-
Τραγική η καμπάνια της Boxer, γενικά βλέπω πως η εικόνα και η επικοινωνία είναι το coupe de grace για την ελληνική βιομηχανία/βιοτεχνία.
-
Έχω ένα ζευγάρι μποτάκια Boxer που αγόρασα το 1995. Το κατάστημα(ιστορικό μαγαζί της Θεσσαλονίκης) εν τω μεταξύ έχει κλείσει. Τα παπούτσια τα χρησιμοποίησα και στη θητεία μου πολλές φορές, ειδικά σε πορείες. τα άτιμα ακόμα και τώρα αρνούνται να πεθάνουν. Η εξωτερική επιφάνεια ήταν τύπου καστόρ και με το που φθάρηκε λιγάκι, τα πέρασα μια στρώση πάστα κάμελ. Έκτοτε και με περιοδική συντήρηση διατηρούνται άψογα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τραγική η καμπάνια της Boxer, γενικά βλέπω πως η εικόνα και η επικοινωνία είναι το coupe de grace για την ελληνική βιομηχανία/βιοτεχνία.Δεν πειράζει,εσύ αγόραζε με βάση την καμπάνια την διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
Οποιος θέλει εικόνα και επικοινωνία με το αφεντικό το κασέ αθξάνει και τα πληρώνεις κάνα 200ευρω το ζευγάρι,οπότε διαλέγεις τι θέλεις,την ουσία ή το πουλ μουρ.
Είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στα λεφτά του δεν υπάρχει ανταγωνιστής σε ποιότητα,εφαρμογή,άνεση και αντοχή,ότι καλύτερο έχω φορέσει ποτέ,ακολουθεί η Dexim.Την δεκαετία του 70(ίσως και νωρίτερα) οι βασικοί προμηθευτές κι εξαγωγείς υποδημάτων και ρούχων προς την Ευρώπη και ειδικά προς τη Γερμανία ήμασταν εμείς και οι Ιταλοί.
Από τότε που μας βάλαν στην ΕΟΚ μας πήδηξαν κανονικά κι έμαθε και η ψωροκώσταινα τα dolce βρακιά της Κινας του ενός ευρώ να τα πληρώνει για χρυσάφι λες κι άμα φορέσουμε ελληνικό βρακί θα χαλάσει το μ@@νί. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τραγική η καμπάνια της BoxerTραγικη με ποια εννοια φιλε Ιωαννη? ( )
Σα καταναλωτη με 'έψησε', ασχετα με το αν πιστευω οτι χρειαζονται επειγοντως φαντασια στο σχεδιασμο των προιοντων τους. -
Φίλτατε Στέφανε ( ) τραγική από άποψη συνολικής κατεύθυνσης, δεν είπα πως είναι τραγικό το προϊόν ή η εκτέλεση. Τι ακριβώς μας λέει η καμπάνια, ποία είναι η κεντρική ιδέα?
Παρουσιάζει μία εταιρία όπου υπάλληλοι δουλεύουν με μεράκι μεν, κατηφείς δε και με σπηκάζ από μία σχετικά μεγάλης ηλικίας κυρία που ουσιαστικά μας αναφέρει πως η εταιρία υπάρχει σε πείσμα των καιρών (σαν να λέμε κουτσο-επιβιώνει) και φτιάχνει προϊόντα για τα 'κουρασμένα πόδια' του σύγχρονου ανθρώπου.
Είναι η ακριβώς ανάποδη εικόνα που θα έπρεπε να περνάει μία καμπάνια που θέλει να χτίσει το brand μιας εταιρίας. Αποσκοπεί στον οίκτο, όχι στον θαυμασμό.
Είμαι σίγουρος πως πολλοί λαϊκοί αυθεντικοί ήρωες, ευαγγελιστές της μιζέριας θα θεοποιήσουν το προϊόν ακριβώς επειδή προβάλει αυτό το αντι-όραμα. Αυτοί όμως είναι μία θλιβερή μίζερη μειοψηφία, σχεδόν καμία εταιρία δεν μπορεί να βασιστεί επάνω τους σαν target group.
ΥΓ. Το βίντεο είναι καλογυρισμένο, ελπίζω να μην συγχέεται την κριτική μου στο σκεπτικό με την εκτέλεση
ΥΓ2. Το προϊόν δεν το γνωρίζω, μπορεί να είναι άψογο (2 φορές κρίμα) μπορεί άθλιο (..)
ΥΓ3. Το (λάθος κατ'εμέ) σκεπτικό αυτό και η επιδεικτική αδιαφορία για την εικόνα της εταιρίας είναι ανησυχητικά συχνό φαινόμενο στις εταιρίες που παρουσιάζονται εδώ. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Δεν πειράζει,εσύ αγόραζε με βάση την καμπάνια την διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
Ακομα και εσυ πιθανον να αγοραζεις βασει μαρκετινγ: αμα σου ελεγαν-διαφημιζαν οτι τα boxer ειναι μαπα θα τα φορουσες?
Είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στα λεφτά του δεν υπάρχει ανταγωνιστής σε ποιότητα,εφαρμογή,άνεση και αντοχή,ότι καλύτερο έχω φορέσει ποτέ,ακολουθεί η Dexim.
Οκ, αλλα το παπουτσι μεταξυ αλλων πρεπει να συνδιαζει και εμφανιση. Και σε αυτο το θεμα η εταιρια υστερει λιγακι. Κατα την ταπεινη μου αποψη θελει ανανεωση...
-
Για την ιστορία, η εκφωνήτρια και η κυρία που παρουσιάζεται στο σποτ είναι η κα Φειδά, η εγγονή του ιδρυτή της εταιρείας. Δεν μου άρεσε και εμένα τίποτα σε αυτή την διαφήμιση.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φίλτατε Στέφανε ( )Για σενα... Γιωργος.
Είναι η ακριβώς ανάποδη εικόνα που θα έπρεπε να περνάει μία καμπάνια που θέλει να χτίσει το brand μιας εταιρίας. Αποσκοπεί στον οίκτο, όχι στον θαυμασμό.
Ετσι οπως το θετεις, μαλλον συμφωνουμε. Το εγραψα και πριν, η εταιρια θελει ανανεωση και καλο θα ηταν να ξεκινησει απο το προιον της.
Παρ'ολα αυτα, η συγκεκριμενη καμπανια με 'εψησε' ακριβως γι'αυτο που λες: περισσοτερο απο 'οικτο' και οχι λογω του προιοντος αυτου καθ'αυτου. Μπηκα στο μαγαζι αλλα δεν αγορασα...
-
@G60
Έχεις παρεξηγήσει λιγάκι τι αημαίνει μάρκετινγκ. Και αυτό που κάνει η Boxer μάρκετινγκ είναι. Έχει μια πολύ συγκεκριμένη επικοινωνιακή βάση ('Είμαστε μέιντ ιν γκρις ψωνίστε μας') και την περνάει στον κόσμο με τον τρόπο της. Στον ΙΚΕ δεν άρεσε, σε σένα άρεσε. Ούτως ή άλλως και οι ίδιοι δεν έχουν στόχο όλους τους καταναλωτές αλλά μια μερίδα που θα επηρρεαστεί από το μήνυμα που περνάνε και θα προτιμήσουν να δώσουν τον οβολό τους στη Boxer.Ούτως ή άλλως ολοένα και περισσότερες εταιρείες (Ελληνικές και μη... ) αρχίζουν να βασίζουν την επικοινωνιακή στρατηγική τους στο ελληνικό στοιχείο.
Αν δεν κάνω λάθος σε διαφήμιση γνωστής γαλακτοβιομηχανίας που δείχνει όλο το εργοστάσιο να παρελαύνει μέσα στο μπακάλικο, ο οδηγός κάνει και το σταυρό του πριν ξεκινήσει...
Είναι μια τάση. Όταν περάσει θα ψάχνονται για άλλα πράγματα. Ανάλογα με την αγορά στόχο που θέλει να επηρεάσει καθένας κάνει και τις επιλογές του.ΥΓ: Αν μπορώ να καταλάβω σε ένα βαθμό ποιό είναι το target group της Boxer (40+) θα λεγα ότι είναι αρκετά καλή η διαφήμιση.
ΥΓ2: Δεν υπάρχει 'ωραία' και 'άσχημη' διαφήμιση αλλά διαφήμιση που πετυχαίνει ή όχι τον εμπορικό της στόχο. -
Πέραν της διαφήμισης, το design των προιόντων Boxer είναι, όπως και της Dexim, συνεχώς μιά 10ετία+ πίσω
Πατέρας-πεθερός πάντως που δεν ασχολούνται με τις 'π@υστερλέ' μόδες , αγοράζουν εδώ και χρόνια παπούτσια και απο τις δύο εταιρείες και είναι ενθουσιώδεις υποστηρικτές τους ! -
Που να πας στο κλαμπ με το μποξερ! Σίγουρη πόρτα.
-
το μόνο που λείπει από τη διαφήμιση είναι κάνα σημαιάκι γνωστού κόμματος που έχει πρόβλημα τελευταία.. δείχνει φτωχή, θα προτιμούσα κάτι πιο νεανικό και σίγουρα όχι τη γιαγια στο τέλος...
σαν προιόν μακάρι ναναι όπως τα λέτε! εννοώ ανθεκτικό και καλό! -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Που να πας στο κλαμπ με το μποξερ! Σίγουρη πόρτα.Δεν κοιτάμε που δεν παράγουμε ούτε φακές αυτό έίναι το ζόρι μας,το πουλ μουρ στα μαγαζιά του κ@λου.
Το καρακιτσαριό και το life style που κυκλοφορεί στο ελλαδιστάν δεν το ασπάζεται ούτε ο τεχνικός διευθυντής τησ ferrari,από δω φαίνετε πόσο κομπλεξικός λαός είμαστε..... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μόνο που λείπει από τη διαφήμιση είναι κάνα σημαιάκι γνωστού κόμματος που έχει πρόβλημα τελευταία.. δείχνει φτωχή, θα προτιμούσα κάτι πιο νεανικό και σίγουρα όχι τη γιαγια στο τέλος...
σαν προιόν μακάρι ναναι όπως τα λέτε! εννοώ ανθεκτικό και καλό!Συν:
Πολύ καλά παπούτσια
ελληνική εταιρία που επενδύει ακόμα και τώραΜείον:
Τμήμα marketing
ανανέωση design -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Που να πας στο κλαμπ με το μποξερ! Σίγουρη πόρτα.
Δεν κοιτάμε που δεν παράγουμε ούτε φακές αυτό έίναι το ζόρι μας,το πουλ μουρ στα μαγαζιά του κ@λου.
Το καρακιτσαριό και το life style που κυκλοφορεί στο ελλαδιστάν δεν το ασπάζεται ούτε ο τεχνικός διευθυντής τησ ferrari,από δω φαίνετε πόσο κομπλεξικός λαός είμαστε.....Ποιος είναι ο τεχνικός της φεραρι και γιατί μας ενδιαφέρει η γνώμη του;
Έχεις διαβάσει το τελευταίο status? Το τελευταίο GQ?
Έχεις μελετήσει τις ενδυματολογικές επιλογές του Ηλία Ψινάκη και του Λάκη Γαβαλά;
ΠΟΥ ΖΕΙΣ;;; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
@G60
Έχεις παρεξηγήσει λιγάκι τι αημαίνει μάρκετινγκ. Και αυτό που κάνει η Boxer μάρκετινγκ είναι. Έχει μια πολύ συγκεκριμένη επικοινωνιακή βάση ('Είμαστε μέιντ ιν γκρις ψωνίστε μας') και την περνάει στον κόσμο με τον τρόπο της. Στον ΙΚΕ δεν άρεσε, σε σένα άρεσε. Ούτως ή άλλως και οι ίδιοι δεν έχουν στόχο όλους τους καταναλωτές αλλά μια μερίδα που θα επηρρεαστεί από το μήνυμα που περνάνε και θα προτιμήσουν να δώσουν τον οβολό τους στη Boxer.Ούτως ή άλλως ολοένα και περισσότερες εταιρείες (Ελληνικές και μη... ) αρχίζουν να βασίζουν την επικοινωνιακή στρατηγική τους στο ελληνικό στοιχείο.
Αν δεν κάνω λάθος σε διαφήμιση γνωστής γαλακτοβιομηχανίας που δείχνει όλο το εργοστάσιο να παρελαύνει μέσα στο μπακάλικο, ο οδηγός κάνει και το σταυρό του πριν ξεκινήσει...
Είναι μια τάση. Όταν περάσει θα ψάχνονται για άλλα πράγματα. Ανάλογα με την αγορά στόχο που θέλει να επηρεάσει καθένας κάνει και τις επιλογές του.ΥΓ: Αν μπορώ να καταλάβω σε ένα βαθμό ποιό είναι το target group της Boxer (40+) θα λεγα ότι είναι αρκετά καλή η διαφήμιση.
ΥΓ2: Δεν υπάρχει 'ωραία' και 'άσχημη' διαφήμιση αλλά διαφήμιση που πετυχαίνει ή όχι τον εμπορικό της στόχο.Ισως να είναι και μάρκετινγκ,αν είναι για το καλό όλων μας και της ίδιας της επιχείρησης και δεν πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες καλά κάνει.
Και οι Γερμανοί αυτό κάνουν τόσα χρόνια στην έδρα τους,προπαγάνδα άμεσα κι έμεσα για τα εισαγόμενα προιόντα και τους το περνάνε απ τα παιδικά χρόνια αυτό.
Εμείς τι κάνουμε?
Εμ αντιπαραγωγικοί εμ το παίζουμε τάχα καταναλωτές της ελεύθερης αγοράς
Μια μούντζα.Στο IKE σίγουρα δεν άρεσε η διαφήμιση εγώ δεν εξέφρασα άποψη.
Απλά αδιαφορώ όχι μόνο για τη διαφήμιση της Boxer αλλά για την κάθε διαφήμιση.
Πήρα ένα ζευγάρι πριν μια δεκαετία κι έκτοτε δεν φόρεσα ποτέ κάτι καλύτερο απ τα boxer,αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση.
Οσο αναφορά το σχεδιασμό σίγουρα κάποια σχέδιά τους δεν μου αρέσουν και κάποια μου αρέσουν πολύ,τώρα κάτι σπορτέξ που βλέπω με κουστούμια και κάτι παπούτσια καγκούρικα είναι για να γελάνε οι γύφτοι.
Τον ίδιο άνθρωπο που φοράει αυτές τις καγκουριές με κουστούμι αν του έλεγες να τα βάλει πριν μια εικοσαετία θα σου έλεγε ταμτάκος είμαι?
Ε σήμερα ο ίδιος ντύνετε σαν Ταμτάκος,βλέπεις το μάρκετινγκ πόσο επηρεάζει τη μάζα? -
Απλά αδιαφορώ όχι μόνο για τη διαφήμιση της Boxer αλλά για την κάθε διαφήμιση
Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά κάπου θα σε γραπώνει και σένα το σύστημα.
Ακόμα και αν ψωνίζεις τα πιο φτηνά ή τα λιγότερο εξεζητημένα προϊόντα, πίστεψε με υπάρχει συγκεκριμένη καταναλωτική ανάλυση και στρατηγική μάρκετινγκ πίσω από το προφίλ σου.Πρέπει να δείτε ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς από εταιρεία προϊόντων 'ταχείας κατανάλωσης' να πάθετε πλάκα...
ΥΓ: Και το Berto Luci που είναι π@υστερλέ που είπε ο συνάδελφος πιο κάτω μια χαρά ελληνικό μαγαζί είναι.
-
**ΕΑΒ: Σύμβαση 114 εκ. ευρώ με Lockheed Martin, για μέρη του F-16
**
Σύμβαση ύψους 114 εκατ. δολαρίων για τη συναρμολόγηση υποσυγκροτημάτων του αεροσκάφους F-16 υπέγραψε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (EAB) με τη Lockheed Martin Aeronautics, ενισχύοντας έτσι τη μακροχρόνια συνεργασία της με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του αεροναυπηγικού κλάδου διεθνώς. Η σύμβαση έχει εξαετή διάρκεια και αφορά στη συναρμολόγηση 112 εργοσυνόλων για τα αεροσκάφη F-16 Block 50 και Block 60.http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_29/11/2011_416862
-
Νηρέας: «Απλώνει» δίχτυα σε περισσότερες από 35 χώρες του εξωτερικού
Λίγοι κλάδοι και ακόμη λιγότερες εταιρείες μπορούν να συμβάλουν με τη δυναμική και την εξωστρέφειά τους στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας, σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία. Μια από αυτές είναι η «Νηρεύς», η οποία παραμένει παγκόσμιος ηγέτης στη μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια και αποτελεί την πρώτη εξαγωγική δύναμη της χώρας στον κλάδο των τροφίμων.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=112777477 -
Στην Ελλάδα παράγουμε και αρώματα: πέρα από το μπουγαρίνι της Ζακύνθου (η αρωματοποιία της Ρόδου που έκλεισε) και τα αρώματα και after-shave της ΓΡ. Σαράντης ΑΕ STR8, BU και C-THRU υπάρχουν και Ελληνικά αρώματα eau de parfum με την επωνυμία Julia Rosenthal!!!
http://www.juliarosenthal.gr/
Παράγονται από την εταιρεία ΠΛΑΤΩΝ ΑΕ η οποία πέρα από αρώματα παράγονται και εκχυλίσματα, αιθέρια έλαια, πρώτες ύλες για ζαχαροπλαστική κτλ μέσω της συγγενούς εταιρείας ΕΛΕΒΟΝ ΕΠΕ στο Ίλιον. http://www.platon.com.gr/Η Πλάτων ΑΕ που ασχολείται με την αρωματοποιία από το 1925 εδώ και λίγους μήνες διαθέτει τα προϊόντα της μέσω του καταστήματος 'LEMON TREE', που βρίσκεται στην οδό Σταδίου 43, στη στάση των τρόλεϋ στο ύψος της συμβολής με τη Γεωργίου Σταύρου, λίγο μετά την Αιόλου. http://www.lemontreeshop.gr/ Στο Lemon Tree μπορείτε να βρείτε τα ανδρικά και γυναικεία eau de parfum αρώματα Julia Rosenthal τα οποία αντιστοιχούν σε γνωστά αρώματα γνωστών οίκων και με τιμή 12 ευρώ!!!! Και πρόκειται για eau de parfum και όχι eau de toilette! Πέρα από αρώματα και αιθέρια έλαια παράγει και διαθέτει φυσικά καλλυντικά και υλικά σαπωνοποιίας.
Ελληνικές Εταιρίες παραγωγής-κατασκευής διαφορων προιόντων.