίνητα που δεν κινούνται συχνά θα ήθελα να προτείνω μια πολύ καλή λύση. Διακόπτης μπαταρίας ή αφαιρούμενος πόλος. Και τα δύο τα πρωτοείδα σε σκάφη. Ο διακόπτης συνήθως είναι περιστροφικός και ο αφαιρούμενος πόλος μπαινοβγαίνει πολύ εύκολα με το χέρι. Πάντως κάποτε σε ένα αυτοκίνητο που είχαμε είχε έναν διακόπτη που είχε ένα παλουκάκι που λειτουργούσε και σαν κλειδί, αν ήθελες το έπαιρνες μαζί σου.
Στην πράξη μια φορτισμένη μπαταρία αποσυνδεμένη χάνει ελάχιστα με αποτέλεσμα να είναι λειτουργική ακόμα και μήνες μετά.υπαρχει και στα φορτηγα αυτο το συστημα
-
αν δεν απατώμαι, σε κάποια καινούργια αυτοκίνητα δεν πρέπει να βγάλεις την μπαταρία, ισχύει?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αν δεν απατώμαι, σε κάποια καινούργια αυτοκίνητα δεν πρέπει να βγάλεις την μπαταρία, ισχύει?
Παλιά το έκανα συνέχεια, να τοποθετώ τον γενικό που είναι και υποχρεωτικός στα αγωνιστικά. Μα τα σημερινά, για λόγους αντικλοπής, έχουν σε όλα τα αξεσουάρ κωδικούς, που είναι ηλεκτρικοί και όχι μαγνητικοί, και χάνονται.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μα τα σημερινά, για λόγους αντικλοπής, έχουν σε όλα τα αξεσουάρ κωδικούς, που είναι ηλεκτρικοί και όχι μαγνητικοί, και χάνονται.
Δηλαδή? Τι μπορεί να συμβεί αν βγάλω την μπαταρία (εκτός από πχ. να κατεβάσω τέρμα τα παράθυρα και να τα ξαναανεβάσω για να διαβάσουν τη θέση τους, κτλ)?
-
Θέλει κωδικό το ραδιοσιντί.
Αν τον έχεις κάπου γραμμένο δεν έχεις πρόβλημα.Δεν υπάρχει λόγος να αποσυνδέεις τη μπαταρία εκτός αν έχει πρόβλημα το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου ή έχεις συναγερμό.
Σε παλιό μερσεντές 40 ετών δεν αδειάζει η μπαταρία ούτε μετά από 1-2 μήνες (έχει και ηλεκτρικό ρολόι).
Το σιβίκ μου με συναγερμό σε 2 βδομάδες σχεδόν αδειάζει τη μπαταρία - χωρίς συναγερμό ούτε αυτό έχει πρόβλημα να πάρει μπρος. -
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Μα τα σημερινά, για λόγους αντικλοπής, έχουν σε όλα τα αξεσουάρ κωδικούς, που είναι ηλεκτρικοί και όχι μαγνητικοί, και χάνονται.
Δηλαδή? Τι μπορεί να συμβεί αν βγάλω την μπαταρία (εκτός από πχ. να κατεβάσω τέρμα τα παράθυρα και να τα ξαναανεβάσω για να διαβάσουν τη θέση τους, κτλ)?
Τα τσάμια έχουν θερμικό διακόπτη και δεν επηρεάζετε.
Το ραδιόφωνο θα θέλει κωδικό.
Το display θα θέλει κωδικό.
Σε αυτά που έχουν ηλεκτρονικό κλειδί μηχανής.
Το ρολόι θα θέλει ρύθμιση.
Και άλλα πολλά, να μην γραφώ ‘σεντόνια’.
Πάντως σήμερα, πότε δεν βγάζουμε μπαταριά, χωρίς να συνδέσουμε προηγουμένως ένα ιδικό εργαλείο με μπαταριά.
Α. -
H μπαταρία μου πεθαίνει! Πως γίνεται σε άλλους (ίδιο αμάξι, ίδια μπαταρία) να κρατάει 5-6 χρόνια κ σε μένα μόλις 2,5?
-
Για τον ιδιο λογο που σε ιδια αυτοκινητα ο συμπλεκτης,τα τακακια,οι δισκοι,οι ιμαντες φθειρονται σε διαφορετικο χρονικο διαστημα.Το ζορισμα στην εκκινηση ειναι διαφορετικο σε διαφορετικες κλιματικες συνθηκες,η ηλεκτρικη καταναλωση που εχουμε ειναι επισης διαφορετικη-τι αξεσουαρ εχουμε-θερμαινομενα παραθυρα,καθισματα κλπ,το ειδος των διαδρομων που κανουμε,λειτουργια στο ρελαντι και κινηση σε μεγαλο διαστημα μεσα στην πολη δεν ειναι το ιδιο με λειτουργια στην εθνικη και με υψηλες στροφες,το ποσο χρονο μιζαρουμε για να παρει μπροστα ενα αμαξι κλπ,κανουμε συντηρηση στην μπαταρια μας,ειμαστε σιγουροι οτι δεν εχουμε διαρροες,ποσο διαστημα αφηνουμε το αμαξι ακινητο, διατηρουμε καθαρη την επανω επιφανεια της μπαταριας γιατι και απο εκει μπορει να εχουμε μικροδιαρροες(απο την βρωμα δηλαδη που πιθανον ειναι μαζεμενη επανω της),αν ειναι ανοικτου τυπου βαζουμε υγρα οταν χρειαζεται,ειναι τοσοι πολλοι παραγοντες που ναι το φυσικο ειναι να μην κραταει το ιδιο σε ολους.
-
το χειροτερο απ ολα ειναι οι μικρομετακινησεις που δεν προλαβαινει να φορτωσει η μπαταρια καθως και οι γειωσεις του αυτοκινητου.λιγοι τα προσεχουν αυτα.
Μπαταρία αυτοκινήτου...